مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه

رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه

رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه به صورت تحقیقاتی و در موسسات پزشکی و زیست پزشکی دنبال می شود. در این مقاله این محتوا بررسی میشود. با توجه به اهمیت رشته ایمنی شناسی در باب تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین واکسیناسیون، این رشته در پاراگوئه نیز در آزمایشگاه ها، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی دنبال می شود. علاقه مندان به تحصیل و کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه می بایست به زبان اسپانیایی مسلط باشند تا بتوانند کار کنند. داشتن تحصیل و مدرک معتبر در این زمینه همچنین برای کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه الزامی است. برای بررسی شرایط رشته ایمنی شناسی و یا سایر رشته های پزشکی و یا غیر پزشکی می توانید بهترین گزینه ها را متناسب با شرایط خود از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه

اولین مرحله تحصیل رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه کسب مدرک لیسانس است. برای شروع سفر به سمت ایمونولوژیست شدن، افراد باید ابتدا یک مدرک لیسانس کسب کنند. در حالی که برنامه خاصی مورد نیاز نیست، ایمونولوژیست های آینده باید روی دروس مرتبط با شیمی، فیزیک، علوم اجتماعی، زیست شناسی و ریاضی تمرکز کنند. ایمونولوژیست ها، مانند سایر پزشکان، باید دانشکده پزشکی را بگذرانند. گام بعدی در مرحله تحصیل رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه، کسب مدرک دکترای پزشکی (MD) است و برای انجام آن، دانشجویان باید در یک دانشکده پزشکی شرکت کنند. این یکی از مهمترین مراحل در آموزش یک ایمونولوژیست است و فارماکولوژی، آناتومی، روانشناسی و بسیاری از موضوعات دیگر را آموزش می دهد.

در طول 2 سال اول، دانشجویان اصول اولیه صنعت پزشکی مانند تعامل و تشخیص بیمار را تحصیل می کنند. در طی سال گذشته، دانشجویان زمانی را با بیماران واقعی زیر نظر پزشکان شاغل صرف یادگیری می‌کنند. برنامه های رزیدنتی برای پزشکان رایج است و به آنها این فرصت را می دهد تا مهارت های عملی را جذب کنند و آنچه را که تا این لحظه آموخته اند تمرین کنند. بیشتر رزیدنتی ها شامل چرخش هایی هستند که به پزشکان اجازه می دهد تخصص های مختلف را یاد بگیرند و تجربه کنند. یک مسیر رایج برای ایمونولوژیست ها، رزیدنتی در رشته داخلی است.

در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه آسونسیون
2موسسه تحقیقاتی دلا سالود

کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه

کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه

ایمونولوژیست ‌ها با کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه ممکن است در بیمارستان ‌ها با گروه ‌هایی از پزشکان دیگر، یا در محیط ‌های دانشگاهی که در آن به پزشکان مشتاق تحقیق یا آموزش می ‌دهند، کار کنند. در محیط های بیمارستانی، ایمونولوژیست ها ممکن است برای سایر پزشکان مشورت کنند یا دانش آنها را با دانش متخصصان مختلف پزشکی ترکیب کنند تا بهترین درمان بیماران را انجام دهند. در محیط های دانشگاهی، ایمونولوژیست ها ممکن است در مورد موضوعات گسترده ای تحقیق کنند که در بخش ایمنی شناسی قرار می گیرند، یا ممکن است در مطالعات پزشکی طراحی شده برای تولید داروهای بهتر برای درمان اختلالات ایمنی شرکت کنند.

کارفرمایان برای استخدام و کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه به دنبال کاندیدای ایمونولوژیست معمولاً به دنبال ویژگی های زیر هستند:

  • مهارت های ارتباطی شفاهی و نوشتاری عالی که برای تبادل موثر اطلاعات و ایده ها با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی لازم است.
  • همدلی و شفقت، به ویژه از آنجایی که ایمونولوژیست ها اغلب با بیمارانی سروکار دارند که تشخیص و درمان موثر آنها دشوار است.
  • توانایی حمایت و شناسایی با این بیماران و خانواده هایشان بسیار مهم است.
  • توجه عالی به جزئیات
  • استقامت مورد نیاز برای کار کردن برای ساعات زیادی بدون وقفه.
  • مهارت ‌های حل مسئله عالی که به ایمونولوژیست کمک می‌کند تا خارج از چارچوب فکر کند یا جزئیات جزئی را که می ‌تواند به او در درمان مؤثر بیماران خود کمک کند، درک کند.

میزان درآمد کار در پاراگوئه برای کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در پاراگوئه برای کار در رشته ایمنی شناسی در پاراگوئه

موسسه تحقیقاتی رشته ایمنی شناسی دلا سالود پاراگوئه

موسسه تحقیقاتی رشته ایمنی شناسی دلا سالود پاراگوئه یک واحد آکادمیک تخصصی مستقل با 29 سال کار مداوم است و وابسته به دانشگاه ملی آسونسیون است. ماموریت آن تولید، انجام و ارتقای تحقیقات علمی در حوزه علوم بهداشتی با کمک دانش و راه حل مشکلات مربوطه کشور، با صلاحیت نیروی انسانی و توسعه خدمات تخصصی است که به ارتقای سلامت کمک می کند. این موسسه دارای 169 کارفرما بوده و در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری ها با 93 متخصص در زمینه تحقیقات، خدمات (با ارائه انواع تشخیص های آزمایشگاهی تخصصی به بیماران کم درآمد) و دانشگاهیان فعالیت می کند. این شرکت دارای آزمایشگاه های مجهز در زمینه های آنالیز بالینی، میکروبیولوژی، انگل شناسی، ژنتیک، زیست شناسی مولکولی، آسیب شناسی، ویروس شناسی، ایمونولوژی و تولید کیت های بیوشیمی برای تشخیص آزمایشگاهی است.

این آزمایشگاه ها در 10 بخش مختلف سازماندهی شده اند. در سال 2007، این موسسه دوره کارشناسی ارشد در علوم زیست پزشکی را آغاز کرده است، اولین دوره در پاراگوئه در زمینه های:

  • باکتری شناسی
  • انگل شناسی
  • ایمونولوژی

این برنامه به دلیل عدم وجود این تخصص در کشور و به منظور فراهم کردن فرصتی برای تحصیل در اینجا و عدم مهاجرت دائم به خارج از کشور ایجاد شد. هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه در اینجا بررسی شده است.

آزمایشگاه بیولوژیکی مولکولی موسسه دلا سالود پاراگوئه

آزمایشگاه بیولوژیکی مولکولی موسسه دلا سالود پاراگوئه در ژانویه 2011 به شبکه GABRIEL پیوست و یکی از 9 سایتی است که در مطالعه نظارت بر پنومونی چند مرکزی گنجانده شده است. این آزمایشگاه در سال 1990 به لطف حمایت آژانس همکاری بین المللی ژاپن (جایکا) ایجاد شد. این دپارتمان از بدو تاسیس خود باعث رشد فکری و مفهوم سازی نوآورانه دانشمندان جوان در علوم پایه و کاربردی شده است. علاوه بر این، بسیاری از دانشجویان مقطع کارشناسی توسط فناوری های پیشرفته جذب تحقیقات علمی شده اند. در سال 1992، مطالعات اولیه بر روی بیولوژی مولکولی انگل‌ها بر روی Trypanosoma cruzi و Leishmania انجام شد که منجر به شناسایی مستقیم انگل‌ها در نمونه‌های خون، نمونه‌های پارافین مگاکولون و مدفوع تریاتومین شد.

در سال 1998، تحقیقات در ویروس شناسی مولکولی (بر روی هانتا ویروس، ویروس تنفسی سنسیشیال، آدنوویروس، روتا ویروس و ویروس دنگی) با مطالعات انجام شده در تشخیص ویروس، خصوصیات مولکولی و جداسازی ویروس توسط کشت سلولی آغاز شد. متعاقباً، حوزه‌های دیگری اضافه شد:

  • مطالعات بر روی مایکوباکتریوم توبرکلوزیس که شامل تشخیص، اپیدمیولوژی مولکولی، مقاومت و شناسایی مایکوباکتری‌های آتیپیک می‌شود.
  • بیوانفورماتیک به کار رفته در مطالعات اسید نوکلئیک و تجزیه و تحلیل توالی پروتئین عوامل عفونی، با تأکید بر روتاویروس

آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی به 5 حوزه اصلی تقسیم می شود و به بررسی و تشخیص بیماری های عفونی و همچنین تعیین خصوصیات اپیدمیولوژیک مولکولی می پردازد.

برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در سایر کشورها مانند آلمان می توانید با فاند و فول فاند در آلمان این رشته را تحصیل کنید.کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص شما را راهنمایی خواهند کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *