مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه

هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه

یکی از رشته های پر طرفدار در سطح جهان و همچنین پاراگوئه رشته های پزشکی است و بررسی هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه نیز دارای اهمیت است. پاراگوئه کشوری با 7 میلیون نفر جمعیت و با زبان گوارانی و اسپانیایی است و در طی سال های طولانی تحت حکومت های دیکتاتوری بوده و از نظر آموزش نسبت به کشورهای همسایه عقب مانده است البته این مورد تا سال 1990 بوده و پس از آن این کشور تبدیل به کشوری آزاد و دموکراتیک شده است. اکنون پاراگوئه دارای رشته های متنوع و دانشگاه های پر شماری است و تحصیل رشته های پزشکی در این کشور برای دانشجویان خارجی اسپانیایی زبان ممکن می باشد. برای بررسی بهترین کشورها برای تحصیل پزشکی با هزینه ای کم می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

میزان هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه

پاراگوئه کشوری اسپانیایی زبان در آمریکای جنوبی در همسایگی کشورهای بولیوی، آرژانتین و برزیل است. این کشور در طی سالیان شاهد جنگ های داخلی و خارجی بسیاری بوده و همواره تاریخی پر فراز و نشیب را داشته است. پاراگوئه امروز به یکی از کشورهای پر رشد از نظر اقتصادی تبدیل شده است و در بخش ها مختلف رشد داشته است. البته کماکان بسیاری از مردم این کشور فقیر هستند و ارزش پول ملی این کشور نیز در سطح جهانی پایین است بدین ترتیب هزینه زندگی و هزینه تحصیل برای شهروندان خارجی در این کشور ارزان است. به صورت کلی هزینه تحصیل در پاراگوئه ثابت نیست و بسته به دانشگاه و سایر شرایط دارد. دانشگاه های پاراگوئه از دانشجویان خارجی شهریه بیشتری را طلب می کنند.

دانشجویان واجد شرایط تحصیل در پاراگوئه با ثبت نام و پرداخت هزینه تحصیل در پاراگوئه می توانند در رشته های مختلف این کشور از جمله رشته های پزشکی تحصیل کنند. هزینه تحصیل پزشکی بسته به نوع دانشگاه می تواند از 1000$ الی 5000$ باشد. در جدول زیر به صورت خلاص هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه آورده شده است:

پارامترهزینه به دلار
سالیانه5000$ الی 1000$
تمام دوره20000$ الی 5000$

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه آسونسیون در پاراگوئه

دانشگاه خودمختار آسونسیون (UAA) بر دو رکن اساسی بنا شده است که شامل یک قسمت دانشگاهی و یک بخش اقتصادی-اداری است. بخش آکادمیک توسط سرپرست دانشگاه، دکتر کیتی گائونا فرانکو و شورای عالی دانشگاه اداره می شود. و بخش اقتصادی اداری توسط هیئت مدیره و مدیران مربوطه آنها اداره می گردد. در شورای عالی دانشگاه تمام سطوح دانشگاه شامل استادان نیمه وقت و تمام وقت، دانشجویان، پرسنل اداری و خدماتی، دانشجویان سابق، مقامات دانشگاهی و نماینده هیئت مدیره ادغام شده اند. رئیس به عنوان بالاترین مقام علمی موسسه دانشگاهی متشکل از شوراهای دانشکده ها، رئیسان، مدیران مشاغل و اساتید است. دانشگاه خودمختار آسونسیون (UAA) در 14 نوامبر 1991 با فرمان قدرت اجرایی شماره 11615 به یک دانشگاه خصوصی تبدیل شد.

پیش از این، این موسسه به عنوان یک دانشکده بازرگانی به نام مدرسه عالی مدیریت بازرگانی (ESAE) فعالیت می کرد، که در سال 1978 با هدف آموزش افرادی که قادر به ایجاد و رهبری شرکت هایی با دیدگاه مدرن و مطابق با زمان آینده هستند، تاسیس شد. یکی از دانشکده های این دانشگاه دانشکده علوم بهداشتی است که از جمله رشته های دندانپزشکی، علوم تغذیه، روانشناسی بالینی و گفتار درمانی را ارائه می کند. هزینه تحصیل در این رشته های از سالی 1500$ الی 4000$ (دلار) متغیر می باشد.

در نمودار زیر مدت تحصیل دوره های پزشکی مختلف در پاراگوئه نمایش داده شده است:

مدت زمان تحصیل رشته های پزشکی در پاراگوئه

شهریه پزشکی در دانشگاه شرق پاراگوئه

دانشگاه ملی شرق پاراگوئه (UNE) در شهر سیوداد دل استه، آلتو پارانا، پاراگوئه واقع شده است. به زبان محلی Universidad Nacional del Este شناخته می شود. این دانشگاه در سال 1993 تاسیس شده است. این دانشگاه توسط وزیر آموزش پاراگوئه معتبر شناخته شده است. این دانشگاه حدود 10 الی 15 هزار دانشجو در دوره های مختلف دارد و رشته های پزشکی نیز از جمله پزشکی عمومی، پرستاری و دندانپزشکی را ارائه می دهد. هزینه تحصیل در این دانشگاه با توجه به رشته در حدود 1200$ الی 3500$ (دلار) می باشد. از اهداف این دانشگاه برای تحصیل پزشکی در پاراگوئه شامل:

  • آموزش پزشکان با آموزش بالینی و مهارت های اساسی در جراحی عمومی
  • بهبود قابل توجه بهداشت عمومی در منطقه و کشور
  • با رویکرد زیست اجتماعی که اولویت مراقبت های اولیه است، یک داروی انسانی را بر اساس ارزش والای کرامت انسانی ترویج کنند.
  • توسعه تحقیقات علمی و تولید دانش در زمینه پزشکی
  • برای آموزش متخصصانی با مهارت های اساسی برای پاسخگویی به چالش های تخصصی در زمینه مورد علاقه خود و برای ادغام آنها در برنامه های آموزش علمی در علوم پزشکی
  • ایجاد آگاهی جدید از نقش دارو و پزشک در جامعه، به عنوان عناصر اساسی رشد واقعی انسانی، که بر بهبود کیفیت زندگی ساکنان کشور و منطقه متمرکز است.
  • برای آموزش متخصصان اخلاقی، خلاق و کارآفرین، قادر به ادغام هماهنگ در تیم های کاری چند رشته ای، با حساسیت اجتماعی.
  • آموزش مداوم و یادگیری خودمدیریتی

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه کاگوازو پاراگوئه

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه کاگوازو پاراگوئه

دانشگاه ملی کاگوازو یکی دیگر از دانشگاه های دولتی و ملی کشور پاراگوئه است که در شهر کارگوازو قرار دارد و رشته های مختلف از جمله رشته پزشکی را در پزشکی، دندانپزشکی، سلامت عمومی، پرستاری و بسیاری رشته های دیگر ارائه می کند. شهریه تحصیلی در این دانشگاه نیز از 1000$ الی 3000$ (دلار) می باشد و یکی از دانشگاه های ارزان کشور پاراگوئه برای تحصیل است. این دانشگاه برنامه های مختلفی را برای تحصیل کارشناسی در پاراگوئه، تحصیل کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می کند. زبان تحصیل در این دانشگاه زبان های اسپانیایی و گوارانی است و دانشجویان باید بر یکی از این زبان های تسلط داشته باشد. اساس افرادی که خواهان تحصیل رشته های پزشکی هستند باید با مردم آن کشور بتوانند ارتباط برقرار کرده و در درمان و بهبود سلامت پزشکی آنها مفید واقع شوند.

امیدواریم با ارائه این مطالب اطلاعات کافی درباره هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه را بدست آورده باشید. لازم به ذکر است دانشجویان علاوه بر هزینه تحصیل در پاراگوئه باید هزینه زندگی در پاراگوئه را نیز در محاسبات گنجانده و مدیریت بهتری بر مسائل مالی داشته باشند. برای تخمین هزینه ها و مهاجرت به کشورهای مناسب از نظر مالی می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات لازم را از مشاورین و متخصصین این مجموعه اخذ کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *