مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته شنوایی سنجی در تایلند

رشته شنوایی سنجی در تایلند

رشته شنوایی سنجی در تایلند در مقطع کارشناسی به مدت 3 سال است و در مقطع ارشد و دکترا 2 ساله می باشد.دانشجویان در ابتدا باید درخواست ویزا دهند. در این کشور و فرهنگ دوستانه و گرم آسیایی، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. همه برنامه های دانشگاهی معتبر و در سطح جهانی شناخته شده اند، از دانشگاه های منطقه ای با شخصیت تایلندی تا برنامه های رقابتی جهانی. شما بسیار خوش آمدید که برای یک مدرک کامل تحصیل کنید، فقط برای یک ترم تبادل در خارج از کشور یا حتی یک دانشگاه تابستانی کوتاه در تایلند بیایید! علاوه بر پیشرفت تحصیلی شما، مزایای تحصیل در تایلند بسیار بیشتر است. شما در یک کشور زندگی خواهید کرد و با فرهنگ های تمام آسیا سازگار خواهید شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به تایلند مشاور شماست.

تایلند کشوری بسیار مهربان و مهمان نواز است. برای اینکه تجربه مطالعه واقعا بین المللی باشد. با اعمال سیاست جدید ویزای کار پس از فارغ التحصیلی، دانشجویانی که برای سال تحصیلی جدید ثبت نام می کنند، پس از پایان تحصیلات خود به مدت 2 سال واجد شرایط کار خواهند بود. فارغ التحصیلان بدون در نظر گرفتن مهارت ها یا موضوعی که مطالعه کرده اند، مجاز خواهند بود برای شغل درخواست دهند و در تایلند بمانند. این برای دانش آموزانی که می خواهند در کشور بمانند و به دنبال اهداف شغلی خود ادامه دهند بسیار مفید است. کار پاره وقت در حین تحصیل در تایلند می تواند راه بسیار خوبی برای کمک به هزینه های زندگی باشد و همچنین به شما کمک می کند تا با مردم محلی بیشتر تعامل داشته باشید و خود را با شیوه جدیدی از زندگی تطبیق دهید.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در تایلند

این برنامه های کارشناسی ارشد مطابق با برنامه کارشناسی با تخصص در آسیب شناسی گفتار و زبان هستند. هر دو برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد شامل موارد ضروری مانند روانشناسی، ارتباطات، مراقبت های بهداشتی، فیزیک آکوستیک، (الکترو)فناوری، آناتومی، عصب شناسی، آسیب شناسی، سالمندان، رشد گفتار و زبان، (اعصاب و روان) زبان شناسی، اخلاق، حقوق هستند، سازمان، مدیریت و بازاریابی، ریاضیات، آمار و فناوری اطلاعات. همچنین دانش و مهارت های لازم برای تمرین شنوایی شناسی بالینی و وستیبولومتری، نصب سمعک و کاشت حلزون، توانبخشی و مشاوره (شنوایی و دهلیزی)، اندازه گیری صدا، و پیشگیری از کم شنوایی را پوشش می دهد. دانش آموزان بر روی یک پروژه تحقیقاتی علمی و 600 ساعت آموزش عملی اجباری کار می کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش نرخ تحصیل در تایلند در سال های اخیر هستید:

افزایش نرخ تحصیل در تایلند

دروس رشته شنوایی سنجی در تایلند

از ترم اول، شما در مهدکودک ها و مدارس ابتدایی بیرون خواهید بود و رشد و آموزش کودکان خردسال را مشاهده خواهید کرد. شما همچنین از خانه های مراقبت بازدید خواهید کرد و شروع به تفکر در مورد مهارت ها و استراتژی های ارتباطی با ساکنان دارای اختلالات ارتباطی خواهید کرد. در پایان سال اول، یک هفته یک آموزش در خدمات گفتار و زبان درمانی خواهید داشت. در سال 2 و 3، قرار دادن در 2 روز در هفته به مدت 8 هفته تنظیم می شود، و در سال 4 این میزان به 2 روز در هفته برای 10 هفته به اضافه یک هفته قرار دادن بلوک در پایان سال افزایش می یابد. شما در خدماتی برای مشتریان کودک و بزرگسال قرار خواهید گرفت. آموزگاران مستقر در دانشگاه برای هر جایابی اختصاص داده می شوند تا از یادگیری فردی شما حمایت کنند.

در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته شنوایی سنجی در تایلند می باشید:

درستعداد واحد
زبان شناسی اجتماعی، چندزبانگی و آکوستیک گفتار3
مقدمه ای بر طراحی و تحلیل تحقیق2
اختلالات گفتار حرکتی اکتسابی و ارتباطات تقویتی و جایگزین3
تسلط، صدا و انکولوژی2
دیسفاژی و زوال عقل2
توانمندی های بالینی و حرفه ای3
مطالعه پیشرفته3

اشتغال در حوزه شنوایی سنجی در تایلند

اشتغال به عتوان شنوایی سنج و یا شنوایی شناس در تایلند مستلزم داشتن مدرک کارشناسی است. در حوزه شغلی خود وطایفی مختلفی دارید که آن ها را بیان می کنیم. تقویت دستگاه های مکانیکی، الکتروآکوستیک و الکترونیکی (سمعک، دستگاه های فنی / کمکی و ایمپلنت) در افراد مبتلا به انواع مختلف کم شنوایی (و نیازهای چندگانه / پیچیده) از مهم ترین وظایف شماست. این مورد همچنین شامل مشاوره و راهنمایی خانواده و محیط است توانبخشی شنوایی این شامل آموزش مهارت های شنوایی، ارتباطی و اجتماعی، مشاوره، راهنمایی است. شنوایی‌شناس در محیط‌های مختلفی مانند بیمارستان‌ها، کلینیک‌های اجتماعی و کلینیک‌های خصوصی با تمام سنین از نوزادان تا سالمندان کار می‌کند تا رویکردی مشتری محور برای مداخله و مدیریت مشکلات کاهش شنوایی و تعادل ارائه دهد. تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی در این رشته می تواند فرصت های شغلی خوبی را برای شما به ئنبال داشته باشد.

شنوایی شناسان در تایلند در محیط های مختلف کار می کنند که عبارت است از:

  • (دانشگاهی) کلینیک ها، بیمارستان ها و مطب های گوش و حلق و بینی
  • فعالیت های شنوایی شناسی خصوصی
  • مراکز توانبخشی
  • موسسات آموزشی

آموزش عملی رشته شنوایی سنجی در تایلند

آموزش عملی رشته شنوایی سنجی در تایلند

آموزش عملی به گونه‌ای طراحی خواهد شد که شامل کلینیک‌های هفتگی در طول ترم آموزشی باشد که در کلینیک جدید شنوایی‌شناسی ساخته شده‌اند و در کلینیک‌های شنوایی‌شناسی محلی تعیین‌شده در اطراف دانشگاه ها وجود دارد. دانش‌آموزان در این سایت‌ها مهارت ‌های عملی را تحت نظارت مربیان تمرینی خواهند آموخت. در طول تابستان، بلاک‌گذاری‌ها تجربه استفاده از سایت‌های موجود در سراسر تایلند را افزایش می‌دهند. طیف وسیعی از فناوری سمعک و ویژگی‌های موجود در حال حاضر و همچنین برخی از جنبه‌های تاریخی که فناوری امروز از آن‌ها توسعه یافته است باید بهترین آن ها را انتخاب کنید. در کار استانداردهای کیفی قابل اجرا در حال حاضر، چه بالینی و چه حرفه ای را شرح دهید. هزینه تحصیل در تایلند در رشته شنوایی سنجی هزینه مناسبی نسبت به کشورهای اروپایی است.

بخش های مختلف در یک مرکز شنوایی سنجی تخصصی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • توانبخشی دهلیزی
  • توانبخشی / مدیریت وزوز گوش / هیپراکوزیس
  • مدیریت اختلال پردازش شنوایی
  • پیشگیری / مدیریت نویز
  • پیشگیری و حساسیت برای کاهش شنوایی (ناشی از سر و صدا).
  • اندازه گیری نویز (سونومتری، دزیمتری)
  • تقویت سیستم های حفاظت از نویز
  • شنوایی شناسی آموزشی خدمات برای کودکان مدرسه ای
  • غربالگری برای حداقل/یک طرفه کم شنوایی
  • نگهداری از سمعک
  • راه اندازی و نگهداری دستگاه های شنود کمکی
  • آموزش و راهنمایی معلمان / محیط مدرسه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در تایلند در مقاطع مختلف و مهاجرت به این کشور مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *