مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته جراحی مغز و اعصاب در اتریش

رشته جراحی مغز و اعصاب در اتریش

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اتریش یکی از بهترین انتخاب ها برای اخذ تخصص می باشد. این کشور فعالانه میزبان مطالعات آکادمیک محقق محور است. در کارآزمایی های چند ملیتی در زمینه های مختلف فعالیت خود شرکت می کنند. در آزمایشگاه، تحقیقات بالینی به موازات کارهای تجربی انجام می شود. علاوه بر تحقیقات مداوم در ارتباط با سلول های تومور و بازسازی ستون فقرات و بیومکانیک، این کشور تحقیقات مختلفی را در مورد پیشگیری از اسپاسم عروق پس از خونریزی داخل جمجمه انجام داده است. تمرکز اصلی تحقیقات به گروه های تخصصی تقسیم می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل و مهاجرت به اتریش مشاور شماست.

دپارتمان مغز و اعصاب در اتریش

دپارتمان جراحی مغز و اعصاب در مجموع دارای 73 تخت است که شامل یک واحد مراقبت های ویژه جراحی مغز و اعصاب 10 تخت با تهویه کامل، 3 تخت مراقبت میانی و 4 اتاق عمل دائمی پیشرفته می باشد. این دستگاه ‌ها مجهز به تصویربرداری حین عمل CT و اولتراسوند، نورونوگیشن، میکروسکوپ ‌های روباتیک از جمله تکنیک‌ های فلورسانس حین عمل و دستگاه‌ های نظارت بر فیزیولوژی عصبی حین عمل هستند. این بخش به عنوان یک مرکز ارجاع برای کل طیف بیماری های جراحی مغز و اعصاب عمل می کند که قلمرو ایالت تیرول و مناطق مجاور را در بر می گیرد. علاوه بر این، زمانی که نظرات دوم و روش‌ های درمانی تخصصی مورد نیاز است، بخش در مقیاس سراسری ارجاع دریافت می‌کند.

دپارتمان ‌های نورولوژی، نور رادیولوژی، انکولوژی پرتوشناسی، روان‌ پزشکی و انکولوژی پزشکی نشان ‌دهنده همکاری ‌های کلیدی در زمینه روتین بالینی (از جمله برنامه‌های مشترک) هستند. برنامه عصبی انکولوژی در تحقیقات بالینی بین‌المللی، از جمله آزمایش ‌های فاز II و III برای درمان کمکی گلیوما، درگیر است. اکثر گلیوماها معیارهای بین المللی بیماری های نادر را برآورده می کنند و این نیاز به شبکه های تحقیقاتی را برجسته می کند. تیم عصبی انکولوژی در شبکه‌ ها و آزمایش‌هایی از جمله شبکه اروپایی گلیوما با درجه پایین (ELGGN)، EORTC، انجمن جراحی مغز و اعصاب آلمان DGNC و EANS مشارکت دارند.

در نمودار زیر شاهد میزان رشد و بهبود شرایط تحصیلی و تحقیقاتی در حوزه پزشکی در اتریش می باشید:

شرایط تحصیلی و تحقیقاتی در حوزه پزشکی در اتریش

تحقیقات در بخش اعصاب در اتریش

تحقیقات تجربی در مورد نفوذ متاستازهای مغزی و گلیوما با توجه به ارتباط سلول-سلول و microRNA در حال انجام است. همکاری‌های فعال با بخش نوررادیولوژی در ارزیابی متابولیسم مغز با استفاده از طیف‌سنجی MR فسفر و با بخش نورولوژی در رابطه با درمان کمکی گلیوما و ارزیابی عصبی روان‌شناختی بیماران تحت عمل جراحی برای تومورهای گویا است. تکنیک های تجسم عملیاتی در حال حاضر تحت بررسی هستند. برداشتن با هدایت فلورسانس، ابزارهای تجسم دیجیتال و تصویربرداری حین عمل با سونوگرافی و سی تی در حال ارزیابی هستند.

در لیست زیر شاهد برخی از محبوب ترین رشته های مرتبط با پزشکی در اتریش می باشید:

  • رشته داروسازی
  • رشته پرستاری
  • رشته پزشکی عمومی
  • رشته پزشکی اطفال
  • رشته دندان پزشکی

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اتریش

جراحی کم تهاجمی با استفاده از پیشرفته ترین سیستم های ناوبری عصبی و فناوری تصویربرداری یکی دیگر از موارد مورد علاقه تحقیقات بالینی است. این کشور علاوه بر شرکت در یک مطالعه چند مرکزی آینده نگر برای ارزیابی دقت قرار دادن پیچ ساقه با استفاده از دست آزاد، یک تکنیک هدایت شونده یا هدایت شونده توسط ربات، درگیر یک یادگیری ماشینی چند مرکزی بین المللی می باشد. دانشجویان خارجی به ویژه کسانی که در زمینه تحقیقاتی هستند، بسیار استقبال می کنند تا در رشته پزشکی در اتریش تحصیل کنند. به خصوص در زمینه پزشکی، دانشگاه های جهانی وجود دارند که حتی برای کمک به دانشجویان در امور مالی، بورسیه تحصیلی ارائه می دهند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در اتریش می باشید:

نام دانشگاهرتبه در میان دانشگاه های پزشکیرتبه در جهان
دانشگاه پزشکی وین71203
دانشگاه پزشکی گراتس145308
دانشگاه پزشکی اینسبروک179339
دانشگاه وین546201
دانشگاه پزشکی خصوصی پاراسلسوس5501100

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اتریش

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اتریش

جراحی مغز و اعصاب عملکردی به درمان اختلالات حرکتی مقاوم به دارو، صرع، اختلالات شدید روانپزشکی و سندرم های درد مزمن اختصاص دارد. هدف رشته جراحی بازیابی عملکرد عصبی مختل شده با روش هایی مانند جراحی استریوتاکتیک، رادیوسرجری، نورومدولاسیون، تصویربرداری عملکردی و الکتروفیزیولوژی حین عمل است. همکاری قوی مغز و اعصاب با جراحی مغز و اعصاب تجربه اینسبروک در مورد اختلالات حرکتی را کاهش داده و شهرت بین المللی به دست آورده است. جراحی مغز و اعصاب عملکردی در مرکز کشف عملکردهای مغزی با استفاده از معاینات حین عمل در جراحی های بیدار قرار دارد. این یافته‌ ها را به منظور مقایسه یافته‌ های حین عمل و تصویربرداری عصبی عملکردی، برای پر کردن شکاف بین فیزیولوژی مغز انسان، کنترل رفتار شناختی و عاطفی، تصمیم‌ گیری، ارتباطات و تجربیات متافیزیکی دنبال می‌کند.

با گذشت سال ها، برنامه درسی به مفاهیم پیچیده تری پیش می رود و وارد برنامه های آموزشی بالینی می شود. به طور خلاصه، آموزش بالینی شامل 18 هفته کارآموزی و 48 هفته دیگر کارآموزی خواهد بود. زبان تحصیل پزشکی در مواردی انگلیسی است اما یادگیری زبان آلمانی الزامی است. اکثر وب سایت های رسمی دانشگاه شامل این هستند که دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در هر دوره ای در اتریش هستند، به طور کلی، باید دانش مکالمه به زبان آلمانی را داشته باشند. یکی از دانشگاه هایی که این نیاز را دارد دانشگاه پزشکی وین است. رشته گوارش در اتریش نیز رشته ای عالی است.

تحصیل پزشکی در اتریش

بسیاری از دانشگاه ‌های اتریش بخشی از برنامه Erasmus+  هستند که در آن بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان تحصیلات ارائه شده در اروپا را تجربه می‌کنند و از آنها دعوت می‌کنند تا تحصیلات خود را در این قاره ادامه دهند. دانشگاه های پزشکی جهانی زیادی در اتریش وجود دارد و برخی از آنها دانشگاه پزشکی وین و دانشگاه پزشکی اینسبروک هستند. شریط لازم برای درخواست و یا اخذ پذیرش و ویزای کشور اتریش مانند دیگر کشورهای اروپایی است اما شاید برخی از مدارک اضافه از شما درخواست شود. با این حال، مدارک مطلقی وجود دارد که آنها از شما می خواهند مانند کپی پاسپورت یا شناسنامه، سوابق سوابق تحصیلی قبلی شما مانند کارنامه و گواهی فارغ التحصیلی، و البته فرم های درخواستی که نیاز دارید.

همچنین برای تحصیل در این کشور خصوصا تحصیل در وین باید برای زبان آلمانی خود بیشتر تلاش کنید. در دانشگاه های کلاس های زبان آلمانی برای دانشجویان بین المللی با تخفیف ارائه می شود. مدت زمان تحصیل پزشکی در اتریش 6 سال یا 12 ترم است.برای مهاجرت به اروپا اتریش یکی از انتخاب های شما برای تحصیل است. مشورت با یک فرد با تجربه موجب می شود تا شما با خیال آسوده و درصد موفقیت بیشتر در این راه قدم بردارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل در اتریش به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *