مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته بازیگری در اوکراین

رشته بازیگری در اوکراین

رشته بازیگری در اوکراین در میان برخی از رشته های هنری موجود در دانشگاه های کشور اوکراین یک رشته پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. شما می توانید با داشتن شرایط مناسب و داشتن حداقل های لازم خود را برای یک تحصیل عالی با مزایای فوق العاده آماده کنید. در این کشور علاوه بر دانشگاه های خوب و بین المللی که پذیرای دانشجویان خوب هستند می توانید در آکادمی و موسسات تخصصی بازیگری نیز شرکت و ثبت نام کنید. به طور مثال موسسه هنرهای تئاتر و یا دانشگاه بین المللی طیف وسیعی از فرصت ها را برای دانشجویان بین المللی در اوکراین فراهم می کند. این مراکز تخصصی آموزش متخصصانی را در زمینه هنرهای نمایشی فراهم می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه دهنده خدمات تخصصی در خصوص مهاجرت تحصیلی به اوکراین می باشد.

دروس رشته بازیگری در اوکراین

روند یادگیری در این دانشگاه ها و موسسه های خوب توسط دانشگاهیان و کارمندان با سابقه به صورت عملی انجام می شود که نام آنها در کشور اوکراین و خارج از کشور کاملاً شناخته شده است. همچنین جشنواره بین المللی تئاتر دانشجویان و پیش دانشگاهی برای ستاره هایی که در آینده شکوفا می شوند وجود دارد. برای آموزش حرفه ای تئاتر و بازیگری در اوکراین موسسات آموزشی مجهز به تجهیزات مدرن نور و صدا، همچنین سالن کنسرت کوچک، سالن تمرین، کارگاه های بازیگری، کلاس های تاریخ هنر و مواردی از این قبیل می باشد. روند آموزشی در اتاق های مخصوص، ساخته شده مطابق با استانداردهای اروپا، مجهز به آخرین فن آوری، ویدئو پروژکتور، تلویزیون پلاسما، استریو، پیانو، انجام می شود.

دروس و مواردی که در اوکراین در رشته بازیگری تدریس می شود برای دانشجویان مهم و قابل توجه است. در لیست زیر برخی از این موارد را مشاهده می کنید:

  • تاریخ و فرهنگ اوکراین
  • فلسفه
  • زبان خارجی
  • ادبیات مدرن خارجی
  • ادبیات مدرن اوکراین
  • تاریخ هنرهای زیبا
  • تاریخ تئاتر اوکراین
  • تسلط بر اجرا
  • مبانی پیش نوازی در بازیگری
  • تسلط بر اجرا
  • مبانی روش شناختی مهارت بازیگر
  • تسلط بازیگر در سیستم بیانگری صحنه
  • مهارت بازیگر (کار روی نقش)
  • زبان بدن
  • تکنیک گفتار و بیان صحنه ای بازیگر

فرصت های شغلی رشته بازیگری در اوکراین

دانشجویان می توانند در کارگاه های بازیگران که از سال اول تحصیل در دسترس است و یا به عنوان دستیار و نیروی کمکی در برنامه های تلویزیونی و یا در برنامه ها و جشنواره های فرهنگی، نمایش در تئاتر، فیلمبرداری سریال های تلویزیونی و تبلیغات شرکت کنند. کلاس های مورد نظر توسط دکترین و هنرمندان برجسته اوکراینی و خارجی برگزار می شوند. در تئاترهای برجسته فرصت همکاری فراهم می شود و یا دانشجویان علاقمند می توانند در، استودیوهای فیلم سازی و ایستگاه های تلویزیونی تمرین کنند. برخی از دانشجویان نیز فعالیت در مجلات و روزنامه های پیشرو و عکاسی و نویسندگی در این فضا را انتخاب می کنند. برخی از دانشجویان نیز در کنار کلاس و دروس بازیگری برای کلاس های کارگردانی نیز خود را آماده می کنند. کنفرانس های علمی دانشجویی و بازی های و جشنواره های استعدادها نیز بیشتر به دیده شدن این اشخاص کمک می کند.

پس از دوره کامل تحصیل، متخصصان هنرهای نمایشی ممکن است موقعیت های زیر را داشته باشند:

  • بازیگر سینما و تئاتر
  • مدیر تئاتر درام
  • کارگردان تئاتر کمدی موزیکال
  • مدیر تئاتر برای مخاطبان خردسال
  • مدیر ادبی تئاتر
  • سردبیر روزنامه ها و مجلات
  • ویرایشگر تلویزیون
  • محقق موسسات تخصصی آکادمی علوم، موزه ها

فرصت های شغلی رشته بازیگری در اوکراین

رشته های مرتبط با بازیگری در اوکراین

دانشگاه ملی تئاتر، فیلم و تلویزیون کارپنکو-کاری در اوکراین یکی از انتخاب دانشجویان بین المللی است. زیرا تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه برای ان ها میسر است. فعالیت های این دانشگاه در جهت توسعه آگاهی ملی و فرهنگ معنوی، برای بهبود بیشتر آموزش هنری، آموزش بسیار حرفه ای جوانان خلاق است. آموزش مناسب و مطلوب بشردوستانه، بنیادی و ویژه اساتید آینده تئاتر، سینما و تلویزیون مهمترین وظیفه دانشگاه است. این موسسه آموزشی روابط خلاقانه بین المللی خود را توسعه می دهد، همچنین رویکرد بین المللی و جهانی را در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون و به رسمیت می شناسد و تلاش می کند هنر اوکراین را در خارج از کشور گسترش دهد. ویژگی آموزش در دانشگاه جهت گیری در شخصیت منحصر به فرد خلاق است. علاوه بر تحصیل تمام وقت، دانشگاه همچنین مکاتبات و اشکال نیمه وقت تحصیل در برخی از تخصص های ارائه می دهد.

در جدول زیر برخی از رشته های مرتبط با بازیگری و سطح ارائه شده برای دانشجویان بین المللی را مشاهده می کنید:

رشتهنوع تحصیلسطح تحصیل
هنرپیشگی تئاتر عروسکیتمام وقت و نیمه وقتلیسانس و ارشد
هنرپیشگی تئاتر درام و سینماتمام وقتلیسانس و ارشد
کارگردانی تئاترتمام وقت و نیمه وقتلیسانس و ارشد
کارگردانی سینما و تلویزیونتمام وقت و نیمه وقتلیسانس و ارشد
کارگردانی تئاتر عروسکینیمه وقتلیسانس
نویسنده تئاتر عروسکینیمه وقتلیسانس
مدیریت فرهنگیتمام وقتلیسانس
حوزه انیمیشینتمام وقتلیسانس
کارگردانی مستندتمام وقتلیسانس و ارشد
گوینده و مجریتمام وقتلیسانس و ارشد

مدرسه فیلم اوکراین

مدرسه فیلم اوکراین انتخاب خوبی برای تحصیل در اوکراین در بزرگترین استودیوی فیلم در اروپای شرقی است. سالانه در این مدرسه بیش از 100 دانش آموز در حوزه تحصیل کارشناسی در اوکراین و در دوره های بازیگری، فیلم نامه نویسی، كارگردانی، فیلمبرداری و تهیه كنندگی شرکت می كنند. معلمان این مدرسه تمرین کنندگان و متخصصان صنعت فیلم و سینما هستند. فارغ التحصیلان به کار با استودیوی فیلمFILM.UA ، تولیدات آزاد و ایجاد محتوا و کار با مارک ها و شرکت های بین المللی مشغول هستند. مورد دیگر مدرسه فیلم مخصوص نوجوانان (12-17 ساله) می باشد. این برنامه برای مشارکت دوجانبه هر یک از دانشجویان، هم به عنوان عضو گروه فیلمبرداری و هم به عنوان بازیگر، پیش بینی شده است. در فرآیند یادگیری، دانش آموزان تحت نظارت یک فیلم کوتاه یا فیلم های اجتماعی تهیه و ضبط می کنند.

بیشتر دانشجویان بین المللی در اوکراین به تحصیلات لیسانس راضی هستند. در نمودار زیر شاهد مقاطع تحصیلی دانشجویان بین المللی در اوکراین می باشید:

مقاطع تحصیلی دانشجویان بین المللی در اوکراین

تحصیل در اوکراین

به طور کلی کلاس بازیگری بیشتر عملی برگزار می شود و تمارین زیاد در این خصوص به شما این امکان را می دهد تا بر مهارت های حرفه بازیگری را تسلط پیدا کنید، سعی کنید بیشتر تحقیق کنید و یاد بگیرید چگونه با صدا و بدن کار کنید، و در قاب احساس آزادی کنید، خود را به درستی در انتخاب بازیگران معرفی کنید و درنهایت یک نمونه کار موفق ایجاد کنید که، با بازیگران مشهور در یک لیست نام برده شوید. در این کشور دوره هایی وجود دارد که به افراد کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه دانش بیشتری کسب کنند. اقامت بعد از تحصیل در اوکراین و بورسیه تحصیلی در اوکراین نیز از مزایا خوب تحصیل در این کشور می باشد. برای اخذ اطلاعات در خصوص ویزای تحصیلی اوکراین با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *