مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا توسط کالج سلطنتی جراحان استرالیا تایید شده است، دانش و مهارت هایی را در اختیار پزشکان قرار می دهد. تا بهترین شواهد تحقیقاتی موجود را برای مراقبت از بیماران جراحی به کار ببرند و پایگاه دانش خود را از طریق طیف وسیعی از واحدهای انتخابی گسترش دهند. ترکیبی از درس و تحقیق، این جریان کارشناسی ارشد جراحی برای کسانی طراحی شده است که آینده خود را در زمینه جراحی مغز و اعصاب می بینند. شما مجموعه ای از واحدهای درسی اصلی و انتخابی را که توسط یک پروژه تحقیقاتی در جراحی مغز و اعصاب که موضوع پایان نامه شما خواهد بود تکمیل می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در استرالیا

به عنوان یک دانشجوی جراحی، از پزشکان و دانشگاهیان بسیار معتبر در دانشکده پزشکی سیدنی یاد خواهید گرفت. دانشی که توسعه می‌دهید، مکمل تجربه عملی است که می‌توانید از طریق برنامه آموزشی RACS به دست آورید و مهارت‌های پژوهشی، رهبری و ارتباطی شما را افزایش دهد. این دوره مدرکی برای عمل جراحی نیست. مدارک تحصیلی ما برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که آرزوی شغل آکادمیک یا آموزشی در بیمارستان را دارند، علاوه بر کارفرمایان بالقوه که به کسب مدرک فوق لیسانس در جراحی به عنوان شرایط مطلوب انتصاب نگاه می کنند، بسیار مرتبط است. در سال 2022-2023 کارشناسی ارشد جدید جراحی ارائه خواهد شد. این برنامه جدید انعطاف پذیر به شما امکان می دهد علایق خود را دنبال کنید و دانش و مهارت های خود را در زمینه های تخصصی جراحی و همچنین زمینه های غیر فنی مانند حرفه ای بودن و رهبری توسعه دهید.

واحدهای علوم جراحی بازنگری شده و برای آماده سازی شما برای GSSE طراحی شده اند. همچنین فرصت تکمیل پایان نامه را خواهید داشت. دوره های زیر نیز ارائه خواهد شد:

  • گواهی فارغ التحصیلی در رشته جراحی
  • گواهی فارغ التحصیلی در مهارت های بالینی پیشرفته (آناتومی جراحی)
  • گواهی فارغ التحصیلی در رشته جراحی
  • دیپلم فوق لیسانس جراحی

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

این دوره برای مطالعه در چندین حالت مطالعه مختلف از جمله آنلاین یا حضوری در دسترس است. در پاسخ به COVID-19، دانشگاه سیدنی در دسترس بودن نسخه حضوری این دوره را بررسی کرده است و در سال 2022 برای دانشجویان برای مطالعه حضوری یا از راه دور در دسترس خواهد بود. برای آخرین به روز رسانی ها در مورد در دسترس بودن دوره، از صفحه اطلاعات COVID-19 دیدن کنید. کارشناسی ارشد جدید منعطف جراحی به شما این امکان را می دهد که علایق خود را دنبال کنید و دانش و مهارت های خود را در زمینه های تخصصی جراحی و همچنین زمینه های غیر فنی مانند حرفه ای بودن، رهبری و تحقیق توسعه دهید. این دوره از طریق محیط یادگیری آنلاین تعاملی ارائه می شود و به شما انعطاف پذیری می دهد تا برنامه مطالعه خود را بر اساس سبک زندگی خود تنظیم کنید.

این دوره از طریق محیط یادگیری آنلاین تعاملی ما ارائه می شود و به شما انعطاف پذیری می دهد تا برنامه مطالعه خود را بر اساس سبک زندگی خود تنظیم کنید. بسیاری از واحدهای جراحی انتخابی آنلاین هستند، به استثنای میکروسرجری و واحدهای آناتومی جراحی. همچنین ممکن است متوجه شوید که برخی از واحدها دارای یک جزء حضوری مانند کارگاه هستند. بسته به ترجیحات فردی شما می توان از این موارد اجتناب کرد. واحد اصلی Masters عمدتاً آنلاین است و شامل یک کارگاه آموزشی یک روزه است.

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استرالیا

با توجه به بهترین دانشگاه‌ های جراحی US News در سال اخیر در استرالیا رتبه اول را برای جراحی داریم و در رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های جهانی QS بر اساس موضوع در رتبه هجدهم پزشکی جهان قرار دارند. به عنوان یک دانشجوی جراحی، از پزشکان و دانشگاهیان بسیار معتبر در دانشکده پزشکی سیدنی یاد خواهید گرفت. این دانشگاه یادگیری آنلاین متفکرانه و ساختاریافته ای را ارائه می دهد که با افزایش درک شما از پزشکی مبتنی بر شواهد و بهبود تصمیم گیری بالینی شما، روی عملکرد شما تأثیر می گذارد. دوره های آموزشی می تواند به شما کمک کند تا برای GSSE آماده شوید. شما همچنین می توانید یک پایان نامه را در حوزه فوق تخصصی انتخابی خود تکمیل کنید.

دانش و مهارت های مهم و مورد جستجو را به دست آورید که برای یک شغل دانشگاهی یا آموزشی در بیمارستان از جمله دانش پایه فوق تخصصی، تفکر انتقادی و ارزیابی انتقادی ارزشمند است. شما فقط برای واحدهای تحصیلی که در آن ثبت نام می کنید پرداخت می کنید. این بدان معناست که هر ترم صورتحساب شما دریافت می شود و نیازی به پرداخت کل هزینه دوره از قبل ندارید. ممکن است واجد شرایط FEE-HELP باشید. این بدان معناست که پرداخت هزینه شما از طریق وام دولتی به تعویق افتاده است. اگر تحصیلات شما به شغل شما مرتبط باشد، ممکن است هزینه های دوره خارج از جیب کسر مالیات باشد. در اداره مالیات استرالیا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در نمودار زیر شاهد تامین هزینه های تحصیل پزشکی در استرالیا با اخذ بورسیه در استرالیا هستید:

تحصیل پزشکی در استرالیا با اخذ بورسیه

دپارتمان مغز و اعصاب در استرالیا

بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان سلطنتی ملبورن شلوغ ترین واحد جراحی مغز و اعصاب در استرالیا است که در قلب محوطه بیومدیکال پارک ویل قرار دارد و خدمات بستری جامعی را برای بیماران مبتلا به بیماری های جراحی مغز و اعصاب ارائه می دهد و خدمات بالینی و ارجاع برای بیماران مبتلا به داخل جمجمه، اختلالات اعصاب نخاعی و محیطی که نیاز به ارزیابی و درمان جراحی مغز و اعصاب دارند. این بخش یکی از معدود دپارتمان های جراحی مغز و اعصاب واقعا آکادمیک در استرالیا است. برنامه ‌های تحقیقاتی بالینی و آزمایشگاهی فعالی دارد که هر یک از برنامه‌های تخصصی بالینی را که توسط بخش به تنهایی و در ارتباط با بخش‌های نورولوژی، رادیولوژی و انکولوژی انجام می‌شود، تقویت می‌کند. رشته همه گیرشناسی در استرالیا هم از رشته های جدید و مورد نیاز است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب می باشید:

نام دانشگاهرتبه در استرالیارتبه در اقیانوسیهرتبه در جهان
دانشگاه سیدنی11158
University of Melbourne22261
University of New South Wales33268
Monash University44289
University of Queensland55292
University of Adelaide66313

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاورانی دارد که به سوالات شما در باب اعزام دانشجو به استرالیا مشاوره می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *