مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته بازیگری در ایتالیا

رشته بازیگری در ایتالیا

رشته بازیگری در ایتالیا از بهترین انتخاب ها محسوب می شود زیرا ایتالیا فضای هنری خوبی دارد و هنرمندان معروفی به جهان معرفی کرده است. در این کشور دانشگاه های معتبر دانشجویان بین المللی را می پذیرند. همچنین دانشجویان بین المللی از سراسر جهان سعی می کنند تا در این کشور به تحصیل رشته بازیگری بپردازند. در طول سالیان این کشور اروپایی و مدرن سعی کرده است تا همواره سیستم آموزشی خود را بهبود ببخشد. لذا همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان این کشور را برای تحصیل عالیه خود انتخاب کنند. کشور ایتالیا می تواند برای تحصیل رشته بازیگری انتخاب هوشمندانه ای باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به کشورهای اروپایی مانند ایتالیا می تواند به شما در این امر یاری رساند.

بررسی تحصیل رشته بازیگری در ایتالیا

مانند همه مدارس در تمام جهان کشور ایتالیا نیز مجبور بود برنامه های خود را با توجه به همه گیری تغییر دهد و در حال حاضر یک سری کلاس های آنلاین هیجان انگیز، جذاب و ارزشمند را ارائه می دهند. همچنین شما می توانید در موسسات تخصصی و آموزشگاه های تخصصی بازیگری نیز شرکت کنید. فرصت های ادامه تحصیل در کشورهای دیگر نیز برای دانشجویان ایتالیایی فراهم است. رشته بازیگری نیز در مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی و ارشد در دسترس دانشجویان است. براساس آنکه زبان ایتالیایی در میان جوانان محبوب است شما می توانید هم به زبان ایتالیایی به شرطی که مدرک معتبری برای آن داشته باشید و همچنین می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. مدارک زبان انگلیسی تافل و آیلتس مورد قبول واقع می شود. شهریه های دانشگاه های ایتالیا نیز براساس نوع دانشگاه اعم از خصوص و دولتی متفاوت می باشد.

میزان تحصیل دانشجویان در دانشگاه های دولتی و خصوصی در ایتالیا متفاوت است. در نمودار زیر میزان تحصیل دانشجویان در کشور ایتالیا را مشاهده می کنید:

میزان تحصیل دانشجویان در دانشگاه های دولتی و خصوصی

تحصیل رشته بازیگری در ایتالیا

کلاس های آنلاین و حضوری به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی، در زمینه بازیگری و کارگردانی و فیلمنامه نویسی، توسعه داستان، فیلمبرداری، و مشاوره فیلم سازی ارائه داده می شود. تحصیلات می توانند به صورت نیمه وقت و ناپیوسته و یا تمام وقت و پیوسته باشد. مدارس معتبر بسیاری در خصوص بازیگری و فیلم سازی در ایتالیا و در چندین شهر بزرگ و معروف برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. به طور مثال مدرسه بین المللی فیلم رم RIFS این فرصت را به دانش آموزان از سراسر جهان می دهد تا هنر و خلاقیت و ایده های جدید کشف کنند. و در ادامه خود را همراه با، صنعت و تجارت در حوزه سینما و فیلم و تلویزیون و رسانه های جدید ترکیب کنند. این پیشرفت از طریق ترکیبی از دوره های آموزش استاندارد کلاسیک حرفه ای و نوآوری های معتبر صورت می گیرد.

دروس رشته بازیگری در ایتالیا

در این موسسه تمرکز اصلی در ایجاد و تکمیل پروژه های عملی و موفق، از طریق ارائه آموزش های سه بعدی، کامل و عملی می باشد. رم در سینما سابقه ای طولانی و داستانی دارد و در دنیا به خاطر زیبایی، فرهنگ و جذابیت هایش شهرت دارد. این موسسات هدف بسیاری از کسانی است که به دنبال آموزش برای بازیگری در فیلم های سطح بالا، مدرن و عملی در یکی از بهترین زمینه های بین المللی هستند. این برنامه به دانشجویان از سراسر جهان اجازه می دهد تا در یک یا چند دوره ثبت نام کنند، بنابراین دانشجویان می توانند ترکیبی از دوره های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. دانشجویانی که دوره های تمام وقت خود را می گذرانند شرایط متفاوتی را تجربه می کنند.

دروس و دوره ها برای دانشجویان مهم است. دوره های آنلاین ارائه شده در این موسسه شامل موارد زیر است:

  • مبانی فیلمنامه نویسی
  • اصول بازیگری
  • اصول تئاتر
  • اقتباس از ادبیات برای فیلم
  • توسعه داستان فیلمنامه
  • کارگردانی برای صفحه نمایش
  • اصول فیلمبرداری
  • فیلمبرداری پیشرفته
  • مشاوره آنلاین فیلم سازی

مزایا تحصیل رشته بازیگری در ایتالیا

دانشگاه های کشور ایتالیا و یا موسسات با ایجاد برنامه های جذاب در خصوص تئاتر و بازیگری و کارگردانی و فیلمبرداری که دانشجویان در کلاس های حضوری، کارگاه های تخصصی شرکت می کنند خود را همیشه به روز نگه می دارند. سمینارهای تخصصی درباره بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری، تدوین، صدا، بازیگری و طراحی تولید برگزار می شود. همچنین داشتن فرصت برای نوشتن، تولید، کارگردانی و کار بر روی پروژه های دانشجویان دیگر از بهترین فرصت های تحصیل در این موسسات می باشد. علاوه بر کسب آموزش عملی بسیار زیاد در کلاس ها، ترکیبی از دوره ها و فیلم سازی عملی به دانش آموزان امکان می دهد نمونه کارهای خود را توسعه دهند، مهارت های انتقادی، حرفه ای را یاد بگیرند و شغل خود را پیش ببرند.

مزایا تحصیل رشته بازیگری در ایتالیا

هدف تحصیل در ایتالیا

هدف تحصیل در ایتالیا است که دانش آموزان با استعداد را برای یادگیری مهارت ها در یک محیط خلاق و عملی از متخصصان باتجربه در این زمینه، فراهم کند تا آمادگی لازم برای پیشرفت شغل خود را داشته باشند. با پیشرفت فن آوری ها، سیستم عامل ها، بازارها، مخاطبان و واقعیت های تجاری که به طور مداوم در حال تکامل هستند، برنامه و رویکرد این موسسه این است تا بتواند پاسخگوی آن تکامل باشد. همچنین این فضای کاری دانش آموزان را برای آخرین تحولات تجهیز و آماده کند و همچنین دانش بی انتها را فراهم کند. دانش آموزان با جدیدترین تجهیزات و تکنیک ها کار می کنند. کادر آموزشی و استادان تلاش می کنند دانش آموزان نه تنها پروژه هایی تولید کنند که از لحاظ فنی چشمگیر باشند، بلکه پروژه هایی را نیز ایجاد می کنند که می توانند مردم را به به فکر وادار کنند.

دانش آموزان هنر و بازیگری و تئاتر، در حوزه کار و صنعت و تجارت فیلم سازی موارد مهمی را می آموزند. برخی از این موارد عبارت است از:

  • یادگیری فرهنگ فیلم و رسانه، تاریخ و آخرین تحولات
  • تقویت مهارت های نوشتاری و استانداردهای حرفه ای
  • تقویت مهارت های عملی فیلم سازی در همه رشته های اصلی
  • تقویت مهارت ها و رسانه های مدرن فن آوری (تولید دیجیتال، تولید سری وب)
  • تقویت مهارت ها، انتظارات و پروتکل های تولید حرفه ای
  • ایده پردازی، توسعه، طرح ریزی، آماده سازی، تولید، ویرایش و تکمیل پروژه های خلاقانه

دانشگاه جان کابوت در ایتالیا

تحصیل رشته بازیگری در ایتالیا با تمرکز بر حرفه ای بودن در بازیگری و تئاتر، پرورش خلاقیت، داستان سرایی و نوآوری، یک برنامه سریع و چند رشته ای برای دانشجویان از سراسر جهان ارائه می دهد. دانشگاه جان کابوت که در میراث فرهنگی و هنری ایتالیا غوطه ور است، تحت تأثیر سنت طولانی مدت برتری در هنرهای نمایشی قرار دارد. هزینه های تحصیل و زندگی در ایتالیا بنابر سبک زندگی و محل سکونت و نوع دانشگاه شما بستگی دارد. البته که شما می توانید کار ضمن تحصیل در ایتالیا را در برنامه خود قرار دهید. کسب مدرک آمریکایی خود در رم ممکن است مقرون به صرفه تر از آن باشد که فکر می کنید. موسسات آمریکایی نیز در این کشور شعبات بسیاری دارند. در صورتی که قصد اقامت بعد از تحصیل در ایتالیا را دارید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *