مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته بینایی سنجی در برزیل

رشته بینایی سنجی در برزیل

یکی از رشته های خوب برای دانشجویان رشته بینایی سنجی در برزیل است که می توانید این رشته را در مقطع ارشد در دانشگاه های این کشور دنبال کنید. در کشور برزیل می توانید در دانشگاه های مورد نظر خود در مقطع کارشناسی هم درخواست دهید و تحصیل خود را آغاز کنید. مدت تحصیل در مقطع کارشناسی 3 سال و ارشد هم 2 است. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی، می توانید برای ثبت نام در هیئت اپتومتری کشور برزیل هیئت توزیع بینایی سنجی و بینایی سنجی نیوزلند که به رسمیت شناخته شده است، درخواست دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره کامل در مورد ویزای دانشجویی برزیل همراه شماست.

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در برزیل

مدرک تحصیلی که از دانشگاه های برزیل در مقطع کارشناسی اخذ می کنید شما برا یک بینایی سنج ماهر آماده می کند. شما می توانید پس از اتمام تحصیل خود در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید و یا اینکه در کلینیک ها مشغول به کار سود و آینده شغلی خود را در برزیل شروع کنید. با اخذ مدرک تخصصی معتبر می توانید به ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی بهتر نیز اقدام کنید زیرا مدارک تحصیلی برزیل اعتبار مناسبی برای این امر دارند. با کارآموزی هم می توانید یک رزومه خوب برای تحصیل و شغل خود در آینده انتخاب کنید.

شما بیمارانی را در سنین مختلف با سوابق مختلف آموزشی و فرهنگی خواهید دید. کلینیک بینایی ‌سنجی برزیل چندین کلینیک داخلی را اداره می‌کند که در ارتباط با قرارگیری خارجی، تجربه گسترده ‌ای را در بسیاری از جنبه ‌های اپتومتری و مراقبت از چشم از جمله اپتومتری روستایی و از راه دور، اطفال، اورژانس ‌های چشمی، لنزهای تماسی و کنترل پیشرفت نزدیک ‌بینی به دانشجویان ارائه می ‌دهد. از این طریق می توانید با مراکز و موسسات تحقیقاتی پیشرو در صنعت ارتباط برقرارکنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در برزیل می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در برزیل

کلیات تحصیل در رشته بینایی سنجی در برزیل

آموزش های متنوعی را در زمینه علوم بینایی از طریق مرکز سلامت چشم ، موسسه بینایی و بینایی سنجی به شما ارائه خواهند داد. مرکز تحصیل چشم در برزیل برای اپتومتری و علوم بینایی بزرگترین مدرسه بینایی سنجی در برزیل است که متعهد به ایجاد مشارکت در صنعت چشم پزشکی و در سراسر بخش مراقبت های بهداشتی هستند. این مدرسه متعهد به تحقیقات ترجمه ای است که منجر به کاربردهای عملی و پیشرفت های قابل توجهی در سلامت چشم جامعه می شود. این مدرک شامل 3 سال لیسانس علوم بینایی و 2 سال کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی است. از طریق مطالعات در علم بینایی، شما در مورد اپتیک عدسی ها و ابزار، آناتومی و فیزیولوژی چشم، بیماری های چشم و روان شناسی بینایی و علوم اعصاب یاد خواهید گرفت.

اجزای اپتومتری به شما تخصص بالینی در تشخیص و مدیریت بیماری های چشمی، توزیع عینک و لنزهای تماسی، مراقبت از افراد با نیازهای ویژه (کودکان، کم بینایی)، دید ورزشی و بینایی در محل کار می دهد. همچنین در مورد طراحی تحقیق، روش‌ها و تکنیک‌های آزمایشی که می‌توانند در محل کار استفاده شوند، آشنا خواهید شد. شما تجربه گسترده ای در مراقبت از چشم بینایی سنجی و آموزش نحوه کار و برقراری ارتباط با بیماران و سایر پزشکان مراقبت های بهداشتی کسب خواهید کرد. لیسانس علوم بینایی یا کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی را می توان در 5 سال تحصیل تمام وقت تکمیل کرد. این برنامه در مجموع از 39 دوره شامل 37 دوره اصلی و دو دوره آموزشی عمومی تشکیل شده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته بینایی سنجی در برزیل می باشید:

رتبه در جهانرتبه در امریکای لاتینرتبه در برزیلنام دانشگاه
5711دانشگاه سائوپائولو
9022دانشگاه فدرال سائوپائولو
22033دانشگاه فدرال میناس گرایس
27054دانشگاه ایالتی کامپیناس

کلیات تحصیل در رشته بینایی سنجی در برزیل

شرایط رشته بینایی سنجی در برزیل

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد ممکن است ادامه تحصیل را برای کسب مدارک بالاتر در کم بینایی، گلوکوم، اطفال و شبکیه پزشکی انتخاب کنند. مدرک تحقیقاتی درها را به روی شرکت های تحقیقاتی در حال توسعه فناوری های جدید و گزینه های درمانی باز می کند. شما باید در سراسر برنامه در شورای نوری عمومی به عنوان ثبت نام دانشجو ثبت نام کنید. از آنجایی که مسیر ثبت نام توسط کالج اپتومتریست ها تسهیل می شود، باید در طول تحصیل نیز عضو کالج باشید. متقاضیان یک بینایی سنجی ثبت نام شده با 1 سال سابقه پس از ثبت نام همراه با قبولی در آزمون ورودی خواهند بود. رشته طب ورزشی در برزیل هم رشته ای مناسب برای تحصیل در این کشور است.

درخواست های همه کاندیداها با توجه به ماهیت و دامنه برنامه و در صورت داشتن تجربه بر اساس شایستگی آنها در نظر گرفته می شود. به رسمیت شناختن اعتبار یادگیری قبلی ممکن است ورود به سطوح دیگر مانند بخشی از سطح 7 را فراهم کند. یک روش دقیق پذیرش پس از درخواست ارسال می شود. این دوره شامل کار با گروه‌های آسیب‌پذیر از جمله کودکان می‌شود. برای اطمینان از اینکه دانشگاه مکان هایی را در برنامه های خود به نامزدهای مناسب ارائه می دهد، از شما خواسته می شود که مجوز رضایت بخش افشا و ممنوعیت خدمات (که قبلا CRB نامیده می شد را دریافت کنید.

برخی از دروس سال اول در رشته بینایی سنجی و رشته چشم پزشکی در برزیل عبارت است:

  • مولکول ها، سلول ها و ژن ها
  • شیمی 1 مولکول های اتم و انرژی
  • شیمی بیولوژیکی برای دانشجویان بینایی سنجی
  • دیدن جهان: دیدگاه هایی از علم چشم انداز
  • اپتیک هندسی و فیزیکی
  • اپتیک بصری

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته بینایی سنجی

اگر در صنعت نوری کار می‌کنید و می‌خواهید در حین کار مسیر سریعی را برای کسب مدرک کارشناسی ارشد دنبال کنید، دوره 3 ساله کارشناسی ارشد بینایی ‌سنجی انتخاب خوبی است. فرمت یادگیری ترکیبی در برزیل شما را قادر می سازد تا یادگیری از بلوک های مطالعه در محوطه دانشگاه را در عمل بالینی خود جاسازی کنید. این دوره چندین بلوک یک هفته ای از یادگیری در محوطه دانشگاه را با مطالب و سوالات آنلاین ترکیب می کند. زمان دوری از دانشگاه صرف تمرین، مشاهده، تمرین و ارتقای مهارت ها و دانش به دست آمده می شود. تدریس در طول سه ترم ارائه می شود، بنابراین فاصله زیادی بین یادگیری وجود ندارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اعزام دانشجو به برزیل مشاور و همراه شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *