مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی

رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی

رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی در برترین دانشگاه های این کشور از جمله دانشگاه لیوبلیانا به دانشجویان بین المللی و بومی ارائه می شود. اگر به دنبال آن واحه سبز و امن کامل هستید، به جای درستی آمده اید. این کشور قلب سبز اروپا است، جایی که هر کسی می تواند چیزی برای خود پیدا کند. یافتن چنین منطقه کوچکی که در هر جای دیگر دنیا اینقدر ارائه دهد دشوار است. 4 دنیای مختلف در یک سمفونی باشکوه ترکیب شده اند که می توان آن را در فرهنگ، غذا و شگفتی های طبیعی حس کرد.

چه از پیاده ‌روی در مسیرهای پیاده ‌روی لذت ببرید و چه ترجیح می ‌دهید مسیرهای پرطرفدار را خاموش کنید، هرجا که می ‌روید، زیبایی خیره‌ کننده و تجربه‌ های بوتیکی را خواهید دید که فقط برای شما طراحی شده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آن دسته از عزیزانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی را دارند، این نگارش را آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی

این کشور به عنوان یک مرکز پویا و در سطح جهانی برای آموزش عالی ظاهر می شود. دانشجویانی از نقاط مختلف جهان برای ادامه تحصیلات عالی خود به این کشور می آیند. این کشور به خاطر مناظر زیبا، غارهای خیره کننده و جمعیتی دوست داشتنی که با آغوش باز پذیرای بازدیدکنندگان است، شناخته شده است. جدا از زمین ‌های خارق ‌العاده و مکان ‌های طبیعی موجود در این کشور، کشور اروپای مرکزی نیز فرصتی عالی برای یادگیری ارائه می ‌کند.

این کشور دارای دانشگاه ها و کالج های درجه یک است که انواع برنامه های رقابتی و مرتبط را ارائه می دهند. بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه این کشور دانشگاه لیوبلیانا است. این موسسه آموزشی در سال 1919 تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 60000 دانشجو دارد. دانشگاه لیوبلیانا دارای 22 دانشکده، 3 آکادمی هنرهای زیبا، موسیقی و یک آکادمی تئاتر، فیلم، رادیو و تلویزیون است.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان دانشگاه های زیر توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه لیوبلیانا601
دانشگاه ماریبور801
دانشگاه پریمورسکا2284
دانشگاه نوا گوریکا4278

شرایط تحصیل در اسلوونی

برای مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل و دریافت پذیرش در دانشگاه یا کالج در این کشور، باید برخی از مدارک مهم را ارسال کنید. این الزامات مدارک با موسسه و رشته ای که انتخاب می کنید متفاوت است. با این حال، برخی از مدارک رایج مورد نیاز برای هدف پذیرش عبارتند از:

  • فرم درخواست پر شده
  • کلیه مدارک تحصیلی مانند گواهی پایان دوره متوسطه، مدرک کارشناسی (برای تحصیلات تکمیلی)، مدرک کارشناسی ارشد (برای تحصیلات دکترا) و کپی سایر گواهی ها
  • گواهی مهارت های مهارت زبان شما (زبان اسلوونیایی یا زبان انگلیسی)
  • کپی تایید شده پاسپورت شما
  • انگیزه نامه (بیانیه هدف)
  • توصیه نامه: حداقل 2 توصیه نامه از موسسه آموزشی خانه شما یا کارفرمای اخیر
  • گواهی تجربه حرفه ای در صورت وجود
  • خلاصه پروپوزال تحقیق (برای تحصیل در مقطع دکترا)
  • نمونه کارها (برای مطالعات هنری)

هزینه تحصیل و زندگی در اسلوونی

در دانشگاه ‌های دولتی این کشور، دانشجویان مجبور به پرداخت شهریه برای مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد نیستند، اگر از کشورهای زیر باشند:

عدم پرداخت شهریهبقیه باید شهریه را بپردازند. به طور شهریه مقاطع مختلف به صورت زیر است:

مقطع تحصیلیهزینه سالانه به یورو
کارشناسیبین 2000€ تا 5000€
کارشناسی ارشدبین 2500€ تا 7500€
دکترابین 3000€ تا 12000€

هزینه زندگی برای دانشجویان بین المللی نسبتا ارزان است. اجاره، غذا، هزینه های سفر، خدمات بهداشتی، آب و برق و سایر هزینه ها برای دانشجویانی که در لیوبلیانا و سایر شهرهای این کشور تحصیل می کنند مقرون به صرفه است. دانشجویان می ‌توانند در آپارتمان ‌های اجاره ‌ای بمانند یا خوابگاه‌ های مشترک در محوطه دانشگاه داشته باشند. یک دانشجوی بین المللی برای هزینه های زندگی به حدود 400€ تا 700€ (یورو) در ماه نیاز دارد. برای آشنایی با این کشور مقاله مشکلات زندگی در اسلوونی را مطالعه کنید.

ویزای تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی

شرایط ویزا تحصیلی اسلوونی برای دانشجویانی که از کشورهای اتحادیه اروپا می آیند و دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا متفاوت است. در اینجا شرایط لازم برای دانشجویانی که شهروند غیر اتحادیه اروپا هستند آورده شده است

  • هزینه درخواست
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • اثر انگشت شما گرفته خواهد شد.
  • پاسپورتی که حداقل 3 ماه دیگر پس از اتمام دوره در این کشور معتبر باشد.
  • گواهی یا نامه ای که تایید کننده پذیرش شما در دانشگاه این کشور باشد.
  • بیمه سلامت
  • گواهی ترخیص مبنی بر نداشتن سابقه کیفری از کشور خود
  • مدرکی که نشان می دهد می توانید تمام هزینه های خود را در حین تحصیل در این کشور پوشش دهید.

ویزای تحصیلی رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی

جراحی زنان و زایمان در اسلوونی

پزشکان متخصص زنان و زایمان ممکن است در بسیاری از محیط‌ ها، مانند مطب ‌های خصوصی، فعالیت ‌های اجتماعی، محیط ‌های دانشگاهی و بیمارستان ‌ها تمرین کنند. متخصصان زنان و زایمان اغلب ساعات طولانی و غیرقابل پیش بینی کار می کنند تا با ماهیت نامشخص بارداری و زایمان سازگار شوند. برای کاهش بار مراقبتی که بر دوش هر پزشک قرار می گیرد، بسیاری از مطب ها و بیمارستان ها برخی از مسئولیت های مامایی را با سایر موسسات مشترک دارند.

متخصص زنان و زایمان (که اغلب به اصطلاح Ob Gyn خلاصه می شود) یک پزشک DO یا MD است که در مراقبت از بیماری ها تخصص دارد. Ob Gyns شرایط بهداشتی را در بیمارانی که بر قاعدگی، بارداری، زایمان و اندام ‌های تولید مثل داخلی و خارجی تأثیر می ‌گذارند، درمان می ‌کند. Ob Gyns می تواند در تنظیمات مختلفی از جمله کلینیک، واحد بیمارستان و مرکز جراحی کار کند.

Ob Gyns با بیماران مصاحبه می ‌کند، شرایط سلامتی را تشخیص می ‌دهد، دارو تجویز می ‌کند، در روش‌ های مطب انجام می ‌دهد و در مراکز جراحی باروری عمل می‌ کند. رشته مامایی و زنان بسیار گسترده و متنوع است. برخی از Ob Gyns انواع مختلف مسائل مربوط به سلامت باروری در زنان را درمان می ‌کنند و از آن ها مراقبت می‌ کنند، و سایر Ob Gyn‌ها انتخاب می ‌کنند که در یک حوزه پزشکی خاص به نام فلوشیپ تخصص بگیرند.

حقوق کار در اسلوونی برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق کار در اسلوونی برای متخصصان زنان و زایمانبرای آشنایی بیشتر با رشته جراحی زنان و زایمان در اسلوونی و مهاجرت تحصیلی به اسلوونی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا مشاوران ما در این موسسه شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *