مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته ایمنی شناسی در بلغارستان

رشته ایمنی شناسی در بلغارستان

رشته ایمنی شناسی در بلغارستان از رشته های تحقیقاتی در علوم زیست پزشکی است. دانشگاه های بلغارستان ایمنی شناسی را به صورت تحقیقاتی دنبال میکنند. امروز با توجه شیوع ویروس کرونا و سویه های مختلف آن بحث واکسیناسیون و رشته ایمنی شناسی بسیار داغ است و رشته ای مهم به شما می رود. با تحصیل رشته ایمنی شناسی در بلغارستان می توانید در خصوص سیستم ایمنی بدن و مطالعه در این خصوص، تخصص لازم را کسب کنید. برای بررسی شرایط رشته ایمنی شناسی و مهاجرت به کشورهای مختلف جهان و تحصیل در بلغارستان می توانید از راهنمایی ها و مشاوره کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در بلغارستان

تحصیل رشته ایمنی شناسی در بلغارستان در رابطه با سیستم ایمنی بدن انسان و سیستم دفاعی طبیعی بدن است و یکی از شاخه های رشته پزشکی در بلغارستان است. گروهی از سلول ‌ها، بافت‌ ها و اندام‌هایی که با هم کار می‌کنند تا بدن را در برابر عفونت محافظت کنند. موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی بیان می کند که بیش از 200 شکل مختلف از بیماری های نقص ایمنی اولیه (PIDD) وجود دارد که افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد. افراد بسیار زیادی از یک یا چند اختلال خود ایمنی (شرایطی که منجر به حمله سیستم ایمنی به سلول های سالم در بدن می شود) رنج می برند.

هنگامی که فردی مشکوک به اختلال در سیستم ایمنی یا نوعی مشکل است، می ‌تواند در قالب یک متخصص آموزش دیده در تمام جنبه ‌های سیستم ایمنی بدن، مانند یک ایمونولوژیست، کمک بگیرد. با افزایش اختلالات سیستم ایمنی و شرایط سلامتی، نیاز به متخصصان واجد شرایط برای تشخیص و درمان آن اختلالات نیز افزایش می یابد.

در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در بلغارستان معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه صوفیه
2آکادمی علوم بلغارستان
3دانشگاه پلوودیو

تحصیل رشته ایمنی شناسی در بلغارستان

موقعیت دکترا در آکادمی علوم بلغارستان

یک موقعیت دکترا در آکادمی علوم بلغارستان در موسسه زیست شناسی و ایمونولوژی تولید مثل، آکادمی علوم بلغارستان، صوفیه، بلغارستان وجود دارد. شرایط به صورت زیر است:

شرایطشرح
پروژهمدل‌ های ارگانوتیپی 3 بعدی ابتکاری برای ارزیابی تعاملات سلول ‌های ایمنی جنین-مادر در لانه‌گزینی (غیر) موفق در انسان. بودجه این پروژه توسط وزارت آموزش و علوم و از طریق برنامه ملی VIHREN تامین می شود.
مشخصاتداوطلب باید دارای کارشناسی ارشد در علوم زیست پزشکی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، زیست شناسی رشد یا معادل آن باشد. تجربه قبلی در تکنیک ‌های بیولوژیکی سلولی و یا مولکولی، تکنیک‌ های ایمونولوژیک (مانند فلوسیتومتری) مفید خواهد بود.
درخواستروند درخواست مطابق قوانین مرکز آموزشی برای دانشجویان دکترا در آکادمی علوم بلغارستان است.

آگاهی از هزینه زندگی در بلغارستان موجب می شود شما بهتر هزینه های تحصیل را مدیریت کنید. درخواست ها باید شامل موارد زیر باشد:

  • انگیزه نامه به مدیر موسسه زیست شناسی و ایمونولوژی تولید مثل که در آن داوطلب باید به شرکت در امتحانات ایمونولوژی و زبان انگلیسی اشاره کند.
  • مدرک دانشگاهی برای مدرک کارشناسی ارشد همراه با درخواست یا کپی محضری
  • گواهی آموزش عالی به رسمیت شناخته شده در صورتی که دیپلم توسط یک موسسه آموزش عالی خارجی صادر شده باشد.
  • گواهی پزشکی
  • گواهی سابقه کیفری

متقاضیان همچنین می توانند مدارک دیگری را نیز ضمیمه کنند که علایق و دستاوردهای خود را در زمینه علمی مربوطه تأیید می کند.

کشورهای لغو روادید با پاسپورت انگلستان را در اینجا ببینید.

کار در رشته ایمنی شناسی در بلغارستان

ایمونولوژیست های پزشکی جهت کار در رشته ایمنی شناسی در بلغارستان معمولاً در مطب ها، کلینیک ها یا بیمارستان های خصوصی کار می کنند و با سایر ارائه دهندگان برای تشخیص و درمان مسائل ایمونولوژیک هماهنگ می شوند. وظایف شغلی شامل انجام و ارزیابی تست های تشخیصی، متعادل کردن خطرات و منافع برای ایجاد برنامه های درمانی و انجام درمان های ایمونولوژیک است.

از سوی دیگر، ایمونولوژیست های پژوهشی معمولاً در آزمایشگاه ها کار می کنند. آنها مطالعات علمی انجام می دهند که تولید مثل سلولی و بیماری هایی را که بر سیستم ایمنی تأثیر می گذارند، مانند آلرژی و سرطان، بررسی می کنند. برخی از محققان همچنین زمانی را در این زمینه صرف می کنند و افراد را در محیط طبیعی خود بررسی می کنند تا درک بهتری از علل عنصری به دست آورند. شغلی در ایمونولوژی تحقیقاتی می‌تواند استرس ‌زا و سخت باشد، زیرا پروژ ه‌های تحقیقاتی معمولاً توسط مؤسسات دانشگاهی تأمین می‌ شوند که ضرب ‌الاجل ‌ها و شرایط سخت‌گیری را تعیین می‌کنند.

میزان درآمد کار در بلغارستان برای کار در رشته ایمنی شناسی در بلغارستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در بلغارستان برای کار در رشته ایمنی شناسی

تخصص ایمونولوژی در بلغارستان

تبدیل شدن به یک ایمونولوژیست و کسب تخصص ایمونولوژی در بلغارستان در زمینه پزشکی شامل یک فرآیند آموزشی جامع است. دانشجو باید مدرک لیسانس خود را ترجیحاً در زیست شناسی یا شیمی کسب کند و 4 سال از دانشکده پزشکی را بگذراند تا دکترای پزشکی (M.D.) کسب کند. پس از آن فارغ التحصیل M.D تا 7 سال رزیدنتی در رشته پزشکی داخلی و پس از آن حداقل یک بورسیه 2 ساله در ایمونولوژی را گذرانده است. سپس داوطلب واجد شرایط کسب مجوز برای انجام کار ایمونولوژی است. حرفه ای به عنوان یک ایمونولوژیست تحقیقاتی معمولاً نیاز به مدرک دکترا دارد. در زیست شناسی یا میکروبیولوژی این مستلزم کسب مدرک لیسانس و سپس حضور در دوره تحصیلات تکمیلی برای تکمیل برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا است.

ایمونولوژیست های پژوهشی باید مهارت های ارتباطی عالی داشته باشند، زیرا اغلب با دانشمندان دیگر همکاری می کنند و بر تیم های کوچکی از محققان نظارت می کنند. یک ایمونولوژیست تحقیقاتی باید دارای مدرک دکترا باشد، در حالی که یک ایمونولوژیست پزشکی نیاز به مدرک دانشگاهی و تکمیل دانشکده پزشکی با اقامت طولانی مدت و فلوشیپ دارد. این متخصصان می توانند شاهد افزایش در اشتغال باشند. درباره مهاجرت تحصیلی به بلغارستان و اقامت بلغارستان از طریق تحصیل و روش های مهاجرت به این کشور و بررسی شرایط می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب مورد نظر را بیابید و مطالعه کنید و در خصوص شرایط اعزام دانشجو به بلغارستان مشورت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *