مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

رشته شنوایی سنجی در اروگوئه رشته ای جالب و اساسی در هر جامعه و کشوری است. در چند سال اخیر اروگوئه به یک گزینه محبوب برای تحصیل تبدیل شده است. محیط امن، آب و هوای معتدل و زیبایی طبیعی این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. اگر ایده مطالعه در محیط اسپانیایی زبان، دریافت توجه شخصی و آموزش با کیفیت بالا را دوست دارید، Universidad ORT اروگوئه برنامه های متنوعی برای ارائه دارد. یکی از این رشته ها در این دانشگاه شنوایی سنجی است که دانشجویان بین المللی را نیز پذیرش می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت اعزام دانشجو به اروگوئه مشاور و پاسخگوی سوالات شما می باشد.

اروگوئه به عنوان یکی از 10 کشوری که باید حتما ببینید، توصیه شده است، کشوری دوستانه و بسیار باز برای خارجی ها است. این کشور بالاترین نرخ باسوادی را در آمریکای لاتین دارد. پایتخت آن، مونته ویدئو، خدمات و دانشگاه های اصلی کشور را در خود جای داده است. اروگوئه دارای آب و هوای معتدل و مرطوب، با تابستان های گرم، زمستان های خنک و دمای متوسط ​​17 درجه سانتی گراد است. شروع به زندگی در کشوری دیگر با فرهنگ متفاوت در ابتدا می تواند تجربه ای عظیم باشد. این کشور به دلیل دانشگاه های معتبر و زبان اسپانیایی از سراسر جهان هر ساله پذیرای دانشجویان بین المللی می باشد و شما می توانید یکی از این دانشجویان بین المللی باشید.

برترین دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

به هنگام مهاجرت و تحصیل بین المللی پیدا کردن کشوری مناسب تصمیمی سخت است. برای انتخاب دانشگاه موارد و معیارهای مختلفی را باید بررسی کنید. هزینه، کیفیت آموزش، زبان، فرهنگ، و غیره و تعداد مقاصد ممکن اغلب سرسام آور است. اما اگر قصد تحصیل در آمریکای جنوبی را دارید، اروگوئه یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید انتخاب کنید. این کشور به دلیل سطوح پایین نابرابری اجتماعی و شاخص های بالای رفاه، جدای از ارائه فرصت های عالی برای دانشجویان بین المللی متمایز است. اروگوئه به دلیل کیفیت بالای زندگی و بخش اساسی این سطح از رضایت در آموزش با کیفیت بالا شناخته شده است. سیستم آموزش عالی کشور عمدتاً از دو دانشگاه دولتی و چهار دانشگاه خصوصی تشکیل شده است.

  • از میان این مؤسسات، چهار دانشگاه در بین بهترین دانشگاه‌های جهان قرار دارند: Universidad ORT
  • Universidad de Montevideo
  • Universidad Catolica
  • Universidad de la Republica

در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ پذیرش دانشگاه های اروگوئه در سال های اخیر می باشید:

نرخ افزایش پذیرش در دانشگاه های اروگوئه

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

اکثر موسسات دارای شاخه های تحقیقاتی، آموزشی و آموزشی به خوبی توسعه یافته هستند که پایه و اساس علمی و حرفه ای عالی را برای دانشجویان فراهم می کند. نرخ های شهریه بسته به موسسه و برنامه ها متفاوت است با این حال، بسیاری از دانشگاه‌ها بورسیه‌ های تحصیلی و سایر گزینه‌ های تامین مالی برای دانشجویان بین‌ المللی دارند، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت‌ های ارائه شده، با موسسه مورد نظر خود تماس بگیرید. یکی از بهترین بخش های تحصیل در آمریکای جنوبی، مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با اکثر شهرهای اروپایی و آمریکای شمالی است. در اروگوئه نیز تفاوتی ندارد هزینه زندگی و تحصیل در این کشور جذاب برای دانشجویان بین المللی کاملا مقرون به صرفه است. هزینه زندگی در اروگوئه برای دانشجویان مناسب و معقولانه است.

تحصیل در خارج از کشور فواید زیادی دارد گسترش تجربه فرهنگی شما، تحصیل در موسسات معتبر، ارتباط با متخصصان از سراسر جهان، یادگیری مهارت های جدید اما یکی از مفیدترین مهارت ها مسلط شدن به یک زبان جدید است. در نظر داشته باشید که اگر دانشجویی باشید که چند زبان بداند پس از اتمام تحصیل نیز نیروی کار خوبی محسوب خواهید شد. نامزدهایی که به چندین زبان صحبت می کنند اغلب شانس بیشتری برای استخدام، کسب درآمد بیشتر و فضای بیشتری برای رشد در شرکت های چند ملیتی دارند. در اروگوئه، در مکانی عالی برای یادگیری زبان اسپانیایی خود خواهید بود. اروگوئه کوچکترین کشور آمریکای جنوبی است، با مردم محلی دوستانه و محیطی آرام مکانی عالی برای تعامل با مردم اطرافتان و تبدیل شدن به یک اسپانیایی مسلط می باشد. همچنین می توانید برای کار بعد از تحصیل به گرفتن ویزای کار اروگوئه فکر کنید.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد

دانشجویان کارشناسی ارشد شنوایی شناسی ملزم به انجام معاینات سلامت مشخص، ایمن سازی و بررسی سابقه جنایی طبق سیاست های دانشگاه و بخش بهداشت هستند. متقاضیان تحصیل در اروگوئه باید دارای مدرک لیسانس یا مدرک معادل آن باشند و معمولاً معدل نمره معادل متوسط یا بالاتر را به دست آورده اند تا در نظر گرفته شوند. متقاضیانی که معدل مورد نیاز یا بالاتر را در مدرک لیسانس تایید شده تکمیل شده خود یا مدارک معادل آن کسب نکرده اند، همچنان می توانند بر اساس مدرک لیسانس دوم، گواهی فارغ التحصیلی (در صورت کامل بودن)، دیپلم فارغ التحصیل یا مدرک کارشناسی ارشد در نظر گرفته شوند. به انتخاب خود، مشروط بر اینکه حداقل یک ترم تحصیلی معادل تمام وقت را در یکی از این دوره ها گذرانده باشند و معدل معین یا بالاتر را در این مطالعه کسب کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته شنوایی سنجی در اروگوئه هستید:

رشتهدانشگاه هازبان تحصیلنوع تحصیلمدت تحصیل
شنوایی سنجی3انگلیسی-اسپانیاییتمام وقت4 سال

شما در زمینه های مشاوره، تشخیص، درمان یا پیشگیری کار خواهید کرد. از دیگر زمینه های شغلی این رشته و کار در اروگوئه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهدکودک ها و مدارس
  • بیمارستان ها (پزشکی گوش و حلق و بینی، دهان، دندانپزشکی، جراحی دهان و فک و صورت، مغز و اعصاب، روانپزشکی عصبی، توانبخشی عصبی، نوزادان، اطفال)
  • موسسات معلولین
  • خانه های سالمندان و مراکز بازنشستگی
  • مراکز توانبخشی
  • موسسات تحقیقاتی دانشگاهی و غیر دانشگاهی
  • شرکت ها

شرایط پذیرش رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

شرایط پذیرش رشته شنوایی سنجی در اروگوئه

صلاحیت ورودی دانشگاه عمومی همان مواردعمومی برای هر دانشگاهی می باشد. اما دیگر شرایط از دانشگاهی به دانشگاه دیگر در اروگوئه متفاوت است. از مهم ترین مدارک لازم می توان به مدرک یا مدرک ورودی دانشگاه از دبیرستان عمومی یا حرفه ای و یا دیپلم خارجی اشاره کرد. معادل معادل دیپلم توسط قراردادهای بین المللی یا شناسنامه تعیین می شود. رئیس برنامه مدرک نیز می تواند گواهی را در موارد فردی تشخیص دهد. یکی از مورد های خاص آزمون های ورودی هستند که در هر دانشگاهی برای رشته خاص دروس و مهارت های خاصی مورد نیاز است. در این رشته توانایی خوب صحبت کردن و توانایی شنیداری بالا از مهم ترین معیارها می باشد. در نظر داشته باشید که ممکن است به زبان اسپانیایی با شما مصاحبه کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای تحصیلی اروگوئه پاسخگوی سوالات شما می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *