مهاجرت تحصیلی چین

رشته بیهوشی در چین

رشته بیهوشی در چین یکی از پر طرفدارترین رشته ها در بین دانشجویان خارجی بوده و آن ها سالانه جهت تحصیل این رشته به چین مهاجرت می کنند. این یک شانس عالی برای تحصیل در پرجمعیت ترین کشور جهان است. شما ترکیبی از تمدن باستانی و مدرن را در کشوری تجربه خواهید کرد که دارای فرهنگ ها و گویش های مختلف است. از آنجایی که این کشور دارای سنت و مدرنیته است، تاریخ غنی آن بیش از 5000 سال است. 7 مکان میراث جهانی یونسکو مانند شهر ممنوعه، و شهرهای پررونق آن، مانند شانگهای، برخی از دلایلی هستند که باید به آنجا بروید.

به‌ عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان، تنها یک پله از ایالات متحده پایین ‌تر است، کار کردن در آنجا بسیار سودمند است، اما تحصیل در این کشور نیز چنین خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان برای فرصتی برای ملاقات با مردم از سراسر جهان و گسترش شبکه خود، تحصیل در این کشور را انتخاب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیانی که قصد تحصیل رشته بیهوشی در چین را دارند، دانشگاه ها و میزان درآمد این رشته را در ادامه بیان کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در چین

بسیاری از دانشجویان بین المللی این کشور را برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب کردند. این کشور در سال‌ های گذشته سرمایه ‌گذاری زیادی در آموزش انجام داده و با دانشگاه‌ های بریتانیا و ایالات متحده همکاری کرده است. دانشگاه های این کشور آموزش با کیفیتی ارائه می دهند و امکانات با استاندارد بالایی دارند. به همین دلیل است که در حال حاضر بیش از 100 موسسه آموزش عالی در رتبه بندی های برتر ایجاد شده توسط Times Higher Education و TopUniversities حضور دارند.

برترین دانشگاه های رشته بیهوشی در چین عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه مرکزی جنوب301
دانشگاه علم و صنعت Huazhong181
دانشگاه جیلین1001
دانشگاه شاندونگ
دانشگاه ژجیانگ75

شرکت‌ ها و رهبران صنایع مختلف به این کشور می ‌آیند و تجارت خود را در این کشور انجام می ‌دهند. بنابراین، امکان ملاقات با یکی از آن ها در زمانی که در کشور هستید وجود دارد. همچنین، این کشور بسیار مقرون به صرفه است. هزینه زندگی و هزینه های تحصیل در مقایسه با سایر قاره ها به طور متوسط ​​بسیار پایین تر است. به علاوه، دولت این کشور برای به رسمیت شناختن بیشتر بین المللی، سرمایه گذاری بسیار زیادی در آموزش انجام می دهد. بنابراین، شما فرصتی خواهید داشت که آموزش عالی را با قیمتی که می توانید بپردازید، دریافت کنید.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در چین

حقوق رشته بیهوشی در چین

یکی از زیر شاخه های رشته بیهوشی، تکنسین بیهوشی می باشد. تکنسین های بیهوشی همیشه به عنوان دست راست متخصص بیهوشی محسوب می شوند. آن ها مورد اعتماد پزشک هستند و اغلب همیشه در یک عملیات موفقیت آمیز شرکت دارند. نقش اصلی یک تکنسین بیهوشی کمک به متخصص بیهوشی و همچنین CRNA (پرستار ثبت شده متخصص بیهوشی) است. شرح شغل تکنسین بیهوشی همچنین شامل تعمیر و نگهداری تجهیزات بیهوشی است. این شامل تمیز کردن و همچنین ضدعفونی کردن و مونتاژ تجهیزات مورد استفاده برای رویه‌های مرتبط می‌شود، اما محدود به آن نمی‌شود.

تکنسین های بیهوشی باید خود را در برنامه های شیفت کاری آماده کنند. ساعات کاری ممکن است به صورت پویا تغییر کند و شامل شیفت های شب و همچنین کار در روزهای تعطیل می شود. باید انتظار داشت که فشار و استرس و همچنین پاسخگویی به خواسته های مختلف خود شغل را کنترل کند. انتخاب مسیر شغلی به معنای نگاه کردن به جنبه های مختلف هر شغل و آنچه مستلزم آن است است. برای مثال، حقوق رادیولوژیست، بخش مهمی از اطلاعات است که باید در تصمیم گیری برای رادیولوژیست شدن در نظر گرفته شود.

حقوق ماهیانه کار در چین برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در چین برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در چین

هزینه تحصیل در چین برای دانشگاه های دولتی بین 2500$ تا 10000$ (دلار) در سال تحصیلی متغیر است. به علاوه، می توان چندین برنامه بدون هزینه را یافت. این ها معمولا توسط دانشگاه های کشورهای دیگر به عنوان مثال بریتانیا، آلمان، دانمارک که دارای پردیس در این کشور هستند ارائه می شوند. همانند نقاط دیگر جهان، دانشگاه های خصوصی معمولا شهریه بالاتری دارند. در حالی که بیشتر دوره ها کمتر از 30000$ (دلار) در سال هزینه دارند، برای برخی از برنامه های MBA می توانید بیش از 40000$ (دلار) در سال پرداخت کنید. هزینه های تحصیل در کشورهای دیگر بیشتر است. به عنوان مثال، دانشگاه نیویورک (NYU) شانگهای، که با همکاری دانشگاه عادی چین شرقی شانگهای تأسیس شده است، دارای شهریه بیش از 50000$ (دلار) در سال است.

هزینه زندگی در شهرهای مختلف عبارتند از:

  • پکن یکی از گران ترین شهرها است و برای تامین هزینه های خود بین 1000$ تا 1200$ (دلار) در ماه نیاز دارید.
  • شانگهای و شنژن دومین شهر گران قیمت هستند که در آن بین 850$ تا 1200$ (دلار) در ماه هزینه خواهید کرد.
  • در سایر شهرهای چین، می توانید با 600$ تا 1000$ (دلار) در ماه مدیریت کنید. اگر در اقامتگاه زندگی می کنید، این مبلغ می تواند شامل محل اقامت نیز باشد.

بنابراین، هزینه زندگی در این کشور می تواند متفاوت باشد. عواملی که روی هزینه زندگی در این کشور تاثیر می گذارند عبارتند از:

عوامل موثر بر هزینه زندگی در چین

بورسیه تحصیلی در چین

به منظور جذب دانشجویان بین المللی بیشتر، دولت این کشور یک برنامه بورسیه تحصیلی ایجاد کرده است که بودجه کامل یا جزئی را برای هزینه های تحصیل برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می کند. سایر بورسیه تحصیلی در چین توسط دانشگاه های این کشور ارائه می شود. شما می توانید لیست کامل بورسیه ها را در وب سایت رسمی CUCAS بررسی کنید. تحصیل و زندگی در این کشور شما را قادر می سازد تا فرهنگ جذابی را کشف کنید و زبان چینی را یاد بگیرید.

دانشگاه ها بسیاری از مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند و یک محیط تحصیلی عالی که در آن می توانید هم به صورت شخصی و هم حرفه ای پیشرفت کنید. دانشجویان برتر همیشه می توانند تصمیم بگیرند که در آنجا بمانند و تحصیلات خود را ادامه دهند یا مشاغل موفقی را توسعه دهند. اگر این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی بعدی خود در نظر می گیرید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را تشویق می کند که پیش بروید و رویای خود را دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *