مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در مقطع لیسانس در آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در آرژانتین در دانشگاه های علوم بهداشت و پزشکی به دانشجویان ارائه می شود. کشور آرژانتین برای این شغل نیز مکان مناسبی است. یک پزشک با تیم خود می تواند شرایط را در تعداد محدودی از افراد ناشنوا یا ناشنوا تشخیص دهد. با این حال، برای رسیدن به تشخیص نهایی و کار توانبخشی، متخصصان وابسته باید تحت نظارت آنها وظایف خاصی را انجام دهند: مدیریت تجهیزات الکتروآکوستیک برای تشخیص و درمان، آزمایشات بالینی، ساخت قالب های گوش و توصیه به بیماران در استفاده. پروتز، در یادگیری خواندن لب و در پیشگیری از مشکلات در فونوارتیکولاسیون. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به آرژانتین مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

کشور آرژانتین کشوری است که به سلامت شهروندان و بهبود وضعیت جسمی و پیشرفت علم در این حوزه بسیار تاکید دارد. این رشته منحصر به فرد برای تحصیل در آرژانتین، به فارغ التحصیلان گفتار درمانگر محیط آموزشی با بالاترین سطح و سلسله مراتب آکادمیک ارائه می دهد .شنوایی سنجی نه تنها بر آموزش فنی متمرکز بود، بلکه با هدف ایجاد استراتژی ها و ابزارهای کافی برای رشد انضباطی با پرداخت بدهی و دقت علمی نیز هدف قرار گرفته است. با توجه به اینکه حوزه های دانش گفتار درمانی در نتیجه پیشرفت های پژوهشی، علمی و فناوری روز به روز متعدد و پیچیده شده است، نیاز به ایجاد تخصص ها ایجاد می شود. در مورد خاص شنوایی شناسی، از آنجایی که توسعه الکترونیک ابزارهای بیشماری برای تشخیص و درمان فراهم کرده است، بسیار ضروری است.

فارغ التحصیل تخصص شنوایی شناسی دارای مهارت ها و دانش لازم برای موارد زیر است:

  • مطالعه، کاوش، و بررسی ارتباطات انسانی و مداخله درمانی، به دنبال توسعه مهارت های ارتباطی و زبانی در اختلالات شنوایی.
  • انجام تشخیص، پیش آگهی و پیگیری در شنوایی شناسی.
  • طراحی، ارزیابی و اعمال روش ها، تکنیک ها و ابزار در شنوایی شناسی.
  • انجام درمان های شنوایی شناسی برای بهینه سازی سطوح ارتباطی در مراحل مختلف سنی با توجه به مدل های نظری خاص.
  • انجام مطالعه بالینی ابزاری عملکرد شنوایی و دهلیزی و تهیه تشخیص مربوطه.
  • انجام تجهیزات پروتز انتخابی و شنوایی در بیماران با تشخیص گوش.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در حال حاضر از رشته هایی است که در هر کشوری تدریس می شود زیرا به افراد متخصص در این زمینه نیاز است تا چالش ها را مدیریت و بیماران را درمان کنند. فارغ التحصیل شنوایی سنجی و توانبخشی شنوایی می تواند با متخصصان سایر حوزه های پزشکی ارتباط برقرار کند: متخصصان اطفال، متخصصین ژنتیک، متخصصین گوش و حلق و بینی و جراحان عمومی، و همچنین متخصصان آموزش و پرورش و روانشناسان. شما قادر به تجزیه و تحلیل و جذب محتوای کتاب ها، مجلات و اسناد تخصصی خواهید بود و برای همکاری در انجام کارهای تحقیقاتی بالینی یا اسنادی پایه آموزش خواهید دید. برای لیسانس شنوایی سنجی و توانبخشی شنوایی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای تبدیل شدن به یک لیسانس خوب شنوایی سنجی و توانبخشی شنوایی، دانشجو باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • دانش
  • توانایی ها
  • توانایی گسترده در مشاهده محیط.
  • سهولت در روابط بین فردی و ایجاد همدلی با دیگران.
  • برقراری ارتباط آسان با افرادی که مشکلات ارتباطی دارند.
  • دلسوزی علاقه شدید به بیماران
  • انگیزه قوی برای کمک به سایر افراد
  • فداکار و نوع دوست

رشته شنوایی سنجی در مقطع لیسانس در آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در مقطع لیسانس در آرژانتین

رشته شنوایی سنجی در این کشور در مقطع لیسانس آنچه که برای اقدام اولیه و ثانویه نیاز دارید را به شما موزش می دهد. در مقطع شنوایی سنجی و توانبخشی شنوایی چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ اهداف برنامه درسی شنوایی سنجی و توانبخشی شنوایی تربیت یک متخصص جدید در زمینه شنوایی شناسی است که پس از اتمام دوره آموزشی قادر به انجام کار پشتیبانی برای تعیین تشخیص با مطالعات انجام شده در کابینت های شنوایی شناسی، با همکاری متخصصان در این زمینه می باشید. همچنین می توانیدخودتان را وقف سازگاری حرفه ای سمعک کنید. اجرای برنامه های توانبخشی شنوایی دهانی مورد نیاز بیماران ناشنوای بزرگسال نیز می تواند از وظایف شما باشد. فراموش نکنید که اصول اخلاق حرفه ای را در مراقبت از افراد دارای ناتوانی های شنوایی مختلف به کار بگیرید. تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی از بهترین موقعیت ها برای تحصیل شنوایی سنجی است.

تحصیل کارشناسی در آرژانتین و اتمام موفقیت آمیز ان می تواند مقدمه ای برای ادامه تحصیل شما باشد. در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته شنوایی سنجی در آرژانتین می باشید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
بیوآکوستیک و فناوری های کاربردی در شنوایی شناسیارزیابی بالینی شنوایی شناسی در کودکان.ارزیابی بالینی و دهلیزی در نوزادان و بزرگسالانکاشت حلزون شنوایی و چند حسی پیش از تحریك زبان
 نوروآناتومی و فیزیولوژی شنوایی شناسیارزیابی بالینی شنوایی شناسی در بزرگسالانارزیابی های الکتروفیزیولوژیک و رفتاری در تشخیص شنواییارزیابی یکپارچه نهایی تمرینات حرفه ای

شغل در حوزه شنوایی سنجی در آرژانتین

شنوایی سنجی تکنیکی است که برای سنجش توانایی شنوایی استفاده می شود. تعیین می کند که یک فرد چقدر می تواند صداهایی با زیر و بم و حجم های مختلف بشنود. این تست می تواند کم شنوایی را در سنین پایین تشخیص دهد و در مواردی که به هر دلیلی مشکل شنوایی وجود دارد نشان داده می شود. فردی که مورد آزمایش قرار می گیرد وارد یک غرفه عایق صدا می شود و هدفون های متصل به شنوایی سنج را روی آن قرار می دهد. شنوایی سنج صداها را از طریق هدفون از صدای بالاتر به پایین تر منتقل می کند، فرد مورد آزمایش باید هر بار که صدایی می شنود نشان دهد. آخرین شدت تشخیص آستانه شنوایی برای آن فرکانس خاص را تعیین می کند. هر گوش معمولا به طور جداگانه آزمایش می شود.

در نمودار زیر شاهد افزایش هزینه تحصیلی در کشور آرژانتین می باشید:

نرخ افزایش هزینه تحصیلی در آرژانتین براساس درصداین معاینه ممکن است با یک تست شنوایی هدایت استخوان خالص تکمیل شود که موقعیت کانال استخوان را ارزیابی می کند: یک ویبراتور کوچک در پشت گوش قرار می گیرد و صداهای ارتعاشی را از طریق استخوان های جمجمه به گوش داخلی منتشر می کند. این امر امکان تشخیص کم شنوایی ناشی از علل ساختاری یا انسدادی مانند پلاگین مومی را فراهم می کند. این می تواند توسط شنوایی شناس (یک متخصص غیرپزشکی در تشخیص و مدیریت اختلالات شنوایی و تعادل) یا توسط متخصص گوش و حلق و بینی (پزشک گوش، حلق و بینی) انجام شود. این یک معاینه مختصر و بدون درد است. لذا این شغل مهم و بسیار تخصصی است که نیازمند داشتن تحصیلات معتبر می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در مقاطع مختلف آرژانتین به سوالات شما پاسخ و مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *