مهاجرت تحصیلی یونان

رشته دامپزشکی در یونان

رشته دامپزشکی در یونان

دانشجویان بین المللی با تحصیل در رشته دامپزشکی در یونان در معرض طیف وسیعی از درمان ها و تکنیک های مراقبت از حیوانات قرار می گیرند. علاوه بر این جاذبه های محبوب و سبک زندگی در یونان را تجربه خواهند کرد. تحصیل مقرون به صرفه در رشته دامپزشکی در یونان شما را قادر می سازد تا هوش فرهنگی خود را پرورش دهید و شبکه جهانی خود را نیز گسترش دهید.

یکی از دلایل اصلی تحصیل در رشته دامپزشکی در یونان این است که هزینه ها و شرایط تحصیل دریونان بسیار پایین است. همچنین یونان با آب و هوای آفتابی و مدیترانه ای، مناظر جادویی و میراث فرهنگی غنی خود یکی از ایده آل ترین مقاصد تحصیلی خارج از کشور در سراسر جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، ما را در این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی نمایید.

دانشگاه ارسطو برای تحصیل در رشته دامپزشکی در یونان

دانشگاه ارسطو از اصلی ترین موسسات آموزشی جهت تحصیل در رشته دامپرشکی در یونان می باشد. این دانشگاه در سال 1950 تاسیس شد. طبق آمار صورت گرفته در سال 2023 دانشگاه ارسطو از سوی دانشجویان بین المللی به عنوان محبوب ترین دانشگاه دامپزشکی در یونان انتخاب شد. دانشگاه دامپزشکی ارسطو متشکل از واحدهای اداری، آموزشی و پژوهشی است و توسط مجمع رئیس و نایب رئیس اداره می شود.

مجمع عمومی در این دانشگاه در مورد برنامه درسی، خط مشی، تشکیلات دانشگاه و رسیدگی به درخواست های گروه ها و اعضای هیئت علمی تصمیم گیری می کند. علاوه بر این دانشگاه ارسطو مدرک کارشناسی ارشد دامپزشکی را پس از اتمام 10 ترم تحصیلی به دانشجویان ارائه می دهد.

برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسطو با هدف ارائه تخصص به دانشجویان دانشکده دامپزشکی در رشته های تحصیلی زیر راه اندازی شد:

برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسطو با هدف ارائه تخصص به دانشجویان دانشکده دامپزشکی

دوره کارآموزی در رشته دامپزشکی در یونان

به طور کلی، دوره کارآموزی در رشته دامپزشکی در یونان، برای افرادی که حداقل دو سال تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته های علوم دامی یا دامپزشکی داشته ان مناسب است. کارآموزان در رشته دامپزشکی در یونان، باید علاقه واقعی به دامپزشکی داشته باشند. همچنین باید متعهد به مشاهده روش های جراحی و غیر جراحی باشند. البته لازم به ذکر است که دوره کارآموزی در یونان به زبان انگلیسی انجام می شود. به عنوان یک کارآموز در رشته دامپزشکی در یونان، شما یک فرصت منحصر به فرد برای ایفای نقش عملی در حمایت از متخصصان محلی در مراقبت از گونه ها خواهید داشت.

این یک دوره کارآموزی عالی محسوب می شود که برای دوستداران حیوانات که در کنار کارکنان محلی با تجربه در شهر تاریخی آتن کار می کنند. نکته قابل توجه در مورد دوره کار آموزی این است که به متقاضیان خوابگاه نیز ارائه می شود. دوره کارآموزی در رشته دامپزشکی در یونان به طور کلی نقش مهمی را در دامپزشک شدن شما در این کشور ایفا می کند. دانشجویان خارج از فعالیت های کارآموزی در یونان آخر هفته ها تعطیل هستند. تا از جاذبه های این مقصد جذاب و محبوب لذت ببرند.

دوره کارآموزی در رشته دامپزشکی در یونان، دارای مزایای فراوانی نیز برای متقاضیان می باشد، از مهمترین مزایاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک در مشاوره، درمان تشخیص یا جراحی
  • کسب تجربه در حمایت از دامپزشکان حرفه ای در مراقبت های پزشکی روزانه
  • با پروتکل های مختلف برای مراقل از حیوانات آشنا می شوید.
  • توسعه برنامه های مراقبت پزشکی و بهبودی
  • توانبخشی حیوانات در یونان
  • سایه زدن و یادگیری از یک دامپزشکی محلی واجد شرایط در یونان

دوره کارآموزی در رشته دامپزشکی در یونان

هزینه تحصیل در رشته دامپزشکی در یونان

یکی از دلایل اصلی که دانشجویان بین المللی تحصیل در رشته دامپزشکی در یونان را برای آینده تحصیل خود انتخاب می کنند، هزینه تحصیل پایین در این کشور است. اما به هیچ عنوان کیفیت بالای آموزش در دانشگاه های دامپزشکی یونان قربانی هزینه پایین تحصیل در این کشور نمی شود. انتظار می رود اغلب دانشجویان بین المللی از کشورهای ثالث، هزینه ای در حدود 1800€ (یورو) در سال برای تحصیل در مقطع کارشناسی دامپزشکی بپردازد که اغلب ای هزینه ها شامل هزینه کتاب های دوره دامپزشکی می شود.

اما برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دامپزشکی در یونان هزینه ها در حدود 2000€ تا 3500€ (یورو) در هر سال تحصیلی است. اما در دانشگاه های خصوصی در یونان هزینه های تحصیل کمی بالاتر خواهد بود. اما لازم به ذکر است که هزینه تحصیل و زندگی در یونان، برای دانشجویانی که از کشورهای اتحادیه اروپا به این کشور سفر می کنند بسیار پایین است.

ویزای تحصیلی یونان

تمامی اتباع کشروهای ثالث که قصد تحصیل در یونان را دارند باید قبل از اعزام برای ویزای تحصیلی یونان اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است که دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا، برای تحصیل در یونان نیازی به اخذ ویزای تحصیلی این کشور ندارند. برای دریافت ویزای تحصیلی یونان، به نامه پذیرش رسمی از دانشگاه انتخابی خود در یونان نیاز دارید.

البته باید موسسه ای باشد که توسط وزارت آموزش یونان تایید شده باشد. در نهایت اینکه برای درخواست ویزای تحصیلی خود باید به سفارت یونان در ایران مراجعه فرمایید. چنانچه مطالب این مقاله برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده است. می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مقاله های بی شمار این سایت در خصوص تحصیل و شرایط کار پس از تحصیل در یونان بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *