مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

برای تحصیل رشته پزشکی به خصوص رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند دانشجویان می توانند از بین دانشگاه های معتبر این کشور یکی را انتخاب کنند. این کشور که در جنوب آسیا قرار دارد، مقصدی جذاب است. اگرچه دوران سیاسی سختی را سپری کرده است، اما تعداد بازدیدکنندگان و درآمد حاصل از گردشگری از رشد بازمانده است. این کشور پذیرای 37 میلیون گردشگر در سال 2017 بود. این تعداد بازدیدکننده بین ‌المللی همچنین به تعداد بالای دانشجویان بین ‌المللی تبدیل می ‌شود و دانشگاه ‌های این کشور را به سومین دانشگاه محبوب در آسیای جنوب شرقی تبدیل می ‌کند.

شاید غذاهای لذیذ، آب و هوای گرم، زندگی شبانه بی پایان، و تنوع گسترده گزینه های دانشگاه، مردم را مجذوب خود کند. سیستم آموزش عالی در این کشور در سال های گذشته اصلاحات متعددی را با هدف بهبود و یکسان سازی آموزش پشت سر گذاشته است. این شامل تغییر آزمون های پذیرش، تقویم تحصیلی، برنامه های درسی و بودجه می شود. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشجویانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند را دارند، راهنمایی می کند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

مانند بسیاری از کشورهای آسیایی، آموزش در این کشور بسیار ارزشمند و بسیار مهم است. دانشجویان تایلندی امتحانات سختی را می گذرانند و برای ورود به بهترین مدارس، رقابت های سنگینی را پشت سر می گذارند. هدف دولت این کشور این است که دانشگاه‌ های این کشور را در خط مقدم علم و فناوری قرار دهد، که احتمالا نتیجه اقتصاد قوی این کشور و پیشرفت‌های مدرنی است که تجربه می ‌کند و به تجربه آن ادامه خواهد داد. دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل می کنند می توانند از آموزش فوق العاده موجود در آنجا استفاده کنند.

بسیاری از دانشجویان بین المللی برای مطالعه اکولوژی و محیط زیست، کشاورزی و توسعه به این کشور سفر می کنند، زیرا بسیاری از کارهایی که در این موضوعات در آسیای جنوب شرقی انجام می شود در این کشور انجام می شود. برای دانشجویان بین المللی که علاقه مند به یادگیری تایلندی هستند، این کشور واقعا تنها جایی است که می توانند بروند. دانشگاه های این کشور به کالج های تخصصی، چند رشته ای و کالج های اجتماعی تقسیم می شوند. حدود 30% از این مؤسسات در پایتخت، بانکوک واقع شده اند. تا سال 2016، 156 دانشگاه معتبر بودند. 48% آن ها خصوصی هستند. این کشور جمعیت سالخورده ای دارد که به سرعت در حال رشد است. به همین دلیل است که آن ها تلاش های مهمی برای حفظ شهروندان جوان خود در دانشگاه های محلی و جذب دانشجویان بین المللی انجام می دهند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند دانشگاه های زیر توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه ماهیدول175
دانشگاه چیانگ مای250
دانشگاه چولالانگکورن288
دانشگاه Khon Kaen337
دانشگاه شاهزاده سونگکلا412
دانشگاه ثمثات959

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

همان طور که در اکثر کشورها اتفاق می افتد، هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی به طور قابل توجهی گران تر از دانشجویان داخلی در این کشور است. خوشبختانه در مقایسه با سایر دانشگاه ها هنوز بسیار مقرون به صرفه هستند.

هزینه تحصیل در تایلند در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسیبین 1000$ تا $4000$
تحصیلات تکمیلیبین 1000$ تا $2000$

هزینه زندگی و همچنین شهریه وجود دارد که دانشجویان بین المللی باید از آن مراقبت کنند. گاهی اوقات، دانشگاه های این کشور هزینه کل برنامه را به جای هزینه های سالانه یا دوسالانه در نظر می گیرند. اگر یک برنامه بسیار گران به نظر می رسد، قبل از اخراج یک دانشگاه به دقت بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که هزینه های نشان داده شده برای برنامه کامل باشد و شما فقط باید ریاضی را انجام دهید و مجموع را به تعداد سال ها یا ترم های برنامه تقسیم کنید.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

ویزای تحصیلی تایلند

ویزای تحصیلی تایلند یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین انواع ویزا در این کشور است. اگر می خواهید در این کشور برای تفریح یا سرگرمی و غوطه ور شدن در فرهنگ و سنت این کشور بمانید، این ویزا بهترین گزینه برای شماست. معمولا ویزای تحصیلی یا ویزای تحصیلی برای کسانی است که می خواهند در این کشور تحصیل کنند، به ویژه کسانی که مدرک کارشناسی یا تحصیلات عالی خود را دنبال می کنند، یا کسانی که در حال گذراندن دوره های زبان یا دوره های حرفه ای در این کشور هستند. در صورتی که شما یا فرزندانتان در این کشور تحصیل کنید. دانشجو می تواند برای اقامت در تایلند و تکمیل دوره خود “ویزای تحصیلی” دریافت کند. این نوع ویزا حداکثر به مدت 1 سال برای متقاضی صادر می شود و سالیانه قابل تمدید است.

مدارک شخصی متقاضی عبارتند از:

  • فرم درخواست M. 7
  • پاسپورتی که حداقل 6 ماه یا بیشتر اعتبار دارد
  • TM 6 کارت خروج
  • 2 عکس در اندازه

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در تایلند

متخصص زنان و زایمان، پزشکی است که برای ارائه مراقبت ‌های پزشکی و جراحی برای بیمار باردار، زایمان نوزاد و ارائه مراقبت ‌های پزشکی و جراحی برای درمان شرایطی که بر اندام های زنان تأثیر می ‌گذارد آموزش دیده است. برخی از متخصصان زنان و زایمان علاقه حرفه ای زیادی به یک حوزه خاص مانند اوروژنیکولوژی، لگن، زنان و زایمان در نوجوانان یا اطفال، یا بیماری های عفونی دارند و فعالیت خود را بر روی یک یا چند مورد از این حوزه های خاص از تخصص متمرکز می کنند. همه این پزشکان همچنین در زمینه حفظ سلامت و مراقبت های پیشگیرانه برای زنان آموزش دیده اند و دانش و مهارت خاصی دارند که آن ها را قادر می سازد به عنوان مشاور برای پزشکانی که در سایر زمینه های پزشکی فعالیت می کنند، خدمت کنند.

همچنین تخصص‌ های فرعی در مامایی و زنان وجود دارد که نیاز به آموزش بیشتر دارد که عبارتند از:

تخصص‌ های فرعی در مامایی و زنان در تایلندمتخصصان پزشکی مادر و جنین، متخصصین زنان و زایمان هستند که آماده مراقبت و مشاوره با بیماران دارای حاملگی ‌های پرخطر هستند. و متخصصان غدد تولید مثلی قادر به مدیریت مشکلات پیچیده مربوط به غدد درون ریز باروری و ناباروری، از جمله جنبه های کمک باروری، مانند لقاح آزمایشگاهی (IVF) هستند.

حقوق ماهیانه کار در تایلند برای متخصصان جراحی زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در تایلند برای متخصصان جراحی زنان و زایمانکارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیانی که قصد مهاجرت به تایلند را دارند می توانند آن ها را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *