مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور

رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور

کسانی که به تحصیل در خارج از کشور علاقه دارند رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور می تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشند. این کشور، کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی است که از شمال با کلمبیا، از شرق و جنوب با پرو، و از غرب با اقیانوس آرام همسایه است. این کشور همچنین شامل جزایر گالاپاگوس در اقیانوس آرام، در حدود 1000 کیلومتری غرب سرزمین اصلی است. پایتخت کیتو است. سرزمین‌های این کشور امروزی زمانی محل زندگی گروه‌های آمریکایی مختلف بود که به تدریج در طول قرن پانزدهم به امپراتوری اینکاها پیوستند.

این قلمرو در طول قرن شانزدهم توسط اسپانیا مستعمره شد و در سال 1820 به عنوان بخشی از کلمبیا بزرگ به استقلال رسید و از آنجا به عنوان کشور مستقل خود در سال 1830 ظهور کرد. میراث هر 2 امپراتوری در جمعیت متنوع قومی اکوادور منعکس شده است. 17.1 میلیون نفر مستیزو هستند و به دنبال آن اقلیت های بزرگ اروپایی، بومی آمریکایی و آفریقایی قرار دارند. اسپانیایی زبان رسمی است و اکثریت مردم به آن صحبت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را به بررسی رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور اختصاص داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور

برای دوستداران طبیعت، شکست این کشور همیشه تقریبا غیرممکن بوده است. این کشور در گوشه شمال غربی آمریکای جنوبی به دلیل تنوع زیستی باورنکردنی خود در سراسر جهان مشهور است. تلفیقی فرهنگی پر جنب و جوش از سنت های بومی، اروپایی و آفریقایی را به آن اضافه کنید، و نتیجه یک تجربه بی نظیر مطالعه در خارج از کشور است. رشته کوه آند از این کشور می گذرد، در حالی که جنگل های بارانی آمازون نیز بخش قابل توجهی از خشکی آن را به خود اختصاص داده است.

 

این کشور بیش از 70 دانشگاه دارد که بیش از 61000 دانشجو در آن ها تحصیل می کنند. در رتبه بندی دانشگاه های آمریکای لاتین QS، 12 دانشگاه این کشور وجود دارد که دانشگاه سان فرانسیسکو د کیتو در رتبه 57 مشترک آمریکای لاتین بالاترین رتبه را دارد. با سابقه طولانی آموزش عالی، این کشور دارای 2 دانشگاه مستقر در کیتو است که قدمت آن ها به قرن هفدهم بازمی ‌گردد، اکنون با هم ادغام شده ‌اند تا دانشگاه مرکزی دل این کشور را تشکیل دهند.

دانشگاه های زیر برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه سانفرانسیسکو دی کیتو2336
دانشگاه مرکزی اکوادور، کیتو2373
دانشگاه پاپی کاتولیک اکوادور2633
دانشگاه کوئنکا2652
دانشگاه کاتولیک سانتیاگو د گوایاکیل2844
مدرسه ملی پلی تکنیک، اکوادور2872
دانشگاه گوایاکیل3514
دانشگاه پلی تکنیک ESPOL3648
دانشگاه فنی لوژا4101

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

شهریه و برنامه های تحصیلی در این کشور نسبت به سایر کشورهای آمریکای لاتین ارزان تر است. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی در این کشور به عنوان بخشی از قانون اساسی سال 2008 اکوادور لغو شد. با این حال، دانشجویان در دانشگاه‌ های خصوصی همچنان ملزم به پرداخت شهریه هستند و احتمالا در ابتدای هر ترم پرداخت می‌شود. بنابراین در ماه دسامبر (برای ترم بهار) و ژوئیه (برای ترم پاییز) هزینه‌ ها در سراسر جهان متفاوت است. کیتو و کوئنکا بهترین مکان برای تحصیل در اکوادور هستند. هر دو دارای طیف گسترده ای از آموزشگاه های زبان برای انتخاب هستند. هزینه زندگی برای یک دانشجوی بین المللی بسته به شهر بین 700$ تا 1500$ (دلار) در ماه تخمین زده می شود. این شامل مسکن، حمل و نقل، تغذیه، کتاب و غیره است.

 

کار بعد از تحصیل در اکوادور

این کشور برای اتباع خارجی که مایل به سفر یا نقل مکان به آنجا هستند انواع ویزا ارائه می دهد. ویزای اکوادور به 2 دسته کلی ویزای اقامتی و غیر مقیم تقسیم می شود و انواع دیگری از ویزاها در این دسته بندی ها وجود دارد. ویزای مناسب برای کارمندان شما ممکن است بر اساس ماهیت کاری که برای شرکت شما در این کشور انجام می دهند و مدت زمانی که آن ها قصد زندگی در این کشور را دارند متفاوت باشد. برای ویزای غیر مقیم، کارگران خارجی به طور کلی به ویزای کار نیاز دارند که در غیر این صورت به عنوان ویزای 12-VI شناخته می شود. این ویزا برای اتباع خارجی که برای اهداف تجاری یا حرفه ای دیگر به اکوادور سفر می کنند اعمال می شود.

ویزای اقامت 2 گزینه دیگر را برای کارگران خارجی ارائه می دهد:

2 نوع ویزا در اکوادورتوضیحات آن ها را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نام ویزاشرح
ویزای حرفه ای (9-V)این ویزا به کارگران دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه های محلی اجازه می دهد برای انجام حرفه خود به این کشور نقل مکان کنند.
ویزای تکنسین (VI-10)این ویزا را می توان برای کارشناسان فنی که تحت قرارداد با یک شرکت مستقر در این کشور هستند صادر کرد.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور

متخصصان زنان و زایمان (OB/GYNs) مراقبت های مربوط به بارداری، زایمان و سیستم تناسلی زنان را ارائه می دهند. آن ها زنان را در طول دوران بارداری خود درمان و مشاوره می دهند و نوزادان را به دنیا می آورند. بسیاری از متخصصان زنان و زایمان ساعات طولانی، نامنظم و در طول شب کار می کنند. متخصصان زنان و زایمان ممکن است برای مراقبت از بیماران خود بین مطب و بیمارستان خود رفت و آمد کنند. در حین تماس، ممکن است نیاز باشد که به نگرانی های بیمار از طریق تلفن رسیدگی کنند یا به بیمارستان مراجعه کنند.

برخی از فعالیت های مربوط به کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در اکوادور عبارتند از:

  • سابقه پزشکی بیمار را بگیرید.
  • نمودارها و اطلاعات بیمار را برای نشان دادن یافته ها و درمان های فعلی به روز کنید.
  • انجام غربالگری های پیشگیرانه برای مسائل بهداشتی
  • انجام عمل جراحی و کمک به زایمان و زایمان
  • دستور انجام آزمایشات را برای پرستاران یا سایر کارکنان مراقبت های بهداشتی بدهید.
  • نتایج آزمایش را برای شناسایی هرگونه یافته غیرعادی بررسی کنید.
  • توصیه و طراحی یک برنامه درمانی

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای متخصصان زنان و زایمانبرای مشاوره جهت مهاجرت به اکوادور می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *