مهاجرت تحصیلی آرژانتین

تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی

تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی

تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی از سایر مزایای برتر تحصیل در این کشور محسوب می گردد که همواره با کیفیت بالایی آموزشی برخوردار است. این کشور دارای دانشگاه های شناخته شده در سطح جهانی می باشد که هر ساله آماده پذیرش بیش از 85.000 دانشجوی بین المللی هستند. برای ادامه تحصیل در این کشور، دانشجویان خارجی حتما باید هم به صورت جزئی و هم کلی از شرایط تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی اطلاعات کافی داشته باشند. اما برای مهاجرت تحصیلی به آرژانتین، دانشجویان و داوطلبان علاوه بر این موضوع، باید درباره شرایط ثبت نام در دانشگاه های آرژانتین و اخذ ویزای تحصیلی این کشور نیز اطلاعات کافی داشته باشند که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به آنها اشاره خواهند کرد.

شرایط تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی در سال 2023

یکی از مهمترین دغدغه های دانشجویان بین المللی که قصد دارند در دانشگاه های کشور آرژانتین مشغول به تحصیل شوند این است که آیا تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی امکان پذیر است یا خیر. به طور کلی، بیش از 70% دانشگاه های کشور آرژانتین برنامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را به زبان اسپانیایی به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. به همین دلیل، برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور آرژانتین در این مقاطع، دانشجویان خارجی باید مدرک زبان اسپانیایی داشته باشند و یا بتوانند توانایی های زبان خود را قبل از شروع برنامه های تحصیلی اثبات کنند. اکثر دانشگاه های آرژانتین قبل از شروع برنامه های تحصیلی اصلی به دانشجویان این فرصت را می دهند تا در بهترین دوره های آموزش زبان اسپانیایی شرکت کنند تا برای ادامه تحصیل به زبان اسپانیایی آماده شوند.

در مقابل، تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی و اسپانیایی در مقطع کارشناسی امکان پذیر می باشد. در این مقطع، دانشجویان می توانند در برنامه های مختلفی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند شرکت کنند. اما برای انجام این کار، دانشجویانی که زبان مادری آنها زبان انگلیسی نمی باشد باید مدرک زبان معتبر ارائه دهند. توصیه می شود دانشجویان قبل از مهاجرت تحصیلی به آرژانتین زبان اسپانیایی را یاد بگیرند تا برای تحصیل در موسسات این کشور و همچنین داشتن روابط مثبت با مردم آرژانتین و سایر دانشجویان دچار مشکل نشوند. دانش اسپانیایی برای تحصیل در آرژانتین ضروری است. اگرچه در این کشور انگلیسی به عنوان یک زبان تجاری شناخته شده است، اسپانیایی زبان زندگی روزمره است و زبانی است که تمام دوره های دانشگاه با آن برگزار می شود.

شرایط تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی در سال 2020

ثبت نام برای تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی

40 دانشگاه دولتی در آرژانتین وجود دارد که بودجه ای از دولت دریافت می کنند و اکثر دانشجویان مقطع کارشناسی در این دانشگاه ها به صورت رایگان مشغول به تحصیل می شوند. همچنین در آرژانتین حدود 45 دانشگاه خصوصی وجود دارد که غالباً از دانشگاه های دولتی کوچکتر هستند و دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه ها باید هزینه های بیشتری پرداخت کنند. هم بخش های دولتی و هم بخش های خصوصی دارای تعداد موسسه می باشند که با تمرکز بر موضوعات موضوعی خاص از دانشگاه ها متمایز می شوند. سال تحصیلی در آرژانتین از مارس تا نوامبر ادامه دارد. دانشجویان بین المللی جهت ثبت نام برای تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی مستقیماً به موسسه آموزشی که انتخاب کرده اند مراجعه می کنند و باید کپی مدارک معتبر دیپلم خود را ارائه دهند.

برخی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی عبارتند از:

  • National University of Córdoba
  • University of Buenos Aires
  • University of Palermo Argentina
  • Pontifical Catholic University of Argentina
  • Universidad Nacional de Rosario

به یاد داشته باشید که شهروندان برخی از کشورهای دنیا برای ادامه تحصیل در آرژانتین حتما باید پس از کسب پذیرش تحصیلی در دانشگاه مورد نظر خود اقدام به دریافت ویزای تحصیلی این کشور کنند. مهاجران خارجی باید اقدام به کسب گواهی معتبر زبان اسپانیایی CELU کنند که توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور خارجه آرژانتین برای تایید مهارت های زبان دانشجویان ارائه می شود. آزمون دریافت این مدرک سالی 2 بار در دانشگاه های خاصی برگزار می شود. به یاد داشته باشید که شرایط ثبت نام و تحصیل و همچنین هزینه های تحصیل در آرژانتین در دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور متفاوت است و دانشجویان باید برای کسب اطلاعات درباره این موارد با دانشگاه های آرژانتین در تماس باشند.

اخذ ویزا برای تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی

دستورالعمل های ویزا بسته به ملیت دانشجویان و داوطلبان متفاوت است، بنابراین آنها باید در این زمینه اطمینان حاصل کنند و برای کسب اطلاعات درباره جزئیات و هزینه کلی دریافت ویزای های کامل ویزا با سفارت آرژانتین در کشور خود تماس بگیرند. در این بخش قصد داریم به قوانین و مراحل ویزای تحصیلی آرژانتین اشاره کنیم. افرادی که بیش از 90 روز در آرژانتین تحصیل کنند نیاز به ویزای تحصیلی دارند. بدون این ویزا، دانشجویان در پایان اقامت خود قادر به دریافت کارنامه دانشجویی خود نخواهند بود. مدت زمان اعتبار ویزای تحصیلی آرژانتین 6 ماهه می باشد و دانشجویان در صورت نیاز می توانند ویزای خود را تمدید کنند. شایان ذکر است که هر ساله به تعداد متقاضیانی که اقدام به درخواست ویزا برای تحصیل در آرژانتین می کنند افزوده می شود.

تعداد دانشجویان بین المللی در آرژانتین به شرح زیر است:

مراحل دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین

مراحل دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین عبارتند از:

  1. جمع آوری مدارک و انتخاب برنامه تحصیلی در دانشگاه مورد نظر
  2. دریافت نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر
  3. جمع آوری مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی
  4. مراجعه به سفارت آرژانتین، ارائه مدارک و درخواست ویزا
  5. پرداخت هزینه درخواست ویزا و انتظار برای پردازش آن
  6. دریافت ویزا و سفر به آرژانتین

به یاد داشته باشید که برای درخواست این ویزا، دانشجویان باید گذرنامه (حداقل 6 ماه معتبر)، نامه ای برای اثبات ثبت نام در دانشگاه و رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا ارائه دهند. اگر دانشجویان بیش از 1 سال برای تحصیل خود در آرژانتین اقامت داشته باشند، باید قبل از انقضا ویزای فعلی خود آرژانتین را ترک کنند و سپس پس از انقضای ویزای اول، برای بازگشت مجدد درخواست ویزای دیگری کنند. اگر یک دانشجو قادر به ترک آرژانتین نباشد، باید با ISA تماس بگیرد تا در مورد یک گزینه جایگزین بحث کند.

همچنین معمولاً به دانشجویان توصیه می شود که در هر زمان حضور در آرژانتین، کپی صفحه شناسایی گذرنامه و صفحه ویزا را با همراه خود داشته باشند. در سایر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از جدیدترین و دقیق ترین اطلاعات درباره شرایط ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *