مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته شنوایی سنجی در ایسلند

دانشگاه تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند

رشته شنوایی سنجی در ایسلند رشته ای در حوزه بهداشت و علم پزشکی است که دانشجوی فارغ التحصیل می توانند پس از اتمام تحصیل مشغول به کار شوند. ایسلند کشوری خاص با آب و هوای سرد است و زیست بوم خاص خودش را دارد که یکی از جذابیت ها به شمار می رود. در این کشور می توانید برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین می توانید در طول تحصیل خود در دوره کارورزی تجارب خوبی کسب کنید. تحصیل به زبان انگلیسی نیز در ایسلند برای دانشجویان بین المللی میسر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ایسلند و شرایط مهاجرت تحصیلی پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند

شنوایی شناسی پیشرفته برای شنوایی شناسانی طراحی شده است که به دنبال افزایش مهارت های بالینی خود هستند. فارغ التحصیلان واجد شرایط درخواست برای نقش های بالینی در مقطع کارشناسی و ارشد یا بخش خصوصی هستند. انواع ماژول های تخصصی را می توان متناسب با نیازهای حرفه ای دانش آموزان انتخاب کرد. این برنامه دارای یک پایه تحقیقاتی قوی و مبتنی بر شواهد است. متقاضیان در مقطع کارشناسی 1 سال و در مقطع ارشد باید حداقل 2 سال تجربه بالینی اخیر پس از صلاحیت در شنوایی شناسی یا یک رشته مرتبط داشته باشند. حداقل مدرک مورد نیاز برای ارشد داشتن لیسانس درجه دوم در یک رشته مرتبط از دانشگاه های معتبر یا مدرکی با استانداردی معادل شرط استاندارد ورود است.

طیف گسترده‌ای از ماژول‌های اختیاری دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا بر روی زمینه‌های پیشرفته خاص شنوایی‌شناسی مرتبط با تمرین حرفه‌ای خود تمرکز کنند. دانش آموزان در مورد آخرین تحقیقات در هر زمینه و نحوه اعمال آن در مراقبت از بیمار و ارائه خدمات یاد خواهند گرفت. دانش آموزان در استفاده از ابزارها و تکنیک های جدید در راستای تمرین سطح پیشرفته مهارت کسب خواهند کرد. این برنامه از طریق سخنرانی‌ها، نمایش‌های عملی و کارگاه‌های آموزشی، مشاهده ساختار یافته محل کار/محل کار، آموزش‌های آنلاین و تکالیف ارائه می‌شود. مهارت های پژوهشی از طریق سخنرانی و تکمیل پروژه علمی پژوهشی و ارائه پوستر به دست می آید. ارزیابی ها شامل مقالات، مجلات تأملی، مطالعات موردی، نمونه کارها بالینی، معاینات دیده نشده و پایان نامه تحقیقاتی است.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در ایسلند

فوق لیسانس شنوایی سنجی مقطعی پیشرفته برای متخصصان بالینی و دستگاه های سمعک که علاقه مند به انجام فعالیت حرفه ای خود به سطح پیشرفته تری هستند طراحی شده است. این برنامه برای تمرین شنوایی شناسان مناسب است، اما متخصصان رشته های مرتبط نیز ممکن است در نظر گرفته شوند. تعداد قابل توجهی از ماژول های اختیاری به عنوان کلاس های مستر (دوره های کوتاه 3 تا 5 روزه) و پس از آموزش و ارزیابی تدریس می شوند. این اجازه می دهد تا دانشجویانی که به کار پاره وقت ادامه می دهند، انعطاف قابل توجهی در نحوه ساختار برنامه کارشناسی ارشد خود داشته باشند. یک مدرک تحصیلات تکمیلی، 3 ماژول اصلی (45 واحد)، پنج ماژول اختیاری (75 واحد)، تمام وقت 9 ماه ارائه می شود. یک مدرک تحصیلات تکمیلی، 4 ماژول اختیاری (60 واحد)، پاره وقت تا 2 سال ارائه می شود.

الزامات تحصیل در رشته شنوایی سنجی در ایسلند

هر ماژول آموزش داده شده 15 واحد آکادمیک ارزش دارد و تقریباً 150 ساعت یادگیری را نشان می دهد (این شامل سخنرانی ها، آموزش ها، کار آزمایشگاهی و عملی، ارزیابی، خواندن در خانه و تجدید نظر می شود). دانش آموزان باید توجه داشته باشند که این تقریباً معادل چهار هفته کار در یک شغل تمام وقت متوسط است. برای دانشجویان کارشناسی ارشد، پایان نامه 60 واحد ارزش دارد و تقریباً 600 ساعت یادگیری شامل نظارت، تاریخ جمع آوری و مطالعه مستقل را نشان می دهد. لطفا توجه داشته باشید که لیست ماژول های ارائه شده ممکن است تغییر کنند. اطلاعات واحدها و دروس قبل از ثبت نام منتشر می شود و محتوای ماژول و در دسترس بودن ممکن است تغییر کند.

معمولاً زمانی که شما برای برنامه تحصیلی به زبان دوم درخواست می دهید، مدرک مهارتی درخواست می شود. سایر اسناد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • یک کپی از CV شما
  • کارنامه تحصیلی
  • یک کپی از پاسپورت شما
  • پرداخت هزینه

دانشگاه تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند

دانشگاه تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایسلند

مؤسسه گوش و شنوایی سنجی یکی از بزرگترین و گسترده ‌ترین واحد دانشگاهی برای تحقیق در مورد شنوایی و ناشنوایی در ایسلند است که به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا از طیف وسیعی از تخصص‌های بالینی و تحقیقاتی کارکنان خود بهره‌مند شوند. این رشته با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و صنعت (به عنوان مثال، تولید کنندگان سمعک) ارتباط نزدیکی دارد. ماژول های ارائه شده به عنوان کلاس های مستر فرصت های شبکه سازی عالی را با این شرکت ها و متخصصان بین المللی مراقبت های بهداشتی فراهم می کنند. در دانشگاه ملی ایسلند نیز می توانید این رشته را تحصیل کنید و خود را برای مقاطع بالاتر و تحقیقات آماده کنید. همچنین می توانید پس از اتمام تحصیل خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی نیز استخدام شوید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل در ایسلند به زبان انگلیسی در رشته شنوایی سنجی می باشید:

تعداد دانشگاهتعداد دانشجویان بین المللیقدیمی ترین دانشگاهسال تحصیلی
51480دانشگاه ایسلندسپتامبر تا می

تحصیل در ایسلند

اگرچه ایسلند یکی از کم جمعیت ترین کشورهای اروپاست، اما بیش از 1200 دانشجوی بین المللی حدود 5% از کل جمعیت دانشجویی آن را در خود جای داده است. در کنار موضوعات آکادمیک سنتی تر، انرژی های تجدیدپذیر و علوم دوستدار محیط زیست در راس دستور کار این جزیره سبز قرار دارند. ایسلند دارای یک سنت فرهنگی و آموزشی بزرگ است که قدمت آن به حماسه های ایسلندی می رسد که در حدود قرن سیزدهم نوشته شده است. این میراث غنی، همراه با چشم انداز ماه و ویژگی های زمین شناسی منحصر به فرد، این کشور را به مکانی فراموش نشدنی برای تحصیل در مقاطع مختلف ایسلند تبدیل می کند. ایسلند اقتصاد و شرایط اقتصادی خاص خودش را دارد و صنایع بزرگی را نیز دارد که هر ساله آن ها را بهبود می بخشد.

امکانات تحقیقاتی منحصر به فرد در ایسلند که بین صفحات تکتونیکی آمریکای شمالی و اوراسیا قرار دارد، فرصت‌های بی‌نظیری را برای تحقیق در زمینه‌های مختلف علمی ارائه می‌دهد. مانند انرژی زمین گرمایی، فعالیت‌های آتشفشانی و یخچال‌های طبیعی. کیفیت زندگی در ایسلند نیز به طور مداوم در صدر بسیاری از شاخص های کیفیت زندگی ظاهر می شود. نرخ باسوادی آن امروز بالاترین میزان در جهان است، رکورد فوق العاده ای از برابری دارد و با نداشتن ارتش دائمی، می توان آن را یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان دانست. زبان انگلیسی در ایسلند به طور گسترده صحبت می شود، بنابراین لازم نیست خیلی نگران تسلط بر زبان ایسلندی باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل و اعزام دانشجو به ایسلند مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *