مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته شنوایی سنجی در گرجستان

رشته شنوایی سنجی در گرجستان

برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در گرجستان میتوانید در دانشگاه های معتبر تحصیل کنید. شنوایی سنجی رشته ای در خصوص شنوایی و گوش و سمعک است. دانشجویان پس از اتمام تحصیل خود می توانند در این حوزه به مشاغل خوبی مشغول شوند. در حین تحصیل در گرجستان با امکانات خوبی رو به رو خواهید شد که شما را یک دانشجوی خوب و بین المللی تربیت می کند. در کشور گرجستان دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی تحصیل می کنند. رشته شنوایی سنجی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا هم ارائه می شود. با ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی تکمیلی در این کشور می توانید برای آینده شغلی خود تلاش کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما در زمینه مهاجرت تحصیلی به گرجستان است.

درباره گرجستان

کشور گرجستان در قفقاز، جایی که اروپا با خاورمیانه ملاقات می کند، کشور کوچکی است که از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است و خانه گرجی، یکی از جالب ترین زبان های جهان است. کشور گرجستان که از شمال و شرق با روسیه، از جنوب شرقی با آذربایجان، از جنوب با ارمنستان، از جنوب غربی با ترکیه و از غرب با دریای سیاه همسایه است، یک جمهوری شوروی سابق است که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد اصلی گردشگری است. دلیل این امر نه تنها شهرهای قدیمی، مناظر طبیعی فراوان است، بلکه به این دلیل است که گرجستان کشوری بسیار مقرون به صرفه است. همچنین این کشور پردیس های بین المللی متعددی را در خود جای داده است.

اگرچه گرجستان کوچک است، اما چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. پایتخت، تفلیس، مقر کشور است و در اینجاست که هر زمانی که در گرجستان بگذرانید آغاز می شود. گوری، دومین شهر، محل زندگی آرام ‌تر و ساکت تر است. تقریبا نیمی از جمعیت 3.7 میلیونی گرجستان در این دو شهر زندگی می کنند. با وجود اینکه گرجی ‌های زیادی در تفلیس و گوری زندگی می‌کنند، هنوز شهرها، روستاها و جوامع کشاورزی در سراسر کشور وجود دارند. گرجستان یک کشور امن است. گرجی ها به مهمان نوازی معروف هستند. شما به راحتی می توانید با شخصی در اتوبوس چت کنید و او حتی قبل از رسیدن به مقصد شما را به شام ​​دعوت می کند. گرجی ها نیز از نزدیک با ریشه های سنتی و فرهنگی خود در ارتباط هستند.

تحصیل در گرجستان

با افزایش تعداد دانشجویانی که یکی از بیش از 60 دانشگاه گرجستان را انتخاب می کنند، سیستم آموزشی این کشور به همراه برنامه های آن و موسساتی که در آنها تدریس می شود، همگی در حال توسعه هستند. کیفیت به سرعت در حال افزایش است، همانطور که وسعت فرصت هایی که به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. اکثر دانشگاه های کشور برنامه های خود را به زبان مادری گرجی برگزار می کنند. به طور سنتی چند مدرسه برای دانشجویان بین‌المللی طراحی شده‌اند (یا حداقل برنامه‌هایی در دانشگاه‌هایی که برای دانش پژوهان خارجی طراحی شده‌اند) که سخنرانی‌ ها و دوره ‌ها را به زبان انگلیسی یا روسی برگزار می‌کنند که هر دو بسیار بیشتر از زبان گرجی صحبت می‌شوند. با این حال، این کشور شاهد رشد پیشنهادهایی است که برای آن دسته از دانشجویانی که از سراسر جهان برای شرکت در تحصیل می‌آیند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در گرجستان هستید:

مقطع تحصیلمدت تحصیلزبان تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
کارشناسی4 سالانگلیسی/گرجی%20%76
ارشد2 سال29%%79
دکترا24%%70

در نمودار زیر شاهد تحصیل در مقاطع مختلف گرجستان در رشته شنوایی سنجی در سال های اخیر می باشید:

تحصیل در مقاطع مختلف گرجستان در رشته شنوایی سنجی

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در گرجستان

دانشگاه دولتی ایوان جاواخیشویلی تفلیسTSU قدیمی ترین دانشگاه در گرجستان است که دارای بیش از 18000 دانشجو با کارکنان واجد شرایط به تعداد 5000 نفر می باشد. این دانشگاه دارای 5 شعبه، 6 دانشکده و 60 آزمایشگاه و مرکز علمی پژوهشی است. دانشگاه دولتی ایلیا که در تفلیس، گرجستان واقع شده است، یک موسسه آموزش عالی است که در سال 2006 با ادغام شش موسسه آموزشی و تحقیقاتی مختلف تاسیس شد. این دانشگاه از مدل مثلث تحقیقاتی پیروی می کند و وجود سه جهت میان رشته ای را توجیه می کند. گرجستان شناسی، علوم بنیادی و کاربردی و تحقیقات بین المللی.دانشگاه بین المللی قفقاز یک دانشگاه خصوصی در قفقاز، جورجیا، دانشگاه قفقاز در سال 2004 تأسیس شد، زمانی که به عنوان مدرسه تجارت قفقاز شناخته می شد. این موسسه نیز به نوبه خود در سال 1998 با مشارکت دانشگاه ایالتی جورجیا، آتلانتا، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.

دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس یک دانشگاه پیشرو پزشکی در تفلیس، موسسه پزشکی دولتی تفلیس بیش از 85 سال پیش بر اساس دانشکده پزشکی دانشگاه دولتی تفلیس TSU تاسیس شد. در سال 1992 موسسه پزشکی دولتی تفلیس به دانشگاه پزشکی تغییر نام داد. دانشگاه گرجستان که در سال 2002 توسط دو استاد از دانشگاه دولتی تفلیس و دانشگاه فنی گرجستان تأسیس شد، در ابتدا مرکز مطالعات آمریکایی بود که مدرک کارشناسی ارشد را در مطالعات آمریکایی ارائه می داد. این دانشگاه در حال حاضر دارای 6 مدرسه است که حداکثر 50 رشته تحصیلی را در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد. این کشور با آنکه کشوری است که زیاد معروف نیست اما در واقع در زمینه مطالعات بسیار معتبر است. تحصیل در گرجستان به زبان انگلیسی در دانشگاه های مذکور امکان پذیر است.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در گرجستان

تحصیل رشته شنوایی سنجی در گرجستان

دانشجویان کارشناسی ارشد ماژول هایی به ارزش 180 واحد را انجام می دهند. پس از تکمیل موفقیت آمیز 180 واحد، مدرک کارشناسی ارشد در شنوایی شناسی پیشرفته به شما تعلق می گیرد. پس از تکمیل موفقیت آمیز 120 اعتبار، یک PG Dip در شنوایی شناسی پیشرفته به شما تعلق می گیرد. پس از تکمیل موفقیت آمیز 60 اعتبار، گواهینامه PG در شنوایی شناسی پیشرفته به شما تعلق می گیرد. کارشناسی ارشد در گرجستان فرصت های فرهنگی متنوع و کیفیت بالای زندگی در محیطی فوق العاده را ارائه می دهد. روش های تدریس بین برنامه ها و سطح تحصیل تا حدودی متفاوت است. در بیشتر موارد ترکیبی از سخنرانی ها، سمینارها، تکالیف فردی و کار گروهی وجود دارد. در برنامه های فنی و علمی، کار آزمایشگاهی و آموزش عملی روش های تدریس رایج تر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به گرجستان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *