مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته قلب و عروق در تایلند

رشته قلب و عروق در تایلند

رشته قلب و عروق در تایلند در دانشگاه های پزشکی تایلند دنبال می شود. دانشجویان پزشکی پس از تحصیل پزشکی در این کشور وارد دوره های رزیدنتی شوند. در این دوره ها زمینه های مختلف از جمله قلب و عروق در این کشور را در این دوره ها ارائه می شود. یک نکته مهم در رابطه با تحصیل و کار در تایلند توجه به زبان این کشور است. زبان تایلندی زبان اصلی تحصیل و کار در این کشور است لذا به عنوان یک خارجی برای تحصیل و یا کار در رشته قلب و عروق در تایلند باید این زبان را مسلط باشید. برای بررسی روش های مختلف مهاجرت و اقامت می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در تایلند

تحصیل پزشکی در تایلند اولین قدم روند طولانی تبدیل شدن به یک متخصص قلب است. یک مدرک پزشکی معمولاً 5 تا 6 سال طول می کشد. در این مدت، حفظ نمرات بسیار مهم است. چندین دوره دشوار وجود خواهد داشت. با تحصیل این رشتهه آخر هفته های زیادی را صرف مطالعه و آماده شدن برای امتحانات خواهید کرد. هرچه در این کلاس ‌ها بهتر عمل کنید، پایه و اساس بهتری ایجاد می‌کنید، از آنجایی که ورودی دانشکده پزشکی رقابتی ‌تر می ‌شود، مهم است که معدل قوی داشته باشید. در سال های اول دانشکده پزشکی از علوم پایه مانند کلاس های پاتولوژی، بیوشیمی و فارماکولوژی تشکیل شده است. در طول سال های آخر، شما به بیمارستان منتقل خواهید شد و آنچه را که آموخته اید، به کار خواهید برد.

شما در هر یک از چرخش های اصلی از جمله پزشکی داخلی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اطفال و روانپزشکی می چرخید. تحصیل رشته قلب و عروق در تایلند یکی از زیر تخصص های داخلی است، پس برای اینکه بتوانید متخصص قلب شوید باید رزیدنتی داخلی داشته باشید. شما در طول سال های آخر پزشکی خود برای برنامه های دستیاری پزشکی داخلی مختلف درخواست خواهید کرد و در رزیدنتی که مرحله بعدی آموزش شما در آن قرار دارد، مطابقت خواهید داشت. در طول این سال ها، عاقلانه است که زمانی برای انجام تحقیقات نیز پیدا کنید، زیرا این به شانس شما در دستیابی به یک رزیدنتی قوی در پزشکی داخلی کمک می کند و در نتیجه شانس شما را برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب افزایش می دهد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در تایلند معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه مهیدل
2دانشگاه چولالنگکورن
3دانشگاه چیانگ می
4دانشگاه خن کائن

رزیدنتی رشته قلب و عروق در تایلند

قلب و عروق بر خلاف تخصص جراحی، یک تخصص پزشکی است، بنابراین شما ملزم به گذراندن یک دوره رزیدنتی رشته قلب و عروق در تایلند در مسیر تبدیل شدن به یک متخصص قلب خواهید بود. در طول این دوره شما یاد خواهید گرفت که با ارزیابی و مدیریت طیف وسیعی از شرایط پزشکی قبل از تخصص در قلب راحت باشید. مهم است که با یک برنامه پزشکی داخلی با بهترین جایگاه و نام ممکن مطابقت داشته باشید، زیرا این کار را برای شما آسان تر می کند تا با یک فلوشیپ قلب و عروق مطابقت داشته باشید. یکی دیگر از مزایای آموزش در رزیدنتی این است که شما با رهبران در زمینه قلب و عروق که ممکن است توصیه نامه های شما را بنویسند، ارتباط بهتری خواهید داشت.

شما ساعت ها و آخر هفته های بی شماری را صرف مراقبت از بیماران بیمار خواهید کرد، اما باید علاقه واقعی خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب با مشارکت در پروژه های تحقیقاتی مختلف و در صورت امکان ارائه در کنفرانس ها یا حتی انتشار مقاله نشان دهید، زیرا این رشته بسیار رقابتی است. این رزومه شما را به خوبی می سازد تا شما را برای کمک کار در رشته قلب و عروق در تایلند آماده کند.

هزینه تحصیل پزشکی در تایلند در این مقاله بررسی شده است.

کار در رشته قلب و عروق در تایلند

کار در رشته قلب و عروق در تایلند

متخصصان قلب و عروق طیف وسیعی از بیماری ها را درمان می کنند. مهم ترین آنها عبارتند از حمله قلبی و نارسایی قلبی، که در آن قلب نمی تواند خون کافی را در بدن پمپاژ کند. متخصصان قلب همچنین ممکن است آریتمی (مشکلات ریتم قلب) و بیماری های مادرزادی (ذاتی) قلب را درمان کنند. معاینه قلب و عروق معمولاً با بررسی تاریخچه پزشکی بیمار و معاینه فیزیکی آغاز می شود. پزشک ممکن است بیمار را وزن کند، فشار خون بیمار را اندازه گیری کند و با استفاده از گوشی پزشکی به صدای قلب و ریه ها گوش دهد. همه این معاینات ممکن است سرنخ هایی از آنچه در داخل بدن می گذرد ارائه دهند.

  • یک متخصص قلب با کار در رشته قلب و عروق در تایلند ممکن است با تجویز انواع آزمایشات را پیگیری کند.
  • در الکتروکاردیوگرام (EKG)، الکترودهایی روی بدن بیمار قرار می‌گیرند تا فعالیت الکتریکی درون قلب را اندازه‌گیری کنند که ضربان قلب را تنظیم می‌کند.
  • اکوکاردیوگرافی از امواج صوتی با فرکانس بالا برای دیدن درون قلب زنده استفاده می کند.
  • یک ورزش یا تست استرس ممکن است شامل EKG و سایر آزمایش‌هایی باشد که هنگام ورزش کردن بیمار روی تردمیل انجام می‌شود و پزشکان را قادر می‌سازد تا عملکرد قلب تحت استرس را ببینند.
  • بیشتر کار یک متخصص قلب شامل آزمایش ‌های غیرتهاجمی است. بسیاری از مداخلات نیز غیر تهاجمی هستند و شامل دارو و تغییر سبک زندگی می ‌شوند.

درآمد کار در رشته قلب و عروق در تایلند

میزان حقوق ماهیانه کار در تایلند در رشته های پزشکی در مقایسه با سایر مشاغل در این کشور بالاست. متخصصین قلب در تایلند و همچنین در سایر کشورها جز مشاغل مهم در رشته های پزشکی است. میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در تایلند در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصص قلب و عروق در تایلند

تحصیلات تکمیلی در دانشگاه مهیدل تایلند

برنامه های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه مهیدل از سال 1962 تأسیس شد. که به طور هماهنگ آموزش، تحقیقات، خدمات پزشکی و فناوری را مطابق با استانداردهای بین المللی هماهنگ می کند. همچنین، تحقیقات تحصیلات تکمیلی از علوم پایه پزشکی تا تحقیقات بالینی جامع است که بین هر بخش همکاری های درونی دارد. پیش کلینیک و کلینیک برای دستیابی به هدف در مجموع برای استفاده از تحقیقات برای استفاده در تشخیص و درمان ارائه می شود. تصمیم گیری در مورد پذیرش توسط کمیته برنامه پس از بررسی دقیق کلیه درخواست ها و مدارک تکمیلی (از جمله مصاحبه حضوری یا معاینه اضافی در برخی از برنامه ها) گرفته می شود. ارزشیابی بر اساس ترکیبی از عوامل مختلف مانند شایستگی تحصیلی، مدرک تحصیلی و سوابق، توصیه نامه ها، نمرات آزمون استاندارد شده و تجارب کاری مرتبط است.

ملاحظات دیگر برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه مهیدل تایلند ممکن است شامل پتانسیل مشارکت ‌های آتی در زمینه ‌های آکادمیک یا حرفه ‌ای، علاقه پژوهشی اساتید درگیر در برنامه هر مدرک، مرتبط بودن آمادگی دانشگاهی برای دوره انتخابی، تعداد درخواست‌ های مورد انتظار در هر ترم، و در دسترس بودن سوپروایزر و منبع مناسب موسسه و غیره است. جهت تحصیل در مقاطع مختلف تایلند می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب ارائه شده را مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *