مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته بیهوشی در استرالیا

رشته بیهوشی در استرالیا

فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در استرالیا می توانند بلافاصله وارد بازار کار شوند زیرا این کشور موقعیت های کاری بسیاری برای این رشته دارد. برای دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در این کشور هستند، مرکز تحصیل دانشجویی بین المللی در این کشور به گونه ای طراحی شده است که شما را در مورد آنچه که در پایین انتظار دارید مطلع سازد. هزاران دوره ارائه شده است. جستجوی مدرسه این کشور می تواند به شما کمک کند مدرسه مناسب را پیدا کنید، در استرالیا تحصیل کنید، کار کنید، و زندگی کنید.

این کشور نوآوری، خلاقیت و تفکر مستقل را در سراسر دانشگاه های خود ترویج می کند. دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل و زندگی می کنند به زودی متوجه می شوند که تحصیلات آن ها چالش برانگیز، سرگرم کننده و با ارزش است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی در این کشور، می توانید انتظار داشته باشید که در یک کشور جوان و دوستانه پر از فرصت زندگی کنید، رشد کنید و یاد بگیرید. برای آن دسته از دانشجویان بین المللی که مدرک خود را با موفقیت به پایان رساندند، به زودی متوجه خواهند شد که در بازار کار بین المللی امروزی قابل رقابت هستند. این نگارش توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده که تمامی اطلاعات رشته بیهوشی در استرالیا را ارائه می دهد.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در استرالیا

این کشور با داشتن 7 دانشگاه از 100 دانشگاه برتر جهان بسیار بیشتر از کانگوروها است. تعداد فزآینده ای از دانشجویان هندی به دلیل تحصیل در سطح جهانی، فرصت های کاری پس از تحصیل و کیفیت عالی زندگی، این کشور را برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند. هر دوره ای را که برای گذراندن انتخاب کنید، از برتری علمی بی نظیر و سیستم پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی مطمئن خواهید بود. این کشور طیف متنوعی از گزینه های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی با بیش از 1100 موسسه و 22000 دوره برای انتخاب ارائه می دهد.

سیستم آموزشی این کشور آموزش ابتدایی، متوسطه و عالی را ارائه می دهد. همان طور که با چارچوب مدارک این کشور (AQF) از بسیاری از کشورهای دیگر متمایز شده است. AQF یک سیاست ملی است که نشان می دهد که چگونه مدارک تحصیلی با یکدیگر در هر سطح آموزشی مرتبط هستند. دانش‌ آموزان بین ‌المللی می ‌توانند در تمام سطوح تحصیلی از مدرسه ابتدایی و متوسطه، تا آموزش و پرورش حرفه ‌ای (VET)، از دوره‌ های زبان انگلیسی تا آموزش عالی از جمله دانشگاه‌ ها تحصیل کنند. اصطلاح آموزش عالی در این کشور به آموزش عالی و آموزش و پرورش حرفه ای (کالج های VET و TAFE) اشاره دارد. دانشگاه سیدنی رشته بیهوشی در استرالیا را ارائه می دهد و شما عزیزان می توانید جهت تحصیل این برنامه از این دانشگاه پذیرش بگیرید.

حقوق ماهیانه رشته بیهوشی در استرالیا

متخصصین بیهوشی پزشکان متخصصی هستند که اطمینان حاصل می کنند که بیهوشی ایمن انجام می شود. متخصصین بیهوشی از بیماران در طی اعمال جراحی، پزشکی یا روانپزشکی حمایت می کنند. برای موفقیت به عنوان یک متخصص بیهوشی، باید دانش گسترده ای از داروهای بیهوشی و روش ها، هماهنگی چشم و دست و ویژگی های رهبری قوی نشان دهید. در نهایت، یک متخصص بیهوشی درجه یک باید از توانایی های تصمیم گیری برتر، مهارت های سازمانی و سطح بالایی از آگاهی موقعیتی برخوردار باشد.

مسئولیت های متخصص بیهوشی عبارتند از:

مسئولیت های متخصص بیهوشی در استرالیاحقوق ماهیانه کار در استرالیا برای متخصصان بیهوشی نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در استرالیا برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در استرالیا

هزینه تحصیل در استرالیا به موسسه و سطح تحصیلی که انتخاب می کنید بستگی دارد. جدول زیر به شما نشانی از محدوده هزینه های دوره برای چندین نوع مدرک می دهد:

پارامترهزینه به دلار
مدرسهبین 7800AUD تا 30000AUD
مطالعات زبان300AUD
آموزش و پرورش حرفه ای (گواهینامه های I تا IV، دیپلم و دیپلم پیشرفته)بین 4000AUD تا 22000AUD
مدرک کارشناسیبین 15000AUD تا 33000AUD
مدرک کارشناسی ارشدبین 20000AUD تا 37000AUD
مدرک دکترابین 14000AUD تا 37000AUD

بورسیه های زیادی برای دانشجویان از همه ملیت ها در دسترس است. با این حال همه شرایط بورسیه تحصیلی توسط موسسه یا سازمان ارائه دهنده بورسیه تعیین می شود. درخواست‌ها باید مستقیما با ارائه ‌دهنده بورسیه تحصیلی انجام شود و برای اطلاع از اینکه آیا واجد شرایط دریافت بورسیه هستید، باید با سازمان ارائه ‌دهنده بورسیه تحصیلی تماس بگیرید.

ویزای تحصیلی برای رشته بیهوشی در استرالیا

دولت این کشور این فرصت را برای همه دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا در این کشور تحصیل کنند. اما به عنوان پیش نیاز، ابتدا باید ویزای تحصیلی استرالیا دریافت کنید. ویزای مورد نیاز شما به سن شما، نوع تحصیلی که می خواهید ادامه دهید و مدت زمانی که می خواهید در این کشور بمانید بستگی دارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، معمولا بدون توجه به رشته تحصیلی خود، به ویزای دانشجویی (زیر کلاس 500) نیاز دارید. ویزای دانشجویی (زیر کلاس 500) به شما این امکان را می دهد که تا 5 سال به منظور تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی، مطابق با ثبت نام خود، در این کشور بمانید.

با این ویزا واجد شرایط کارهای زیر خواهید بود:

  • در یک دوره تحصیلی واجد شرایط شرکت کنید.
  • اعضای خانواده خود را در درخواست خود بگنجانید (شریک زندگی یا شما و فرزند تحت تکفل شریک زندگی تان).
  • درخواست آنلاین در داخل یا خارج از این کشور
  • پس از شروع دوره، هر دوره 2 هفته ای تا 40 ساعت کار کنید.

ویزای تحصیلی برای رشته بیهوشی در استرالیا

کار حین تحصیل در استرالیا

یکی از مزایای دانشجوی بین المللی بودن در این کشور، توانایی کار ضمن تحصیل در استرالیا است. این کشور به افرادی که ویزای دانشجویی دارند اجازه کار خودکار را می دهد. دانشجویان بین المللی باید به تنهایی شغلی پیدا کنند. اما پس از استخدام، تجربه عملی در تعدادی از زمینه ها از جمله خرده فروشی، مدیریت و مهمان نوازی به دست خواهند آورد. این نه تنها یک فرصت منحصر به فرد برای دانشجویان است تا تجربه کاری واقعی در این کشور به دست آورند، بلکه به دانشجویان کمک می کند تا هزینه های زندگی و دانشگاه خود را پوشش دهند و همچنین تسلط به زبان انگلیسی تجاری خود را بهبود بخشند. وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای اطلاعات بسیاری در زمینه تحصیل در این کشور دارد که می توانید با مراجعه به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *