مهاجرت تحصیلی مالت

رشته دامپزشکی در مالتا

رشته دامپزشکی در مالتا

تحصیل در رشته دامپزشکی در مالتا در 3 دانشگاه اصلی سازماندهی شده است که برنامه های مختلف پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. از سوی دیگر تمامی دانشگاه های دامپزشکی در مالتا مدارک معتبری را در اتحادیه اروپا ارائه می دهند. فارغ التحصیلان دامپزشکی در مالتا، برای محافظت از سلامت حیوانات و انسان ها آموزش می بینند. آنها نه تنها به نیازهای بهداشتی طیف گسترده ای از گونه های جانوری پاسخ می دهند. بلکه نقش مهمی در محافظت از محیط زیست، ایمنی مواد غذایی، رفاه حیوانات و سلامت عمومی در مالتا ایفا می کنند. علاوه بر این، یک دامپزشک دارای مجوز می تواند در چندین زمینه مختلف از جمله مطب خصوصی، دولتی، تدریس، تحقیق یا صنعت کار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده است همراهی فرمایید.

طی سال های اخیر رشته دامپزشکی در مالتا، مورد استقبال اغلب دانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار گرفته است. دلایل بسیاری در خصوص تحصیل در مالتا نقش داشته اند که از مهمترین آنها می توان به کیفیت بالای آموزش در این کشور اشاره کرد. دامپزشکی در مالتا تحت صلاحیت وزارت توسعه پایدار، محیط زیست و تغییرات آب و هوایی بر اساس قانون مستقر در مالتا بوده است. برنامه های آموزشی دامپزشکی تحصیلات تکمیلی منجر به مدرک کارشناسی ارشد را می توان در دانشگاه مالت دنبال کرد. مالتا با نام رسمی جمهوری مالتی یک کشور جزیره ای در دریای مالت است. این مجمع الجزایر بین ایتالیا و لیبی تشکیل شده است و اغلب بخشی از جنوب اروپا محسوب می شود.

دیپلم پیشرفته در رشته دامپزشکی در مالتا

یکی از محبوب ترین دوره های تحصیل در رشته دامپزشکی در مالتا دوره دیپلم پیشرفته در این کشور می باشد. این دوره آموزشی دانش گسترده ای از مدیریت حیوانات و صنعت مراقبت از حیوانات، از جمله پرستاری و کمک دامپزشکی به دانشجویان ارائه می دهد. برنامه مطالعاتی در دیپلم پیشرفته در رشته دامپزشکی در مالتا، چشم انداز گسترده ای در مورد آخرین شیوه ها در بخش مدیریت حیوانات و همچنین ارتباط آن با کارآفرینی ارائه می دهد.

دانشجویان در این دوره تشویق خواهند شد که تئوری را به عمل در تمام مراحل از طریق تکالیف، پروژه ها، کار عملی و موقعیت های کاری مرتبط کنند. همچنین وظایف برنامه ریزی شده عملی دامداری بخشی جدایی ناپذیر از برنامه درسی در این دوره می باشد. مسیرهای شغلی نیز در این دوره شامل دستیار دامپزشکی، دستیار پرستار دامپزشکی، اپراتور مزرعه و نگهبان پناهگاه حیوانات در مالتا می شود.

تحصیل در مقطع کارشناسی رشته دامپزشکی در مالتا

مقطع کارشناسی در رشته دامپزشکی در مالتا، سالانه مورد استقبال بیش از صدها دانشجوی بین المللی از کشورهای مختلف جهان قرار می گیرد. برنامه کارشناسی دامپزشکی در مالتا، آموزش های علمی و بالینی پیشرو در جهان را در زمینه دامپزشکی ارائه می دهد. این دوره مهیج در مالتا، بر اساس تاریخچه گسترده دامپزشکی این کشور است.

همچنین رویکردهای جدیدی را از کنار هم قرار دادن تغییرات تکنولوژیکی، پیشرفت بالینی و علمی و تحرک روش های تدریس و یادگیری اخذ می کند. دانشجویان در مقطع کارشناسی دامپزشکی در مالتا، درک کاملی از علم زیر بنای عمل و تحقیقات دامپزشکی به دست خواهند آورد. علاوه بر این در بیمارستان های شلوغ تجربه عملی و شرایط تحصیل در مالتا ممکن را به دست خواهید آورد.

در نمودار زیر می توانید رشد قابل توجه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی دامپزشکی در مالتا را طی سالیان اخیر مشاهده فرمایید:

رشد قابل توجه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی دامپزشکی در مالتا را طی سالیان اخیر

از سوی دیگر، دروه لیسانس در رشته دامپزشکی در مالتا به شما کمک می کند تا درک درستی از اصول اولیه بیولوژیکی عملکرد طبیعی بدن حیوانات به دست آورید. همچنین توانایی تشخیص پاتولوژیک از نرمال، پیشکیری از بیماری و مدیریت ایمن فرآیندهای تولید دام داشته باشید. شما همچنین فرصت هایی را برای افزایش دانش دامپزشکی از طریق تحقیق کشف خواهید کرد.

علاوه بر این، تخصص را برای تشخیص و درمان بیماری و کاهش درد و رنج همراه با مهارت های حرفه ای که برای کار و برقراری ارتباط موثر نیاز دارید، توسعه خواهید داد. در دو سال اول دانشجویان دامپزشکی، عمدتا در پردیس دانشگاه های مالتا مسقر خواهند شد و علوم پایه دامپزشکی را می آموزند. که مهارت های مقدماتی در دست زدن و بررسی اسب ها، حیوانات مزرعه و حیوانات همراه و همچنین توسعه مهارت های ارتباطی را کسب خواهید کرد.

زبان تحصیل در رشته دامپزشکی در مالتا

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی که مورد استقبال انبوهی از دانشجویان جهت تحصیل در رشته دامپزشکی قرار دارند. زبان تحصیل در رشته دامپزشکی در تمامی دانشگاه های مالتا به زبان انگلیسی می باشد. از آنجایی که زبان انگلیسی به طور گسترده به عنوان زبان جهان شناخته شده است تحصیل رشته دامپزشکی در مالتا به زبان انگلیسی یک مزیت بزرگ محسوب می شود. خوشبختانه انگلیسی یکی از زبان های رسمی در جزیره مالتا می باشد.

در واقع اغلب پردیس های دانشگاه های دامپزشکی مالتا و بخش های داخلی، آموزش پزشکی در سطح جهانی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. با دوره ها و برنامه های انگلیسی در همه سطوح در رشته دامپزشکی، از برنامه 6 ساله کارشناسی تا برنامه دکترا هرآنچه دانشجویان دامپزشکی نیاز دارند در اختیار دارد. زبان انگلیسی در مالتا به افزایش کیفیت آموزش و دسترسی به برنامه های دامپزشکی کمک شایانی می کند.

زبان تحصیل در رشته دامپزشکی در مالتا

تحصیل در رشته دامپزشکی در دانشگاه مالت

در حالی که مالت به عنوان مجمع الجزایر واقع در وسط دریای مدیترانه در سال های اخیر شاهد جهش دانشگاه های فراوانی است. اما شکی نیست دانشگاه مالت جزو بهترین دانشگاه های مالتا برای دانشجویانی است که برای تحصیل در رشته دامپزشکی به این کشور سفر می کنند. همچنین برای افرادی که به دنبال تحصیل پزشکی در مالتا و به ویژه تحصیل دامپزشکی هستند این دانشگاه حدود 12000 دانشجو را در خود جای داده است.

علاوه بر این حدود 2000 دانشجوی بین المللی از 95 کشور تحصیل در دانشگاه مالتا را برای آینده تحصیلی خود انتخاب کرده اند. البته این دانشگاه به دو دانشگاه پزشکی و دامپزشکی تقسیم می شود، این دومی محبوب ترین بخش برای دانشجویات بین المللی که قصد تحصیل در کشور مالتا را دارند تلقی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته دامپزشکی در مالتا، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *