مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته بیهوشی در پاراگوئه

رشته بیهوشی در پاراگوئه

برای تحصیل رشته های علوم پزشکی به خصوص رشته بیهوشی در پاراگوئه می توانید با اخذ ویزای دانشجویی به این کشور مهاجرت کنید. این کشور، با نام رسمی جمهوری پاراگوئه کشوری محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است که از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرق با برزیل و از شمال غرب با بولیوی همسایه است. از آغاز قرن بیست و یکم رشد اقتصادی سریعی داشته است. در سال 2010، اقتصاد 14.5% رشد کرد، و به بزرگترین رشد اقتصادی در آمریکای لاتین تبدیل شد. فرصت های مطالعه در سراسر جهان وجود دارد. برای دانشجویانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، یک گزینه رایج این است که به اروپا یا آسیا بروند.

با این حال، تعداد بیشتری از دانشجویان ترجیح می ‌دهند به مکانی مانند این کشور سفر کنند. این منطقه جالب، متنوع و پر از امکانات، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند فرهنگ کاملا متفاوتی را تجربه کنند. این کشور در آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور محصور در خشکی است که با برزیل، آرژانتین و بولیوی هم مرز است. رودخانه پاراگوئه در این کشور حرکت می کند. حدود 1000 سال پیش در این کشور اسپانیایی ها سکونت داشتند. در نتیجه، بیشتر کشور دارای پیشینه مذهبی و جنبه فرهنگی بسیار قوی است. برای اخذ اطلاعات بیشتر درباره رشته بیهوشی پیشنهاد می کنیم این مقاله را که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، مطالعه کنید.

تحصیل رشته بیهوشی در پاراگوئه

دولت این کشور تلاش های زیادی برای بهبود کیفیت دانشگاه ها انجام داده است. برای مدت طولانی، این کشور تنها 2 دانشگاه داشت. در دهه 1990 بود که مؤسسات آموزش عالی دولتی بیشتری افتتاح شدند. تقریبا در همین زمان بود که دانشگاه های خصوصی شروع به ظهور کردند. در حال حاضر حدود 40 دانشگاه خصوصی و 8 دانشگاه دولتی وجود دارد. مقاطع تحصیلی مانند سایر کشورهای آمریکای لاتین بوده و در جدول زیر طول دوره هر یک را مشاهده می کنید:

مقطع تحصیلیطول دوره
کارشناسی5 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکترا3 سال

اکثر دانشگاه ها تخصص هایی را ارائه می دهند که 1 سال طول می کشد. پذیرش به هر دانشگاه بستگی دارد. برخی فقط نیاز به ارائه مدارک دارند و برخی دیگر شامل آزمون ورودی یا مصاحبه هستند. سایر دانشگاه ها دوره های پیش دانشگاهی اجباری دارند که هر دانش آموزی برای پذیرش و شروع تحصیل باید آن ها را بگذراند و بگذراند. این ها معمولا چند ماه طول می کشد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، گوارانی و اسپانیایی زبان های رسمی این کشور هستند. زبانی که در رسانه ها، آموزش و امور دولتی استفاده می شود، اسپانیایی است.

بنابراین، بیشتر دانشگاه ها برنامه های خود را به زبان اسپانیایی تدریس می شوند. پیدا کردن برنامه به زبان انگلیسی بسیار سخت خواهد بود. این کشور مقصد مناسبی برای کسانی است که می خواهند اسپانیایی یاد بگیرند یا آن را بهبود بخشند. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، دانشگاه ها از شما می خواهند که مهارت زبان خود را نشان دهید، در امتحان اسپانیایی شرکت کنید یا یکی از دوره های زبان خود را بگذرانید.

حقوق رشته بیهوشی در پاراگوئه

حقوق رشته بیهوشی در پاراگوئه

تکنسین های بیهوشی بخشی از یک تیم مهم مراقبت های بهداشتی هستند. آن ها تجهیزات بیهوشی را برای سالن های عمل و کلینیک های پزشکی تهیه و نگهداری می کنند و با یک متخصص بیهوشی واجد شرایط همکاری نزدیک دارند و بیماران را برای بیهوشی و نظارت و مراقبت از آن ها در حین و بعد از عمل جراحی آماده می کنند. تکنسین ‌های بیهوشی در طیف وسیعی از جراحی‌ ها شرکت می‌کنند و ممکن است نیاز به واکنش سریع به شرایط اضطراری مانند واکنش‌ های آلرژیک داشته باشند.

وظایف آن ها عبارتند از:

  • راه اندازی، بررسی و نگهداری تجهیزات بیهوشی، ماشین های حمایت از زندگی و تجهیزات مربوطه
  • سفارش و تهیه لوازم پزشکی جهت بیهوشی
  • بحث در مورد اقدامات پزشکی با بیماران و اطلاع از سوابق پزشکی آن ها
  • کمک به متخصص بیهوشی برای انجام بیهوشی
  • پایش و ثبت بیماران و علائم حیاتی آن ها قبل، حین و بعد از اقدامات پزشکی
  • کمک به حمایت از زندگی اولیه و مراقبت های بعد از عمل
  • کمک به متخصص بیهوشی در مواقع اضطراری

هنگام شروع یک حرفه جدید به عنوان متخصص بیهوشی، باید تأثیر خوبی بر کارفرمایان بالقوه بگذارید. رزومه ای که به خوبی نوشته شده باشد، اولین قدم برای یافتن شغلی است که به دنبال آن هستید. اگر به دنبال راه هایی برای بهبود رزومه خود هستید، به نمونه رزومه متخصص بیهوشی نگاهی بیندازید. بدین گونه، راه هایی برای تبدیل شدن به یک نامزد شغلی قوی تر و در نهایت دستیابی به اهداف شغلی که همیشه می خواستید را کشف کنید.

حقوق ماهیانه کار در پاراگوئه برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در پاراگوئه

هزینه تحصیل و زندگی در پاراگوئه

واحد پول رسمی این کشور “گوارانی پاراگوئه” نام دارد. دانشگاه ها معمولا به جای یک پرداخت در هر ترم یا سال تحصیلی، پرداخت های ماهانه را تغییر می دهند. پرداخت های ماهانه در گران ترین دانشگاه ها از 1000000PYG به 1500000PYG (گوارانی) می رسد که بین 160$ تا 240$ (دلار) است. این به این معنی است که سال تحصیلی می تواند بین 1920$ تا 2900$ (دلار) هزینه داشته باشد. با این حال، دانشگاه های بسیار مقرون به صرفه تری وجود دارد.

پرداخت های ماهانه در دانشگاه های مقرون به صرفه تر در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل در دانشگاه های مقرون به صرفهبه این معنی که هزینه تحصیل در پاراگوئه برای دانشگاه های مقرون به صرفه برای یک سال کامل بین 900$ تا 1800$ (دلار آمریکا) خواهد بود. دانشجویانی که به اینجا سفر می کنند باید از امکانات مالی برای حمایت از خود برخوردار باشند. هزینه زندگی در این کشور پایین است. با این حال، در شهرهای بزرگتر، جایی که بیشتر کالاها وارد می شوند، هزینه ها می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد و هزینه زندگی می تواند بسیار بیشتر باشد. اکثر دانشجویان در آپارتمان ها یا در محوطه دانشگاه زندگی می کنند. هزینه ‌های مربوط به نیازهای ماهانه متغیر است. اما بیشتر آن ها متوجه می ‌شوند که داشتن 500€ تا 1000€ (یورو) در ماه خوب است. برای تحصیل در پاراگوئه و اخذ ویزای تحصیلی می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی بخواهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *