مهاجرت تحصیلی هلند

رشته ریاضی در هلند

رشته ریاضی در هلند

رشته ریاضی در هلند در گرایش های مختلفی وجود دارد که دانشجویان بین المللی از این گرایش ها برای تحصیلات تکمیلی خود استفاده می کنند. تخصص های بسیاری در هلند در کشور صلح طلب وجود دارد که علاقمندان به رشته ریاضی را به خود جلب می کند. در این برنامه شما با تمام زیرمجموعه های مهم ریاضیات، مانند تجزیه و تحلیل و جبر، هندسه و نظریه احتمالات خواهید آموخت. شما تفکر انتزاعی را تمرین خواهید کرد و همچنین کشف خواهید کرد که چگونه ریاضیات بنیادی را در موقعیت های عملی به کار ببرید، برای مثال در مباحث مدل سازی، برنامه نویسی و آمار. قبل از مطالعه دوره 2 سال اول شما تصمیم خواهید گرفت که آیا می خواهید مسیر عمومی را دنبال کنید یا رشته پزشکی. در نیمه دوم برنامه کارشناسی، موضوعی را برای تخصص انتخاب می کنید.

این می تواند از ریاضیات کاملاً نظری تا بسیار کاربردی متفاوت باشد. در طول برنامه، موضوعات با استفاده از روش های مختلف تدریس می شوند و مهارت های ارتباطی و تحصیلی خود را بهبود می بخشید. همچنین می توانید برای یک ترم یک خردسال را در یک رشته تحصیلی متفاوت انتخاب کنید. این برنامه به دلیل همبستگی زیاد بین ریاضیات نظری و کاربردی در هلند بی نظیر است. این کشور دانش کامل ریاضیات بنیادی را هم برای نظریه های جدید ریاضیاتی که توسعه می دهد و هم برای کاربردهای پیشرفته آنها مورد نیاز است. بر این اساس، دانشگاه های هلند شما را با یک زمینه کاملاً محکم در ریاضیات نظری مجهز می کنند. علاوه بر این، مشاهده خواهید کرد که آن را در عمل از بسیاری جهات اعمال می کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویانی هستید که در کشور هلند در رشته ریاضی تحصیل می کنند:

تحصیل رشته ریاضی در هلندتحصیل رشته ریاضی در هلند

برنامه مطالعه شما می تواند با توجه به علایق ریاضی خود ، چه خالص و چه کاربردی تنظیم شود. شما توسط محققان مشهوری مانند برندگان جایزه اسپینوزا آاد ون در وارت و هندریک لنسترا آموزش خواهید دید و در ریاضیات تحصیلات عالی را خواهید دید. این موسسه دارای یک شبکه بین المللی گسترده است، که به شما امکان می دهد افق دید خود را گسترش دهید و فرصت های کافی برای عضویت در سمینارهای بین رشته ای و پیگیری پروژه های تحقیقاتی بین رشته ای را برای شما فراهم می کند. برنامه کارشناسی ارشد در ریاضیات در لیدن بر روی تجزیه و تحلیل، احتمال و آمار، نظریه اعداد و هندسه (حساب) تمرکز دارد. اگر به دنبال فرصتی برای تخصص در یکی از این زمینه ها هستید، لیدن یک امکان عالی است.

دانشجویانی که مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات را در هلند کسب کرده اند دارای مبانی نظری کاملی هستند، می دانند که چگونه در یک محیط چند ملیتی کار کنند و می توانند به خوبی در بازار بین المللی فعالیت کنند. برنامه کارشناسی ارشد ریاضیات یک مبانی نظری کامل را تضمین می کند و اطمینان حاصل خواهد کرد که شما آماده کار در یک محیط چند رشته ای هستید. مدرک ریاضیات شما ابزار مناسبی را برای فعالیت موفق در بازارهای بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. این موسسه دارای گرایش بین المللی قوی است. ماموریت ما انجام تحقیقات با کیفیت بالا در مرزهای دانش ریاضی و آموزش نسل های بعدی ریاضیدانان و آمار شناسان در یک محیط دوستانه اما چالش برانگیز است.

رتبه در جهان در سال 2023رتبه در کشورنام دانشگاه
1241Wageningen University &Research
582University of Amsterdam
1313Leiden University
2084Erasmus University Rotterdam

تحصیل رشته ریاضی در هلند در مقطع ارشد

برنامه کارشناسی ارشد ریاضیات بر تجزیه و تحلیل و نظریه اعداد متمرکز است. از دوره کاربردی تا تحقیقات بنیادی و از جبر گرفته تا علم داده، برنامه کارشناسی ارشد ما این رشته ها را کاملاً در بر می گیرد. دوره کارشناسی ارشد ریاضیات دو ساله دارای دو مولفه است: یک مولفه تجزیه و تحلیل گرا با موضوعاتی مانند سیستم های دینامیکی، معادلات دیفرانسیل، نظریه احتمالات و تصادفات، نفوذ و ریاضیات در علوم زندگی و یک مولفه جبر یا هندسه گرا با موضوعاتی از جمله به عنوان نظریه اعداد جبری هندسه جبری، توپولوژی جبری و رمزنگاری. هدف از هر برنامه این است که دانش آموز را به عنوان یک محقق مستقل آموزش داده و مهارت ها و مهارت لازم را برای پیشرفت شغلی خود کسب کنید.

برخی از تخصص های رشته ریاضی که امکان تحصیل در مقاطع مختلف هلند را میسر می کند را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • جبر، هندسه و نظریه اعداد
  • ریاضیات کاربردی
  • ریاضیات و آموزش
  • ریاضیات و علوم ارتباطات
  • ریاضیات و مطالعات بازرگانی

تحصیل رشته ریاضی در هلند در مقطع ارشد

تحصیل علوم ریاضیات در دانشگاه های هلند

تحصیل در هلند به زبان انگلیسی فرصت های خوبی را برای شما فراهم می کند. تخصص اعضای موسسه طیف گسترده ای از موضوعات را با تمرکز بر جبر، هندسه و نظریه اعداد پوشش می دهد. سیستم های تجزیه و تحلیل و پویا ؛ نظریه احتمال؛ و آمار. تحقیقات هم در ریاضیات و آمار بنیادی و هم در کاربردها در علوم دیگر، جامعه و صنعت متمرکز است. دوره کارشناسی ارشد هلند در ریاضیات Mastermath دوره های کارشناسی ارشد ریاضیات را ارائه می دهد که برای همه دانشجویان پس از دوره کارشناسی ارشد در ریاضیات در هر یک از دانشگاه های هلند آزاد است. این دوره ها معمولاً در مکان های مرکزی هلند برگزار می شود. هم در مقطع کارشناسی ارشد ریاضیات کاربردی و هم در کارشناسی ارشد جبر، هندسه و نظریه اعداد لازم است. دانشکده علوم یک دانشکده تحقیقاتی درجه یک است که دارای موقعیتی عالی در رشته های اساسی علوم است.

برنامه های تحقیقاتی طیف وسیعی از علوم را شامل می شود، از علوم ریاضیات و آماری، علوم رایانه ای و علوم داده، اخترفیزیک، فیزیک ، شیمی و علوم دارویی زیستی تا علوم زیست شناسی و زیست محیطی. جامعه علمی ما توسط کنجکاوی و تمایل آنها برای افزایش دانش پایه ، برای علم و کمک به چالش های بزرگ اجتماعی امروز و فردا هدایت می شود. ارزش های اصلی عبارتند از تأثیر علمی ، نوآوری فناوری و ارتباط آن با جامعه. دانشگاه لیدن قدیمی ترین دانشگاه هلند است و از شهرت جهانی در بیش از چهار قرن ساخته شده برخوردار است. این دانشگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین پشتیبانی ممکن را از شما داشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اعزام دانشجو به هلند شما را یاری می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *