مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته شنوایی سنجی در ایتالیا

رشته شنوایی سنجی در ایتالیا

رشته شنوایی سنجی در ایتالیا رشته ای کاربردی در ایتالیا که نگاه ویژه به آن میشود. گنجینه ‌های تاریخی و غذاهای باشکوه از موارد قابل توجه است. از دولومیت های پوشیده از برف در شمال گرفته تا فرهنگ گرم دریای مدیترانه در جنوب، مناطق ایتالیا متنوع و هیجان انگیز هستند. برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در سطح جهانی اما مقرون به صرفه هستند، با طیف گسترده ای از فعالیت های اجتماعی و اوقات فراغت، کشورهای کمی به اندازه ایتالیا انتخاب هیجان انگیزی هستند. دانشگاه های پزشکی و علوم بهداشت نیز پذیرای دانشجوین بین المللی واجد شرایط می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ایتالیا و تحصیل در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایتالیا

برنامه های فارغ التحصیل شنوایی سنجی، با هدف کسب مدرک شنوایی شناسی، دانشجویانی را برای مشاغلی که به افراد کم شنوایی و کسانی که دچار کم شنوایی هستند، آموزش می دهد. دانشکده های شنوایی شناسی فارغ التحصیل متخصصان برتر را برای خدمت به گروه متنوعی از افراد که نیاز به تشخیص، مشاوره و کمک در زمینه مشکلات شنوایی و گفتار دارند، آماده می کنند. برخی از شنوایی شناسان در آموزش کار می کنند تا به دانش آموزانی که در تلاش برای رسیدن به اهداف آموزشی خود هستند کمک کنند. با گذراندن دوره هایی در برنامه های مدرک شنوایی شناسی، ممکن است بهترین دانش، مهارت ها، تجربه بالینی و مجوزها را برای حرفه ای شدن در زمینه شنوایی شناسی توسعه دهید.

انواع مختلفی از برنامه های شنوایی شناسی فارغ التحصیل وجود دارد. مدارس تحصیلات تکمیلی شنوایی شناسی دارای فرمت های کلاس آنلاین، ترکیبی یا در محوطه دانشگاه و برنامه کلاس های پاره وقت یا تمام وقت هستند. در مقطع کارشناسی دروه های کارورزی برای شما وجود دارد که می توانید تجربیات عملی خود را گسترش دهید. در مقطع کارشناسی ارشد شنوایی شناسی، مدرک کارشناسی ارشد آسیب شناسی گفتار زبان و شنوایی شناسی یا مدرک کارشناسی ارشد اختلالات ارتباطی را می توانید در سطح دکترا مدرک دکترای شنوایی شناسی یا مدرک دکترای بالینی شنوایی شناسی ادامه دهید. به اهداف شغلی خود فکر کنید و تحصیلات خود را با مدرک لازم، چه در مقطع کارشناسی ارشد در شنوایی شناسی یا یک برنامه دکترا، ارتقاء دهید.

در نمودار زیر می توانید شاهد افزایش دانشجویان رشته شنوایی سنجی در ایتالیا باشید:

افزایش دانشجویان رشته شنوایی سنجی در ایتالیا

تحصیل در ایتالیا

اهمیت فرهنگی این کشور به دوران باستان بازمی گردد و گذشته در هر گوشه خیابان به دانشجوی تاریخ و باستان شناسی خوش آمد می گوید. برای بسیاری، رم همچنان شهر ابدی است. در اوج خود مصر، بخش اعظم شمال آفریقا و تقریباً تمام قاره اروپا را نیز در بر می گرفت. بناهای تاریخی روم باستان ایتالیا، هر چند با شکوه هستند، تنها بخشی از داستان را بیان می کنند. رنسانس قرن 14 تا 17 در ایتالیا به عنوان Rinascimento سرچشمه گرفت و جرقه نوآوری و انقلابی در هنر، معماری، فلسفه، دین و علوم در سراسر اروپا زد. فعالیت فکری و خلاقیت شکوفا شد و گوهرهای اندیشه باستان و قرون وسطی را به دنیای مدرن حمل کرد. شاید تعجب آور نباشد که بسیاری از دانشجویان بین المللی در ایتالیا بلافاصله احساس می کنند که در خانه خود هستند.

دانشگاه بولونیا از سال 1088 پذیرای دانشجویان بوده است. این دانشگاه قدیمی‌ترین دانشگاه در جهان است و تأسیس آن یکی از نام‌های مستعار خود را به این شهر داده است. بولونیا همچنان در لبه پیشرو نوآوری دانشگاهی در قرن بیست و یکم باقی مانده است. فرآیند بولونیا در این شهر آغاز شد و مجموعه ای از استانداردها را برای تعالی در آموزش عالی در سراسر منطقه آموزش عالی اروپا EHEA ایجاد کرده است. دانشگاه های ایتالیا به میراث و رتبه خود افتخار می کنند. دانشگاه ورگاتا نیز رشته های مختلفی را در دسترس دانشجویان بین المللی قرار داده است. تور ورگاتا که تنها در سال 1982 تأسیس شد، به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌ های جوان در اروپا رتبه‌بندی شد و به دلیل رضایت بالای دانشجویان و نرخ اشتغال فارغ‌ التحصیلانش بسیار بالاتر از متوسط ​​شناخته شده است.

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایتالیا

ایتالیا کشوری اروپایی و بسیار جذاب است که بهترین و قدیمی ترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده است و شما هم می توانید یکی از دانشجویان بین المللی در ایتالیا باشید. دروس و رشته های پزشکی این کشور معمولا در رتبه بندی های جهانی حضور دارند و هر ساله رتبه ها بهتر می شوند. این دانشگاه ها و بسیاری از دانشگاه های دیگر در ایتالیا تلاش های خود را برای تسریع بین المللی شدن خود و ارائه برنامه های مدرک به طور خاص برای دانشجویان بین المللی افزایش می دهند. در سال های اخیر میزان برنامه ها و رشته های بینی المللی به سرعت افزایش یافته است و بیشتر آن ها نیز به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در هر سال جدید تحصیلی طرفیت های دانشجویان بین المللی بیشتر می شوند. یکی از دلایل آن نیز مقرون به صرفه بودن هزینه تحصیل است.

در جدول زیر شاهد برخی از اطلاعات برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در ایتالیا هستید:

رشتهمقطعمدت تحصیلنوع تحصیلتعداد دانشگاه
شنوایی سنجیکارشناسی4 سالتمام وقت8
ارشد2 سالتمام/پاره وقت6
دکترا

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در ایتالیا

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در ایتالیا

در حالی که هزینه اقامت و زندگی در شهرهای بزرگ مانند رم یا میلان می تواند بالا باشد، شهرهای کوچکتر بسیار ارزان تر هستند. دانشگاه های بزرگتر معمولاً برای یافتن خوابگاه پشتیبانی می کنند. با خوش شانسی ممکن است جایی در یک خانه دانشجویی ارزان پیدا کنید. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، دانشگاه های دولتی ایتالیا نیز نسبتاً ارزان هستند. دانشگاه های معتبر با رتبه برتر ممکن است هزینه بیشتری دریافت کنند. یک مورد خاص، دانشگاه رم تور ورگاتا است، که در آن هزینه های تحصیل با وضعیت مالی خانواده شما مرتبط است. ایتالیایی ها به مردمی خوش برخورد و باز شناخته می شوند. شما به سرعت دوستان محلی پیدا خواهید کرد. و آنها به شما خواهند آموخت که غذا خوردن در بیرون از خانه و لذت بردن از غذاهای سالم و باکیفیت برای هر ایتالیایی ضروری است.

دانشگاه های ایتالیا را در لیست زیر مشاهده می کنید:

زندگی دانشجویی در ایتالیا

اگرچه شما تنها با تعداد انگشت شماری از کلمات و عبارات ایتالیایی از پس آن بر می آیید، اما انگلیسی به طور گسترده ای خارج از زمینه آکادمیک صحبت نمی شود و قطعاً از گذراندن برخی از درس های ایتالیایی قبل و در طول اقامت خود سود خواهید برد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که تصمیم بگیرید پس از فارغ التحصیلی در ایتالیا بمانید و کار کنید. فعالیت ‌های فرهنگی شامل همه چیز از جشنواره‌های محلی سنتی گرفته تا رویدادهای مهم ورزشی بین‌المللی است. زندگی شبانه ایتالیایی به خصوص در شهرها همیشه پر جنب و جوش است. در تابستان، اکثر مردم به سمت دریا یا حومه شهر می روند. برای کیفیت زندگی، ایتالیای فراموش نشدنی و جذاب برای هر دانش آموزی ارزش دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به ایتالیا مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *