مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

متقاضیانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند را دارند، گزینه های بسیاری وجود دارد که می توانند از بین آن ها انتخاب کنند. این کشور که در لبه اروپا قرار دارد، کشوری جزیره ای با شخصیت های بسیار زیاد است. این کشور که به‌ عنوان جزیره زمرد شناخته می ‌شود، به‌ خاطر تاریخ، فرهنگ و زندگی پر جنب و جوش، به‌ ویژه در دوبلین و کورک، شهرت دارد. خط ساحلی ناهموار، تپه ها و دره های این کشور و هزینه معقول زندگی، آن را به مقصدی محبوب برای گردشگران و دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است.

این واقعیت که این کشور هم یک کشور انگلیسی زبان و هم یک کشور عضو اتحادیه اروپا است، این کشور را به یکی از بهترین مکان برای تحصیل تبدیل کرده است. اکثر دانشجویان بین المللی از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس، بریتانیا و آمریکای شمالی می آیند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله درباره رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند صحبت کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

این کشور سیستم آموزش عالی خود را زمانی که در سال 1922 استقلال یافت، از انگلستان به ارث برد. امروزه 7 دانشگاه در این کشور وجود دارد. مدارک ارائه شده در نمودار زیر نشان داده شده است:

مدارک تحصیلی در ایرلندمدارک کارشناسی معمولا 3 یا 4 سال طول می کشد. مدارک تحصیلات تکمیلی معمولا 1 سال طول می کشد و دوره دکترا معمولا بین 3 تا 5 سال، بسته به اینکه در حین تحقیق تدریس می کنید یا نه می کشید. همچنین فرصت ‌های زیادی برای تحصیل در مقطع دکترا، به ‌ویژه در قدیمی ‌ترین و معتبرترین دانشگاه این کشور، یعنی کالج ترینیتی دوبلین وجود دارد. دانشگاه های این کشور همچنین دارای پیوندهای تحقیقاتی و ارتباطات عالی با دانشگاه های دیگر در سراسر جهان هستند. این به شما این فرصت را می دهد که در طول تحصیل خود یک شبکه واقعا بین المللی بسازید.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند دانشگاه های زیر مناسب است:

نام دانشگاهرتبه
کالج دانشگاه دوبلین203
ترینیتی کالج دوبلین، دانشگاه دوبلین328
کالج دانشگاه کورک363
کالج سلطنتی جراحان در ایرلند385
دانشگاه ملی ایرلند، گالوی407
دانشگاه لیمریک878

هزینه تحصیل در ایرلند

میزان پرداخت شهریه در این کشو به تابعیت شما بستگی دارد. اگر اهل اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس یا بریتانیا هستید، هزینه هایی را با همان نرخی که شهروندان ایرلندی دارند پرداخت خواهید کرد. این هزینه ها تقریبا 3000€ (یورو) توسط دولت این کشور تعیین شده است. اگر اولین مدرک شما باشد، و تا زمانی که 1 سال یا یک ترم را تکرار نکنید، هزینه های شما توسط HEA (مرجع آموزش عالی) پرداخت می شود. هزینه تحصیل و زندگی در ایرلند توسط وزارت آموزش و مهارت تنظیم می شود.

اگر از خارج از این کشور و بلوک مرتبط با اتحادیه اروپا/CTA هستید، باید هزینه های خود را بپردازید. HEA به شما کمک نمی کند. هزینه های دانشجویان بین المللی از خارج از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس و بریتانیا توسط دولت این کشور تعیین و تنظیم نمی شود. هزینه ها، از 9900€ تا 34000€ (یورو) بسته به دوره، سطح تحصیل و طول برنامه متفاوت است. هزینه های مقطع کارشناسی به صورت سالانه یا به صورت اقساط هر ترم قابل پرداخت است. شهریه تحصیلات تکمیلی یک بار در سال پرداخت می شود. زیرا برنامه های تحصیلات تکمیلی معمولا 1 ساله هستند.

ویزای تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

ویزای تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

این کشور یک کشور عضو اتحادیه اروپا است، اما در محدوده منطقه شنگن عاری از کنترل مرزی قرار ندارد. این روی اتباع اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس یا بریتانیا که می ‌توانند آزادانه به آنجا نقل مکان کنند، تأثیری نمی ‌گذارد. اما بر افراد خارج از این کشورها تأثیر می‌گذارد. ویزای شنگن در این کشور معتبر نیست. شما به ویزای تحصیلی ایرلند نیاز دارید. اما این کشور دستیابی به یکی از این موارد را دشوار نمی کند. در واقع، آن ها این کار را تا حد امکان برای آمریکایی ها و کانادایی ها ساده می کنند. اول از همه، دوره شما باید حداقل 3 ماه طول بکشد، در غیر این صورت شما به عنوان یک توریست طبقه بندی می شوید.

این کشور بسیاری از پیچیدگی‌ ها و بوروکراسی را حذف می ‌کند. زیرا، در بیشتر موارد، این فرآیند کاملا آنلاین انجام می‌ شود. شما باید 3 ماه قبل از ورود به این کشور برای ویزای تحصیلی خود اقدام کنید. اول از همه، فهرست اسناد را بررسی کنید. اسنادی را که هویت، سوابق تحصیلی، توانایی انگلیسی شما (اگر اهل یک کشور انگلیسی زبان نیستید)، سابقه شغلی و مدارک مربوط به هر گونه شکاف در تحصیلات شما، مانند گپ تحصیلی، و غیره را اثبات کند، جمع آوری کنید. یکی از الزامات کلیدی این است که مدارک ارائه دهید. که قبل از درخواست حداقل 6000€ (یورو) شهریه پرداخت کرده اید. اگر هزینه دوره شما کمتر از 6000€ (یورو) است، باید کل مبلغ را پرداخت کرده باشید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند

مامایی رشته جراحی زنان و زایمان در ایرلند با هم در رزیدنتی آموزش داده می ‌شوند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که: مامایی و زنان چیست؟ تفاوت بین مامایی با زنان چیست؟ یک متخصص زنان و زایمان یا متخصص زنان و زایمان ممکن است مسیرهای مختلفی را دنبال کند، از جمله اینکه فقط یک متخصص زنان و زایمان باشد یا فقط یک متخصص زنان باشد. OB/GYN به معنای پزشکی که در زمینه زنان و زایمان تخصص دارد، متخصص زنان و زایمان پزشکی است که در زمینه زنان تخصص دارد. متخصصان زنان و زایمان مراقبت های بارداری را برای مادر و جنین (کودک متولد نشده) ارائه می دهند.

متخصصان زنان و زایمان به زایمان نوزادان در هنگام زایمان کمک می کنند و سپس به مادران کمک می کنند تا از فشارهای جسمی و روحی بارداری و زایمان بهبود یابند. متخصصان زنان و زایمان مسائل بهداشتی را فراتر از بارداری درمان نمی کنند. از سوی دیگر، متخصصان زنان، نوزاد را به دنیا نمی آورند و زنان باردار را درمان نمی کنند. آن ها در عوض بر سلامت رحم، تخمدان ها، لوله های فالوپ و سایر اندام های زن تمرکز می کنند. هر دو متخصص زنان و زایمان ممکن است برای درمان بیمار دارو تجویز کنند یا عمل جراحی انجام دهند.

حقوق ماهیانه کار در ایرلند برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در ایرلند برای متخصصان زنان و زایمانمتقاضیانی که قصد تحصیل در ایرلند را دارند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و سوالات خود را با آن ها مطرح کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *