دسته بندی نشده

رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه

رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه

تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه یا سایر کشورها موجب درآمد های بالا و جایگاه اجتماعی ویژه در میان پزشکان می شود. تحصیل پزشکی در ترکیه اغلب یک مقصد انتخابی برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند رویای خود را برای پزشک شدن محقق کنند. در ترکیه، پزشکی را می توان به زبان انگلیسی یا ترکی مطالعه کرد. در دانشگاه های برجسته ما واقع در استانبول، آنکارا یا ازمیر – دانشجویان گزینه های زیادی دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب و مهاجرت از طریق تحصیل به ترکیه پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل در ترکیه

در ترکیه، تحصیلات پزشکی به طور معمول شش سال طول می کشد، با دوره تحصیلی به دو سال مطالعه پیش بالینی، سه سال مطالعه بالینی، و 1 سال کار بالینی دولتی یا کارآموزی تقسیم می شود. فارغ التحصیلان پس از اتمام برنامه عنوان دکتر پزشکی را دریافت می کنند. دانشکده های پزشکی ترکیه بسته به گزینه داوطلب، دوره هایی را به زبان انگلیسی یا ترکی ارائه می دهند. مانند سایر کشورها، 2 سال اول پر از علوم پایه است. از سال سوم به بعد با بیماری ها آشنا می شوید. در طول تحصیل در سال های بغعد باید دوره کارورزی خود را در بیمارستان های کشور ترکیه بگذرانید. اینکه در کدام بیمارستان باشید براساس شرایط شما مختلف است. در سال آخر بیشتر زمان خود را در دانشگاه برای ارائه تحقیق پایان نامه خواهید گذراند. سپس می توانید پس از اتمام موفقیت آمیز و اخذ تایید کارورزی و کسب تجارب عالی به دنیای پزشکان در ترکیه وارد شوید.

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه

تحصیل پزشکی در ترکیه مزایای زیادی دارد. دانشگاه های پزشکی ترکیه به دانشجویان علاقه مند به تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیلات باکیفیت ارائه می دهند. هزاران دانشجو از سراسر جهان در حال حاضر در دانشگاه های ترکیه ثبت نام کرده اند. هزینه های زندگی کم و هزینه های تحصیلی دانشکده پزشکی مقرون به صرفهو مدارک معتبر جهانی: مدارک تایید شده و شناخته شده جهانی توسط از مهم ترین مزایا تحصیل و اخذ تخصص در این کشور است. همچنین رشته ها پزشکی به زبان انگلیسی در دانشکده های پزشکی ترکیه تدریس می شود. سطح جهانی آموزش و بیمارستان‌های دانشگاهی و اساتید بین المللی نیز به محبوبیت این کشور افزوده است. استقبال از فرهنگ، جو و زندگی و یادگیری راحت زبان نیز دلایل مهم دیگری است.

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه

شرایط مطالعه رشته مغز و اعصاب در ترکیه

برای تحصیل در رشته پزشکی در ترکیه باید مدرک تحصیلی معتبر و مرتبطی داشته باشید. برای تحصیل و اخذ تخصص در حوزه مغز و اعصاب باید یکی پیشینه و سابق مرتبط با پزشکی داشته باشید و شرایط خاصی را هر دانشگاه دارد اعمال کنید. بسته به سابقه تحصیلی شما در کشو های دیگر شرایط مختلفی وجود دارد. لطفاً در نظر داشته باشید که از سال سوم به بعد باید با بیماران در تماس باشید و باید به زبان ترکی با بیماران ارتباط برقرار کنید. در بیشتر موارد مشکلی نخواهد بود زیرا شما 3 سال گذشته در ترکیه زندگی کرده اید و سطح زبان شما برای ارتباط با بیماران کافی خواهد بود. چندین دانشگاه دولتی و بنیادی (خصوصی) رشته جراحی مغز و اعصاب را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

در لیست زیر شاهد برخی از الزامات تحصیلی در رشته پزشکی در ترکیه هستید:

  • مدارک تحصیلی معتبر پزشکی
  • رزومه کاری
  • رزومه تحصیلی معتبر و تخصصی
  • انگیزه نامه (در صورت امکان)
  • پاسپورت معتبر

مزایا اشتغال در حوزه رشته جراحی مغز و اعصاب

هنگامی که در ترکیه پزشکی می خوانید، با بسیاری از کشورها ارتباط خواهید داشت. تر کیه یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه بهداشت و سلامت در آسیا است. همانطور که می دانید بیماران از سراسر دنیا به دلایل مختلفی مانند جراحی زیبایی مراجعه می کنند. تسلط به انگلیسی و ترکی و یا زبان دیگر یک برتری محسوب می شود. این مهارت شما را در ترکیه یک پزشک همه جانیه معرفی می کند. دانشکده های پزشکی ترکیه (تحصیل در رشته پزشکی به طور کلی) بر اساس دستورالعمل های آموزشی آمریکایی و اروپایی است، به طوری که فارغ التحصیلان این امکان را دارند که در بازارهای انگلیسی زبان مانند آمریکا یا کانادا صحبت کنند.

در جدول زیر شاهد یهترین دانشگاه های پزشکی ترکیه برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب هستید:

نام دانشگاهرتبه در ترکیهرتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه Hacettepe1433
Istanbul University2745
Ege University31268
Erciyes University42095
Adnan Menderes University521103

هزینه های تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه

در این کشور می توانید هزینه های تقریبی تحصیل پزشکی در ترکیه را مشاهده کنید. در بالا، هزینه های سالانه دانشگاه های مختلف بنیاد (خصوصی) ذکر شده است. می توان گفت که قیمت ها برای دانشگاه های خصوصی در ترکیه برای پزشکی حدود $14000 تا $27500 (دلار) متغیر است. با پر کردن فرم درخواست ما به طور مستقیم از کاهش هزینه ها و بورسیه های سالانه سود خواهید برد. توجه کنید که ممکن است در سال 2022-2023 هزینه ها بالاتر برود لذا باید کمی مبلغ و پس انداز خود را دست بالاتر در نظر داشته باشید. همچنین تحصیل رشته جراحی مغ و اعصاب یکی از گران ترین رشته ها و تخصص ها در هر کشوری است.

در نمودار زیر شاهد هزینه های تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه می باشید:

هزینه های تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در ترکیه

تحصیل پزشکی در ترکیه

تحصیل در رشته پزشکی در ترکیه به دلیل حقوق بالا و نسبت جذب بالا از نظر دانشجو و کیفیت آموزشی در رتبه اول قرار دارد. بسیاری از پزشکان مشهور دنیا در ترکیه هستند که تحصیلات اولیه خود را در ترکیه گذرانده و به عنوان متخصص در کشورهای خارجی ادامه تحصیل داده اند و ترکیه به عنوان کشوری شناخته می شود که در آن پزشکان شایسته تدریس می شوند. به خصوص دانشگاه هاجت تپه و دانشگاه استانبول، به دلیل اهمیتی که به علوم بهداشتی در ترکیه داده می شود، آموزش با کیفیت و استانداردهای جهانی در تمامی دانشکده ها و موسسات ارائه می شود. آموزش علوم بهداشتی با هماهنگی بیمارستان های آموزشی و تحقیقاتی انجام می شود که دانش آموزان می توانند تجربیات ارزشمندی را کسب کنند.

دانشجویانی که در آن دانشگاه ها تحصیل می کنند، قبل از فارغ التحصیلی شروع به کار کرده و در آن بیمارستان ها تجربه کسب می کنند. به عنوان مثال، دانشجویی که در رشته پزشکی تحصیل می کند، دوره هایی را در 4 سال اول تحصیلات دانشگاهی می گذراند و سپس دوره انترنی را با یا بدون دوره در بیمارستان به پایان می رساند و طی 6 سال تحصیلی که می تواند در آن بیابد، به مدت 2 سال به عنوان پزشک مجرب فارغ التحصیل می شود. فرصتی برای توسعه مهارت های فعال خود. دانشجویانی که از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده اند، رشته تخصصی خود را انتخاب کرده و در آزمون تخصصی پزشکی قبول می شوند و باید تحصیلات خود را برای تخصص پزشکی مانند جراح مغز و اعصاب تکمیل کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب تحصیل و اعزام دانشجوی پزشکی به ترکیه راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *