مهاجرت کاری تایلند

حقوق ماهیانه کار در تایلند

حقوق ماهیانه کار در تایلند

آگاهی از حقوق ماهیانه در تایلند برای دانشجویانی که در این کشور کار می کنند و علاقه مندان به کار در این کشور از اهم موارد می باشد. در تایلند مشاغل مختلفی وجود دارد که در خصوص شرایطی که دارید می توانید آن ها را انتخاب کنید. در تایلند دانشجویان بین المللی که زبان انگلیسی می دانند می توانند فرصت های شغلی بیشتری داشته باشند. بانکوک و تایلند در یکی از مناطق با رشد سریع در جهان قرار دارند. تایلند خود چندین سال است که نرخ رشد تولید ناخالص داخلی متوالی را بسیار بالاتر از میانگین جهانی اعلام می کند. پس در واقع چرخ اقتصاد در این کشور خوب می چرخد و کار نیز براساس حقوق مناسب شکل می گیرد.

اقتصاد تایلند به شدت متمرکز بر صادرات خرده فروشی و عمده فروشی است. محصولات صادراتی تایلند بسیار متنوع است، از کامپیوتر گرفته تا تلفن، ماشین و محصولات طلا. درآمد حاصل از گردشگری به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان در تایلند، کمک بزرگی به تولید ناخالص داخلی بانکوک می کند. بخش گردشگری و سرگرمی از جمله بهترین فرصت های مهاجران برای کار و سرمایه گذاری در تایلند است. در این کشور می توانید براساس مهارت خود شغل مناسبی پیدا کنید. اگر قصد دارید تا در تایلند کار کنید و یا آنکه در طول تحصیل خود نیاز به کار دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا با مشاوره تخصصی که به شما ارائه می شود بهترین تصمیم را بگیرید.

بررسی حقوق ماهیانه کار در تایلند

علی رغم شرایط اقتصادی مطلوب در بانکوک، سیاست های اجازه اقامت در تایلند بسیار محدودکننده است. با این حال، تعداد مهاجران همچنان در بانکوک رشد می کنند، هم برای کار در صنعت گردشگری و هم برای شرکت های بزرگ، تجارت بین المللی و سایر بخش های تجاری. تعداد قابل توجهی از مهاجران نیز دانشجویان هستند که این دانشجویان برای کسب درآمد و مدیریت هزینه های خود نیاز به کار دارند. بسیاری از مهاجران نیز هاجر کاری هستند. در تایلند به کارگان حرفه ای مهاجر نیاز است. در تایلند نیاز به کار از اولین نیازهای یک شخص تلقی می شود. برای آنکه بتوانید کار خوبی داشته باشید باید ابتدا از فرصت های شغلی در کشور تایلند برای مهاجران اطلاع پیدا کنید.

میانگین حقوق ماهیانه کار در تایلند در مشاغل مختلف متفاوت می باشد. در تایلند همانند دیگر کشورها طیف وسیعی از مشاغل برای واجدان شرایط موجود می باشد. در جدول زیر مشاغل و میانگین حقوق در تایلند را مشاهده می کنید:

عنوان شغلیمیانگین درآمد به بات
حسابدار70100THB
دستیار حسابداری55700THB
مدیر حسابداری144000THB
دفتردار47200THB
دستیار اداری54700THB
مدیر دفتر90100THB
مسئول پذیرش47100THB
کارگردان هنری96600THB
طراح گرافیک60200THB
عکاس54700THB
مهندس هوافضا124000THB
مهماندار هواپیما67000THB
معمار124000THB
مترجم90600THB
مدیر توسعه تجارت155000THB
پرستار بچه41800THB
مربی مهد کودک38500THB
مهندس عمران88500THB
معلم75600THB
مدیر ارشد اجرایی221000THB
مدیر ارشد مالی204000THB
مدیر پروژه ساخت و ساز162000THB
مهندس برق101000THB
مدیر هتل184000THB
داروساز133000THB
صندوقدار36800THB
پرستار79600THB

بررسی حقوق ماهیانه کار در تایلند

فرصت های شغلی در تایلند

در تایلند همیشه فرصت های تدریس وجود دارد. شما ثروت زیادی کسب نخواهید کرد، اما کار خود را با تأمین اعتبار کافی برای تأسیس در تایلند و پرداخت کلیه قبوض و هزینه های ماهانه خود شروع خواهید کرد. مشاغل در سطح ایالتی ماهیانه حدود30 تا35 هزار حقوق در اختیار شما قرار می دهند، در حالی كه مشاغل در بخش خصوصی بسته به تجربه، بین45 تا100 هزار دلار در ماه پرداخت می كنند. به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید در کنار تدریس خصوصی و با اخذ مکان آخر هفته در آموزشگاه های زبان، درآمد اضافی کسب کنید. مدارس زبان همچنین محیطی را فراهم می کنند که برای آموزش مناسب تر باشد. بیشتر معلمین که در مدارس دولتی تدریس می کنند به شما خواهند گفت که با توجه به منابع محدود و توانایی تأثیرگذاری در برنامه درسی و تصمیم گیری مدارس، پیشرفت با بچه ها آسان نیست.

همچنین مشاغل متفاوتی برای یک مهاجر در این کشور توریستی تفریحی وجود دارد. در کشور تایلند چندین شغل به عنوان شغل مناسب برای مهاجران اعلام شده است. برخی از این مشاغل را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • مشاغل املاک و مستغلات
  • مربی غواصی
  • کار در یک شرکت چند ملیتی
  • نوآفرینی در تایلند
  • کار در حیطه جذب توریست
  • کار در حیطه گردشگری
  • کار در هتل
  • کار در رستوران

میانگین حقوق ماهیانه کار در تایلند

فردی که در تایلند کار می کند به طور معمول ماهانه حدود 96900THB (بات) درآمد کسب می کند. محدوده حقوق از 24500THB (بات) کمترین میانگین تا 433000THB (بات) بالاترین حداکثر حقوق ماهیانه کار در تایلند می باشد. متوسط ​​حقوق ماهیانه کار در کشور تایلند شامل اجاره مسکن، کرایه حمل و نقل می باشد. میزان حقوق و پرداختی به هر کارمند و کارگر در میان شغل های متفاوت فرق دارد. اگر به حقوق یک شغل خاص علاقه مند هستید، برای حقوق عنوان های شغلی خاص باید تحقیق کنید. محدوده حقوق و دستمزد در تایلند از 24500THB تا 433000THB (بات) در ماه می باشد. حقوق متوسط ​​103000THB (بات) می باشد که به این معنی که نیمی از مردم کمتر از 103000THB (بات) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 103000THB (بات) درآمد دارند.

با توجه به نرخ بیکاری در تایلند فرصت های شغلی مناسبی موجود است. در نمودار زیر نرخ بیکاری در تایلند را مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری در تایلند

تاثیر تجربه در حقوق ماهیانه کار در تایلند

در تمامی کشورها هرچه سوابق کاری و تجربه بالاتر باشد، دستمزد نیز افزایش می یابد. به طور کلی، کارکنانی که از دو تا پنج سال تجربه دارند به طور متوسط 32% بیشتر از تازه کارها و دانش آموزان در تمام صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از پنج سال به طور متوسط 36% بیشتر از کسانی که پنج سال یا کمتر سابقه کار دارند درآمد کسب می کنند. تغییر در حقوق و دستمزد بر اساس تجربه و سال کایر شما در تایلند موجب تغییر مثبت در نرخ حقوق ماهیانه کار در تایلند می شود. یک کارمند در تایلند با رسیدن به مرز ده سال سابق، حدود 21% افزایش حقوق و برای کسانی که از مرز 15 سال عبور کرده اند 14% اضافی افزایش می یابد. اگر تمایل دارید تا در رشته هنر در تایلند تحصیل کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *