مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته بیهوشی در دانمارک

رشته بیهوشی در دانمارک

با تحصیل رشته بیهوشی در دانمارک دانشجویان بین المللی نه تنها از کیفیت آموزشی بالا برخوردار خواهند شد بلکه اقامت این کشور را نیز کسب خواهند کرد. این کشور به عنوان کشوری با شادترین مردم شناخته شده است. از زمان آغاز گزارش شادی جهانی سازمان ملل در سال 2012، جایی که این کشور تاکنون هر بار رتبه اول را داشته است. یک چیز مطمئن است. اگر تصمیم دارید در این کشور تحصیل کنید، شادی طبیعی دانمارکی ها ممکن است بر شما تأثیر بگذارد. این کشور یک کشور کوچک اما مغرور با 5.6 میلیون جمعیت در شمال اروپا است.

این کشور با سواحل خود در شمال و دریای بالتیک، از جنوب با آلمان و از شرق از طریق دریا و پل با سوئد همسایه است. گزارش شادی تنها رتبه ‌بندی نیست که این کشور در آن امتیاز بالایی کسب می‌ کند. این کشور یکی از برترین کشورها برای تجارت می باشد. از استاندارد زندگی بسیار بالایی برخوردار است و مهم‌ تر از همه، این کشور اغلب در رتبه‌ های آموزشی برتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این نوشتار به بررسی رشته بیهوشی پرداخته و درباره بازار کار و نحوه اخذ ویزا این کشور پرداخته است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در دانمارک

این کشور دارای سیستم آموزشی پیشرفته با بسیاری از مؤسسات در سطح جهانی است. در حدود 30 موسسه آموزش عالی، می توانید بیش از 500 برنامه تحصیلی آموزش داده شده به زبان انگلیسی را برای انتخاب پیدا کنید. مانند بسیاری از کشورهای دیگر، دانمارک بین دانشگاه‌ های تحقیقاتی کامل و کالج‌ های دانشگاهی عمل‌ گرا در جاهای دیگر اغلب به عنوان «دانشگاه‌های علوم کاربردی» یا پلی ‌تکنیک شناخته می ‌شوند، تمایز قائل می ‌شود. یک نوع خاص از مؤسسه محلی، آکادمی های بازرگانی هستند که مدارک کاردانی و کارشناسی را در زمینه های مرتبط با تجارت ارائه می دهند. دانمارک یکی از محبوب ‌ترین مقاصد تحصیلی بین ‌المللی در اروپا است که به دلیل هزینه ‌های تحصیلی پایین، مدرک ‌های کارشناسی ارشد با کیفیت بالا و روش‌ های آموزشی نوآورانه است.

دانشجویان بین المللی نیز این کشور را به دلیل استاندارد بالای زندگی و تنوع زیاد رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه های این کشور انتخاب می کنند. دانشگاه کوپنهاگن یکی از دانشگاه های این کشور است که رشته بیهوشی در دانمارک را ارائه می دهد. دانشگاه کپنهاگ یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در شهر کپنهاگ، این کشور است. دانشگاه کپنهاگ که در سال 1479 تأسیس شد، دومین دانشگاه قدیمی در اسکاندیناوی پس از دانشگاه اوپسالا است و به عنوان یکی از دانشگاه های برتر در کشورهای شمال اروپا و اروپا رتبه بندی می شود. این دانشگاه توسط پاپ سیکستوس چهارم تاسیس شده است. در حالی که دانشگاه کپنهاگ توسط کریستین اول دانمارکی تاسیس شد. این دانشگاه یک مؤسسه آموزشی کاتولیک با تمرکز الهیاتی می باشد.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در دانمارک

بازار کار رشته بیهوشی در دانمارک

در حالی که تحولات سیاسی در سال ‌های اخیر کار را کمی سخت ‌تر کرده است، اما برای اتباع غیر اروپایی همچنان غیرممکن است که پس از فارغ ‌التحصیلی در این کشور زندگی و کار کنند. به خصوص در کپنهاگ، حضور قوی بین المللی در سراسر صنایع وجود دارد. اگرچه، الزاما پیش نیاز نیست، اما دانش دانمارکی یا دانش یک زبان اسکاندیناوی دیگر همیشه هنگام رقابت با متقاضیان محلی یک مزیت محسوب می شود. بنابراین، هنگام تحصیل در آنجا حتما در دوره های زبان شرکت کنید.

بیهوشی یک درمان پزشکی است که شما را از احساس درد در حین عمل یا جراحی باز می دارد. داروهایی که برای جلوگیری از درد استفاده می شوند، بی حس کننده نامیده می شوند. انواع مختلف بیهوشی به روش های مختلف عمل می کنند. برخی از داروهای بیهوشی بخش‌های خاصی از بدن را بی‌حس می‌کنند، در حالی که سایر داروها مغز را بی‌حس می‌کنند تا از طریق روش‌های جراحی تهاجمی‌تر، مانند موارد داخل سر، قفسه سینه یا شکم، خواب را القا کنند.

دستمزد کار در دانمارک برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در دانمارک

هزینه تحصیل در دانمارک

تحصیل در دانمارک برای همه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که از منطقه اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس می آیند و همچنین برای دانشجویان شرکت کننده در یک برنامه تبادل رایگان است.

شما همچنین می توانید به صورت رایگان در این کشور تحصیل کنید اگر واجد شرایط زیر باشید:

واجدین شرایط تحصیل در دانمارک برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا، هزینه تحصیل در دانمارک در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
کمترین6000€
بیشترین16000€

برخی از رشته های تخصصی که توسط دانشگاه های این کشور ارائه می شود ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. بنابراین، متقاضیان باید برنامه مورد نظر خود را در وب سایت دانشگاه های مورد نظر خود چک کنند. تا از شهریه اصلی آن مطلع شوند. سیاست بدون شهریه این کشور برای دانشجویان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا بسیار جذاب است. کیفیت بالای زندگی در این کشور به معنی بالا بودن هزینه های زندگی و میانگین قیمت ها در جاهای دیگر می باشد. بنابراین، دانشجویان برای پوشش هزینه های خود باید هزینه های ماهیانه خود را تنظیم کنند. به عنوان یک تخمین تقریبی، دانشجویان بین المللی برای زندگی در این کشور بین 800€ تا 1200€ (یورو) در ماه نیاز دارند. این هزینه ها می تواند براساس عادت های شما افزایش یا کاهش یابد:

  • چقدر برای خرید و بیرون رفتن هزینه می کنید؟
  • چقدر سفر می کنید؟

همچنین در صورت تصمیم به تحصیل در پایتخت دانمارک، کپنهاگ، باید انتظار پرداخت بیشتر را داشته باشید.

ویزای دانشجویی دانمارک

دانشجویان اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس می ‌توانند به مدت 3 ماه بدون مجوز در این کشور بمانند. بعد از این مدت زمان باید جهت گواهی ثبت درخواست اقدام نمایند. این گواهی به مدت 1 هفته در اختیار شما قرار گرفته و رایگان می باشد. دانشجویانی که غیر اتحادیه اروپا و EEA هستند جهت تحصیل در این کشور به اجازه اقامت نیاز دارند. زمان پردازش حدود 2 ماه طول می کشد و شما باید 255€ (یورو) هزینه بپردازید.

این ها برخی از اسنادی است که باید در طول درخواست برای اجازه اقامت ارسال کنید:

  • اثبات تسلط به زبان انگلیسی
  • اثبات پرداخت هزینه اجازه اقامت (255€ (یورو))
  • اثبات اینکه شما بودجه کافی برای اقامت خود در دانمارک دارید (حدود 1000€ (یورو) در ماه)
  • نامه پذیرش از دانشگاه شما
  • فرم درخواست امضاء شده و پر شده
  • پاسپورت معتبر یا شکل دیگری از سند مسافرتی
  • عکس پاسپورت
  • بیمه سفر
  • اطلاعات دقیق در مورد برنامه تحصیلی شما
  • مدرکی دال بر ترتیب اقامت در طول تحصیل

با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از طریق کارشناسان این مجموعه از اعزام دانشجو به دانمارک آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *