مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی طی 70 سال گذشته به شدت پیشرفت کرده. نکته برجسته در توسعه رشته قلب و عروق، تأسیس انجمن قلب آفریقا بوده است. این اولین انجمن پزشکی حرفه ای بود که در آفریقای جنوبی تشکیل شد. اعضای موسس دکتر موریس نلن و پروفسور وال شریر (دانشگاه کیپ تاون)، پروفسور جی بی بارلو و پروفسور لئو شامروث (دانشگاه ویتس) و پروفسور آندریس برینک (دانشگاه استلنبوش) بودند. نلن، یک متخصص قلب در کیپ تاون، اولین قانون اساسی را تهیه کرد و یک نشان برای SAHA ابداع کرد.

این امر ارزش رشته قلب و عروق را در سطح ملی بالا برد و SAHA به عضویت انجمن جهانی فدرال قلب و عروق درآمد. متخصصان قلب می توانند از این پس در کنوانسیون های بین المللی قلب و عروق شرکت کنند و کنفرانس های سالانه محلی را با مشارکت سخنرانان دعوت شده در خارج از کشور ترتیب دهند. SAHA اکنون صدای شناخته شده قلب و عروق است و می تواند پیشنهاداتی را به شورای حرفه های بهداشت ارائه دهد. این نهاد به درخواست‌ها و انگیزه‌های انجمن‌ها پاسخ می‌دهد. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره رشته قلب و عروی در آفریقای جنوبی بیشتر شرح داده اند.

تحصیل رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

متخصصان قلب و عروق ملزم به داشتن یک دوره آموزشی پایه و بالاتر (معمولاً 4 سال) به عنوان متخصص داخلی و به دنبال آن 2 سال در یک مرکز تایید شده قلب و عروق هستند. آموزش و به روز رسانی دانش در آفریقای جنوبی با همکاری نزدیک با سایر کشورها انجام شده است. در سال‌های اولیه، انگلستان، اسکاتلند، ایرلند، هلند، بلژیک و آلمان محل‌های آموزشی مکرر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما بودند. اخیرا، ایالات متحده به طور فزاینده ای به مکانی برای کسب مهارت های فنی بالاتر در قلب و عروق تبدیل شده است.

  • در طی 50 سال گذشته، آموزش کامل و مدارک بالاتر برای تحصیل در آفریقای جنوبی در دسترس بوده است. با این حال، برای حفظ آخرین فن آوری، ارتباط نزدیک با همکاران آمریکایی، اروپایی و انگلیسی حفظ می شود.
  • توسعه فناوری در آفریقای جنوبی به دنبال روندهای بین المللی بوده است.
  • اکوکاردیوگرافی به عنوان یک ابزار مهم برای تشخیص ظاهر شده است. تصویربرداری در اشکال مختلف اکنون در دسترس آفریقای جنوبی است.
  • قلب و عروق غیر تهاجمی و تهاجمی به سرعت جایگزین روش های جراحی در آفریقای جنوبی می شود.

در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی معرفی شده اند:

دانشگاه های رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

اهمیت رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی روزانه 210 نفر بر اثر بیماری قلبی جان خود را از دست می دهند. عدم آگاهی در مورد بیماری های قلبی عروقی به این معنی است که بسیاری از افراد تا زمانی که خیلی دیر شده است، تشخیص داده نمی شوند و درمان نمی شوند. بیماری های قلبی عروقی در میان 3 عامل اصلی مرگ و میر در کشورهای جنوب صحرای آفریقا قرار دارد. این تا حدودی به دلیل شهرنشینی سریع است که منجر به افزایش بیماری عروق کرونر قلب و عروق کرونر (همچنین به عنوان بیماری ایسکمیک قلب شناخته می شود) و اختلالات متابولیک است.

شیوع عوامل خطر اصلی در 10 سال گذشته افزایش یافته است. موارد اصلی شامل:

  • فشار خون بالا
  • سیگار کشیدن
  • نوشیدن بیش از حد الکل
  • عادات غذایی نامناسب
  • چاقی و عدم فعالیت بدنی

فشار خون بالا بزرگترین عامل خطر منفرد است. از هر سه بزرگسال آفریقای جنوبی یک نفر مبتلا به فشار خون بالا است و حدود 10% از جمعیت بالای 15 سال دارای فشار خون هستند. در منطقه جنوب صحرای آفریقا، %30 از بزرگسالان بالای 18 سال از فشار خون بالا رنج می برند. در سطح جهانی این رقم به 25% رسید. چاقی یک خطر عمده برای بیماری های قلبی عروقی است و فرد را مستعد ابتلا به دیابت می کند که خود یک عامل خطر است. احتمال ابتلا به بیماری قلبی عروقی در افراد دیابتی 2 برابر بیشتر از افراد بدون دیابت است.

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه ویتس آفریقای جنوبی

بخش قلب و عروق در دانشگاه ویتس یکی از بزرگترین خدمات بالینی قلب در کشور و همچنین بزرگترین پلت فرم آموزش بالینی برای فلوشیپ های قلب و عروق در کشور را اجرا می کند. این مرکز به 3 بیمارستان بزرگ دانشگاهی و همچنین تمام بیمارستان‌های پیرامونی اطراف بیمارستان‌های دانشگاهی خدمات رسانی می‌کند و خدمات قلب سوم را به بیماران از استان شمال غرب ارائه می‌کند.

برنامه این بخش ادامه تعهد خدمات در مقیاس بزرگ برای تشویق همکاری بین بیمارستان های آموزشی مختلف و همچنین معرفی فعالیت های جدید برای تأثیرگذاری بیشتر در زمینه نارسایی قلبی است. رئیس این بخش در نظر دارد تدریس کنار بالین قلب را در هر دو سطح کارشناسی و ثبت نام استاندارد کند، مشاوران را تشویق کند تا از مزایای تحقیق استفاده کنند و از زمان تحقیق برای اطلاعات بیشتر محافظت کنند، حوزه های از دست رفته عمل مانند الکتروفیزیولوژی را دوباره تقویت کند و اطمینان حاصل کند که بخش نقش فعالی در عموم ایفا می کند.

برنامه های دانشگاهی به شرح زیر است:

مقطعشرح
کارشناسیهمه اعضای بخش به طور فعال در تدریس در مقطع کارشناسی یا به عنوان دوره های اختصاصی بخش یا تدریس در دوره پس از پذیرش مشارکت دارند. اعضای کارکنان همچنین در مورد موضوعات مختلف قلب و عروق سخنرانی می کنند.
فوق لیسانسجلسات اجرایی و دانشگاهی به طور منظم وجود دارد.

اعزام دانشجو به آفریقایی جنوبی در اینجا بررسی شده است.

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه ویتس آفریقای جنوبی

انجمن قلب کشور آفریقای جنوبی

انجمن قلب آفریقای جنوبی به طور رسمی در سپتامبر 1999 از ادغام انجمن قلب آفریقای جنوبی و انجمن پزشکان قلب آفریقای جنوبی تشکیل شد و به تنها سازمانی تبدیل شد که منافع حرفه ای همه متخصصان قلب و جراحان قلب و قفسه سینه در کشور را نمایندگی می کند. این انجمن رهبران علمی در آفریقای جنوبی در ارائه مراقبت های بهداشتی قلبی عروقی، تحقیق و آموزش است. ماموریت این انجمن حمایت از مراقبت های بهداشتی عادلانه و پایدار، رهبری و نوآوری در علوم قلب و عروق، آموزش متخصصان مراقبت های بهداشتی و عموم مردم و همچنین تأثیرگذاری بر سیاست های مراقبت های بهداشتی قلبی عروقی است. چشم انداز نهایی پیشرفت مراقبت های بهداشتی قلبی عروقی برای همه کسانی است که در آفریقای جنوبی زندگی می کنند.

عضویت این انجمن اکنون شامل بسیاری از فناوران پزشکی، پرسنل پرستاری و دانشمندانی است که در تحقیقات قلب و عروق درگیر هستند.

گروه‌های ویژه وابسته به SA Heart عبارتند از:

  • انجمن قلب کودکان
  • انجمن آریتمی
  • انجمن تصویربرداری قلب
  • گروه جراحی
  • انجمن مداخلات قلبی عروقی
  • انجمن نارسایی قلبی
  • انجمن تحقیقات قلبی و سوسیاتوسیسیس و لیپید.

اطلاعات بیشتر درباره هزینه تحصیل پزشکی در آفریقای جنوبی در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *