مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی در دانشگاه های پزشکی عالی رتبه تدریس می شود. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم. کارآموزی قرار گرفتن در معرض جراحی مغز و اعصاب و شناخت بیماری های جراحی مغز و اعصاب کودکان و همچنین بزرگسالان فراهم کرده است. از آنجایی که تسهیلات جراحی مغز و اعصاب ارائه شده در بیمارستان ‌های وابسته در دانشگاه ها، هم بیماران تازه تشخیص داده شده و هم بیماران ارجاعی را ارائه می‌دهد، دانش‌ آموزان بیماری ‌ها و شرایط جدید و همچنین بیماری‌ های ارجاعی را یاد می‌ گیرند و تمرین می‌ کنند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی و مواردی از این قبیل آنچه را که لازم باشد در اختیار شما قرار می دهند.

تحصیل در اسلواکی

کوشیتسه بزرگترین شهر در شرق اسلواکی است. این شهر بر روی رودخانه هورناد در بخش شرقی رشته کوه های سنگ معدن اسلواکی واقع شده است. این کشور در بخش شرقی اسلواکی، نه چندان دور از مرزهای مجارستان (20 کیلومتر)، اوکراین (80 کیلومتر) و لهستان (90 کیلومتر) قرار دارد. کوشیتسه با جمعیتی حدود 240000 نفر، دومین شهر بزرگ اسلواکی پس از پایتخت براتیسلاوا است. Košice به عنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی شرق اسلواکی، مقر منطقه Košice و منطقه خودمختار Košice، دادگاه قانون اساسی اسلواکی، سه دانشگاه، اسقف‌ های مختلف، و بسیاری از موزه ‌ها، گالری ‌ها و تئاترها است. Košice مرکز صنعتی مهم اسلواکی است. این شهر دارای یک مرکز تاریخی است که به خوبی حفظ شده است، که بزرگترین مرکز در میان شهرهای اسلواکی است.

بسیاری از بناهای حفاظت شده میراث در گوتیک، رنسانس، باروک، و سبک های هنر نو با بزرگترین کلیسای اسلواکی کلیسای جامع سنت الیزابت در این جا واقع شده است. خیابان اصلی طولانی که با کاخ ‌های اشرافی، کلیساهای کاتولیک و خانه ‌های مردم شهر احاطه شده است، یک منطقه پیاده ‌روی پررونق با بوتیک ‌ها، کافه ‌ها، و رستوران ‌های فراوان است. میانگین سنی شهروندان 35-13- سال است که باعث شده کوشیته به شهر جوانان معروف شود. سیستم آموزشی به طور قابل توجهی در شهر با بیش از 45 مدرسه ابتدایی، 10 دبیرستان، 4 آکادمی تجاری، و 15 مدرسه متوسطه تخصصی که فناوری های صنعتی، کشاورزی، مراقبت های بهداشتی و هنر را پوشش می دهد، نمایندگی دارد. همچنین دانشگاه فنی با 8 دانشکده، دانشگاه PJ Šafárik با 4 دانشکده، دانشگاه اقتصاد و دانشگاه دامپزشکی وجود دارد.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی

کشور اسلواکی تحصیل در مقطع دکتری و همچنین کارشناسی و کارشناسی ارشد در شاخه های پزشکی عمومی و تخصص های پزشکی را ارائه می دهد. برنامه های تحصیلی درجه در پرستاری، فیزیوتراپی و بهداشت عمومی و تخصص های متفاوت اعم از بیهوشی و قلب و عروق و فیزیوتراپی و مغز و اعصاب از دیگر رشته ها می باشند. دانشگاه های کشور اسلواکی رشته های مختلف و مرتبط با پزشکی را در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا برای دانشجویان داخلی و همچنین بین المللی ارائه می دهد. این دانشکده علاوه بر فعالیت آموزشی، با استفاده از آزمایشگاه‌ ها و تجهیزات منحصربه ‌فرد خود که توسط صندوق‌ های ساختاری اروپا تأمین می‌شود، به فعالیت‌ های علمی و تحقیقاتی فراوانی در پروژه‌ های ملی و بین ‌المللی مشغول است.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی

بخش جراحی مغز و اعصاب پزشکی میشیگان یک تخصص در زمینه جراحی مغز و اعصاب را به پزشکان شایسته با پیشینه علمی قوی ارائه می دهد. دستیاران جراحی مغز و اعصاب زیر نظر ماهرانه و ماهر محققان و معلمان آموزش می بینند. کارآموزان بر اساس ماهیت حیاتی رشته جراحی مغز و اعصاب به دقت نظارت و هدایت می شوند. این دپارتمان برنامه هایی را در دوره های متعدد جراحی مغز و اعصاب با آموزش مبتنی بر تحقیق مانند جراحی مغز و اعصاب اندوواسکولار، جراحی صرع، جراحی مغز و اعصاب عملکردی، جراحی مغز و اعصاب عروقی مغز، جراحی ستون فقرات، و جراحی اعصاب محیطی ارائه می دهد.

در نمودار زیر شاهد هزینه تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی می باشید:

هزینه تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی

اخذ پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی

برای پذیرش، داوطلبان باید در آزمون ورودی شامل سوالات چند گزینه ای از زیست شناسی و شیمی شرکت کنند. آزمون های پذیرش دانشجویان بین المللی 100 سوال است که شیمی و زیست و فیزیک و ریاضی و زبان تحصیلی را در بر می گیرد. رئیس دانشکده بر اساس موفقیت در آزمون ورودی و تعداد متقاضیان برای برنامه تحصیلی مورد نظر در مورد پذیرش دانشجو تصمیم می گیرد. متقاضیانی که تحصیلات متوسطه آنها معادل تحصیلات متوسطه در جمهوری اسلواکی نیست، ملزم به گذراندن دوره آمادگی 1 ساله در زیست شناسی، شیمی، بیوفیزیک، زبان اسلواکی و زبان انگلیسی هستند. متقاضیانی که تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب می کنند فقط می توانند از مکان های شهریه بهره مند شوند. رشته همه گیرشناسی در اسلواکی یکی از رشته های تحصیلی در این کشور است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در اسلواکی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اسلواکیرتبه در اروپارتبه در جهان
Comenius University in Bratislava1137373
Slovak Medical University2295942

دانشگاه پاول جوزف شافاریک اسلواکی

دانشگاه پاول جوزف شافاریک در کوشیته دانشگاهی است که در کوشیتس، اسلواکی واقع شده است. این دانشگاه به افتخار پاول جوزف شافاریک، فیلولوژیست، شاعر و مورخ اسلواکی قرن نوزدهم نامگذاری شده است. دانشکده پزشکی دانشگاه Pavol Jozef Šafárik در کوشیتس موسسه ای با بیش از 65 سال سابقه است. در این دانشگاه دانشجویان پزشکی از سال 1948 شروع شده و در حال حاضر به سرعت در حال پیشرفت است. از سال 1992، دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا تحصیلات پزشکی خود را به زبان انگلیسی تکمیل کنند. تحصیل پزشکی در اسلواکی در رشته جراحی مغز و اعصاب در 2 دانشگاه امکان پذیر است. در دانشگاه Pavol Jozef Šafárik در Košice که قدیمی ترین دانشگاه این کشور است دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان می پذیرد.

این دانشکده اولین دانشکده پزشکی در اسلواکی بود و به دلیل سنت و استاندارد بالای برنامه های تحصیلی، درخشان ترین دانشجویان را از تمام مناطق اسلواکی و سراسر جهان جذب کرده است. در حال حاضر این مدرسه 2 برنامه تحصیلی اصلی را ارائه می دهد: پزشکی عمومی و دندانپزشکی، هر دو برنامه های 6 ساله هستند. تحصیل در مقطع دکترا به زبان اسلواکی یا به زبان انگلیسی جریان دارد. به طور سنتی سخنرانی به زبان اسلواکی است، از سال 1993 هر دو برنامه به زبان انگلیسی ارائه می شوند که عمدتاً بر دانشجویان بین المللی متمرکز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل در اسلواکی به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *