مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته جراحی زنان و زایمان در اسلواکی

رشته جراحی زنان و زایمان در اسلواکی

رشته جراحی زنان و زایمان در اسلواکی در بسیاری از دانشگاه های پزشکی ارائه شده و دانشجویان می توانند از این طریق به این کشور مهاجرت کنند. این کشور کشوری در اروپای مرکزی است. علیرغم بهره وری بالای این کشور، این کشور هزینه زندگی پایین تری نسبت به همسایگان غربی خود دارد. به همین دلیل، این کشور به یک چشم انداز جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. به آن اضافه کنید، بسیاری از دانشگاه های معتبر این کشور در مقایسه با سایر مدارس اروپایی ارزان تر هستند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی رشته جراحی زنان و زایمان برای دانشجویان بین المللی پرداخته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اسلواکی

تحصیل در دانشگاه های دولتی برای ساکنان این کشور و اتحادیه اروپا به صورت رایگان در دسترس است. با این حال، هزینه های مدرسه در حال برنامه ریزی است. قبل از ورود به هر مدرسه آموزش عالی که متقاضیان آن بیشتر از مکان های پیشنهادی است، متقاضیان باید امتحانات ورودی را بگذرانند. این امتحانات در مدارس خاص اشکال بسیار متفاوتی دارد. معمولا هنگام ارزیابی اینکه آیا او می تواند دانشجوی مدرسه شود یا خیر.

از آنجایی که تعداد شاخه های تحصیلی و مدارس آموزش عالی در اواخر قرن هجدهم به طور قابل توجهی افزایش یافت، درصد عمومی افرادی که در این مدارس پذیرفته نشدند به طور قابل توجهی کاهش یافت. همان دوره زمانی همچنین تعداد فزآینده ای از این کشور در خارج از کشور به خصوص در جمهوری چک به دلیل محدودیت زبانی کم، وضعیت اقتصادی (و چشم اندازهای شغلی) کمی بهتر در آن کشور و همچنین شباهت های این 2 سیستم آموزشی، تحصیل می کنند. در نتیجه، درصد مردم این کشور دارای تحصیلات عالی در دهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اسلواکی دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشگاه کومینیوس
  • دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا

هزینه تحصیل در این کشور در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه سالانه به دلار
کارشناسی550$ تا 5500$
تحصیلات تکمیلیبین 2200$ تا 5500$

کار حین تحصیل در اسلواکی

دانشجویان بین المللی می توانند در حین تحصیل مشاغل پاره وقت پیدا کنند تا برای تامین بخشی از هزینه های خود در کشور درآمد بیشتری کسب کنند. دانشجویانی که دارای مجوز اقامت دانشجویی هستند می توانند تا زمانی که در یک برنامه تحصیلی در کشور ثبت نام کرده باشند، به مدت 20 ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار کنند. مشاغل پاره وقت ابزار بسیار مؤثری برای کسب درآمد برای حمایت از خود در حین تحصیل به خصوص برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند. با این حال، باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و بتوانید به درستی خود را مدیریت کنید تا تحت فشار قرار نگیرید.

در این کشور موسسات مختلفی در سراسر شهرها وجود دارد که دانشجویان در آن کار می کنند که عبارتند از:

مشاغل پاره وقت در اسلواکیاگرچه، توانایی صحبت کردن به زبان، یافتن شغل پاره وقت را آسان تر می کند، بسیاری از مشاغل خدماتی دیگر فقط به مهارت های زبان خارجی نیاز دارند. دانش اولیه زبان یک قدم عالی است. از دیگر فرصت های شغلی می توان به تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی برای کودکان خردسال اشاره کرد. این شغل به طور پیوسته در کشور در حال افزایش است و نیاز شدیدی به زبان مادری دارد، دانشجویان خارجی به راحتی این نقش را بر عهده می گیرند. امروزه یافتن مشاغل فناوری اطلاعات و فناوری نیز بسیار آسان است. زیرا، این کشور در سال ‌های اخیر مرکز نوآوری رو به رشدی بوده است.

ویزای تحصیلی اسلواکی

اتباع اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس می توانند آزادانه به این کشور نقل مکان کنند و تا زمانی که دوست دارند اقامت داشته باشند. اگر اهل یکی از این کشورها نیستید، احتمالا برای ورود به این کشور به ویزا نیاز دارید. این کشور بخشی از شنگن، منطقه عاری از کنترل مرزی اتحادیه اروپا است، به این معنی که شما می ‌توانید پس از حضور در این کشور، به عنوان یک توریست در اطراف سفر کنید.

برای دریافت ویزای تحصیلی اسلواکی، ویزای بلند مدت D، به طور کلی به موارد زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  • 2 عکس در اندازه سفر
  • نامه پذیرش از مدرسه شما
  • مدارک خودکفایی مالی در قالب صورتحساب بانکی
  • بلیط رفت و برگشت برای بعد از تحصیل
  • مدرک محل اقامت – مدرسه شما می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
  • بیمه درمانی
  • پرداخت هزینه ویزا این 40$ (دلار) است.

شما باید این مدارک را در نزدیکترین سفارت ارسال کنید. باید ترجمه محضری به آن ها ارائه شود.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در اسلواکی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در اسلواکی

رشته جراحی زنان و زایمان دراسلواکی شاخه ای از پزشکی و جراحی است که به مطالعه سلامت و باروری زنان می پردازد. این تخصص شامل دانش و مهارت های پزشکی، جراحی و زنان و زایمان برای پیشگیری، تشخیص و مدیریت طیف وسیعی از شرایطی است که بر سلامت عمومی و باروری زنان تأثیر می گذارد.

متخصص زنان و زایمان مراقبت های بهداشتی را در طول عمر خود به زنان ارائه می دهد و شرایطی را که مختص زنان و فرآیندهای تولید مثلی آن ها است. از جمله بیمارانی که حاملگی های پیچیده و باروری یا ناباروری درمان می کنند. علاوه بر این، آن ها به بیماران مبتلا به سرطان که مشکلاتی را تجربه می کنند که بر اندام ها یا فرآیندهای تولید مثلی تأثیر می گذارد، مراقبت می کنند.

وسعت فعالیت متخصص زنان و زایمان شامل مراقبت های پیشگیرانه برای زنان سالم، ارزیابی عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت زنان و و پیشگیری از بارداری، و تشخیص و درمان های جراحی و پزشکی پیشرفته برای شرایط منحصر به فرد زنان و فرآیندهای تولید مثلی آن ها است. متخصص زنان و زایمان در ارائه خدمات برای زنان و خانواده ها در طول بارداری و تولد، از جمله ارائه مراقبت های مستقیم و همچنین مشاوره با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای زنان با حاملگی های پیچیده یا بیماری های پزشکی در دوران بارداری ضروری است.

حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برای متخصصان زنان و زایمانچنانچه قصد مهاجرت به اروپا را دارید و می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *