مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته بینایی سنجی در سنگاپور

رشته بینایی سنجی در سنگاپور

تحصیلات عالی در رشته بینایی سنجی در سنگاپور سال هاست که هدف تحصیل دانشجویان است. زیرا فرصت های تحصیلی خوبی برای همه فراهم است. دانشگاه های سنگاپور نیز از دلایل جلب دانشجویان بین المللی برای تحصیلات تکمیلی می باشند زیرا استانداردهای آموزشی و تحقیقاتی همگام با اروپا پیش می رود. دقت کنید که با وجود دانشگاه های متعدد و نرخ پذیرش مناسب رقابت زیادی برای اخذ پذیرش در رشته بینایی سنجی در سنگاپور وجود دارد لذا باید خود را برای این مسیر آماده کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی در حوزه مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور مشاور و همراه شماست.

تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور

لحظه ای به اهمیت بینایی و تاثیری که دارد، پس از از دست دادن آن، توجه کنید. در واقع، مراقبت از سلامتی دیگران یک ندای شریف است، به خصوص وقتی صحبت از چیزی به مهمی بینایی باشد. با توجه به شیوع بالای نزدیک بینی در کودکان و جمعیتی که به سرعت در حال پیر شدن هستند، اپتومتریست های با کیفیت برای ارائه مراقبت های چشمی با کیفیت به جامعه بسیار مورد توجه هستند. دوره 3 ساله دیپلم در بینایی سنجی DOPT با هدف تولید اپتومتریست های حرفه ای ماهر است.

دامنه اپتومتری شامل مدیریت عیوب انکساری (مانند نزدیک بینی و پیرچشمی) از طریق تصحیح عینک و لنزهای تماسی و تشخیص بیماری های شایع چشم (مانند آب مروارید، رتینوپاتی دیابتی و گلوکوم) است. پس از فارغ التحصیلی، می توانید به عنوان یک اپتومتریست موقت در هیئت بینایی سنجی و بینایی سنجی ثبت نام کنید. اولین موسسه عالی در سنگاپور که این دوره را از سال 1994 ارائه می دهد. دانش آموزان در سال اول کار با بیماران را شروع می کنند و در سال های بعد با مسئولیت های بیشتری ادامه می دهند. امکانات بالینی و آزمایشگاهی عالی و مرکز اپتومتری SP تجربه عملی را با استفاده از ابزارها و تجهیزات دقیق پیشرفته در اختیار شما قرار می دهد.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه های رشته بینایی سنجی در سنگاپور هستید:

سالنرخ پذیرش
202142%
202233%
202328%

فرصت های کاری رشته بینایی سنجی در سنگاپور

پیوست های صنعتی منظم در بیمارستان ها، مراکز بینایی سنجی، لنزهای تماسی یا شرکت های لنز چشمی برای گسترش دامنه و تجربه شما در اپتومتری از مزایا تحصیل در رشته بینایی سنجی در سنگاپور است. کارآموزی 22 هفته ای در ترم آخر یک جزء کلیدی است. فرصت هایی برای قرار گرفتن در معرض خارج از کشور از طریق پروژه های خدمات اجتماعی یا پیوست به مدارس بینایی سنجی و موسسات تحقیقاتی خارج از کشور هم می تواند یک امتیاز عالی برای شما باشد.

یک محل کار 16 هفته ای در دو محل کار مختلف مانند یک کلینیک چشم پزشکی، شرکت محصولات مراقبت از چشم و مطب خرده فروشی اپتیکال را انتخاب کنید. یا از طریق یک برنامه 25 هفته ای کارآموزی تخصصی در شرکت های چندملیتی مانند جانسون و جانسون، ویژن کر و EssilorLuxottica، با حوزه های تخصصی مختلف در بینایی سنجی، مانند مدیریت نزدیک بینی، آموزش و تحقیق آشنا شوید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در سنگاپور هستید:

نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در سنگاپو

مرکز رشته بینایی سنجی در سنگاپور

مرکز بینایی سنجی پلی تکنیک سنگاپور تایید شده توسط هیئت بینایی سنجی و بینایی سنجی سنگاپور می باشد. در این مرکز مهارت های حرفه ای مورد نیاز را در تشخیص، تشخیص و مدیریت اختلالات چشم به دست آورید. از سال اول آموزش بالینی عملی و عملی دریافت کنید. از طریق یک دوره کارآموزی 16 یا 25 هفته ای در معرض فعالیت های مختلف بینایی سنجی یا زمینه های تخصصی قرار بگیرید. در کلاس هایی شرکت کنید که توسط شرکای صنعتی مانند تولید کنندگان محصولات مراقبت از چشم ارائه می شود. نقش های پاداش دهنده زمین در اپتومتری خرده فروشی و مراکز خصوصی که حقوق های جذابی را ارائه می دهند.

مرکز رشته بینایی سنجی در سنگاپور

دروس رشته بینایی سنجی در سنگاپور

با افزایش سن جمعیت و افزایش شیوع نزدیک بینی، می توانید با مدرک بینایی سنجی در بهبود کیفیت مراقبت از چشم نقش داشته باشید. پس از فارغ التحصیلی، می توانید به عنوان یک اپتومتریست ثبت شده، درمان های نوری را تجویز کنید. علاوه بر این، برنامه درسی گسترده به شما امکان می دهد فرصت ها را در زمینه هایی غیر از خدمات بهداشتی کشف کنید. شما با تمرین اپتومتریست ها برای تشخیص مشکلات بینایی، تجویز و توزیع عینک و لنزهای تماسی و همچنین توصیه درمان های چشمی آموزش خواهید دید. برنامه درسی موضوعات گسترده تری مانند تجزیه و تحلیل داده ها، آمار زیستی و روش های تحقیق، ارتباطات در عمل، اخلاق و مدیریت خرده فروشی بینایی سنجی را پوشش می دهد.

این ماژول ها شما را به مهارت هایی که برای مدیریت موثر بیماران و ارائه مراقبت های چشمی با کیفیت نیاز دارید مجهز می کند. ابزارهای متعددی با فناوری فعال برای بهبود تجربه یادگیری OPT شما استفاده می شود. برای مثال، می ‌توانید مشتاقانه منتظر یادگیری از طریق بازی ‌های همه جانبه باشید، یا از فناوری VR/AR برای یادگیری در مورد شرایط قدامی و خلفی چشم استفاده کنید و بهتر درک کنید که بیماران مبتلا به بیماری ‌های چشمی چگونه اشیا را مشاهده می‌ کنند. با کار در کنار اپتومتریست های واجد شرایط برای تشخیص و مدیریت بیماران در مرکز بینایی سنجی دانش ارزشمند دنیای واقعی را به دست خواهید آورد. رشته شنوایی سنجی در سنگاپور را می توانید انتخاب کنید تا فرصت های کاری متفاوتی به دست بیاورید.

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور

از طریق کلاس ‌هایی که توسط شرکای صنعتی برگزار می ‌شود، از کارشناسان بیاموزید و شایستگی ‌های مرتبط با صنعت را از طریق ارزیابی ‌های مشترک صنعت تقویت کنید. آموزش و کارگاه های آموزشی تحت رهبری صنعت در مورد جدیدترین محصولات و فناوری های شرکت های چندملیتی مراقبت بینایی مانند Carl Zeiss Vision تضمین می کند که شما در مورد جدیدترین محصولات مراقبت از چشم به روز خواهید بود. دیپلم کار-مطالعه در رشته چشم پزشکی در سنگاپور به دنبال تجهیز کارآموزان به مهارت ها، دانش و ویژگی های حرفه ای برای مدیریت موارد انکساری، انجام تکنیک های پیشرفته انکساری، ارائه راه حل های خوب چشمی، ایجاد برنامه های مدیریت نزدیک بینی خوب، مدیریت موارد چالش برانگیز و استفاده از ابزارهای تشخیصی مختلف چشمی است.

در بخش زیر شاهد مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور هستید:

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در سنگاپور

در آماده سازی برای جمعیت سالخورده، کارآموزان همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه حمایت خود را در ناحیه کم بینایی گسترش دهند، توصیه های اساسی در مورد بیماری های رایج چشم در سنگاپور و راه های ارجاع مرتبط ارائه دهند. اپتومتریست ها در سنگاپور ممکن است در خارج از کشور یا محلی آموزش ببینند. طبق مقررات محلی، اپتومتریست ها در سنگاپور باید دارای مدرک دیپلم یا مدرک بینایی سنجی باشند. به طور کلی، دیپلم توسط پلی تکنیک های محلی و یک موسسه خصوصی اعطاء می شود و مدارک توسط موسسات خارجی از طریق دوره های آموزش از راه دور یا موسسات با مشارکت با دانشگاه های خارجی اعطا می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت تحصیلی دانشجویان به سنگاپور خدمات کاملی در زمینه ویزای دانشجویی سنگاپور ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *