مهاجرت تحصیلی اسلواکی

شرایط ویزای تحصیلی اسلواکی در سال 2023

ویزای تحصیلی اسلواکی

یکی از راه های مهاجرت به اسلواکی و اقامت در این کشور استفاده از ویزای تحصیلی اسلواکی و تحصیلی در دانشگاه های معتبر این کشور می باشد. اسلواکی کشوری کوچک با جمعیت 5.5 میلیون نفری خود یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است که دارای نظام آموزشی پیشرفته با امکانات عالی است.

لازم به ذکر است که برخی از دانشگاه های کشور اسلواکی مورد تایید وزارت علوم ایران بوده و مدارک صادر شده از آنها در ایران نیز معتبر است. تحصیل در اسلواکی از رشته های مهندسی تا پزشکی گرفته به زبان های اسلواک و انگلیسی امکان پذیر است. دانشجویان با برقراری شرایط مورد نظر دانشگاه می توانند برای دریافت ویزای تحصیل این کشور اقدام نمایند و به تحصیل بپردازند. در این مطلب همراه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید تا در مورد ویزای تحصیلی ین کشور و مقاطع مختلف آن بیشتر بدانید.

اینفوگرافی ویزای تحصیلی اسلواکی

انواع ویزای تحصیلی اسلواکی

همانطور که اشاره کردیم اسلواکی عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است. لذا شهروندان عضو این اتحادیه و کشور سوئیس نیازی به دریافت ویزای تحصیلی برای تحصیل در این کشور ندارند و فقط با پذیرش و ثبت نام در دانشگاه می توانند در این کشور تحصیل کنند. اما شهروندان دیگر کشور ها برای تحصیل در این کشور نیاز به دریافت ویزای تحصیلی اسلواکی دارند. این نوع ویزا با توجه به مدت زمان تحصیل در اسلواکی ارائه می شود. برخی از دوره های کوتاه مدت در این کشور مانند دوره زبان ارائه می شود که در این صورت متقاضیان می توانند ویزای نوع C را اخذ کنند.

در جدول زیر انواع ویزای تحصیلی اسلواکی شرح داده شده است:

ویزای تحصیلی اسلواکیمدت اعتبارقابلیت تمدید
ویزای تحصیلی نوع Cمدت کوتاه و کم تر از 90 روزندارد
ویزای تحصیلی نوع Dمدت طولانی و بیش از 6 ماهدارد

شرایط تحصیل در اسلواکی

تحصیلات عالی با کیفیت اروپایی و فرصت سفر به سراسر کشور با تاریخ غنی تنها بارزترین مزایای تحصیل در اسلواکی است. یک کشور عالی در مرکز اروپا هر سال برای دانشجویان خارجی جذاب تر می شود. یک دیپلم از یک دانشگاه محلی در سراسر اتحادیه اروپا معتبر تلقی می شود و برای یک متخصص خوب آسان است که شغلی با درآمد خوب پیدا کند. یک امتیاز خوب دیگر فرصت مطالعه کاملاً رایگان، در صورتی که سطح مهارت زبان دولتی به شما امکان می دهد تا به طور مساوی با سایر دانشجویان مطالعه کنید. دوره های اسلواکی در براتیسلاوا برای متقاضیان جوان و جاه طلبی است که رویای ایجاد شغل در کشوری با استانداردهای زندگی مناسب را در سر می پرورانند.

شرایط تحصیل در اسلواکی هم برای ساکنان جمهوری اسلواکی و هم برای شهروندان سایر کشورها مناسب است. برای ثبت نام در برنامه آموزشی رایگان، باید امتحانات ورودی را بگذرانید و دانش زبان اسلواکی خود را در سطح B1-B2 تأیید کنید. تحصیل به زبان انگلیسی نیز در دسترس است، اما باید هزینه آن را پرداخت کنید. اگر قصد تحصیل رایگان دارید، به شما توصیه می کنیم حداکثر 6 ماه قبل از قبولی در آزمون مهارت زبان، آمادگی خود را شروع کنید.

شرایط تحصیل در اسلواکی

ویزای تحصیلی اسلواکی برای تحصیل در مدارس

تحصیل در مدارس عمومی و خصوص این کشور به زبان این کشور صورت می گیرد لذا برای تحصیل در این مدارس متقاضیان بایستی به این زبان مسلط باشند. البته این کشور دارای مدارس بین المللی است و تحصیل به زبان انگلیسی در این مدارس برای مهاجرین فراهم می باشد. مدارس اسلواکی اجباری است و شامل مقطع ابتدایی و متوسطه است. دوره پیش دبستانی در این کشور اختیاری است و از سن 3 الی 6 سالگی می باشد.

دوره ابتدایی در این کشور حدود 9 سال به طول می انجامد و دوره متوسطه برای ورود به دانشگاه های این کشور می باشد. هزینه تحصیل در مدارس ابتدایی در مدارس دولتی این کشور رایگان است و در مدارس خصوصی و بین المللی شامل هزینه است. دانش آموزان خارجی غیر عضو اتحادیه اروپا برای تحصیل در مدارس این کشور نیاز به دریافت ویزای تحصیلی اسلواکی دارند.

در جدول زیر مدت زمان تحصیل در مقاطع مختلف مدارس را می بینید:

مقطع تحصیلیمدت زمان تحصیل
مهد کودک3 سال
ابتدایی9 سال
متوسطه5 سال

چند نمونه از مدارس مناسب در این کشور شرح داده شده است:

مدارس در اسلواکی

مزایا ویزای تحصیلی اسلواکی

همانطور که اشاره شد یکی از راه های اخذ اقامت کشور این کشور، مهاجرت از طریق تحصیل به این کشور است. دارندگان ویزای تحصیلی اسلواکی می توانند به کشورهای عضو منطقه شنگن بدون نیاز به ارائه ویزا سفر کنند و از مزایای این نوع ویزا بهره مند شوند. اسلواکی کشوری پیشرفته در مرکز اروپا است. این کشور دارای موسسات معتبر آموزشی است. مدارک تحصیلی صادر شده از این کشور مطابق با فرایند بولونیا و کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. از این رو متقاضیان می توانند برای کار پس از تحصیل نیز از بازار کار بزرگی بهره مند شوند. اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی و تحصیل در این کشور متقاضیان را برای یافتن شغل در این کشور یاری می رساند. شایان ذکر است کار پس از تحصیل در اسلواکی یکی از گزینه های مطلوب کار در اروپا می باشد.

در اینجا از جمله مزایای اخذ ویزای تحصیلی این کشور را مشاهده می کنید:

  • تحصیل با هزینه مناسب در اروپا
  • دریافت ویزای شنگن اروپا
  • اخذ مدرک تحصیلی معتبر در سراسر جهان
  • دریافت مدارک معتبر و مورد تایید ایران
  • تحصیل به زبان انگلیسی و آموزش زبان اسلواکی
  • امکان کار دانشجویی در اسلواکی
  • تحصیل در کشور امن و پیشرفته اسلواکی

محدودیت های تحصیل در اسلواکی

تحصیل در کشور اسلواکی در کنار مزایای متعدد خود، برخی محدودیت ها را نیز در بر می گیرد. متقاضیان تحصیل در این کشور برای بهره مندی از این مزایا بایستی محدودیت هایی را نیز بپذیرند. لذا بررسی محدودیت های موجود برای دانشجویان ضروری خواهد بود. برخی از محدودیت های رایج برای تحصیل در اسلواکی عبارتند از:

  • شهریه بالا نسبت به برخی از کشورها
  • الزام حفظ سطح بالای تحصیلی
  • الزام رفتار طبق شئونات فرهنگی

زبان تحصیل در اسلواکی

زبان تحصیل در اسلواکی، اسلواکیایی است. زبان اسلاوی، اسلواکی بسیار نزدیک به همسایه چک است. اگر تصمیم به یادگیری اسلواکی دارید، می توانید شروع به یادگیری سایر زبان های اصلی مانند لهستانی و روسی کنید، زیرا این زبان ها نیز با اسلواکی فاصله زیادی ندارند. اسلواکی ها مشتاق کمک به مردم برای یادگیری زبان خود هستند. بسیاری از مدارس به دانش ‌آموزان بین‌المللی درس می‌دهند و بسیاری از افراد محلی با خوشحالی آهسته ‌تر با شما صحبت می‌کنند. با این حال، اگر اسلواکی برای شما مناسب نیست، نگران نباشید. در شهرهای بزرگ، انگلیسی به طور گسترده ای صحبت می شود، به ویژه توسط جوانان. زبان هایی مانند آلمانی و ایتالیایی نیز توسط اسلواکی ها صحبت می شود.

از تفریحات محبوب آخر هفته، بازدید از شهرهای کشورهای همسایه است. اسلواکی با اوکراین هم مرز است که در اتحادیه اروپا نیست. اگر می خواهید از لویو یا کیف دیدن کنید، قبل از هر گونه برنامه ریزی دقیق، شرایط ویزای اوکراین را بررسی کنید.

هزینه تحصیل و بورسیه تحصیلی در اسلواکی

اگر اهل اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید، از 600€ (یورو) تا €3000 (یورو) در سال متغیر است. مدارک تحصیلات تکمیلی در رشته هایی مانند پزشکی و مهندسی در بالاترین سطح این محدوده قرار می گیرند. دانشجویان بین المللی که از یکی از این کشورها نیستند، می توانند انتظار داشته باشند که سالانه بین 1500€ یورو تا €5000 برای مدرک کارشناسی پرداخت کنند. هزینه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان بین المللی نیز می تواند تا €10000 (یورو) در سال باشد. هزینه ها مستقیماً به دانشگاه شما پرداخت می شود.

در مورد هزینه تحصیل و بورسیه تحصیلی در اسلواکی، اسلواکی پیشنهادات زیادی دارد. بورسیه ملی یکی از بورسیه های محبوب برای دانشجویان خارجی است. این برنامه که توسط دولت اسلواکی اداره می شود، با هدف جذب دانشجویان بین المللی و دانشگاهیان به طور یکسان با بودجه سخاوتمندانه برای بخشی یا تمام مدارک تحصیلی انجام می شود. بورسیه بین المللی نیز وجود دارد. هزینه های تحصیل را پوشش می دهد و برای تمام مدت دوره تحصیلی شما مبلغی را به صورت ماهانه اعطاء  می کند.

اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی برای مقطع کارشناسی

با دریافت نامه پذیرش در دانشگاه های اسلواکی در مقطع کارشناسی متقاضیان می توانند در حدود 4 سال با ویزای تحصیلی اسلواکی در این کشور اقامت یابند و به تحصیل بپردازند. زبان تحصیل در این کشور به 2 صورت انگلیسی و اسلواکیایی می باشد و اکثر دوره های تحصیلی در این مقطع به زبان اسلواکیایی می باشد با این حال برای تحصیل به زبان انگلیسی و دریافت ویزای تحصیلی اسلواکی دانشجویان بایستی مدرک زبان آیلتس 6 را ارائه کنند. جهت تحصیل به زبان اسلواک نیز ارائه مدرک B این زبان کافی می باشد. جهت تحصیل در این مقطع نیز شرایط سنی برقرار می باشد. دانشجویان باید سنی در بین 18 تا 24 داشته باشند. همچنین برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی اسلواکی ارائه مدرک دیپلم 12 ساله و همچنین شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه ها مورد نیاز می باشد.

رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

رشته تحصیلیتعداد دوره کارشناسی
کشاورزی1
مدیریت و کسب و کار7
کامپیوتر و فناوری اطلاعات2
مهندسی2
علوم اجتماعی2

اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی برای مقطع کارشناسی ارشد

شرایط سنی برای تحصیل کارشناسی ارشد در کشور اسلواکی و اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی در این مقطع سن کم تر از 30 سال است. مقطع کارشناسی ارشد در اسلواکی همانند دیگر کشورهای اروپایی به مدت 2 سال زمان می برد و دانشجویان با ویزای تحصیلی می توانند در این مدت در کشور اسلواکی اقامت داشته باشند. جهت تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد در اسلواکی ارائه نمره حداقل 6.5 آیلتس ضروری است. کارشناسی ارشد در اسلواکی معادل همان فوق لیسانس است. دانشجویان برای ورود به این مقطع بایستی مدرک لیسانس معتبر را ارائه نمایند. امکان کار در حین تحصیل در این مقطع با ویزای تحصیلی اسلواکی به مدت 20 ساعت در هفته مجاز می باشد. تحصیل در این مقطع یکی از بهترین مقاطع برای تحصیل و اخذ مدرک در زمان کم و اقامت پس از تحصیل در اسلواکی می باشد.

هزینه های مهم در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

آیتمهزینه به یورو
خوابگاه€100
اقلام غذایی€150
حمل و نقل عمومی€30

اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی برای مقطع دکترا

متقاضیان تحصیل در اسلواکی در مقطع دکترا می توانند با اخذ ویزای نوع D در این کشور در این مقطع به تحصیل بپردازند. مقطع دکتری در اسلواکی مانند دیگر نقاط جهان آخرین مقطع تحصیلی می باشد. تحصیل در این مقطع حدود 3 الی 4 سال به طول می انجامد. تحصیل در این مقطع نیز همانند مقطع کارشناسی ارشد به زبان های انگلیسی و اسلواکی صورت می گیرد. متقاضیان برای هر کدام از این زبان ها بایستی مدرک معتبر ارائه نمایند. جهت ورود به مقطع دکترا در اسلواکی و اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی متقاضیان بایستی دارای مدرک معتبر کارشناسی ارشد باشند. علاوه بر این ارائه مقاله ها و دست آوردهای علمی برای پذیرش کار را راحت تر خواهند کرد. ضمن اینکه توجه داشته باشید دانشجویان دکترا در اسلواکی در حین تحصیل نیز می توانند به مدت 30 ساعت در هفته کار کنند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی در سال 2023

برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور متقاضیان در ابتدا بایستی شرایط مورد نظر برای تحصیل در رشته خود را بررسی کنند و به سایت دانشگاه های این کشور مراجعه کنند و اطلاعات لازم را کسب کنند. برای مثال جهت تحصیل پزشکی در این کشور دانشجویان نیاز به شرکت در دوره آمادگی و آزمون می باشند. دانشجویان پس از کسب اطلاعات و ارائه مدارک و مکاتبات با مسئولین دانشگاه نامه پذیرش را جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور دریافت می کنند.

لذا با ارائه مدارک زیر دانشجویان می توانند ویزای تحصیلی اسلواکی را اخذ کنند:

  • ارائه نامه پذیرش از سوی دانشگاهی در این کشور
  • پاسپورت معتبر همراه با کپی و دارای دو برگه خالی
  • ارائه فرم تکمیل شده ویزای تحصیلی اسلواکی
  • ارائه شناسنامه و کپی آن
  • چند قطعه عکس رنگی با زمینه سفید
  • ارائه بیمه درمانی به ارزش 30000€ (یورو)
  • ارائه گردش مالی اخیر حساب بانکی
  • اثبات بر توانایی فرد برای برآمدن از پس هزینه زندگی در اسلواکی
  • ارائه مدارک علمی ترجمه شده
  • ارائه گواهی سلامت و همچنین عدم سابقه کیفری

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی در سال 2021

تحصیل در بهترین دانشگاه های اسلواکی

خوشبختانه دانشگاه های برتر این کشور از سطح بالایی برخوردار هستند و در میان 1000 دانشگاه برتر جهان جای دارند. همچنین برخی از دانشگاه های این کشور مانند دانشگاه کمنیوس این کشور مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد. در هرحال چنانچه در یکی از دانشگاه های کشور این کشور پذیرش شوید می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایید و در این کشور تحصیل کنید. در اینجا از جمله از برترین دانشگاه های این کشور معرفی شده اند:

نام دانشگاهشهررتبه QS 2023
دانشگاه کمنیوس اسلواکیبراتیسلاو601
دانشگاه فنی مهندسی اسلواکیبراتیسلاو701
دانشگاه فنی کوشیسیکوشیسی801
دانشگاه پاول جوزف سافاریککوشیسی
دانشگاه پرسوسکاپرسوف
دانشگاه زیلینسکازیلینا
دانشگاه فلسفه کونستانتینانیترا
دانشگاه ترناوسکاترناوا

تبدیل ویزای تحصیلی اسلواکی به ویزای کاری

توجه داشته باشید که اقامت تحصیلی در این کشور خود به تنهایی منجر به دریافت اقامت دائم اسلواکی نمی شود و جزو سال های زندگی برای اقامت شمرده نمی شود اما دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن در این کشور می توانند با دریافت پیشنهاد شغلی در این کشور برای تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری اقدام نمایند. دانشجویان در صورت دریافت ویزای کاری در اسلواکی و کار در اسلواکی چنانچه به مدت 5 سال در این کشور زندگی کنند می توانند برای دریافت ویزای دائم این کشور درخواست دهند و با دریافت آن برای همیشه در اسلواکی حق اقامت داشته باشند.

شایان ذکر است دانشجویان در طول تحصیل در اسلواکی نیز می توانند به صورت موقت در این کشور کار کنند و خود را به کارفرمایان و شرکت های واقع در این کشور معرفی نمایند. نرخ بیکاری در این کشور همانطور که در نمودار زیر می بینید در سال های گذشته رو به کاهش بوده و بازار کار در این کشور رو به رشد می باشد.

نرخ بیکاری در کشور اسلواکی

مزایای تبدیل ویزای تحصیلی اسلواکی به ویزای کاری

تبدیل ویزای تحصیلی اسلواکی به ویزای کاری این کشور به متقاضیان این امکان را می دهد تا از تحصیلات خود بهره برداری نمایند. کار پس از تحصیل در اسلواکی مستلزم اخذ ویزای کایر این کشور می باشد. خوشبختانه متقاضیان کار پس از تحصیل در این کشور شانس بیشتری برای کار در اسلواکی دارند. توصیه های مهم برای افزایش شانس یافتن شغل جهت کار پس از تحصیل در اسلواکی ذیلا بررسی شده است.

افزایش شانس یافتن شغل جهت کار پس از تحصیل در اسلواکی

فرآیند درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی

بر خلاف روند درخواست ویزای کشورهای مختلف اروپایی، روند درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی بسیار ساده است. به طور کلی برای دریافت ویزای تحصیلی اسلواکی باید در دانشگاه در قلمرو اسلواکی ثبت نام کنید. پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر، می توانید برای درخواست ویزای تحصیلی خود اقدام نمایید. فرآیند درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی به شرح زیر می باشد.

  • تماس با سفارت اسلواکی: متقاضیان درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی باید با سفارت اسلواکی در کشور خود تماس بگیرند.
  • تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی: متقاضیان بیاد فرم درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی را تکمیل کرده و امضا کنند.
  • جمع آوری مدارک مورد نیاز: پس از تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزای تحصیلی، از شما خواسته می شود که مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید.
  • ارسال مدارک و درخواست: مدارک مورد نیاز و درخواست شما باید شخصا در نمایندگی دیپلماتیک اسلواکی ارسال شوند.
  • انتظار برای دریافت پاسخ

نکات اساسی در خصوص درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی

متقاضیان درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی، برای اینکه روند درخواست آنها با موفقیت به پایان برسد باید با نکات مهمی در این زمینه آشنا شوند. از نکات اساسی در روند درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درخواست شما باید به بخش کنسولی سفارت اسلواکی ارسال شود، و از آنجا به شعبه منطقه ای وزارت امور داخلی ارسال شود.
  • مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای تحصیلی، باید به زبان اسلواکی ارسال شوند. همچنین تمامی گواهی های خارجی باید به آن ترجمه شوند.
  • ارائه اصل مدارک حین درخواست ویزای تحصیلی اسلواکی ضروری است.
  • اگر بیش از 3 ماه از صدور اسناد گذشته باشد پذیرفته نمی شود.
  • ارائه گذرنامه معتبر بین المللی حین درخواست مورد نیاز است. که باید اعتبار آن حداقل 90 روز بیشتر از مدت اعتبار ویزای درخواستی باشد.
  • پرداخت هزینه کنسولی

در نمودار زیر می توانید هزینه کنسولی جهت درخواست ویزای تحصیلی در کشورهای مختلف جهان را مشاهده فرمایید:

هزینه کنسولی جهت درخواست ویزای تحصیلی در کشورهای مختلف جهان

ویزای همراه اسلواکی

یکی دیگر از مزایای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اجازه قوانین این کشور برای مهاجرت اعضای خانواده شامل همسر و فرزند زیر 18 سال می باشد لذا با درخواست ویزای همراه این کشور خانواده متقاضی می تواند به عنوان همراه به این کشور مهاجرت کند. البته متقاضی بایستی دارای توانایی مالی جهت رفع هزینه زندگی برای خود و همراهین خود را داشته باشد. توجه داشته باشید معمولا از همان ابتدا صدور ویزای همراه کمی دشوار است و در ابتدا نیازمند مهاجرت به اسلواکی و تحصیل به مدت یک سال در این کشور می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در زمینه مهاجرتی و در اختیار داشتن کادری با تجربه و متخصص در صورت نیاز شما به مشاوره و راهنمایی در خدمت شما عزیزان می باشد. برای برقراری تماس و ارتباط با موسسه می توانید از طریق تلفنی و یا حضوری اقدام نمایید.

سوالات پرتکرار در باب ویزای تحصیلی اسلواکی

سوالات پرتکرار در باب ویزای تحصیلی اسلواکی در سال 2023 عبارتند از:

  • انواع ویزای تحصیلی کشور اسلواکی چیست؟ ویزای تحصیلی نوع C و ویزای تحصیلی نوع D/ ویزای تحصیلی نوع C کوتاه مدت و کمتر از 90 روز و قابلیت تمدید ندارد منتها نوع D قابلیت تمدید دارد و طولانی مدت تر و بیشتر از 6 ماه است.
  • زبان تحصیلی در مدارس و برای تحصیل دانشگاهی در کشور اسلواکی چیست؟ زبان تحصیل در مدارس این کشور به همان زبان بومی کشور است منتها این کشور مدارس بین المللی به زبان انگلیسی هم دارد. در دانشگاه ها هم برای دانشجویان بین المللی زبان تحصیل دانشگاه های بین المللی انگلیسی است.
  • اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی شامل چه مزایایی است؟ تحصیل با هزینه مناسب در یکی از بهترین کشورهای اروپا و اخذ ویزای شنگن اروپا، داشتن مدرک تحصیلی معتبر از بهترین دانشگاه های اروپا و امکان کار دانشجویی درحین تحصیل
  • 3 دانشگاه برتر در کشور اسلواکی کدام دانشگاه ها هستند؟ دانشگاه کمنیوس اسلواکی با رتبه 751/ دانشگاه فنی مهندسی اسلواکی با رتبه 751/ دانشگاه فنی کوشیسی با رتبه 801
5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “شرایط ویزای تحصیلی اسلواکی در سال 2023

  1. سجاد گفت:

    سلام چه شرایطی خوبی داره ویزای تحصیلی اسلواکی. اینکه میشه بعدش کار کنی و اقامت دائم بگیری که واقعا عالیه. چرا دانشجوها این کشور رو برای مهاجرت انتخاب نمیکنن؟ به خاطر زبانشه؟ یا مشکل دیگه ای داره که نمیدونیم؟ لطفا بگید برای تحصیل و ویزای تحصیلی اسلواکی چقدر میتونید کمک کنید. کشور اسلواکی دانشجوهای ایرانی رو قبول می کنه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص ویزای تحصیلی اسلواکی باید شرایط شما توسط کارشناسان موسسه ما بررسی بشه در خصوص مشاوره می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *