مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته بازیگری در اندونزی

رشته بازیگری در اندونزی

اگر قصد دارید تا در حوزه بازیگری تحصیلات آکادمیک داشته باشید، رشته بازیگری در اندونزی می تواند یکی از انتخاب های شما در لیست تحصیلی باشد. در اندونزی چندین دانشگاه عالی رتبه وجود دارد که در عرصه جهانی نیز وجود دارند. سالیانه تعداد قابل توجهی از دانشجویان از کشورهای آسیایی و حتی اروپایی به این کشور مهاجرت تحصیلی می کنند. در میان بسیاری از رشته هایی که در این کشور وجود دارد رشته بازیگری نیز برای تحصیل دانشجویان بین المللی در دسترس است. در نظر داشته باشید که شرایطی نیز وجود دارد که شما باید از آن مطلع باشید مانند هزینه زندگی در اندونزی و یا دانشگاه های معتبر در این کشور. البته که می توانید با تحقیق و خواندن مقاله پیش رو و تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مناسبی در این خصوص به دست آورید.

اطلاعات کاربردی و مهم در خصوص کشور مقصد از اولین سوالات محسوب می شود. در نمودار زیر شاهد برخی از اطلاعات عمومی در خصوص اندونزی هستید:

اطلاعات عمومی اندونزی

تحصیل تئاتر و رشته بازیگری در اندونزی

تئاتر به عنوان مجموعه ای از رویه های صحنه دار غنی از زمینه های اجتماعی در اندونزی، تلاش کرده است دانشجویان را به صورت قوی تربیت کند. تحصیل رشته تئاتر در این کشور و در دوره های آکادمیک تئاتر را از مرحله ای به مرحله دیگر به عنوان یک هنر نمایشی زنده معرفی و کاوش می کند. عناوین تدریس شده در این حوزه شامل رابطه تئاتر و جامعه (تاریخی و معاصر)، ساختار نمایشی، هنرهای نمایش می باشد. همچنین این رشته موجب تربیت کارگردانان، طراحان، نمایشنامه نویسان و بازیگران می شود. گروه های نمایشی مورد بررسی کسانی خواهند بود که کارهای آن ها معطوف به شرایط اجتماعی معاصر و پتانسیل اجرا برای تأثیرگذاری بر تغییرات اجتماعی باشد. علاوه بر این، دانشجویان با تدوین متن و نمایشنامه های مبتنی بر رویدادهای فعلی خود را تقویت خواهند کرد.

علاوه بر موارد مذکور در رشته تئاتر در اندونزی نوشتن خلاقانه و انتقادی، و ارائه یک پروژه تحقیقاتی مهم به دانشجویان از دیگر موارد قابل توجه می باشد. دانشجویان نیز ملزم به مشارکت فعال و پویا در کلاس خواهند بود. خلاقیت و همکاری مفاهیمی هستند که در همه رشته ها یافت می شوند و بطور منظم درخواست می شوند، اگرچه به ندرت آموزش داده می شوند. اما در بازیگری در کشور اندونزی دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که از طریق تجربیات در هنرهای مبتنی بر عملکرد، توانایی های خلاقیت خود را توسعه دهند و از آنها در یک پروژه مشترک استفاده کنند. هنرمندان اندونزی در زمینه طراحی حرکات و تئاتر این دوره را آموزش می دهند، دوره ای که برای دانشجویان بدون تجربه اجرا و همچنین افرادی که به دنبال رویکرد جدیدی برای مهارت های موجود هستند، آزاد است.

برترین دانشگاه های اندونزی

دانشگاه اندونزی در سال 1849، تاسیس شده است و یکی از برترین دانشگاه ها در کشور اندونزی محسوب می شود. این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه در اندونزی می باشد و در آسیا رتبه 59 را به خود اختصاص داده است. کتابخانه این دانشگاه با ظرفیت 1.5 میلیون کتاب، بزرگترین کتابخانه در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. موسسه فناوری باندونگ (ITB) با رتبه 313 در رده بندی جهانی و رتبه 62 در رده بندی آسیا، در سال 1920 به عنوان شعبه ای از موسسه فناوری دلفت هلند افتتاح شد. این دانشگاه به یک دانشگاه معتبر بین المللی تبدیل شده است و حدود 20000 دانش آموز را آموزش می دهد و در بندونگ یکی از بزرگترین شهرهای اندونزی واقع شده است و دانشگاه های آن 770000 متر مربع مساحت دارد.

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر در کشور اندونزی، دانشگاه مادا Gadjah (UGM) می باشد. که رتبه 254 را در رتبه بندی جهانی و رتبه 57 را در آسیا کسب کرده است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه این کشور اعلام شده است که در سال 1949 تاسیس شده است. دانشگاه مادا در اندونزی حدود 50000 دانشجو در 18 دانشکده دارد و از جمله 1187 دانشجوی خارجی ثبت نام کرده اند. پردیس اصلی 360 هکتاری آن در یکی از شهرهای کوچک تر این کشور یعنی یوگیاکارتا واقع شده است و به شهرت یک مرکز آموزشی کمک می کند. UGM اخیراً با ایجاد همکاری های چندرشته ای و پاسخگویی به موضوعات مهم محیطی، یک منطقه آموزشگاهی را ایجاد کرده و یک محیط یادگیری دلگرم کننده ایجاد کرده است.

در جدول زیر رتبه بندی برخی از دانشگاه های مهم در اندونزی در آسیا را مشاهده می کنید:

دانشگاهرتبه
دانشگاه ایرلانگا124
موسسه فناوری سپولوه نوامبر164
دانشگاه محمدیه سوراکارتا600

دروس مهم رشته بازیگری در اندونزی

دروس مهم رشته بازیگری در اندونزی

این دوره دانشجویان را با تکنیک های بازیگران خوانندگان برای پخش باور نکردنی، صادقانه و پویا صحنه های تئاتر موسیقی آشنا می کند. تکنیک های اساسی بازیگری و همچنین کار در آواز، تجزیه و تحلیل متن، حرکت و گفتار آموزش داده خواهد شد. این کلاس به دانش آموز در ساخت شخصیت برای این سبک از دوره ها و سبک های مختلف ادامه می دهد. تکنیک های بازیگری با استفاده از تئاتر موزیکال آمریکایی دهه 1930 تا 1950، و همچنین تکنیک های صوتی و گفتاری برای متون شکسپیر مورد مطالعه قرار می گیرند. یکی از دروس مهم دیگر در اندونزی در رشته بازیگری تمارین برای صدا است. این دوره بررسی اصول و عملکرد آزاد سازی صدای طبیعی است. در واقع صدا و بازیگری جدایی ناپذیر هستند. تحصیل در اندونزی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا می توانید بورسیه تحصیلی در اندونزی را نیز دریافت کنید.

تحصیل رشته بازیگری در کشور اندونزی

کلاس بازیگری پیشرفته در هنر کمدی نیز وجود دارد، این دوره به بررسی چگونگی سازگاری اصول بازیگری با پخش متن کمدی برجسته می پردازد، در این مورد، دوبیتی های قافیه دار یکی از درخشان ترین کلمات فعلی تئاتر است. تئاتر عرب در کشور اندونزی در برخی از دروس بازیگری و تئاتر وجود دارد. یکی از دلایل وجود این درس در این رشته این است که اکثریت مردم در اندونزی مسلمان هستند. این کلاس ها بررسی روندها و موضوعات اصلی تئاتر عرب از اواسط قرن نوزدهم تا دوران معاصر را مورد بررسی قرار می دهد. دانش آموزان با برخی از نمایشنامه نویسان، بازیگران و کارگردانان اصلی که در تعریف این هنر در قرن و نیم گذشته در جهان عرب کمک کرده اند، آشنا می شوند.

مذهب و دین و آیین یک ملت تاثیر زیادی بر تحصیل و کار آن ها دارد. در نمودار زیر شاهد مذهب در اندونزی هستید:

مذاهب در اندونزی

در اندونزی دانشجویان بومی و بین المللی به رشته های هنری اعم از بازیگری و تئاتر و موسیقی و نقاشی و عکاسی علاقه خاصی نشان می دهند. اندونزی کشوری است آسیایی و خاص و منحصر به فرد که دانشجویان بین المللی به دلیل هزینه های مقرون به صرفه و شرایط خوب و رفاهی آن را انتخاب می کنند. البته که امکان اخذ اقامت اندونزی از طریق تحصیل و کار پس از تحصیل در اندونزی نیز وجود دارد. اخذ اقامت و کسب درآمد در کشور اندونزی و فرصت های شغلی خوب از مهم ترین دلایل تحصیل و ادامه زندگی در این کشور می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تجربه ویژه ای در اعزام دانشجو به کشور اندونزی و مهاجرت به این کشور دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *