مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته چشم پزشکی در سنگاپور

رشته چشم پزشکی در سنگاپور

رشته چشم پزشکی در سنگاپور بسیار جذاب در زمینه بینایی و بررسی چشم و اعصاب آن است. در سنگاپور فرصت های تحصیل در رشته های پزشکی متفاوت است. بنابر هدف و میزان بودجه شما ممکن است دانشگاه های مختلفی برای شما وجود داشته باشد. متخصصی که در این زمینه تحصیلات خود را در سنگاپور به پایان می رساند می تواند با اخذ مجوز طبابت خود را در یک مطب و یا یک کلینیک و یا کی بیمارستان آغاز کند و به اشتغال در این زمینه بپردازد. همچنین در این کشور رشته های مختلفی در زمینه پزشکی مانند بیهوشی و قلب و عروق هم مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه این مقاله در خصوص تحصیل رشته چشم پزشکی در سنگاپور بیشتر توضیح خواهیم داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در سنگاپور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل در رشته چشم پزشکی در سنگاپور

برای کمک به یادگیری موثرتر، در هر ارزیابی و مرحله آموزش، بازخورد ارائه می شود. ما همچنین یک برنامه ساختار یافته آزمایشگاه مرطوب قبل از جراحی داریم که منجر به معرفی زودهنگام جراحی به عنوان کسب مجوزهای صلاحیت می شود. ما به اهمیت تحقیقات ترجمه‌ای اهمیت می‌دهیم و دستیاران ما از فرصت‌هایی برای انجام تحقیقات با پزشکان-دانشمندان و دانشمندان برجسته در این زمینه برخوردار خواهند شد. اقامت پس از اتمام موفقیت آمیز دوره کارآموزی یا سال انتقالی آغاز می شود و در 3 مرحله انجام می شود. سال اول آموزش مقدماتی چشم پزشکی است. اهداف در این مرحله، پایه گذاری محکم علوم پایه چشم پزشکی، مهارت های معاینه بالینی، مهارت های اولیه جراحی، چشم پزشکی اورژانس و شرایط رایج چشم است.

سال 2 چرخش فوق تخصص است. رزیدنت‌ها در این سال از میان تخصص‌های اصلی چشم ‌پزشکی نوروچشم ‌شناسی، اکولوپلاستیک، چشم‌پزشکی کودکان و استرابیسم می‌چرخند. سال 3 چرخش فوق تخصص می باشد. با حرکت به سال 3، ساکنان به گلوکوم، ویترئو-شبکیه، قرنیه و بیماری چشم خارجی خواهند چرخید. دستیاران ارشد در این سال های آخر در حال آماده شدن برای ارزیابی خروج و در نهایت عمل به عنوان متخصص چشم پزشکی هستند. آنها به مشاوران در اداره کلینیک های چشم پزشکی کمک خواهند کرد. علاوه بر این، آنها برای افزایش تجربه و آموزش، از طریق تخصص های اصلی چشم پزشکی چرخش می کنند. در این دوره، آنها فرصت خواهند داشت تا با کمک به نظارت بر دستیاران خردسال، مهارت های تدریس را توسعه دهند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در سنگاپور می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در سنگاپور

جایگاه رشته چشم پزشکی در سنگاپور

چشم پزشکی بهترین های هر دو جهان است. یکی از معدود تخصص هایی است که هم رشته پزشکی و هم جراحی را در بر می گیرد. دستیاران چشم پزشکی با امکانات پیشرفته و عالی و 9 سالن عمل برای مدیریت موارد معمول و اورژانسی، هیچ کمبودی از فرصت های بالینی و جراحی نخواهند داشت. موسسه تحقیقات چشم سنگاپور در SNEC واقع شده است، بنابراین ساکنان فرصت های زیادی برای شرکت در کارهای تحقیقاتی دارند. همچنین سنگاپور با بسیاری از آژانس های خارجی، از جمله A-star، Biopolis، Genomic Institute of Singapore همکاری دارد تا مهارت های تحقیقاتی شما را افزایش دهد. لذا می توانید مقاطع مختلف تحصیلی در رشته چشم پزشکی را در این کشور انتخاب کنید. همچنین گرایش های مشابه این رشته در سنگاپور بسیار پرطرفدار است.

هزینه تخمینی شهریه سالانه دوره بهداشت و پزشکی در دانشگاه های برتر سنگاپور را می توانید در اینجا مشاهده کنید:

مقطع تحصیلیمبلغ به دلار سنگاپور
لیسانسSDG150000
لیسانس (پرستاری)SGD40000
مدرک کارشناسی ارشدSGD80000 الی SGD120000

گرایش رشته چشم پزشکی در سنگاپور

برنامه رزیدنتی چشم پزشکی NUHS یک برنامه 5 ساله است که تجربه گسترده ای در چشم پزشکی به دستیاران ارائه می دهد. این برنامه تعادل عالی آموزش بالینی، آموزش ساختاریافته و فرصت های تحقیقاتی را فراهم می کند. سنگاپور بر مدیریت نظارتی بیمار توسط رزیدنت، از جمله تمام جنبه ‌های ارزیابی و آماده‌ سازی قبل از عمل، روش‌های عمل و مراقبت‌های پس از عمل و پیگیری تاکید می‌کند. رزیدنت ها به تدریج مسئولیت فزاینده ای را برای مراقبت از بیمار بر عهده خواهند گرفت، زیرا در طول دوره رزیدنتی متناسب با مهارت ها و توانایی های خود پیشرفت می کنند. هدف این برنامه دستیابی به این اهداف از طریق دوره‌های سخنرانی آموزشی، کنفرانس‌ها، آموزش‌ها و تجربیات عملیاتی و تحقیقاتی است.

پس از اتمام موفقیت آمیز آموزش، رزیدنت پس از گذراندن آزمون صلاحیت، به یک چشم پزشک عمومی ذیصلاح تبدیل می شود. دانشگاه اطمینان حاصل می کند که آموزش شامل 6 حوزه شایستگی اصلی است که توسط ACGME-I تعریف شده است: مراقبت از بیمار، دانش پزشکی، دانش پزشکی، یادگیری و بهبود مبتنی بر تمرین، مهارت های بین فردی و ارتباطی، حرفه ای گرایی و تمرین مبتنی بر سیستم. بخش مذکور به فرهنگ آموزشی قوی ما با آموزش آموزشی ساختار یافته و تعاملی ادغام شده در تمرین بالینی روزانه افتخار می کند. ما یک دانشکده اختصاصی داریم که متعهد به پرورش ساکنان خود برای توسعه حداکثر پتانسیل آنها است. رزیدنت ها از طریق مسئولیت های بالینی و جراحی درجه بندی شده با دستیابی به صلاحیت در زمینه های مختلف پیشرفت می کنند. رشته شنوایی سنجی در سنگاپور هم می تواند انتخاب خوبی برای تحصیل باشد.

حوزه های فوق تخصصی رشته چشم پزشکی در سنگاپور

حوزه های فوق تخصصی رشته چشم پزشکی در سنگاپور

چشم پزشکی رشته پزشکی است که به آناتومی، عملکرد و بیماری های چشم می پردازد. از آنجایی که هم یک رشته پزشکی و هم جراحی است، نه تنها به پزشک اجازه می دهد تا مشکل چشم را شناسایی کند، بلکه چشم را نیز جراحی کند. پیچیدگی چشم انسان و آزمایش‌ها و تخصص‌های بی‌شمار مورد نیاز برای مدیریت چنین اندامی کوچک، چیزی است که چشم ‌پزشکی را به حرفه‌ای جذاب برای چشم پزشکان مشتاق تبدیل می‌کند. SNEC تعداد زیادی از بیماران کلینیک و موارد جراحی، که شامل ده تخصص فوق تخصصی چشم است، فرصت ‌های آموزشی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. SNEC همچنین به هر روش بررسی چشمی موجود مجهز است، بنابراین دانشجویان می توانند مدیریت بیماران را دنبال کنند و با بازخورد بلادرنگ کارکنان ارشد، درک عمیق تری از شرایط ایجاد کنند.

حوزه های فوق تخصصی در حین تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی در رشته چشم پزشکی عبارت است از:

  • بیماری قرنیه و خارجی چشم
  • آب مروارید و چشم پزشکی جامع
  • گلوکوم
  • شبکیه پزشکی
  • نورو چشم پزشکی
  • التهاب چشم و ایمونولوژی
  • اکولوپلاستیک
  • آسیب شناسی چشم
  • چشم پزشکی کودکان و استرابیسم بزرگسالان
  • جراحی انکساری
  • جراحی شبکیه چشم

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور سنگاپور و همچنین ویزای دانشجویی سنگاپور مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *