مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته بیهوشی در ایتالیا

رشته بیهوشی در ایتالیا

رشته بیهوشی در ایتالیا در حدود 41 دانشگاه در این کشور تدریس شده و یکی از برترین رشته های این کشور محسوب می شود. گنجینه ‌های تاریخی و غذاهای باشکوه این کشور همچنان بازدیدکنندگان را مانند قرن‌ ها به خود جلب می‌ کند. از دولومیت های پوشیده از برف در شمال گرفته تا فرهنگ گرم دریای مدیترانه در جنوب، مناطق ایتالیا متنوع و هیجان انگیز هستند. دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در سطح جهانی هستند، در این کشور طیف وسیعی از فعالیت های گسترده اجتماعی و اوقات فراغت وجود دارد.

اهمیت فرهنگی این کشور به دوران باستان بازمی گردد و گذشته در هر گوشه خیابان به دانشجوی تاریخ و باستان شناسی خوش آمد می گوید. برای بسیاری، رم همچنان شهر ابدی است، مرکز امپراتوری که حدود 2000 سال پیش از بریتانیای بارانی تا بیابان های سوریه امتداد داشت. در اوج خود مصر، بخش اعظم شمال آفریقا و تقریباً تمام قاره اروپا را نیز در بر می گرفت.

بناهای تاریخی روم باستان این کشور، هر چند با شکوه هستند، تنها بخشی از داستان را بیان می کنند. رنسانس قرن چهاردهم تا هفدهم در این کشور سرچشمه گرفت و جرقه نوآوری و انقلاب در هنر، معماری، فلسفه، دین و علوم در سراسر اروپا زد. فعالیت فکری و خلاقیت شکوفا شد و گوهرهای اندیشه باستان و قرون وسطی را به دنیای مدرن حمل کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقه مندان رشته بیهوشی در ایتالیا این نگارش را تهیه کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در ایتالیا

شاید تعجب آور نباشد که بسیاری از دانشجویان بین المللی در این کشور بلافاصله احساس می کنند که در خانه خود هستند. یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان محسوب شده مع ر سال 1088 تاسیس شده است. با تأسیس این دانشگاه یکی از نام‌ های مستعار خود را به این شهر داده است. بولونیا همچنان در لبه پیشرو نوآوری دانشگاهی در قرن بیست و یکم باقی مانده است. فرآیند بولونیا در این شهر آغاز شد و مجموعه ای از استانداردها را برای تعالی در آموزش عالی در سراسر منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA) ایجاد کرده است.

رشته بیهوشی در ایتالیا در دانشگاه های زیر تدریس می شود:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در اروپا
دانشگاه میلان283
دانشگاه ساپینزا رم7215
دانشگاه بولونیا12327
دانشگاه پادوآ12428
دانشگاه فلورانس18150
دانشگاه تورین19056
دانشگاه پاویا20462
دانشگاه کاتولیک قلب مقدس23373
دانشگاه ویتا-سلوت سان رافائل24780
دانشگاه پیزا26187

مقاطع تحصیلی دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در ایتالیا

رشته بیهوشی در ایتالیا

متخصص بیهوشی یک پزشک است که بیهوشی انجام می دهد. متخصصان بیهوشی پزشکانی هستند که در مراقبت های بعد از عمل، توسعه طرح های بیهوشی و تجویز داروهای بیهوشی تخصص دارند. او کالج، سپس دانشکده پزشکی، سپس یک دوره کارآموزی و پس از آن یک دوره رزیدنتی در بیهوشی را به پایان رسانده است. برخی از متخصصان بیهوشی سال ‌های بیشتری از آموزش را دنبال می‌کنند.

پزشکان در زمینه هایی مانند بیهوشی منطقه ای، بیهوشی کودکان، پزشکی مراقبت های ویژه، بیهوشی قلب، درد مزمن، و تحقیقات بیهوشی را به پایان رسانده اند. متخصص بیهوشی یک روز قبل از جراحی تعیین می شود و براساس تاریخچه بیمار و نیازهای فردی شما و تخصص های پزشک در زمینه بیهوشی انتخاب می شود.

متخصصان بیهوشی به اطمینان از ایمنی بیماران تحت عمل جراحی کمک می کنند. متخصص بیهوشی از بیمار مراقبت می کند تا از درد و ناراحتی که در غیر این صورت تجربه می کرد جلوگیری کند. این ممکن است شامل بیهوشی عمومی، آرام بخش شامل داروهای داخل وریدی برای آرام کردن یا بی اطلاعی بیمار یا بی حسی منطقه ای، یعنی تزریق بی حسی موضعی در نزدیکی اعصاب برای “بی حس کردن” قسمتی از بدن باشد. بسیاری از انواع عمل‌ های ارتوپدی برای بی ‌حسی منطقه ‌ای مناسب هستند که اغلب با آرام‌ بخشی نیز همراه است. هر متخصص بیهوشی HSS در بیهوشی منطقه ای تخصص دارد.

حقوق ماهیانه کار در ایتالیا برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در ایتالیا مواردی که روی افزایش حقوق تاثیر می گذارد عبارتند از:

موارد افزایش حقوق در ایتالیا

هزینه تحصیل در ایتالیا

این کشور یک مقصد تحصیلی مقرون به صرفه در اروپا محسوب می شود. در حالی که هزینه اقامت و زندگی در شهرهای بزرگ مانند رم یا میلان می تواند بالا باشد، شهرهای کوچکتر بسیار ارزان تر هستند. دانشگاه های بزرگتر معمولا برای یافتن خوابگاه پشتیبانی می کنند. با خوش شانسی ممکن است جایی در یک خانه دانشجویی ارزان پیدا کنید. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، دانشگاه های دولتی ایتالیا نیز نسبتا ارزان هستند.

به طور متوسط، دانشگاه های دولتی در ایتالیا حدود 1000€ (یورو) در سال دریافت می کنند. دانشگاه های معتبر با رتبه برتر ممکن است هزینه بیشتری دریافت کنند. یک مورد خاص، دانشگاه رم تور ورگاتا است، که در آن هزینه های تحصیل و زندگی در ایتالیا با وضعیت مالی خانواده شما مرتبط است. براساس درآمد، از حداقل حدود 150€ (یورو) تا حداکثر حدود 5000€ (یورو) در سال هزینه دریافت می کنید.

زندگی دانشجویی در ایتالیا

مردم این کشور به مردمی خوش برخورد و باز شناخته می شوند. شما به سرعت دوستان محلی پیدا خواهید کرد. و آن ها به شما خواهند آموخت که غذا خوردن در بیرون از خانه و لذت بردن از غذاهای سالم و باکیفیت برای هر ایتالیایی ضروری است. اگرچه، شما تنها با تعداد انگشت شماری از کلمات و عبارات ایتالیایی از پس آن بر می آیید، اما انگلیسی به طور گسترده ای خارج از زمینه آکادمیک صحبت نمی شود و قطعا از گذراندن برخی از درس های ایتالیایی قبل و در طول اقامت خود سود خواهید برد.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که تصمیم بگیرید پس از فارغ التحصیلی در این کشور بمانید و کار کنید. فعالیت ‌های فرهنگی شامل همه چیز از جشنواره‌ های محلی سنتی گرفته تا رویدادهای ورزشی بین ‌المللی است. زندگی شبانه ایتالیایی به خصوص در شهرها همیشه پر جنب و جوش است. در تابستان، اکثر مردم به سمت دریا یا حومه شهر می روند. برای کیفیت زندگی، ایتالیای فراموش نشدنی و جذاب برای هر دانشجویی ارزش دارد. برای تحصیل در ایتالیا می توانید از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *