مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته بینایی سنجی در ایسلند

رشته بینایی سنجی در ایسلند

رشته بینایی سنجی در ایسلند حرفه ای است که برای افرادی که از اختلال بینایی و از دست دادن بینایی رنج می برند تفاوت واقعی ایجاد می کند. اگر علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ما در اپتومتری هستید، اما شرایط ورود را ندارید، این یک مسیر جایگزین برای ورود است. همچنین اگر می خواهید به عنوان دستیار نوری کار کنید، مناسب است. تحصیلات در حوزه بینایی سنجی در ایسلند در دانشگاه های معدودی امکان پذیر است. در این مقاله در خصوص شرایط و الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در ایسلند صحبت می کنیم. شما می توانید برای مشاوره با متخصصان در این حوزه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در ایسلند

دانشگاه های معروف تنها آموزش بینایی سنجی را در ایسلند ارائه می دهند. برنامه اپتومتری شامل 3 سال کارشناسی علوم بینایی و به دنبال آن یک دوره کارشناسی ارشد 2 ساله بینایی سنجی است. این رشته با تجربه بالینی تعبیه شده است که شما را برای درمان بیماران از گروه های اجتماعی و فرهنگی مختلف، طیف وسیعی از سنین و انواع بیماری های چشمی آماده می کند. شما با طیف وسیعی از ابزارهای پیچیده کار خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که از قضاوت بالینی برای درمان بیماران استفاده کنید. در کلینیک اپتومتری در دانشگاه مهارت های بالینی را تحت نظارت اپتومتریست های ثبت شده تمرین خواهید کرد.

شما بیماران را درمان می‌کنید و خدمات تخصصی در لنزهای چشمی، لنزهای تماسی، بینایی کودکان، خشکی چشم، گلوکوم و سایر بیماری ‌های چشمی و بیماری ‌های مزمن با اثرات چشمی مانند دیابت ارائه می‌ کنید. این تجربه با فرصت ‌هایی برای شرکت در فعالیت‌ های خارج از دانشگاه که بر پیشگیری و درمان در جامعه گسترده‌ تر تمرکز دارد، و قرارگیری بالینی در عمل ‌های بینایی ‌سنجی، اقدامات چشم ‌پزشکی و سایر تنظیمات مراقبت‌ های بهداشتی گسترش می‌ یابد. همچنین می توانید سفر کنید و آموزش بالینی را در مناطق روستایی و دورافتاده ایسلند یا خارج از کشور تکمیل کنید. در سال های اخیر دانشجویان به انگلستان، مکزیک، هند، ژاپن، وانواتو و سنگاپور سفر کرده اند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در ایسلند می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در ایسلند

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در ایسلند

شما توجه فردی را از اساتید و پزشکان مجرب دریافت خواهید کرد. همه کارکنان تحقیقات بینایی را انجام می دهند و سرپرستان بالینی اپتومتریست های با تجربه هستند. کارکنان روابط خود را با این حرفه حفظ می کنند و سخنرانان مهمان اپتومتریست هایی از مطب خصوصی و سایر رشته های بهداشتی مانند حرفه های پزشکی و داروسازی هستند. اپتومتریست ها پزشکان اولیه مراقبت از چشم هستند.

اغلب اولین نقطه تماس افرادی هستند که به دنبال مشاوره در مورد چشم و بینایی خود هستند. آنها مراقبت های منظم و پیشگیرانه را از طریق تشخیص زودهنگام بیماری های چشمی و شرایطی که بر بینایی تأثیر می گذارد، ارائه می دهند. آنها همچنین درمان و مشاوره در مورد بیماری های چشمی و مشکلات بینایی ارائه می دهند و از داروهای چشمی برای کمک به تشخیص و مدیریت درمانی بیماری های چشمی استفاده می کنند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته بینایی سنجی در ایسلند می باشید:

رتبه در جهانرتبه در اروپارتبه در ایسلندنام دانشگاه
7102421دانشگاه ایسلند
24125972دانشگاه ریکیاویک
28846773دانشگاه آکوریری

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در ایسلند

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در ایسلند

شرایطی وجود دارد که شما به عنوان دانشجو در این دوره باید رعایت کنید. برخی از این الزامات دارای هزینه های مرتبط هستند. کارت آبی: شما باید برای کار با کودکان تحت بررسی سابقه کیفری قرار بگیرید و قبل از شروع کار بالینی یا کارآموزی در سازمانی که ممکن است با کودکان یا جوانان کار کنید، کارت مناسب بودن (کارت آبی) برای شما صادر شود. پردازش درخواست شما ممکن است چندین ماه طول بکشد، بنابراین باید درخواست کارت آبی خود را در اسرع وقت به HiQ ارسال کنید تا مطمئن شوید که کارت خود را قبل از شروع هر واحدی که نیاز به تماس با کودکان دارد، دارید. برای کارت آبی دانشجویی هزینه ای دریافت نمی شود.

کارشناسی علوم بینایی و کارشناسی ارشد بینایی سنجی توسط شورای بینایی سنجی ایسلند تایید شده است. پس از اتمام هر 2 برنامه، شما واجد شرایط ثبت نام به عنوان اپتومتریست در هیئت بینایی سنجی ایسلند هستید. قبل از شروع رشته چشم پزشکی در ایسلند فرض می کنیم که دانش کافی در مورد موضوع های ذکر شده در زیر دارید. اگر دانش موضوعی را ندارید، همچنان می ‌توانید برای دوره درخواست دهید، اما ما قویاً شما را تشویق می ‌کنیم که برای به دست آوردن دانش، مطالعاتی را انجام دهید. مدارک معادل در خارج از کشور را برای مقاصد پذیرش در نظر می گیرد. اگر مدرک تحصیلی عالی از کشورهایی دارید که انگلیسی زبان استاندارد آموزش نیست، باید مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی ارائه دهید.

در بخش زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در رشته بینایی سنجی در ایسلند می باشید:

میزان دانشجویان بین المللی در رشته بینایی سنجی در ایسلند

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در ایسلند

فارغ التحصیلان ممکن است در عمل بالینی در طیف وسیعی از تنظیمات بینایی سنجی یا در موقعیت های آموزشی و تحقیقاتی در ایسلند در سطح بین المللی کار کنند. بسیاری از فارغ التحصیلان با هدف مشارکت در آینده یا تأسیس مطب خود وارد مطب خصوصی می شوند. تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان در کنار سایر متخصصان بهداشت در کلینیک های چشم پزشکی کار می کنند. فارغ التحصیلان برنامه جایزه دوگانه (لیسانس علوم بینایی یا کارشناسی ارشد بینایی سنجی) در زمینه هایی به کار گرفته می شوند که شامل لنزهای تماسی، بینایی کودکان، بینایی بهداشت شغلی یا عمومی یا کم بینایی می شود. دانشجویان ممکن است انتخاب کنند که کارشناسی ارشد بینایی سنجی را تکمیل نکنند، با خروج از لیسانس علوم بینایی 3 ساله، به دنبال یک حرفه تحقیقاتی (پس از اتمام 1 سال افتخار) یا یافتن شغل در صنعت نوری باشند.

با داشتن مدرک کارشناسی و ارشد در مطالعات رشته بینایی سنجی دانشجویان می توانند به دنبال استخدام در بخش خصوصی، مدنی یا دولتی باشند. کار به عنوان یک مدیر یا مدیر در گردشگری (بوم گردی)، ارتقای سلامت، تفریح، هم در مواردی وجود دارد. مشاغلی را در بخش آموزش، مانند مهدکودک ها، مدارس ابتدایی، دبیرستان ها، دبیرستان های محلی یا مدارس شبانه روزی، در صورتی که با مدرک لیسانس از آموزش معلمان یا گواهی معلم رسمی دیگر ترکیب شود، بگیرید. اگر همراه با ادامه تحصیل در مقطع دکترا باشد، در آموزش عالی مشاغلی را انتخاب کنید. رشته شنوایی سنجی در ایسلند نیز فرصت های کاری مناسبی در این کشور دارد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اقامت پس از تحصیل در ایسلند به شما راهنمایی های لازم را ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *