مهاجرت تحصیلی سنگاپور

مقطع کارشناسی در سنگاپور

مقطع کارشناسی در سنگاپور

متقاضیانی که تمایل به مقطع کارشناسی در سنگاپور دارند بایستی بدانند که دانشگاه های این کشور از رتبه بالایی در سطح جهان برخوردار هستند. 34 دانشگاه در سنگاپور وجود دارد که 6 دانشگاه آن دولتی هستند. سنگاپور یک کشور مدرن و پویا است. این کشور مقصد مناسبی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال یک تجربه آموزش عالی منحصر به فرد و معاصر هستند.

هنگامی که به مهاجرت فکر می کنید شاید سنگاپور اولین کشوری نباشد که به ذهن شما خطور کند اما قطعاً یکی از مقاصدی است که باید در نظر بگیرید. چشم انداز آموزش تحصیلی در کشور سنگاپور بسیار متنوع است. موسسات آموزش عالی در سنگاپور بسته به ماهیت دوره و تحصیلات فرد متقاضی، مدرک تحصیلی یا گواهی ارائه می دهند. در سنگاپور چندین دانشگاه وجود دارد که در ردیف دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. مقاله زیر که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده، سعی دارد تا اطلاعاتی جامع و کامل در اختیار متقاضیان قرار دهد که مطالعه آن خالی از لطف نمی باشد.

برترین دانشگاه ها برای مقطع کارشناسی در سنگاپور

سنگاپور به کشوری پیشرفته با آسمان خراش های متعدد شهرت دارد. این جزیره به عنوان مدرن ترین شهر جنوب شرقی آسیا شناخته می شود. برای بیش از یک قرن این کشور پذیرای اقوام و فرهنگ های متفاوتی بوده است. بنابراین در این کشور فرهنگ های مختلف و شیوه های زندگی گوناگونی وجود دارد. مردم به زبان های مختلف صحبت می کنند و فرهنگ های متفاوت در کنار هم رشد می کنند.

چنین دامنه وسیعی از فرهنگ باعث می شود كه کشور سنگاپور بسیار مورد پذیرش مهاجران قرار گیرد و این کشور را به مقصد خوبی برای تحصیل دانشجویان از تمام نقاط جهان تبدیل كند. 2 دانشگاه شناخته شده در سنگاپور دانشگاه ملی سنگاپور (NUS ) و دانشگاه فناوری نانیانگ (NTU) هستند. هر 2 دانشگاه در رتبه بندی QS رتبه قابل قبولی را کسب کرده اند. دانشگاه ملی سنگاپور در سال 2023 رتبه 11 را کسب کرده است و دانشگاه فناوری نانیانگ در رتبه 13 قرار دارد. دانشگاه فنی نانیانگ (NTU) با بالاترین رتبه بندی در کشور سنگاپور دارای بالاترین رتبه در آسیا است.

شرایط مقطع کارشناسی در سنگاپور

سنگاپور به عنوان یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان در نظر گرفته شده است. تحصیل در کشور سنگاپور بلیتی برای آینده ای روشن تر است. با تمرکز بر اهمیت نوآوری در آموزش و پرورش، سنگاپور در حال حاضر یک ستاره در حال رشد در آموزش عالی بین المللی است. این به شما فرصتی می دهد تا با هزینه های مقرون به صرفه مدرک معتبر بین المللی را بدست آورید. همچنین، به لطف امکانات و محیط آموزشی، دانشگاه ها و کالج های سنگاپور از بهترین دانشگاه های جهان هستند.

سنگاپور با داشتن دانشگاه ها و کالج های مشهور در جهان که به خوبی در سیستم های رتبه بندی بزرگ دانشگاه ها ارائه می شوند ، قطب آموزش عالی در حال ظهور است. نه تنها دانشگاه های اینجا به دلیل سوابق اثبات شده دارای رتبه بالایی هستند، بلکه سنگاپور نیز از رضایت دانشجویان و شهرت جهانی برخوردار است. سوالی که اغلب پرسیده می شود این است که آیا تحصیلات دانشگاهی در این کشور رایگان است؟

در جواب این سوال باید گفت که شرایط تحصیلات دانشگاهی به شکل زیر است:

  • فقط برای دانشجویان محلی خود کشور سنگاپور و کسانی که اقامت این کشور را دارند رایگان است.
  • دانشجویان بین المللی برای تحصیلات خود مجبور به پرداخت شهریه هستند.
  • برای تحصیلات در این کشور تعداد زیادی بورس تحصیلی است.
  • کمک هزینه تحصیلی و فرصت های مالی برای دانشجویان از طریق دانشگاه ها یا از طریق دولت در دسترس است.

تحصیل کارشناسی در دانشگاه ملی سنگاپور

تحصیل کارشناسی در دانشگاه ملی سنگاپور

اوج تحصیل در کشور سنگاپور، تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) اولین دانشگاه مستقلی بود که در این کشور ساخته شد. این موسسه که قدیمی ترین موسسه آموزش عالی کشور محسوب می شود، در اصل در سال 1905 به عنوان دانشکده پزشکی تأسیس شد تا اینکه در سال 1980 جایگاه خود را به عنوان NUS بدست آورد. پردیس اصلی در جنوب غربی سنگاپور است و باقی پردیس های در نزدیکی آن واقع شده است. دانشگاه نانیانگ یک دانشگاه جامع تحقیقاتی علمی است که مدارک مختلفی را در رشته های مختلف ارائه می دهد.

در حال حاضر، این دانشگاه بیش از 36000 نفر جمعیت دانشجویی با تعداد زیادی دانشجوی بین المللی دارد. پذیرش در این دانشگاه گزینش شده است و دانشگاه فقط به دنبال پذیرش بهترین ها در هر رشته تحصیلی است. بدین سبب جای تعجب نیست که این دانشگاه هم در سنگاپور و هم در لیست رتبه های برتر به طور مداوم در رتبه های برتر قرار گرفته است.

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education و QS در سنگاپور در رتبه 1 و در بین 25 دانشگاه برتر رتبه 11 را دارد:

برنامه تحصیلیمیزان شهریه افراد مقیم سنگاپور به $ (دلار سنگاپور)میزان شهریه دانشجویان بین الملل به $ (دلار سنگاپور)
حسابداری940020100
کسب و کار
حسابداری و تجارت
تجارت و کامپیوتر
مهندسی تجارت و کامپیوتر
پزشکی3420073200
مهندسی1790038300
تمامی برنامه ها بجز لیست بالا820017550

تحصیل در دانشگاه نانیانگ سنگاپور

هزینه های تحصیل کارشناسی ارشد در این دانشگاه به صورت متوسط سالانه 17000$ (دلار سنگاپور) است. دانشگاه فناوری نانیانگ (NTU) در سال 1981 تاسیس شد و به عنوان دومین دانشگاه خودمختار سنگاپور طبقه بندی می شود. NTU که در غرب سنگاپور واقع شده است ، در حال حاضر بیش از 3500 دانشجو در دانشجو ثبت نام می کند. این دانشگاه همچنین یکی از بزرگترین دانشگاههای منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

از نظر آکادمیک، این دانشگاه از 8 دانشکده تشکیل شده است که مهم ترین این دانشکده ها شامل لیست زیر است:

  • دانشکده پزشکی لی کنگ چیان
  • دانشکده تجارت نانیانگ
  • دانشکده مهندسی

این دانشگاه علاوه بر این یک موسسه تحقیقاتی با مشخصات بالا است چندین مرکز تحقیقاتی برجسته مانند مدرسه مطالعات بین المللی را در خود جای داده است. این دانشگاه ارزان سنگاپور قصد دارد یک تجربه جامع دانشجویی را برای مجموعه دانشجویی خود فراهم کند. علاوه بر دوره ها و مدارک با کیفیت بالا ، دانشجویان همچنین به بیش از 100 سازمان در دانشگاه دسترسی دارند. این دانشگاه به طور مداوم در 100 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. و همچنین بر اساس رتبه بندی جهانی QS سومین دانشگاه برتر آسیا محسوب می شود.

از آن جایی که کیفیت تحصیل در این دانشگاه ها بسیار بالا می باشد و با توجه به رتبه بندی جهانی در جایگاه خوبی قرار دارد به تازگی خیلی از دانشجویان بین المللی تمایل خود را برای تحصیل در این کشور نشان می دهند. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی که قصد مهاجرت دارند می توانند با کارشناسان خبره در امر مهاجرت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنند و از چگونگی شرایط آگاه شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *