مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته جراحی مغز و اعصاب در اکوادور

رشته جراحی مغز و اعصاب در اکوادور

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اکوادور یک فرصت مناسب از نظر هزینه و کسب تجربه عالی در حوزه پزشکی محسوب می شود. رشته جراحی مغز و اعصاب مداخله جراحی را برای طیف کاملی از شرایط جراحی مغز و اعصاب که بر مغز، ستون فقرات و اعصاب تأثیر می گذارد، ارائه می دهد. این رشته طیف گسترده ای از بیماری ها را درمان می کند، از شرایط ناتوان کننده ستون فقرات، تومورهای مغز و ستون فقرات، ترومای مغز و ستون فقرات، تا آنوریسم ها و ناهنجاری های مغزی، سکته مغزی، اختلالات حرکتی، و صرع. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اکوادور و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب به سوالات متداول شما پاسخ می دهند.

تحصیل در اکوادور

آموزش متخصصان جراحی مغز و اعصاب، با هدف بهبود کیفیت مراقبت از بیمار در تمام چرخه های زندگی با آسیب شناسی های جراحی سیستم عصبی، با پیچیدگی متوسط ​​و بالا، اختصاص داده شده به پیشگیری، تشخیص، ارزیابی، درمان، مراقبت های ویژه و توانبخشی. بیماری ‌های جراحی سیستم عصبی مرکزی، محیطی و خودمختار شامل پوشش‌ ها، رگ ‌سازی و ضمیمه ‌هایی مانند هیپوفیز و همچنین مدیریت جراحی و غیرجراحی درد بدون توجه به سن بیمار. تحصیلات تکمیلی در رشته جراحی مغز و اعصاب برای پزشکان داخلی یا خارجی مستقر در کشور که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس پزشکی با 1 سال سابقه رسمی از مرکز پزشکی به عنوان رزیدنت در خدمات جراحی مغز و اعصاب هستند که تصمیم به ادامه تحصیل تا تکمیل آموزش آنها در برنامه های ملی معتبر قانونی ارائه می شود.

 

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در اکوادور می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اکوادوررتبه در امریکای لاتینرتبه در جهان
San Francisco de Quito University11352200
Central University of Ecuador, Quito21392269
University of Cuenca31672498
Pontifical Catholic University of Ecuador41742559
National Polytechnic School, Ecuador51912819
Catholic University of Santiago de Guayaquil61962859
University of Guayaquil72463502
ESPOL Polytechnic University82503564

شرایط مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در اکوادور

متقاضی باید فردی باشد که ارزش ها و اصول اخلاقی را ترکیب کرده و بتواند به طور مستقل، مستقل و در یک تیم کار کند. باید بتواند تحت نیازهای تحصیلی بالا کار کند و از بلوغ و ثبات عاطفی برخوردار باشد تا بتواند انتظارات موسسه، اساتید و معلمان را برآورده کند. متقاضی باید مراحل انتخاب نامزد را که در مقررات ذکر شده در وب سایت شورای عالی آموزش و پرورش آمده است انجام دهد  و نگرش مثبت در برخورد با کاربران داخلی و خارجی داشته باشید که فرهنگ رفتار انسانی را پرورش می دهد. تخصص جراحی مغز و اعصاب به پزشک متخصص در جراحی مغز و اعصاب این امکان را می دهد که بتواند بیماری های سیستم عصبی مرکزی را تشخیص دهد.

شرایط مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در اکوادور

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اکوادور

از دانشجویان بین المللی واجد شرایط استقبال می شود به ویژه آنهایی که مستعد درمان جراحی هستند با استفاده از تکنیک های جراحی پیشرفته و روش های بالینی. این کشور تحقیقات علمی پزشکی را با در دسترس قرار دادن ابزارهای لازم برای مشارکت دانشجویان خود در پروژه های تحقیقاتی علمی در اختیار دانشجویان قرار می دهند. مدرک تحصیلات تکمیلی پزشکی که به طور مناسب در SENESCYT و در وزارت صحت عامه ثبت شده است. در مورد مدارک تحصیلات تکمیلی که در خارج از کشور به دست آمده اند، باید توسط کانال های کنسولی تایید یا قانونی شوند. دانشگاه تأیید خواهد کرد که مدرک با سطح مدرک تحصیلات تکمیلی مطابق مقررات سیستم آکادمیک فعلی مطابقت دارد یا خیر.

 

برای تحصیل دکترا در اکوادور تسلط کافی به زبان انگلیسی برای خواندن، درک، تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزیابی مقالات به این زبان لازم است. سطح CEFR B1 به عنوان حداقل در نظر گرفته شده است. برای این کار، دانش آموز برای دریافت گواهی اعتبار داخلی امتحان می گیرد. آن دسته از دانش آموزانی که به سطح مورد نیاز نرسند، در زبان انگلیسی توسط دپارتمان زبان های خارجی USFQ آموزش خواهند دید. کپی شناسنامه یا پاسپورت و مدارک تحصیلی معتبر پزشکی و ثبت رسمی نمرات مقطع کارشناسی و ثبت مدرک چاپی در برخی موارد گواهی رسمی تکمیل سال خدمات اجتماعی بهداشت روستایی، صادر شده توسط وزارت بهداشت عمومی اکوادور و گواهینامه های روحی، جسمی و ایمن سازی به روز شده است الزامی است.

در نمودار زیر شاهد پزشکان جراح بین المللی در حال اشتغال در کشور اکوادور می باشید:

جراح بین المللی در حال اشتغال در کشور اکوادور

بخش جراحی مغز و اعصاب در اکوادور

اکثر جراحان مغز و اعصاب به طور معمول به مجلات معتبر مغز و اعصاب کمک می کنند، چه از طریق تحقیقات اصلی و چه به عنوان ویراستار. همه جراحان مغز و اعصاب بخشی از برنامه آموزشی رزیدنت معتبر ملی برای آموزش نسل بعدی جراحان مغز و اعصاب هستند. بخش جراحی مغز و اعصاب اکوادور مجهز به ماشین‌ها و فن ‌آوری‌ های پیشرفته است که جراحان مغز و اعصاب جوان را با امکانات فعلی آشنا می‌کند. هر ساله حدود 4000 عمل در مرکز جراحی مغز و اعصاب دانشگاه استنفورد انجام می شود. مهارت و تجربه کافی توسط کارآموزان زیر نظر هیئت علمی پژوهشی و 60 جراح مغز و اعصاب کسب می شود. رشته جراحی زنان و زایمان نیز از جایگاه خوبی در این کشور بهره مند است.

هنگامی که بیماران به شما مراجعه می کنند، جراحان مغز و اعصاب که هر کدام متعهد به ارائه مراقبت های جامع و دلسوزانه هستند از طریق کار تیمی، فناوری، تحقیق و مشارکت اجتماعی، عمل جراحی مغز و اعصاب نتایج و تجربیات برتر را ارائه می دهد. علاوه بر این، بخش جراحی مغز و اعصاب در حال پیشبرد نوآورانه ‌ترین روش‌های درمانی در جراحی مغز و اعصاب می باشد از تحقیقات و آزمایش ‌های بالینی گرفته تا همراهی و هم دلی در کنار تخت بیمار. مجموع حجم جراحی بالینی با بیش از 350 مورد از بالاترین موارد در منطقه است. جراحان مغز و اعصاب در تحقیقات بالینی و آزمایشگاهی برای پیشبرد درمان های نجات دهنده بیماری های عصبی شرکت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل پزشکی در اکوادور به سوالات و ابهامات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *