مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا رشته ای بسیار دقیق و مهم در خصوص عملکرد مغز و رفع اختلالات آن از طریق عمل جراحی می باشد. جراحی مغز و اعصاب عملکردی و استریوتاکتیک یک رشته به سرعت در حال رشد است. در دهه 1940 به عنوان یک فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب که به دنبال رویکردی کمتر تهاجمی برای درمان برخی بیماری ‌های عصبی بود، ظهور کرد، تأثیر آن برای توسعه مفهومی و تکنولوژیکی جراحی مغز و اعصاب مدرن جراحی بدون قاب، ناوبری، جراحی هدایت‌شده با تصویر، رباتیک تعیین‌کننده بوده است. سایر تخصص های مرتبط در زمینه علوم اعصاب (عصب شناسی، فیزیولوژی عصبی بالینی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا مشاور شما می باشد.

تحصیل پزشکی در اسپانیا

پزشکی به عنوان رشته ای که سلامت و رفاه را ارتقا می دهد، نه تنها در اسپانیا بلکه در همه کشورهای جهان بسیار مورد توجه و احترام است. اگر در اینجا پزشکی را انتخاب کنید، این فرصت را خواهید داشت که بین بیش از 40 دانشکده پزشکی در اسپانیا یکی را انتخاب کنید. در اسپانیا هدف دانشگاه های پزشکی تربیت دانشجویان چندزبانه و پزشکان خوب و متبحر است. دانشجویان سخت کوش و پر تلاش می توانند بورسیه های بسیار خوبی نیز اخذ کنند. کشور اسپانیا علاوه بر اینکه می تواند دوره آموزشی شما را تکمیل کنند می تواند تجارب تفریحی و گردشگری ارزشمندی را برای شما فراهم می کند.

در جدول زیر شاهد میانگین شهریه تحصیل پزشکی در دانشگاه های دولتی و خصوصی می باشید:

پارامترشهریه به دلار
شهریه دانشگاه دولتی به دلار$1800 الی 6400$
شهریه دانشگاه خصوصی به دلار10000$ الی20000$

حقوق جراحان مغز و اعصاب در اسپانیا

فردی که به عنوان جراح مغز و اعصاب در اسپانیا کار می کند معمولا حدود 10700€ (یورو) درآمد دارد. دستمزدها از 5230€ (یورو) (کمترین) تا 16600€ (یورو) (بالاترین) متغیر است. حقوق برای موقعیت جراح مغز و اعصاب در اسپانیا از 5230€ (یورو) (حقوق اولیه) تا 16600€ (یورو) (حداکثر حقوق) متغیر است. با متوسط ​​حقوق 9950€ (یورو)، نیمی از متخصصانی که به عنوان جراح مغز و اعصاب در اسپانیا کار می کنند، کمتر از این مقدار درآمد دارند و نیمی دیگر درآمد بیشتری دارند. کارمندان با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 6200€ (یورو) درآمد دارند.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه تحصیل در اسپانیا بین 2 تا 5 سال 7960€ (یورو) درآمد کسب کند که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 11000€ (یورو) دارد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. علاوه بر این، متخصصانی که تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 13600€ (یورو) دریافت می کنند که 24% بیشتر از افرادی با 5 تا 10 سال تجربه است. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد مورد انتظار 14600€ (یورو) است که 7% بیشتر از فردی با 10 تا 15 سال سابقه است. در نهایت، کارمندان با بیش از 20 سال سابقه حرفه ای حقوقی معادل 15500€ (یورو) دریافت می کنند که 7% بیشتر از افراد با 15 تا 20 سال سابقه است.

در این بخش شاهد میزان افزایش درآمد براساس سابقه کار جراحان مغز و اعصاب در اسپانیا هستید:

میزان افزایش درآمد براساس سابقه کار جراحان مغز و اعصاب در اسپانیا

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا

یک حرفه پزشکی موفق با پیدا کردن دانشکده های پزشکی عالی برای تحصیل شروع می شود. علاوه بر این، اسپانیا به داشتن برخی از بهترین دانشکده های پزشکی در جهان مشهور است. این فقط به شما در انتخاب مدرسه ای کمک می کند که به بهترین وجه با اهداف شما برای شغل آینده شما مطابقت دارد. اکنون با توجه به اینکه دانشکده های پزشکی اسپانیا در برخی از رتبه های برتر دنیا حضور دارند، تحصیلات شما از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و دانش گسترده ای در زمینه پزشکی در اختیار شما قرار می دهد. خوشحال خواهید شد که بدانید در حالی که قصد تحصیل در اسپانیا را دارید یکی از آرامش بخش ترین تجربیات را خواهید داشت.

بسیاری از دانشجویان بین المللی ادعا می کنند که به دلیل صمیمیت شگفت انگیز بومی ها و همچنین خارجی ها در کشور، کشور را دوست دارند. همچنین می توانید از هوای گرم اسپانیا به همراه هزاران دانشجوی بین المللی که اسپانیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود برای اخذ مدرک پزشکی انتخاب می کنند، لذت ببرید. یکی از بهترین چیزهای اسپانیا فرهنگ و مناظر آن است. برای دانشجویان بین المللی، اسپانیا نه تنها یکی از بهترین آموزش های پزشکی را ارائه می دهد، بلکه به دانشجویان این فرصت را می دهد که در فرهنگ اسپانیایی غوطه ور شوند و همچنین از مناظر زیبای زیبای این کشور لذت ببرند. بنابراین، قبل از ورود به اسپانیا، باید فهرستی از مکان‌هایی را که می‌خواهید هنگام حضور در این کشور بازدید کنید، تهیه کنید.

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا

تمام دانشکده های پزشکی در اسپانیا نیاز دارند که دانشجویان به زبان اسپانیایی مسلط باشند. این بسیار مهم است زیرا شما باید در سال گذشته آموزش خود را در بیمارستان ها انجام دهید. دانستن زبان، ارتباط شما را با همکارانتان آسان تر می کند. درخواست برای مدرک پزشکی خیلی سخت تر از درخواست برای رشته های دیگر در اسپانیا نیست. طبق معمول، شما باید تمام مدارک خود را ارزیابی کنید و این کار از طریق سفارت اسپانیا در کشور شما انجام می شود. هنگامی که سفارت شما تصمیم گرفت که مدارک شما معادل مدارک اسپانیایی است، اجازه خواهید داشت برای دانشگاه یا دانشگاه های مورد نظر خود درخواست دهید.

سایر شرایطی که شما را واجد شرایط پذیرش در برنامه های پزشکی می کند عبارتند از:

  • دیپلم دبیرستان یا گواهی معادل مدرک اسپانیایی
  • رونوشت های رسمی
  • توصیه نامه
  • انگیزه نامه
  • ویزا برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس
  • مدرک مهارت زبان اسپانیایی

مراحل تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا

درخواست برای تحصیل دکترا در اسپانیا معمولا از طریق پورتال درخواستی که در وب سایت دانشگاه انتخابی شما نشان داده شده است انجام می شود. کاری که باید انجام دهید این است که مدارک خود را به همراه مدارک مورد نیاز ذکر شده در قسمت الزامات ارسال کنید. توجه داشته باشید که درخواست قبل از مهلت بسیار مهم است زیرا رقابت برای مدرک پزشکی بسیار شدید است و شما در خطر رد شدن درخواست خود هستید. در اسپانیا، تکمیل یک برنامه پزشکی به 6 سال تحصیل تمام وقت نیاز دارد. در طول سال های اول تحصیل، شما بیشتر بر روی تحصیل در رشته پزشکی پیش بالینی تمرکز خواهید کرد که در آن بیشتر در مورد مبانی مطالعات پزشکی در موضوعاتی مانند فیزیک، زیست شناسی، فیزیولوژی، آناتومی پایه و همچنین در مورد موارد مختلف اطلاعات بیشتری خواهید آموخت.

در پایان دوره تحصیلی، دوره پیش بالینی خود را تکمیل کرده و سپس تحت نظر پزشکان به تحصیلات بالینی خود ادامه دهید. پس از گذراندن این دوره 6 ساله، می‌توانید در یکی از رشته‌های متعدد پزشکی تخصص بگیرید. اسپانیا برای ارائه دوره های آموزشی در زمینه های مختلف پزشکی شناخته شده است، بنابراین برای پیدا کردن آنچه بیشتر مورد علاقه خود هستید مشکلی نخواهید داشت. در اکثر کشورهای جهان، شهریه برنامه های پزشکی از بالاترین هاست. اسپانیا، در مقایسه با کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده، انگلستان یا استرالیا، شهریه بسیار ارزان تری دارد. البته تفاوت هایی بین شهریه در دانشگاه های دولتی و خصوصی وجود دارد. رشته چشم پزشکی در اسپانیا نیز رشته خوب و با درآمد بالا محسوب می شود.

مراحل تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا

اشتغال در اسپانیا

رقابت برای ورود به یکی از دانشکده های پزشکی اسپانیا بسیار شدید است. بنابراین، اگر موفق به دریافت مدرک پزشکی اسپانیایی شده اید، یکی از بهترین آموزش های پزشکی را دریافت کرده اید. در حال حاضر، حتی اگر یک مدرک پزشکی زمان زیادی را برای تکمیل نیاز دارد، متوسط حقوق بالایی را ارائه می دهد. نیاز به کادر پزشکی همیشه وجود خواهد داشت، بنابراین شما به عنوان یک فارغ التحصیل پزشکی می توانید نه تنها در یکی از رشته های متعدد پزشکی بلکه در کشورهای مختلف جهان شغل پیدا کنید به شرط آنکه به زبان مادری کشور مورد نظر خود صحبت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در اسپانیا مشاور و راهنمای شماست.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا

در این بخش از مقاله به سوالات پرتکرار در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • شرایط تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا چیست؟ در پایان دوره تحصیلی، دوره پیش بالینی خود را تکمیل کرده و سپس تحت نظر پزشکان به تحصیلات بالینی خود ادامه دهید. پس از گذراندن این دوره 6 ساله، می ‌توانید در یکی از رشته‌ های متعدد پزشکی تخصص بگیرید.
  • درآمد در حوزه جراحی مغز و اعصاب در اسپانیا چقدر است؟ فردی که به عنوان جراح مغز و اعصاب در اسپانیا کار می کند معمولا حدود 10700€ (یورو) درآمد دارد. دستمزدها از 5230€ (یورو) (کمترین) تا 16600€ (یورو) (بالاترین) متغیر است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *