مهاجرت تحصیلی چین

رشته دامپزشکی در چین

رشته دامپزشکی در چین

تحصیل در رشته دامپزشکی در چین به دانشجویان نحوه تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها را در حیوانات اهلی یا وحشی آموزش می دهد. دامپزشکان نیز در رشته دامپزشکی به مالکان نشان می دهند که چگونه از حیوانات خانگی خود مراقبت کنند. در حالی که در موضوعاتی مانند بیوشیمی، آناتومی، ایمونولوژی، انگل شناسی و غیره نیز اطلاعات دارند. فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در چین نیز می توانند به عنوان جراح دامپزشک، پرستار، نگهبان باغ وحش، محقق یا مشاور در حیات وحش کار کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت به چین، آماده ارائه راهکارهای موثر در این خصوص به شما عزیزان می باشد.

افرادی که در رشته دامپزشکی در چین تحصیل می کنند عشق و قدردانی عمیقی نسب به حیوانات دارند. دانشجویان دامپزشکی می دانند که این موجودات کوچک یا بزرگ، دارای احساسات هستند. همچنین می توانند درد را تجربه کنند و به شدت از بیماری ها سوء استفاده رنج ببرند. با انتخاب دامپزشک شدن در چین، می توانید درد آنها را تسکین دهید و به سلامتی آنها رسیدگی کنید. علاوه بر این فارغ التحصیلان دامپزشکی در چین می توانند محققینی شوند که روی توسعه درمان ها و داروها برای حیوانات یا پزشکانی که به عنوان دامپزشک شناخته می شوند متمرکز شوند. چشم اندازهای شغلی نیز در این رشته تحصیلی بسیار گسترده است.

تحصیل در رشته دامپزشکی در چین در معتبرترین دانشگاه ها

جمهوری خلق چین همواره با دانشگاه های معتبر بین المللی میزبان دانشجویان خارجی جهت تحصیل دامپزشکی در این کشور بوده است. اغلب دانشگاه های دامپزشکی در چین، دارای رتبه بالای جهانی می باشند. انتخاب دانشگاه جهت تحصیل در رشته دامپزشکی در چین، به دلیل کیفیت بالای اغلب دانشگاه های این کشور، کار بسیار دشواری برای دانشجویان قلمداد می شود.

اما می توان گفت که دانشگاه دامپزشکی پکن، یکی از معتبرترین دانشگاه های دامپزشکی در قاره آسیا و حتی جهان می باشد. دانشگاه پکن که در ابتدا به عنوان دانشگاه امپراتوری پکن شناخته می شد، در سال 1899 تاسیس شد. این موسسه اولین دانشگاه ملی بود که رشته های جامع را در چین پوشش می داد. همچنین از زمان تاسیس تا کنون، یک موسسه پیشرو در آموزش عالی در چین بوده است. از سوی دیگر، در ابتدای تاسیس به عنوان عالی ترین اداره آموزش و پرورش عمل کرد.

در نهایت اینکه یک برنامه درسی معمولی در رشته دامپزشکی در چین شامل موضوعات زیر می شود:

برنامه درسی معمولی در رشته دامپزشکی در چین

به طور کلی کشور چین دانشگاه های بسیاری را برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در رشته دامپزشکی در این کشرو را دارند ارائه کرده است. از دیگر دانشگاه های دامپزشکی چین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع دانشگاه دامپزشکی در جینخصوصیات
دانشگاه ژجیانگاین دانشگاه عمیقا به پرورش مبتکران دامپزشکی با کالیبر بالا و رهبران آینده برای جهانی به هم پیوسته تمرکز دارد. همچنین انشگاه ژیجیانگ در سال 1896 تاسیس شد.
دانشگاه فوداندانشگاه دامپزشکی فودان، در سال 1904 به عنوان مدرسه دولتی فودان تاسیس شد. این اولین موسسه آموزش عالی بود که توسط یک فرد چینی تاسیس شد.
دانشگاه جیائو تونگدانشگاه جیائو تونگ شانگهای، به عنوان یکی از موسسات آموزش عالی که از سابقه طولانی و شهرت جهانی برخوردار است، یک دانشگاه کلیدی محسوب می شود.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشگاه دامپزشکی در چین را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشگاه دامپزشکی در چین را از دیدگاه دانشجویان بین المللی

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در رشته دامپزشکی در چین

دانشجویان بین المللی که قصد تصحیل در رشته دامپزشکی در چین را دارند، باید مدارک خود را جهت پذیرش در این رشته جمع آوری کنند. همچنین به شدت توصیه می شود که قبل از درخواست با شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف چین به خوبی آشنا شوید. روند درخواست برای تحصیل در رشته دامپزشکی در چین، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری صورت می پذیرد.

با این حال، از هر راهی که تصمیم به درخواست داشته باشید مدارک مورد نیاز یکسان است، که این مدارک عبارت اند از:

  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت، که اخیرا گرفته شده باشد.
  • یک فتوکپی از پاسپورت متقاضی
  • یک فتوکپی از ویزای متقاضی
  • ارائه آی دی
  • ارائه گواهی سلامت معتبر در کشور چین
  • سوابق جنایی شما
  • ارائه گواهی مهارت زبان چینی
  • ارائه مدارکی دال بر توانایی حمایت خود در چین حین تحصیل
  • ریز نمرات تحصیلی آخرین مدرسه فارغ التحصیلی

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در رشته دامپزشکی در چین

کار حین تحصیل رشته دامپزشکی در چین

دانشجویان بین المللی که توان مالی قوی برای تحصیل در رشته دامپزشکی در چین ندارند، می توانند حین تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند. کار ضمن تحصیل در چین، به دانشجویان کمک می کند تا برخی از هزینه های تصحیل خود را در این کشور پوشش دهند. این حق به دانشجویانی که بیش از یک سال در دانشگاه خود تحصیل کرده اند، اجازه می دهد حداکثر 8 ساعت در هفته کار کنند.

از سوی دیگر، برای اینکه دانشجویان بتوانند حین تحصیل کار کنند، باید از دانشگاه خود و اداره ورود و خروج محلی منطقه ای تاییدیه بگیرند. همچنین هرگونه تغییر در محل کار مستلزم دریافت موافقت نامه و گواهی از موسسه آموزش عالی خود است. به طور کلی در سال های اخیر کار دانشجویی در چین به دلیل هزینه های نسبتا بالای تحصیل در این کشور مورد استقبال اغلب افراد قرار گرفته است.

شرایط کلی تحصیل در چین

در بررسی های دانشجویان در مورد شرایط کلی تحصیل در چین، یک عبارت واحد بارها مورد استفاده قرار می گیرد. این عبارت امکانات عالی و نوآورانه در چین می باشد. زیرا دانشگاه ها و اغلب موسسات آموزش عالی در این کشور، می دانند که چگونه از دانشجویان خود مراقبت کنند. همچنین زندگی دانشجویان را آسان کنند و از آنها در طول تحصیل پزشکی در چین حمایت کنند. علاوه بر این اغلب موسسات آموزشی در چین دسترسی رایگان به مواد و تجهیزات را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. همچنین کلاس های دانشگاه ها در چین از ساعت 8 صبح برگزار می شوند که معمولا شامل ارائه و مناظره می شود. همچنین ورزش و فعالیت های فوق برنامه نقش بسیاری زیادی در زندگی تحصیلی دانشجویان ایفا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *