مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته چشم پزشکی در برزیل

رشته چشم پزشکی در برزیل

ممکن است یکی از گزینه های تحصیل شما رشته چشم پزشکی در برزیل باشد که ما در این مقاله بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد. برزیل یکی از کورهایی است دانشجویان بین المللی را با آغوش باز می پذیرد و هر فردی که علاقمند به تحصیل در رشته های پزشکی باشد می تواند این کشور را نیز انتخاب کند. در نظر داشته باشید که این کشور اروپایی می توانید استاندارد های خوبی را در آموزش و تحصیل تجربه کنید. در بریل دانشگاه های معتبری برای تحصیل در رشته چشم پزشکی وجود دارد. می توانید در برزیل در حین تحصیل در رشته چشم پزشکی نیز کار کنید زیرا فرصت های شغلی مختلفی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت به کشور برزیل به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

جایگاه رشته چشم پزشکی در برزیل

نورو-چشم‌شناسی یکی از زیر تخصص‌های چشم پزشکی است که تلاقی دو حوزه پزشکی را نشان می‌دهد: نورولوژی و چشم پزشکی. در واقع، یک اختلال عصبی-چشمی ممکن است به هر حوزه ای از طب داخلی مربوط باشد. متأسفانه، نوروپزشکی حتی در ایالات متحده آمریکا با بحران منابع انسانی مواجه است. سالانه تعداد کمی از دستیاران و دستیاران چشم پزشکی وارد این فوق تخصص می شوند. در برزیل توانسته‌ اند حداقل 3 دلیل اصلی این وضعیت را شناسایی کند. غرامت مالی ضعیف در مقایسه با سایر تخصص‌های فوق‌ العاده، تعداد کمی از مراکز آموزشی اعصاب-چشم‌ شناسی در کشور و کمبود منابع از سیستم بهداشت عمومی برزیل برای نیازهای فوق تخصص شناخته شده است. پزشکان متخصص در چشم‌ پزشکی اغلب رشته‌های فرعی جراحی مانند قرنیه، آب مروارید، گلوکوم، شبکیه چشم و موارد دیگر را انتخاب می‌ کنند که پاداش‌ های مالی بیشتری نسبت به حوزه‌ های بالینی اولیه غیر رویه‌ ای مانند چشم پزشکی عصبی ارائه می کنند.

علاوه بر این، اکثر مراکز آموزشی چشم پزشکی در برزیل دارای مقدار مناسبی از تجهیزات با فن آوری بالا هستند که به مناطق جراحی اختصاص دارد و توجه کمتری به خدمات عصبی-چشمی می شود. روش‌ های فن‌ آوری بالا همچنین پزشکانی را که تازه وارد پزشکی می‌ شوند مجذوب خود می‌ کند و توجه آن‌ها را به سمت حوزه مداخله به جای حوزه کمتر جذاب اما پرتقاضای عمل بالینی چشم پزشکی منحرف می‌ کند. متأسفانه هیچ اطلاعات رسمی از 95 مرکز آموزش چشم پزشکی معتبر توسط شورای چشم پزشکی برزیل در مورد تعداد ارائه خدمات عصبی-چشمی وجود ندارد. اعتقاد بر این است که آنها کمتر از نیمی از آنها را تشکیل می دهند، و حتی تعداد کمتری از آنها در واقع متخصص چشم پزشکی عصبی هستند.

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در برزیل

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در برزیل

در واقع، برخی از ایالت‌ها در برزیل هستند که نه مرکز آموزشی دارند و نه متخصصان نوروپزشکی. این وضعیت حتی به احتمال زیاد بدتر می شود زیرا اگر تعداد کمی از پزشکان در این رشته فوق تخصصی آموزش ببینند، مراکز آموزشی کمتری در زمینه نوروپزشکی در دسترس خواهند بود. این یک مشکل منحصر به فرد برای برزیل نیست. به عنوان مثال، شیلی، تنها 4 مرکز آموزشی نوروچشمی دارد، و برخی از کشورهای دیگر به هیچ وجه متخصص نوروپزشکی ندارند. در برزیل، تقریباً تمام مراکز آموزشی چشم پزشکی توسط سیستم بهداشت عمومی برزیل پشتیبانی می شوند. در این سیستم، دولت مراقبت های بهداشتی را برای بیماران کم درآمد ارائه می دهد و دستیاران و همکاران پزشکی فرصت دریافت آموزش های تخصصی پزشکی را دارند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در برزیل می باشید:

نام دانشگاهرتبه در برزیلرتبه در امریکای لاتینرتبه در جهان
دانشگاه فدرال سائوپائولو1127
University of Sao Paulo2242
دانشگاه فدرال میناس گرایس33227
دانشگاه ایالتی کامپیناس45281

تحصیل رشته چشم پزشکی در برزیل

پزشکان معمولاً یک برنامه رزیدنتی را با نظارت یک متخصص ارشد دنبال می کنند. در مراکز چشم پزشکی که کمک های عصبی-چشم پزشکی ارائه می دهند، فوق تخصص بخشی اجباری از برنامه آموزشی دستیاری است. با این حال، برای اینکه یک پزشک متخصص چشم پزشکی در نظر گرفته شود، یک رزیدنت باید حداقل یک دوره فلوشیپ 6 ماهه را پس از اتمام دوره رزیدنتی در رشته نوروپتالمولوژی بگذراند. علاوه بر مشکلات این فوق تخصص در برزیل، بیماران اعصاب و چشم پزشکی بسیار بیشتر از نوبت های منظم نیاز دارند. آنها معمولاً به خدمات آزمایشگاهی از جمله آزمایشات ژنتیکی، بیوپسی عضلانی، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، بیوپسی شریان تمپورال، ضربه های ستون فقرات، بستری شدن در بیمارستان و غیره نیاز دارند.

با این حال، اکثر مراکز آموزشی در برزیل، این خدمات را به‌سرعت ارائه نمی‌دهند. دسترسی به سیستم بهداشت عمومی ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد، و برای مثال نابینایی ممکن است بسیار سریع‌تر از زمان مورد نیاز برای گرفتن یک وقت ملاقات نصب شود. همزمان، دستیاران به دلیل تاخیر در انجام معاینات، فرصتی برای تشخیص نهایی موارد بالینی ندارند، که به نوبه خود باعث ناامیدی شدید و حتی کمتر شدن علاقه به فوق تخصص می شود. عدم علاقه به آموزش عصبی-چشمی فراتر از نگرانی های عمده ای است که قبلا ذکر شد. نورو-چشم پزشکی یکی از دشوارترین رشته‌ها برای مطالعه است، زیرا اعتقاد بر این است که با بیماری‌های نادری که هنوز غیر قابل درمان یا با بهبودی محدود در نظر گرفته می‌شوند مقابله می‌کند.

در بخش زیر شاهد برخی از مشکلات زندگی در برزیل می باشید:

شرح مشکلات زندگی در برزیل

تحصیل در برزیل

برزیل از نظر فضا و جمعیت پنجمین کشور بزرگ است. از شرق به اقیانوس اطلس محدود می شود. این کشور با سایر کشورهای یانکی جنوبی به جز اکوادور و شیلی همسایه است و %47 از قاره آمریکای جنوبی را اشغال می کند. اقتصاد برزیل نهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر ارزش اسمی و هفتمین از نظر تولید ناخالص داخلی در سال 2015 است. بانک توسعه ملی برزیل نقشی حیاتی برای فرآیند اقتصادی این کشور ایفا می کند. برزیل یکی از بزرگترین سبدهای نان جهان، بزرگترین تولید کننده قهوه در 150 سال گذشته بوده است. چشم پزشکی شاخه ای از پزشکی است که به مطالعه و درمان اختلالات و بیماری های چشم می پردازد. این کشور سابقه زیادی در پیشگیری از بیماری های چشمی و ارائه خدمات بهداشتی بهتر به بیماران از طریق سازمان های دولتی خود دارد. شرایط پناهندگی در برزیل در مجموع شرایط مناسبی نیست.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه پزشکی در برزیل می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه پزشکی در برزیل

مجلات رشته چشم پزشکی در برزیل

راه اندازی بسیاری از مجلات چشم پزشکی به روز رسانی بالینی و تحقیقاتی را برای خوانندگان در سراسر جهان تسهیل کرده است. مجلات چشم پزشکی تحقیقات بالینی و علوم پایه و سایر دست نوشته های مرتبط با حس بینایی هستند. این گزارش در سراسر جهان در مورد پیشرفت های اخیر در تشخیص و درمان بیماری های چشمی، عصبی، غدد درون ریز، التهابی و نئوپلاستیک موثر بر سیستم های بینایی و حرکتی چشم ارائه می دهد. اپتومتریست ها همان بینایی سنجی و یا همان چشم پزشک هستند. آنها متخصصان آموزش دیده ای هستند که بر اساس معاینه فیزیکی و تشخیص این اختلال، عینک و لنزهای تماسی را تهیه می کنند. هدف آن ترکیب بالاترین استانداردهای تحریریه با «بهترین نسل» فناوری‌های انتشارات جدید است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور برزیل و تحصیل رشته هایی مانند رشته میکروبیولوژی در برزیل مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *