مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته شنوایی سنجی در ارمنستان

رشته شنوایی سنجی در ارمنستان

رشته شنوایی سنجی در ارمنستان انتخاب مناسبی است تا در یکی از کشورهای خوب آسیا تحصیل کنید و سپس بتوانید در این حوزه مشغول به کار شوید. انتخاب یکی از بهترین دانشگاه های ارمنستان برای تحصیل در مقطع کارشناسی یکی از بهترین تصمیماتی است که تا به حال می گیرید. این مدارس به عنوان یک شروع عالی برای مسیر شغلی شما خواهد بود و همچنین ارتباط مناسبی را که برای برتری در رشته خود به آن نیاز دارید، به شما می دهد. خصوصا رشته شنوایی سنجی که رشته ای عالی است تا شما بتوانید تخصص خود را در این رشته خاص افزایش دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به ارمنستان و اخذ ویزای تحصیلی به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در ارمنستان

دانشگاه ها، کالج ها، دانشکده های پزشکی، دانشکده های مهندسی و دانشکده های حقوق در کشور استانداردهای تعیین شده آموزش رسمی را با استانداردهای بالا و شناخته شده در محافل علمی رعایت کرده اند. در ارمنستان 26 دانشگاه وجود دارد که برخی از ان ها بین المللی هستند و دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند. انواع مختلفی از مؤسسات دانشگاهی مانند دانشگاه ها، مؤسسات، آکادمی ها و هنرستان ها وجود دارد که آموزش عالی را ارائه می دهند. گسترده ترین حوزه ها در نظام علمی و آموزشی کشور عبارتند از فیزیک، ریاضی، شیمی، میکروب شناسی، مهندسی، پزشکی، فناوری اطلاعات، ارمنی شناسی و غیره. مؤسسات آکادمیک در این کشور رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش ارمنستان معتبر و به رسمیت شناخته شده اند و دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهند که منجر به لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری بین المللی شناخته شده می شوند.

آموزش عالی توسط چندین مؤسسه دولتی و خصوصی ارائه می شود. این موسسات کمک زیادی به نیازهای آموزش عالی در ارمنستان و جهان به طور کلی دارند. هزینه ثبت نام در هر دانشگاه ارمنستان به برنامه و رشته ای که برای تحصیل انتخاب می کنید بستگی دارد. با این حال، تفاوت قابل توجهی در هزینه حضور در یک موسسه خصوصی با یک مدرسه دولتی وجود دارد. عواملی که معمولاً بر هزینه‌های شهریه تأثیر می‌گذارند عبارتند از: شغل یا دوره‌های انتخابی، تعداد واحدهای ترم تحصیلی و وضعیت اجتماعی-اقتصادی متقاضی. در تحصیل د ارمنستان به دلیل مسافت کم با ایران می توانید رفت و امد داشته باشید و هزینه های رفت و آمد شما کمتر از مهاجرت به کشورهای اروپا خواهد بود.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در ارمنستان

دانشگاه های برتر ارمنستان برای تحصیل رشته شنوایی سنجی

دانشگاه آمریکایی ارمنستان دانشگاهی در ارمنستان با برنامه درسی آمریکایی محور است. این تنها دانشگاه از یک ایالت شوروی سابق است که در ایالات متحده آمریکا معتبر است. دانشگاه دولتی ایروان قدیمی ترین دانشگاه ارمنستان است. این دانشگاه در پایتختی که به نام ایروان نامگذاری شده است، واقع شده است. با توجه به اینکه دانشگاه دولتی ایروان بزرگترین دانشگاه ارمنستان است، به عنوان بهترین دانشگاهی که می توان در ارمنستان تحصیل کرد، شهرت دارد. دانشگاه ملی پلی تکنیک ارمنستان در سال 1933 در حالی که ارمنستان هنوز بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود تأسیس شد. این دانشگاه یک دانشگاه پایه است که بر مشاغل فنی تمرکز دارد. دانشگاه ملی پلی تکنیک ارمنستان یکی از بهترین دانشگاه های ارمنستان است. در این دانشگاه ها می توانید رشته شنوایی سنجی را در مقطع لیسانس تحصیل کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در دانشگاه های ارمنستان در سال های اخیر هستید:

نرخ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ارمنستان براساس درصد

درخواست ویزای دانشجویی ارمنستان

به عنوان یک دانشجوی مشتاق در ارمنستان، به ویزای دانشجویی نیاز دارید که به شما کمک می کند بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شوید. ویزای دانشجویی باید در زمانی که در کشور مبدأ خود هستید اخذ شود. البته همواره به شما توصیه می کنیم تا مسیر اخذ ویزا و به رزو رسانی های آن را به دقت بررسی کنید تا اگر موردی تغیر یافت مطلع باشید. پس از اینکه دفتر ویزا درخواست شما را دریافت کرد، ممکن است اطلاعات یا اسناد بیشتری را درخواست کند. یکی از مدارکی نیاز دارید مجوز پزشکی است که بعد از معاینه پزشکی این گواهی را به دست می آورید. اگر در هر مرحله نواقصی وجود داشته باشد توسط مسئول همان مرحله به شما اطلاع داده می شود. این فرآیند، در صورت نیاز به پیگیری، به زمان بیشتری برای پردازش درخواست شما نیاز دارد.

اسناد و الزامات برای تحصیل در ارمنستان و اخذ ویزای تحصیلی ارمنستان عبارت است از:

  • 2 عکس اخیر با اندازه پاسپورت
  • گواهی تولد متقاضی به زبان انگلیسی
  • برگه ها و گواهی های علامت متقاضی
  • گواهی نمره تافل و آیلتس هر کدام که در موسسه آموزشی مربوطه قابل اجرا باشد.
  • درخواست مجوز تحصیلی خود را با دقت و به طور کامل پر کنید.
  • با استفاده از جوهر سیاه، واضح تایپ یا چاپ کنید.

دروس رشته شنوایی سنجی در ارمنستان

همه چیز را در مورد اختلالات گفتاری، صحبت کردن، صدا، بلع و شنوایی و روش هایی که برای درمان آنها استفاده خواهید کرد، یاد خواهید گرفت. با رشته های اصلی حرفه ای و روشمند، دوره لیسانس در دانش دقیق مورد نیاز برای انجام مستقل فرآیند پیچیده لوگوپدی را آموزش می دهد. شما مبانی پزشکی گسترده ای به ویژه در آناتومی، فیزیولوژی، آسیب شناسی و همچنین دانش تخصصی پزشکی مرتبط حرفه ای در زمینه صدا و شنوایی شناسی، پزشکی گوش، حلق و بینی، دندانپزشکی، جراحی دهان و فک و صورت، اطفال، روانپزشکی و اعصاب را کسب خواهید کرد. شما دانش علمی تکمیلی را در زمینه های زبان شناسی، روانشناسی، آموزش و سینماتیک خواهید آموخت و از طریق ماژول های مناسب، شایستگی های اجتماعی، شخصی و علمی را ایجاد خواهید کرد. شما دانش مدیریت فرآیند یکپارچه را توسعه خواهید داد که شما را قادر می سازد تئوری را به عمل منتقل کنید.

علاوه بر این، در 28 هفته کارآموزی که در حال تحصیل به زبان انگلیسی در ارمنستان هستید تجربه عملی کسب خواهید کرد. در جدول زیر شاهد دروس رشته شنوایی سنجی و واحد ان ها هستید:

درستعداد واحد
آکوستیک، مبانی فیزیکی و روان آکوستیک1
روانشناسی عمومی و روانشناسی رشد3
نظارت کاربردی: بهداشت روانی و مدیریت استرس1
نفس، صدا، گفتار و زبان: تجربه و ایجاد2
روابط عمومی2
ارگونومی و تئوری حرکت1
مبانی زبان شناسی3
راهبردهای ارتباط و بحث مشارکتی2
فرآیند گفتار درمانی و تضمین کیفیت2
آسیب شناسی و بهداشت کاربردی3
پدیده صدا2
توسعه گفتار و زبان برای تک زبانه و چند زبانه2

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به ارمنستان و اخذ و پذیرش از دانشگاه های این کشور پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *