مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته دامپزشکی در پرتغال

رشته دامپزشکی در پرتغال

برنامه تحصیل در رشته دامپزشکی در پرتغال نوآورانه و مبتنی بر تدریس است که هدف آن یکپارچه سازی، تخصصی سازی، حرفه ای سازی و جهانی سازی است. علاوه بر این رشته دامپزشکی در پرتغال به شدت به سلامت جهانی اهمیت می دهد. به همین جهت سالانه هزاران دانشجو از سرتاسر جهان تحصیل در رشته دامپزشکی در پرتغال را برای آینده شغلی و تحصیلی خود بر می گزینند.

همچنین زیر بنای اهمیت روابط بین سلامت حیوانات و سلامت انسان و بهداشت به روش مدولار در طول ترم در دانشگاه های دامپزشکی پرتغال توزیع می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت به پرتغال، آماده ارائه راهکارهای مناسب به شما عزیزان در این حوزه می باشد. در نهایت اینکه، فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در پرتغال، دارای یک دید واقعی و جهانی از واقعیت های دامپزشکی و توانمندسازی آنها از روز اول تحصیل در این کشور خواهد بود.

اهداف دانشگاه ها از تدریس رشته دامپزشکی در پرتغال

اغلب دانشگاه های دامپزشکی در پرتغال اهداف واحدی را جهت تدریس رشته دامپزشکی در پرتغال در سر می پرورانند. هدف کلی دانشگاه های دامپزشکی در پرتغال، ارائه آموزش عالی، یکپارچه و حرفه ای است. که آموزش کارکنان فنی را برای حوزه های اصلی فعالیت های دامپزشکی از جمله بالینی، بهداشت عمومی، تولید دام و پردازش فناوری را در ارتباطات با حیوانات تضمین می کند.

از دیگر اهداف دانشگاه ها از تدریس رشته دامپزشکی می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • بالا بردن سطح مراقبت های بهداشتی و رفاه حیوانات در پرتغال
  • کمک به مدیریت و توسعه سیستم های تولید دام در این کشور
  • اطمینان از کیفیت محصولات غذایی با منشاء حیوانی
  • کمک به حفاظت از محیط زیست
  • پیشگیری، تشخیص و کنترل بیماری های باغ وحش و آنزوتیک
  • ترویج و توسعه فعالیت های پژوهشی علمی در پرتغال و سایر نقاط جهان

تحلیل کلی از رشته دامپزشکی در پرتغال

رشته دامپزشکی در پرتغال مطالعه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری هایی است که حیوانات وحشی و اهلی را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین با جلوگیری از انتقال بیماری های حیوانی، به ویژه از حیوانات خانگی و حیوانات تولید کننده غذا به انسان، تمرکز می کند. به طور کلی تحصیل در رشته دامپزشکی، درهای موفقیت تحصیلی و شغلی را بر روی دانشجویان مستعد از سرتاسر جهان باز می کند.

رشته دامپزشکی در پرتغال به دانشجویان این امکان را می دهد که از رشته های مختلف داخل تصویر زیر یکی را انتخاب کنند:

رشته های مختلف دامپزشکی در پرتغال

علاوه بر این، یک برنامه درسی معمولی دامپزشکی شامل موضوعاتی مانند زیست شناسی حیوانات، زیست شناسی سلولی و مولکولی، علوم آزمایشکاهی دامپزشکی و غیره می شود. دانشجویانی که در رشته دامپزشکی در پرتغال تحصیل می کنند عشق و قدردانی عمیقی نسبت به حیوانات دارند. دانشجویان دامپزشکی می دانند که این موجودات کوچک یا بزرگ، دارای احساسات هستند.

با انتخاب دامپزشک شدن در پرتغال، می توانید درد آنها را تسکین دهید و به سلامتی آنها رسیدگی کنید. از سوی دیگر، فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در پرتغال می توانند محققینی شوند که روی توسعه درمان ها و داروها برای حیوانات متمرکز شوند. در نهایت اینکه چشم انداز شغلی نیز در رشته دامپزشکی بسیار گسترده است.

تحلیل کلی از رشته دامپزشکی در پرتغال

چشم انداز شغلی در رشته دامپزشکی در پرتغال

به طور کلی فارغ التحصیلان در رشته دامپزشکی در پرتغال، در موقعیت منحصر به فردی از آموزش برای سلامت حیوانات و افراد هستند. به همین جهت این رشته تحصیلی دارای چشم انداز شغلی بسیار موفقی در پرتغال می باشد. مشاغل دامپزشکی نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست، ایمنی غذا و سلامت عمومی دارند. لازم به ذکر است که دامپزشکان شاغل بدون شک شناخته شده ترین بخش حرفه دامپزشکی در پرتغال هستند.

دامپزشکان شاغل در پرتغال، مشکلات سلامتی حیوانات را تشخیص می دهند. از سوی دیگر حیواناتی که عفونت یا بیماری دارند را مداوا می کنند. همچنین کار دانشجویی در پرتغال حین تحصیل در این کشور از استقبال بی نظیری برخوردار بوده است. علاوه بر این آنها در برابر بیماری های بزرگ واکسینه می کنند. در نهایت اینکه زخم های حیوانات را درمان و پانسمان می کنند و جراحی انجام می دهند.

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی فراوان است. از مهمترین مشاغل دامپزشکی در پرتغال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محبوب ترین مشاغل دامپزشکی در پرتغالتوضیحات
افسران دامپزشکیدامپزشکانی که برای دولت کار می کنند با پیشگیری از بیماری های حیوانات و ارتقای ایمنی غذا به مردم خدمت می کنند.
آموزش و تحقیقات دامپزشکیدامپزشکان ممکن است از تحصیلات خود برای آموزش دانشجویان دامپزشکی، سایر متخصصان پزشکی و دانشمندان استفاده کنند.
دامپزشکان در خدمت سربازیاین دسته از دامپزشکان مسئول ایمنی مواد غذایی، مراقبت های دامپزشکی از حیوانات دولتی، حافظت از بیوتروریسم و تحقیق و توسعه زیست پزشکی هستند.
بهداشت عمومی دامپزشکیآنها در مورد چگونگی جلوگیری از آلودگی احتمالی مواد غذایی و میکروب ها بررسی و توصیه می کنند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین مشاغل دامپزشکی در پرتغال را از دیدگاه دامپزشکان در این کشور مشاهده فرمایید:

محبوب ترین مشاغل دامپزشکی در پرتغال را از دیدگاه دامپزشکان

اخذ مدرک جراحی در رشته دامپزشکی در پرتغال

به دلیل سهولت در اخذ مدرک جراحی در رشته دامپزشکی و روند ساده مهاجرت تحصیلی به پرتغال، اغلب دانشجویان بین المللی این کشور را برای جراح شدن انتخاب می کنند. از سوی دیگر، یک جراح دامپزشکی تنها زمانی می تواند مجوز فعالیت در پرتغال را اخذ کند که در زمینه مربوطه کار کند.

مجوز مدرک جراحی در رشته دامپزشکی در پرتغال باید به شرح زیر باشد:

  • بر اساس جهت گیری گونه یا گروهی از گونه ها مانند گاو، حیوانات همراه، اسب خوک و طیور
  • قبل از یک دوره آموزشی مربوط به گونه ها، کسب مهارت های تئوری و عملی همراه با سطح مناسبی از تجربه حرفه ای
  • ارائه مدرک صادر شده توسط یک مرجع ملی پزشکی

در آخر اینکه متقاضی باید تحت نظارت یک مقام دامپزشکی اروپایی صلاحیتدار به منظور شناسایی به عنوان یک تاییدیه اروپایی قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته دامپزشکی و همچنین شرایط تحصیل در پرتغال، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *