مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در تایلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در تایلند

برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در تایلند باید شرایط زندگی در بانکوک را بیاموزید. این کشور آسیایی بسیار خاص و منحصر به فرد است. اگر به فرهنگ و زبان و غذای این کشور علاقمندید تحصیلات تخصصی در دانشگاه هایی مانند ماهیدول می تواند نتایج خوبی داشته باشد. به ارائه دهندگان پزشکی آموزش دیده در خط مقدم مراقبت های بهداشتی در بانکوک و چیانگ مای، تایلند بپیوندید. بانکوک، خانه نمادین کاخ بزرگ، پرجمعیت ترین شهر تایلند است و بیشترین بازدید مسافران بین المللی در جهان است. چیانگ مای به خاطر معابد باشکوه، بازارهای شلوغ و بازارهای شبانه، غذاهای شگفت ‌انگیز تایلندی، زیبایی طبیعی در کوه‌ های اطراف و روستاهای قبیله تپه‌ای و فیل ‌ها در پناهگاه ‌ها و پارک‌ های اطراف شهرت دارد. موسسه حقوقی سفیر ان سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای دانشجویی و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در تایلند مشاور و راهنمای شماست.

درباره رشته جراحی مغز و اعصاب در تایلند

عصب شناسی شاخه ای از پزشکی یا زیست شناسی است که به آناتومی، عملکردها و اختلالات ارگانیک عصبی و سیستم عصبی می پردازد. سیستم عصبی یک سیستم بسیار پیچیده و بسیار پیشرفته است که به سادگی فعالیت های بدن را تنظیم و هماهنگ می کند. بدن انسان تقریباً از 80 میلیارد نورون تشکیل شده است. نورون ها که کل سیستم را می پوشانند، به عنوان کانال اصلی سیگنال در بدن انسان عمل می کنند. مغز یکی از پیچیده ترین و حیاتی ترین اندام های بدن انسان است. جراح مغز و اعصاب بیمارانی را درمان می کند که از سرطان مغز، تومورهای خوش خیم، اختلالات عصبی در ستون فقرات و جراحی برای برداشتن آن رنج می برند. دستگاه ها و تجهیزات رباتیک ویژه به جراحان مغز و اعصاب در جراحی دقیق در یک مکان خاص با استفاده از فناوری پیچیده پیشرفته کمک می کنند.

تحصیل در تایلند

تایلند به سرعت در حال به رسمیت شناختن کیفیت خدمات مراقبت های بهداشتی خود است و هر ساله صدها هزار بیمار بین المللی را برای درمان های پزشکی پیشرفته جذب می کند. شما در کنار پزشکان یا پرستاران تمام وقت قرار می گیرید و این متخصصان را در نوبت های روزانه از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر، از دوشنبه تا جمعه، تحت نظر خواهید داشت، زیرا آنها با بیماران مشورت می کنند، درمان می کنند و عمل جراحی انجام می دهند. همه پزشکانی که کارآموزان با آنها کار خواهند کرد دارای صلاحیت بالایی هستند. بسیاری از آنها مدارک خود را در خارج از کشور در ایالات متحده یا بریتانیا دریافت کرده اند. حرفه ای که تحت نظر شماست تسلط بالایی به زبان انگلیسی خواهد داشت. هر مرحله از مشاهده به دقت بررسی می شود تا از ایمنی و راحتی بیماران درگیر اطمینان حاصل شود.

این تجربه باورنکردنی با سطح بی نظیری از دسترسی مشخص می شود که در اکثر کشورها در دسترس نیست. دوره ‌های کارآموزی در بیمارستان ‌های استاندارد بین‌ المللی انجام می‌ شود که به ‌دقت بررسی می‌شوند، بیمارستان ‌های خصوصی و دولتی با خدمات کامل و دارای زیرساخت ‌های پیشرفته و در بیشتر موارد شامل هر یک از بخش ‌های زیر می‌شوند: جراحی عمومی. پوست و رادیولوژی تشخیصی؛ گوش و حلق و بینی؛ واحد مراقبت های ویژه؛ جراحی مغز و اعصاب؛ و جراحی ارتوپدی جراحی مغز و اعصاب؛ و جراحی ارتوپدی جراحی مغز و اعصاب؛ و جراحی ارتوپدی.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل در رشته جراحی به زبان انگلیسی و تایلندی  می باشید:

 

تحصیل در رشته جراحی به زبان انگلیسی و تایلندی

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در تایلند

این انتخاب یک تجربه بالینی و فرهنگی متنوع ارائه می دهد. دانش آموزان 1 هفته را در بانکوک (بزرگترین شهر تایلند) و یک هفته را در آئو نانگ در جنوب تایلند (شهری روستایی در ساحل آندامان) می گذرانند. به این ترتیب، این شرایط تحصیلی در رشته جراحی مغز و اعصاب دانش ‌آموزان را هم در معرض پزشکی «به ‌سبک مدرن غربی» در بانکوک و هم شیوه ‌های بهداشتی «به ‌سبک شرقی باستان» در آئو نانگ قرار می‌دهد. در بانکوک در بیمارستان سیریرج، قدیمی ترین، بزرگترین و معتبرترین بیمارستان تایلند برگزار می شود. دانش ‌آموزان شیوه‌ های پزشکی مدرن را در اورژانس و بخش ‌ها و کلینیک ‌ها در جراحی، اطفال، OB/GYN، پزشکی و سایر تخصص‌ ها مشاهده می‌کنند. یکی از ویژگی های هیجان انگیز در هفته فرصت ملاقات و تعامل با دانشجویان پزشکی تایلندی است.

مزایا تحصیل در تایلند

دانش آموزان جنبه های فرهنگی بانکوک را نیز تجربه می کنند. بانکوک به یکی از هیجان انگیزترین شهرهای جهان تبدیل شده است. دانش‌ آموزان در آنجا در مهمان‌خانه‌ای می‌مانند که در یک مکان عالی برای بازدید از مکان‌های جالب در بانکوک قرار دارد. دانش‌آموزان 2 هفته را در جنوب تایلند در Ao Nang سپری می‌کنند، این برنامه بر روی طب مکمل و جایگزین CAM تمرکز دارد که قرن ‌ها در شرق انجام می‌شود. در پایان هفته، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که 1 ساعت ماساژ تایلندی بدهند و ست تای چی 24 فرم یانگ، محبوب ‌ترین ست تای چی در جهان را اجرا کنند. تحصیل دکترا در تایلند هم مزایا بسیار خوبی دارد. دانش‌آموزان نه تنها این مهارت ‌های جدید را کسب می‌کنند، بلکه درک خود را از پزشکی یکپارچه و نقشی که این شیوه ‌های شرقی باستان می‌توانند در مراقبت‌ های بهداشتی مدرن ایفا کنند، عمیق ‌تر می‌کنند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در تایلند هستید:

دانشگاهرتبه در تایلندرتبه در آسیارتبه در جهان
Mahidol University1136411
Prince of Songkla University2165472
Chulalongkorn University3192526
Khon Kaen University4219588
Thammasat University5311844

بخش جراحی مغز و اعصاب در تایلند

بخش جراحی مغز و اعصاب در تایلند

دانش‌آموزان این فرصت را دارند که یادگیری CAM خود را با فعالیت ‌های خارج از منزل تقویت کنند و از زیبایی فیزیکی و آرامش در جنوب تایلند در دریای آندامن استفاده کنند. موقعیت مکانی در تایلند دانش آموزان را در معرض یک کشور جذاب قرار می دهد و منجر به قدردانی بیشتر از سلامت جهانی می شود. مرکز عصبی بیمارستان Thonburi یکی از شناخته شده ترین مراکز تعالی است. این بخش مجموعه ای از خدمات تشخیصی، درمانی، جراحی و توانبخشی برای درمان و مدیریت جامع اختلالات عصبی و متخصصانی برای اختلال حافظه در مغز دارند. جراحانی که همیشه آماده خدمت به بیماران هستند یک موفقیت و مزیت بزرگ برای این کشور است. پرسنل بزرگ پزشکان و درمانگران توانبخشی تایلند برای کمک به بیماران در بازیابی عملکرد در طول دوره بهبودی مجهز هستند. رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند نیز از جایگاه شغلی خوبی برخودار است.

خدمات تخصصی در حوزه مغز و اعصاب در تایلند عبارتند از:

  • کلینیک سکته مغزی
  • کلینیک اختلال حرکتی برای بیماری هایی مانند پارکینسون
  • کلینیک زوال عقل و اختلالات رفتاری
  • کلینیک صرع
  • سردرد و درد صورت
  • سرگیجه و غش (سنکوپ)
  • جراحی مغز و اعصاب (خونریزی مغزی، آنوریسم مغزی، تومورهای مغزی)

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تبدیل اقامت به تایعیت در تایلند مشاور تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *