مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته ریاضی در نیوزلند

رشته ریاضی در نیوزلند

تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند که کشوری آرام و خوش آب و هوا است، فرصت و موقعیت خوبی برای تحصیل متقاضیان محسوب می شود. از حسابداری گرفته تا جانورشناسی و موسیقی، هر جا که نیاز به کمیت و تجزیه و تحلیل باشد، کاربرد ریاضیات یا متحد نزدیک آن یعنی آمار وجود دارد. ریاضیات زبان و روش هایی را برای درک جنبه های نمادین و کمی از دانش ما فراهم می کند، بنابراین بسیاری از دانشجویان تحصیلات ریاضیات را با آمار، علوم کامپیوتر و یا علوم اطلاعات، یک علوم فیزیکی (مانند زمین شناسی شیمی یا فیزیک) ترکیب می کند. علوم کاربردی مهندسی، نقشه برداری، علوم زیستی، علوم اجتماعی آموزشی، روانشناسی، تجارت اقتصاد، امور مالی، یا علوم انسانی زبانشناسی، فلسفه و فارغ از سودمندی آن، بسیاری از دانشجویان ریاضیات را صرفاً به این دلیل دوست دارند که کاربردی است.

این یک موضوع با یک عنصر فرهنگی قوی است که شامل بسیاری از تاریخ کشف علمی از هندسه های یونان باستان تا آخرین تحولات در نظریه هرج و مرج است. ریاضیات در همه سطوح دارای ارزش است، یا به عنوان ابزاری برای اجازه مدل سازی سیستم های فیزیکی به روشی کمی، یا به عنوان یک چارچوب منطقی که زیرساخت ها و فرآیندها، اشیا یا ساختارها را توصیف می کند استفاده می شود. دانش آموزانی که ریاضیات و آمار را دنبال می کنند، حتی اگر موضوع اصلی آنها نباشد، مهارت های بسیار خوبی را کسب می کنند که آنها را در حرفه انتخابی خود برتر می کند. تفکر روشن و استدلال قیاسی در همه زمینه های زندگی مدرن ارزشمند است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در نیوزلند و مهاجرت تحصیلی به این کشور راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند

در سال 2014 تقریباً 2700 نفر در مقالات ریاضیات و آمار ثبت نام کرده اند و 18 دانشجوی تحصیلات تکمیلی ثبت شده در این بخش وجود دارد. حال در سال 2021 این تعداد بسیار بیشتر شده و روند افزایشی داشته است. دانش آموزان از هر زمینه ای که تصور شود برای دریافت علم به این گروه می آیند. مقالات از ابتدایی ترین تا سطحی است که امکان تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی را دارد. بسیاری از دانشجویان ما به مدارس تحصیلات تکمیلی خارج از کشور پیوسته اند یا به کشورهای اصلی خود بازگشته اند. اکثریت در نیوزیلند اقامت داشته اند، برخی برای ادامه تحصیلات تکمیلی، در حالی که بیشتر آنها دانشگاه را ترک کرده اند تا از شغل موفقیت آمیز در مشاغل متفاوت از هواشناسی یا مجری استفاده کنند.

دانشجویانی که در این کشور پس از تحصیل به اقامت خود ادامه می دهند را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

دانشجویان بین المللی در نیوزلند

دانشگاه های رشته ریاضی در نیوزلند

این بخش با هدف ایجاد یک فضای دوستانه و تحریک کننده است. سمینارهای منظمی برگزار می شود که غالباً توسط بازدید کنندگان بخش و همچنین توسط کارمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی آن ارائه می شود. موسسات مسئول نامزدها را برای استخدام در آموزش و پرورش، سازمان های دولتی منطقه ای و ملی، بخش خصوصی و صنعت آماده می کند. کارشناسی ارشد (پایان نامه) داوطلبان را قادر می سازد تا در یک بخش قابل توجهی از تحقیقات مستقل، با ارائه دانش تخصصی در زمینه موضوع خود و مهارت های تحلیلی، تحقیقی و نوشتاری قابل انتقال، شرکت کنند. این مدرک همچنین یک مدرک تحصیلی برای دکترای فلسفه است. پذیرش بر اساس شرایط و تجربه جایگزین امکان پذیر است. برخی از داوطلبان پایان نامه ممکن است ملزم به گذراندن مقالات کارشناسی ارشد تأیید شده قبل از شروع تحقیق در پایان نامه باشند، اما قبل از ثبت نام به آنها توصیه می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور نیوزلند برای تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشورشهر
دانشگاه اوکلند1اوکلند
دانشگاه صنعتی اوکلند2اوکلند
دانشگاه وایکاتو3همیلتون
دانشگاه مسی4آلبانی، اوکلند
دانشگاه مسی5پالمرستون شمالی
دانشگاه ویکتوریا ولینگتون6ولینگتون
دانشگاه کانتربری7کریستچرچ
دانشگاه لینکلن8کریستچرچ
دانشگاه اوتاگو9دوندین

تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد رشته ریاضی در نیوزلند یک مدرک2 ساله است که شامل هر 2 دوره تحصیلی و تحقیق است. سال اول عمدتا شامل دوره های درسی و آماده سازی تحقیقات مقدماتی است. دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت که در زمینه های تحقیقاتی موجود مشارکت کنند، یا زمینه های جدیدی را برای توسعه خود شروع کنند. کارشناسی ارشد ممکن است با ترکیبی از تکالیف درسی و پایان نامه انجام شود، یا فقط توسط پایان نامه انجام شود. دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس هستند، کارشناسی ارشد را با مقاله و پایان نامه به پایان می رسانند (حداقل 2 سال مطالعه تمام وقت). دانشجویانی که دارای مدرک افتخار یا دیپلم تحصیلات تکمیلی هستند می توانند این مدرک را فقط با پایان نامه (حداقل 1 سال تحصیل) تکمیل کنند.

گروه ریاضی در کشور نیوزلند در دانشگاه ها 3 هدف اساسی برای تدریس دارد:

  • ایجاد زمینه و پرورش رشد فکری مورد انتظار از یک دانشجوی رشته ریاضی یا آمار یا دانشجوی ممتاز.
  • برای تأمین نیازهای دانشجویان سایر رشته ها با ارائه آموزش ریاضی یا آماری که به علایق اصلی آنها ارزش می بخشد.
  • فراهم آوردن محیطی حمایتی در همه سطوحی که ممکن است در آن 2 هدف اول محقق شود.

تحصیل رشته ریاضی در نیوزلند در مقطع ارشد

مراکز مرتبط با علوم ریاضیات در نیوزلند

برنامه علمی کاربردی ریاضی در نیوزلند دانش عمیق، سواد اطلاعاتی و دیدگاه بین رشته ای را برای فارغ التحصیلان فراهم می کند. فارغ التحصیلان تئوری و کاربرد اصول علمی (به عنوان مثال مشاهده، انتزاع، منطق، فرضیه، آزمایش و نقد همسالان) را درک می کنند و این برنامه مناطقی از دانش و کاربرد علمی را هدف قرار می دهد که به نفع مردم و اقتصاد در سطح ملی و جهانی خواهد بود. گواهی تحصیلات تکمیلی در علوم کاربردی به دانشجویان این امکان را می دهد که تحصیلات تکمیلی خود را با یک صلاحیت 60 امتیاز شروع کنند که بعداً می توانند از آن به دیپلم تحصیلات تکمیلی یا کارشناسی ارشد ادامه دهند. این گزینه به دانشجویان امکان می دهد ضمن کسب مدرک تحصیلی، اشتغال خود را حفظ کنند.

در لیست زیر شاهد مراکز و موسسات معروف در حوزه ریاضیات در کشور نیوزلند می باشید:

  • موسسه تحقیقات ریاضیات نیوزلند (NZMRI)
  • ANZIAM نیوزلند شعبه
  • آنزیام
  • اتحادیه بین المللی ریاضیات (IMU)
  • گروه های ریاضی دانشگاه NZ

مزایای تحصیل علوم ریاضیات در نیوزلند

با تحصیل به زبان انگلیسی در نیوزلند در کمتر از 1 سال می توانید دانش پیشرفته علوم، یا علوم کامپیوتر و ریاضیات را با دیپلم تحصیلات تکمیلی در علوم توسعه دهید. اگر قبلاً مدرک تحصیلی داشته اید انتخاب بسیار خوبی است. این دیپلم تحصیلات تکمیلی برای افراد حرفه ای، از جمله معلمان دبیرستان، که می خواهند دانش خود را در مورد فن آوری های فعلی و برنامه های کاربردی علوم یا علوم رایانه و ریاضی به روز کنند، طراحی شده است. دیپلم تحصیلات تکمیلی در علوم همچنین دانشجویان را برای تحصیلات تکمیلی در یک منطقه از علوم، یا علوم کامپیوتر و ریاضیات که در آنها در اصل آموزش ندیده اند، آماده می کند. قدرت در ریاضیات کاربردی بدان معنی است که شما می توانید یادگیری خود را با سایر رشته های علوم ترکیب کنید تا تجربه گسترده ای را در طیف وسیعی از برنامه ها بدست آورید.

 شما در حال تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند از دانش خود برای حل مشکلات در زمینه هایی مانند برنامه نویسی رایانه ای، مدل سازی آب و هوا و حمل و نقل استفاده خواهید کرد. هنگامی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانید قادر خواهید بود:

  • قسمت هایی از سیستم های جبر را در حل مسائل اعمال کنید.
  • برای حل مشکلات از روش های برنامه نویسی خطی استفاده کنید.
  • در حل مشکلات از تحلیل مسیر حیاتی استفاده کنید.
  • قسمت هایی از روش های مثلثاتی را در حل مسائل به کار گیرید.
  • برای حل مسائل ریاضی حساب کنید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به نیوزلند به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *