مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا

رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا دانشجویان خارجی گزینه های مناسبی دارند و می توانند از کیفیت آموزش عالی بهره مند شوند. کشور مورد علاقه اروپا به شکل چکمه، این کشور کشوری با زیبایی، فرهنگ و تاریخ متنوع است. از رشته کوه های آلپ در شمال گرفته تا سواحل ساحلی در جنوب و همه چیز در این بین، انتخاب تحصیل در این کشور به شما امکان دسترسی به مجموعه ای باورنکردنی از میراث فرهنگی، تاریخی و گردشگری را می دهد.

تحصیل در این کشور با طیف گسترده ای از موسسات عالی علمی در سراسر کشور که دانشجویان بین المللی به گرمی از آن ها استقبال می کنند بسیار مورد احترام است. این کشور نقش مهمی در دانشگاه ایفا کرده است و اصلاحات آموزش عالی اروپا را از طریق فرآیند بولونیا تقویت کرده است. دانشجویانی که در این کشور تحصیل می‌ کنند، دانش ارزشمندی در کلاس درس و شایستگی فرهنگی مهم در یکی از جوان‌ ترین جمهوری ‌های اروپا به دست خواهند آورد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به درخواست متقاضیان تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا این مقاله را نگارش کرده اند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا

دانشگاه های این کشور جزء قدیمی ترین دانشگاه های دنیا هستند. برخلاف آمریکای شمالی یا اروپای شمالی که تدریس مبتنی بر بحث بسیار مورد تاکید است، ساختار سیستم آموزش عالی در این کشور رسمی ‌تر است. بیشتر تدریس در این کشور در سالن‌ های سخنرانی بزرگ انجام می ‌شود. همچنین انتظار می رود دانشجویان مقدار قابل توجهی از ساعات خودآموزی را در خارج از کلاس درس بگذرانند تا برای امتحانات آماده شوند.

امتحانات بعد از دوره تدریس برگزار شده و عمدتا امتحانات شفاهی است. به این معنی که از طریق گفتگوی فردی با استاد خود مورد آزمایش قرار می گیرید. علاوه بر این، امتحانات در یک دوره بسیار طولانی 4 تا 6 هفته برگزار می شود و دانشجویان می توانند زمان بندی امتحانات خود را در این دوره انتخاب کنند. هر امتحان در چندین تاریخ ارائه می شود و دانشجویان می توانند زمان امتحان خود را انتخاب کنند. همچنین دانشجویان می توانند در صورت عدم رضایت از نتیجه اولیه خود که در مقیاس 30 نمره ای نمره گذاری می شود نمره را رد کرده و مجددا در آزمون شرکت کنند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا 35 دانشگاه وجود دارد که در جدول زیر 10 دانشگاه برتر این حوزه را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه میلان38
دانشگاه ساپینزا رم128
دانشگاه بولونیا146
دانشگاه پادوآ170
دانشگاه فلورانس177
دانشگاه تورین217
دانشگاه فدریکو دوم ناپل226
دانشگاه کاتولیک قلب مقدس243
دانشگاه پاویا282
دانشگاه جنوا284

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا

هزینه تحصیل در ایتالیا

هزینه تحصیل در ایتالیا بکمتر از سایر کشورهای اروپایی است. موسسات آموزش عالی در این کشور هزینه های تحصیلی خود را تعیین می کنند. اما در مورد تحصیلات دانشگاهی، حداقل هزینه قانونی برای ثبت نام و حداکثر هزینه برای مشارکت دانشجویان وجود دارد که نمی تواند از 20% بودجه دولتی تجاوز کند. پذیرش در “کارشناسی ارشد دانشگاهی” و سایر دوره های تحصیلی تخصصی در ایتالیا ممکن است شهریه بسیار بالاتری داشته باشد، به خصوص در موسسات خصوصی. دانشجویان دکترا که کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند، شهریه نمی پردازند. اما غیر دارندگان کمک هزینه تحصیلی ملزم به پرداخت شهریه دانشگاه خود هستند.

متوسط ​​هزینه های تحصیل برای آموزش عالی دولتی در ایتالیا می تواند بین 900€ تا 4000€ (یورو) در سال باشد. دانشگاه های خصوصی در این کشور به طور قابل توجهی گران تر از دانشگاه های دولتی خود هستند و هزینه های آن بین 6000€ تا 20000€ (یورو) در سال است. اکثر دانشگاه های خصوصی شهریه های مشابهی را برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا دریافت می کنند.

ویزای تحصیلی ایتالیا

ویزای تحصیلی در ایتالیا توسط سفارتخانه ها یا دفاتر کنسولگری این کشور در کشور مبدا شما صادر می شود. دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا (EU) یا EFTA می توانند با پاسپورت معتبر یا کارت شناسایی اتحادیه اروپا وارد این کشور شوند و می توانند در طول مدت تحصیل بدون ویزا در این کشور بمانند. با این حال، پس از ورود، دانشجویان اتحادیه اروپا باید در ایستگاه محلی (ایستگاه پلیس) خود ثبت نام کنند، اگر برنامه تحصیلی آن ها بیش از 3 ماه باشد، تا اجازه اقامت دریافت کنند. اگر دانشجوی غیر اتحادیه اروپا هستید، قبل از ورود به این کشور باید ویزای دانشجویی دریافت کنید. برای شروع فرآیند اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا از اطلاعات زیر استفاده کنید.

2 نوع ویزای دانشجویی در ایتالیا بسته به مدت دوره تحصیلی وجود دارد:

2 نوع ویزا در ایتالیاصرف نظر از نوع ویزای مورد نیاز، فرآیند را خیلی زودتر از تاریخ مورد نظر خود برای ورود به این کشور شروع کنید. زیرا زمان پردازش ممکن است طولانی باشد. به محض دریافت نامه پذیرش از موسسه ایتالیایی خود، باید با نزدیکترین سفارت این کشور برای گرفتن وقت ویزا تماس بگیرید. زیرا، گرفتن وقت ملاقات دشوار است. روش های درخواست ویزای دانشجویی ایتالیا در معرض تغییر است. بنابراین، همیشه ارزشمند است که برای کسب اطلاعات برای تایید شرایط فعلی ویزا با سفارت این کشور تماس بگیرید. برای اطلاع بیشتر درباره مدارک، مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایتالیا را مطالعه کنید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در ایتالیا

OB-GYN یا متخصص زنان و زایمان، پزشکی است که در زمینه سلامت زنان تخصص دارد. بدن زن عملکردهای بیولوژیکی مختلفی از جمله قاعدگی، زایمان و یائسگی را تجربه می کند. پزشکان زنان و زایمان برای همه این ها و موارد دیگر مراقبت می کنند. در اینجا نگاهی به کارهایی که آن ها انجام می دهند و زمانی که باید به دیدن یکی از آن ها فکر کنید، آمده است.

یک متخصص زنان و زایمان یا OB-GYN در زمینه سلامت باروری زنان، بارداری و زایمان تخصص دارد. برخی از متخصصین زنان و زایمان طیف وسیعی از خدمات بهداشتی عمومی مشابه پزشک مراقبت های اولیه شما را ارائه می دهند. برخی دیگر بر مراقبت های پزشکی از اندام های زنان تمرکز می کنند. پزشکان زنان همچنین خدمات معمول پزشکی و غربالگری های پیشگیرانه را ارائه می دهند. این نوع پزشک در زمینه زنان و زایمان تحصیل کرده است.

اصطلاح “OB-GYN” می تواند به پزشک، متخصص زنان و زایمان یا به علومی که پزشک در آن ها تخصص دارد، یعنی مامایی و زنان اشاره کند. مامایی شاخه ای از پزشکی است که به مراقبت های پزشکی و جراحی قبل، حین و بعد از زایمان زن مربوط می شود. مامایی بر مراقبت و حفظ سلامت کلی زن در طول زایمان تمرکز دارد.

این شامل:

  • بارداری
  • زایمان
  • دوره پس از زایمان

حقوق ماهیانه کار در ایتالیا برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در ایتالیا برای متخصصان زنان و زایمانکارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به متقاضیان بهترین مشاوره را ارائه می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *