مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته بینایی سنجی در گرجستان

رشته بینایی سنجی در گرجستان

رشته بینایی سنجی در گرجستان توسط شورای بینایی گرجستان تایید شده است. پس از اتمام هر برنامه، شما واجد شرایط ثبت نام به عنوان اپتومتریست هستید. برخی از دانش آموزان انتخاب می کنند که این چرخش را در یک پروژه مراقبت بینایی در یک کشور در حال توسعه بگذرانند. یکی از این دوره ‌ها در محلی خارج از دانشگاه، معمولا در ایالات متحده، سپری می‌ شود، جایی که آنها در معرض بیمارانی قرار می‌گیرند که به داروسازی چشمی و مدیریت بیماری ‌های چشمی، از جمله سفارش آزمایش ‌های آزمایشگاهی و تصویربرداری تشخیصی نیاز دارند. پس از فارغ التحصیلی از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما برای آزمون های ثبت نام آماده خواهید شد و برای فن آوری ها و تکنیک های نوظهور مجهز خواهید شد.

دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس، گرجستان

دانشگاه پزشکی دولتی تفلیس (TSMU) که ​​در آغاز قرن بیستم تأسیس شد، به عنوان دانشکده پزشکی پیشرو در گرجستان در نظر گرفته می شود. این دانشگاه همچنین پیشگام اصلی مؤسسات آکادمیک و علمی در کل منطقه قفقاز است که از بقیه دانشگاه ها متمایز است. در حال حاضر TSMU به عنوان پرتقاضاترین دانشکده پزشکی در گرجستان که برای بیش از 7000 دانشجوی کارشناسی، و همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که شامل 2000 دانشجو از 43 کشور در سراسر جهان می شوند، سرپناه ارائه می دهد. و همچنین بیش از 1000 پزشک و متخصص دندانپزشکی (دندانپزشک) در برنامه های دستیاری و تحصیلات تکمیلی مشارکت دارند. برای بیش از یک دهه، TSMU یکی از اعضای فعال سازمان های بین المللی – AMEE، EUA، شبکه های آموزشی بین المللی است که هدف آن هماهنگی آموزش پزشکی در سراسر اروپا است.

هزینه تحصیل برای برنامه پزشکی $8000 (دلار) و برای دندانپزشکی $7000 (دلار) است. آکادمی پزشکی پتره شوتادزه تفلیس (TSA) یک موسسه آموزش عالی خودگردان است – یک دانشگاه آموزشی که توسط کارکنان آکادمیک بسیار ماهر کار می کند و فعالیت های خود را در سطح بسیار بالایی از استانداردها انجام می دهد. این دانشگاه دارای یک موسسه آموزش عالی دانشجو محور است که با رویکردی نوآورانه و استفاده از دانش مبتنی بر شواهد، به متخصصان ملی و بین المللی مراقبت های بهداشتی آموزش می دهد. از زمان آغاز به کار، TSA بیش از 1500 پزشک و پزشک معتبر را پرورش داده است که با موفقیت در کلینیک ها، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی علمی در گرجستان و خارج از کشور کار کرده اند.

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در گرجستان

برخی از تشکل های دانشجویی قابل توجه عبارتند از IFSMA، EMSA-TBILISI-انجمن دانشجویان پزشکی اروپا، EDSA-TBILISI-انجمن دانشجویان دندانپزشکی اروپا، GMSA- انجمن های دانشجویان پزشکی گرجستان، EPSA-انجمن دانشجویان داروسازی اروپا، اتحادیه علمی جوانان .تحصیلات عالی در دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس به عنوان یک فرآیند رقابتی تکامل یافته است زیرا دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس به یک دانشگاه عالی رتبه در کشور گرجستان تبدیل شده است. دوره های دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی از هند، آمریکا، نیجریه، سریلانکا، ترینیداد، آذربایجان، ترکیه دنبال می شود.

هدف دانشگاه پزشکی دولتی تفلیس عبارت است از:

  • کیفیت علمی دانش و تحقیق
  • دموکراسی
  • انتخابی بودن و شفافیت دستگاه های مدیریتی
  • آزادی علمی دانشجویان و کارکنان دانشگاهی

در حین تحصیل در مدرسه از یک جامعه صمیمی و غنی از منابع لذت خواهید برد. این شبکه نزدیک، دوستی ها را پرورش می دهد، زیرا 90 همسال به طور همزمان وارد برنامه می شوند و در تمام 4 سال به عنوان همراهی سفر می کنند. در طول هر چهار سال، شما با اساتید و مدرسان، که اکثر آنها نیز OD حرفه ای هستند، و سایر دانشجویان بینایی سنجی، یک رابطه حمایتی ایجاد خواهید کرد. شما در حالی که در همان دوره ها، با همان کتاب های درسی، و تکالیف و آزمایشگاه های مشابه ثبت نام می کنید، با هم مطالعه خواهید کرد.

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در گرجستان

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در گرجستان

شما باید این الزامات را شناسایی کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای برآورده کردن آنها در نظر گرفته اید شما باید برای کار با کودکان تحت بررسی سابقه کیفری قرار بگیرید و قبل از شروع کار بالینی یا کارآموزی در سازمانی که ممکن است با کودکان یا جوانان کار کنید ، کارت مناسب بودن (کارت آبی ) برای شما صادر شود. پردازش درخواست شما ممکن است چندین ماه طول بکشد، بنابراین باید درخواست کارت آبی خود را در اسرع وقت ارسال کنید تا مطمئن شوید که کارت خود را قبل از شروع هر واحدی که نیاز به تماس با کودکان دارد، دارید برای کارت آبی دانشجویی هزینه ای دریافت نمی شود. دانش آموزانی که قبلا کارت آبی دارند باید آن را با QUT ثبت نام کنند.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل رشته بینایی سنجی در گرجستان هستید:

تعداد متقاضیان تحصیل رشته بینایی سنجی در گرجستان

تحصیل رشته بینایی سنجی در گرجستان

در حین تحصیل در رشته بینایی سنجی در گرجستان توجه فردی را از اساتید و پزشکان مجرب دریافت خواهید کرد. اپتومتریست ها پزشکان اولیه مراقبت از چشم هستند و اغلب اولین نقطه تماس افرادی هستند که به دنبال مشاوره در مورد چشم و بینایی خود هستند. آنها مراقبت های منظم و پیشگیرانه را از طریق تشخیص زودهنگام بیماری های چشمی و شرایطی که بر بینایی تأثیر می گذارد، ارائه می دهند. رشته شنوایی سنجی در گرجستان هم از رشته های خوب یبین المللی می باشد. لذا می توانید این رشته را در مقطع کارشناسی و ارشد در گرجستان دنبال کنید.

مشاغل رشته بینایی سنجی در گرجستان

فارغ التحصیلان ممکن است در عمل بالینی در طیف وسیعی از تنظیمات بینایی سنجی یا در موقعیت های آموزشی و تحقیقاتی در گرجستان و در سطح بین المللی کار کنند. بسیاری از فارغ التحصیلان با هدف مشارکت در آینده یا تأسیس مطب خود وارد مطب خصوصی می شوند. فارغ التحصیلان برنامه جایزه دوگانه (لیسانس علوم بینایی / کارشناسی ارشد بینایی سنجی) در زمینه هایی به کار گرفته می شوند که شامل لنزهای تماسی، بینایی کودکان، بینایی بهداشت شغلی/عمومی یا کم بینایی می شود. دانشجویان ممکن است انتخاب کنند که کارشناسی ارشد بینایی سنجی را تکمیل نکنند، با خروج از لیسانس علوم بینایی 3 ساله، به دنبال یک حرفه تحقیقاتی (پس از اتمام یک سال افتخار) یا یافتن شغل در صنعت نوری باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت گرجستان از طریق تحصیل مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *