مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته بیهوشی در بلغارستان

رشته بیهوشی در بلغارستان

دانشجویان می توانند با تحصیل رشته بیهوشی در بلغارستان در دانشگاه های پزشکی برتر این کشور اقامت این کشور را دریافت کنند. تحصیل در این کشور یک امر ضروری است. زیرا در این کشور فرصت های بزرگی وجود دارد. این کشور کوچک مملو از ذهن های جوانی است که خلاق و مبتکر هستند. به علاوه، دانشگاه های این کشور سالانه به فکر جذب دانشجویان بین المللی بوده به طوری که امکانات و خدمات دانشگاه ها را افزایش می دهند. این کشور طی سالیان متمادی دانشجویان بین المللی را از نقاط مختلف جهان جذب کرده است.

تحصیلات در سطح جهانی آن ها یکی از عوامل ترسیم آن ها است، همچنین مناظر و صداهایی که در انتظار کسانی است که مشتاق زندگی پر از ماجراجویی هستند. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور، سوفیا، شهری است که از لحاظ تاریخی به خوبی حفظ شده است و بزرگترین دانشگاه های بلغارستان از جمله دانشگاه صوفیه سنت کلیمنت اوهریدسکی را در خود جای داده است. این شهر که زمانی مورد علاقه امپراتور کنستانتین کبیر بود، ترکیبی عالی از گذشته و حال است. در همین حال، دانشگاه Plovdiv در دومین شهر بزرگ کشور Plovdiv واقع شده است.

همچنین مانند صوفیه که به خوبی حفظ شده است، از موزه های روباز و تئاترهای رومی در اوقات فراغت خود لذت ببرید. شهر بلاگووگراد، خانه دانشگاه آمریکایی در این کشور، در دامنه کوه های ریلا و پیرین، مرتفع ترین و زیباترین رشته کوه های این کشور واقع شده است. اگرچه کوچک است، اما تعداد زیادی از دانشجویان در این شهر جذاب و پر جنب و جوش می مانند. در این نگارش درباره رشته بهیوشی و ویزای تحصیلی در بلغارستان توضیحات کاملی را در اختیار متقاضیان این برنامه توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در بلغارستان

این کشور واقع در شبه جزیره بالکان است. این کشور به مکانی محبوب برای دانشجویان بین المللی به خصوص از کشورهای یونان، ترکیه، آلمان، نیجریه و هند شده است. اگر دلیل آن را می‌پرسید، دلایل خوبی وجود دارد که چرا آن ها تحصیل در این کشور را انتخاب کردند.

زندگی در این کشور بسیار ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی در همان منطقه است. این بدان معناست که شما می توانید از بسیاری از زندگی دانشجویی خود با انجام کارهای دیگری که ممکن است لذت ببرید، مانند مسافرت، غذا خوردن و معاشرت بدون پرداخت هزینه، لذت ببرید. به علاوه، می ‌توانید این کارها را در محیطی امن و مساعد انجام دهید. به طور کلی، این کشور مناسب افرادی است که از کشور مبدا خود دور هستند.

به علاوه، دانشگاه های این کشور هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه ای را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. کسری از هزینه ای را که برای مؤسسات آموزش عالی گران تر می پردازید، با همان سیستم آموزشی توسعه یافته و امکانات در سطح جهانی برای تحقیق بپردازید. و هنگامی که فارغ التحصیل شدید، مطمئنا مدرکی خواهید داشت که توسط کارفرمایان در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه پزشکی صوفیه رشته بیهوشی در بلغارستان را ارائه می دهد.

حقوق رشته بیهوشی در بلغارستان

حقوق رشته بیهوشی در بلغارستان

حرفه ای در بیهوشی می تواند بسیار هیجان انگیز، چالش برانگیز و از نظر مالی سودآور باشد. متخصصان بیهوشی متخصصان بسیار ماهری هستند که چندین مسئولیت و وظایف مختلف را به صورت روزانه بر عهده دارند. آن ها ساعات طولانی و پرتنش را عمدتا در بیمارستان ها و مراکز جراحی سرپایی کار می کنند. فرصت های کاری را می توان در ارتش، مراکز مراقبت فوری، مطب های خصوصی و مراکز پزشکی دانشگاهی نیز یافت. وظیفه اصلی متخصص بیهوشی ارائه آرام بخش و تسکین درد به بیماران قبل، حین و بعد از هر گونه جراحی، تشخیصی و زایمان و عمل است.

آن‌ ها هوشیاری و علائم حیاتی بیمار را در طول کل عمل زیر نظر دارند و اطمینان حاصل می ‌کنند که وضعیت بیمار بلافاصله پس از عمل پایدار است. علاوه بر مدیریت در حین جراحی، متخصصان بیهوشی همچنین برای مشاوره در زمینه مدیریت درد در پزشکی مراقبت‌های ویژه، نظارت بر بهبودی پس از بیهوشی و برای احیای مستقیم در مراقبت از بیمارانی که اورژانس ‌های تنفسی یا قلبی را تجربه می‌کنند، فراخوانده می‌شوند. این می تواند شامل کمک به تهویه مصنوعی باشد. سایر مسئولیت ها شامل درمان دردهای حاد و طولانی مدت همراه با صدمات شدید، سرطان و بیماری های پایانی یا بحرانی است.

حقوق ماهیانه کار در بلغارستان برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر نشان داده است:

حقوق ماهیانه کار در بلغارستان برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در بلغارستان

هزینه تحصیل در بلغارستان بسیار متفاوت بوده و به عوامل بسیاری بستگی دارد. بستگی به این دارد که چه چیزی و کجا مطالعه می کنید. هزینه های تحصیل در این کشور معمولا به یورو در 2 قسط پرداخت می شود:

2 مرحله هزینه پرداخت شهریه در بلغارستانهزینه تحصیل در این کشور برای مقاطع تحصیلی مختلف در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه در سال به یورو
کارشناسیبین 3000€ تا 5900€
کارشناسی ارشدبین 3000€ تا 5000€
دکترابین 1750€ تا 3850€

شایان ذکر است که، رشته هایی مانند پزشکی، داروسازی در بلغارستان و دندانپزشکی در بلغارستان تا 8000€ (یورو) در سال شهریه دارند. بلغارها، و همچنین سایر شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس، هنوز شهریه پرداخت می کنند، اما این هزینه ها معمولا کمتر از شهریه هایی است که توسط دانشجویان سایر نقاط پرداخت می شود.

بورسیه تحصیلی در بلغارستان

بورسیه تحصیلی در بلغارستان به طور شگفت انگیزی فراوان است. یکی از محبوب ترین بورسیه های ارائه شده، بورسیه تحصیلی اروپای شرقی در خارج از کشور (EESA) است. این بورسیه ها می توانند هزاران دلار آمریکا را به عنوان کمک های مالی و هزینه های شهریه ارائه دهند. بورسیه های EESA برای افرادی از هر نقطه از جهان که می خواهند در کشورهای خاصی در اروپای شرقی تحصیل کنند، آزاد است.

اکثر مدارس این کشور نیز بورسیه تحصیلی خود را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. برخی از کشورها نیز برای کسانی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور در بلغارستان هستند، بورسیه و کمک هزینه ارائه می دهند. وب سایت مدرسه انتخابی شما می تواند بیشتر به شما بگوید. متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره اعزام دانشجو به بلغارستان تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *